Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Masina inca o am la reparat. Injectoarele au fost curatate!

Are idee cineva de ce un injector nu functioneaza in parametrii corespunzatori la un piston - motorul fiind la relanti - in schimb in turatii functioneaza Ok.

Mentionez ca au fost schimbate si intre ele injectoare, in schimb eroarea se pastreaza la acel piston - deci nu injectorul ar fi problema.

Prietenul meu la care e masina crede ca vreun fir/ sau ceva anexat motorului {pistonului respectiv ] are o problema , dar inca nu a gasito.

Cel mai rau mi-a spus ca poate fi calculatorul masinii.

Astept, poate o iau in seara asta - daca ii gaseste buba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So...

Aveam missfire pe pistoanele 1, 2 si 4 - dupa curatarea injectoarelor cu ultrasunete si inlocuirea supapei vacumatice [ tija de plastic care intra in galeria de admisie} nu mai am missfire pe acele pistoane in schimb am pe pistonul TREI!

O sa comand oringurile care vin in capat la injectoare, pt ca cel de la pistonul trei este un pic ciupit - dar vreau sa le schimb pe toate patru daca tot m-am apucat de reparat.

Compresia a fost masurata si este perfecta.

Maine o sa iau masina sa vad cum se comporta.

O sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai incercat sa schimbi si 2 bobine intre ele sa vezi daca se pastreaza eroarea pe acelasi cilindru? poate sa fie si bobina nasoala.

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai incercat sa schimbi si 2 bobine intre ele sa vezi daca se pastreaza eroarea pe acelasi cilindru? poate sa fie si bobina nasoala.

A verificat si bobinele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina inca tremura la relanti!

Astept sa-mi vina oringurile de la injectoare!

Impresii - parca merge mai bine - e un pic mai nervoasa si reactia pedalei de acceleratie e mai sesizabila/prompta!

Va tin la curent dupa ce schimb oringurile!

Vb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu benzina am trecut de la Petrom 99+ la MOL Evo 100. Sincer... are putin mai multa "vana" masina. Iar relantiul inca mai oscileaza dar mai rar..

Dupa o saptamana cu noua benzina se pare ca relantiul nu mai face figuri.... din pacate benzinaria unde alimentam se pare ca a inceput sa dilueze benzina :))... Cu Evo 100 de la Mol merge super, motorul s-a obisnuit cu benzina si relantiul este constant.... recomand Evo insa sper sa nimeriti la o pompa unde e reala benzina nu inmultita.... Momentan Mol si-a mai castigat un client

Vreau sa specific ca nu este efectul placebo, chiar merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

La mine a mers cateva zile bine.. acum iar fluctueaza relanti-ul

Eu sincer nu mai cred ca e de la benzina. Ii bag numai Carrera 100.

Nu are cum sa "intrerupa" asa motorul asta numai de la benzina, cu toate ca aceasta este "cea mai buna"

Sunt convins ca e din ceva senzori, ECM ceva... nu stiu, insa nu are cum sa fie de la benzina

Ori, daca este de la benzina si intr-adevar este atat de sensibil motorul... sincer e o mare porcarie de motor... de ce le-au mai exportat daca nu merge decat cu benzina lor... eu nu cred asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic.... dar daca e din senzori ar trebui sa-ti dea eroare, nu? Daca un senzor nu merge iti da eroare... eu am scanat masina amanuntit si nu am erori. Singura varianta care a ramas e benzina pentru ca senzorul citeste o chestie si da comanda... daca chestia aia nu e in parametrii, senzorul da comanda incorecta sau catre extremele tolerantei si de acolo se incearca corectarea motorului adica a avansului... ca defapt asta e cauza oscilatiilor.

Din cauza ca ECU tot corecteaza se intampla ca relantiul sa oscileze.... alta gandire logica nu am gasit, pentru ca erori nu am.... si cam asta e... neamtu a gandit masina pentru Germania si Europa nu pentru benzinele din est. In plus la noi se practica furtisagul direct din cisterna si cum trebuie pusa benzina la litru in rezervoare.... e clar ca se inmulteste.

Si eu credeam ca la benzinaria de unde alimentam se practica vanzarea corecta dar se pare ca a trebuit sa fug de la ei desi jumatate de an nu am avut probleme :(

Chiar daca valorile din poza sunt testate altundeva si de alt tip de masina poti sa vezi un clasament al benzinelor.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

O sa schimb iar benzina sa vad ce schimbari intervin...

Totodata lansez si eu o intrebare:

Este vreun specialist in diagnoza auto pentru a depista eventuale valori eronate date de senzori? Sunt ceva teste care se fac pt fiecare senzor in parte si sa se vada daca merge in parametri sau nu?

Tare as vrea sa gasesc pe cineva care sa-mi poata spuna ceva concret de masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am bagat Carera 100 si intradevar trage mai bine, dar nu opreste tremuratul!

Nu cred sa fie benzina cauza principala - poate doar influenteaza ceva!

Oricum am bagat asta vara 95 si tremura super tare masina la relanti, iar dupa ce am trecut la petrom 99+ a fost mai bine, dar nu cred ca benzina rezolva problema, cel mult o poate creea - adica sa modifice niste parametrii si masina sa incepe sa tremure.

Dar ca sa remediezi acea prroblema eu cred ca tb sa gasesti ce a afactet acea benzina f. proasta.

Eun inca astept oringurile de la injectoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina 'proasta' sau, mai bine zis, cea cu cifra octanica mica (in cazul tau 95) se autoaprinde la o presiune mai mica decat cea cu cifra octanica mare. motoarele 1.6 FSI (ca si cele 1.6 16v) de pe Golf 4 au o rata de compresie foarte mare pentru un motor pe benzina, si anume 12,1:1 (respectiv 11,5:1 pt cele cu 16v nonFSI). Rata de compresie a unui motor pe benzina `obisnuit' in 4 cilindri cu 8v e in jur de 9,5:1. Cand benzina se autoaprinde are loc o detonatie, formandu-se forte care se opun miscarii normale a motorului. ECU sesizeaza aceste detonatii cu ajutorul senzorilor knock si incearca sa le evite modificand diversi parametrii de injectie si aprindere, rezultatul constand in pierderi de putere si mers neregulat. Daca pui benzina cu CO specificata de producator nu o sa mai ai probleme ...

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si multumim,cred abuwz.Ne-ai luminat pe toti.Concluzia e ca motoarele sunt bune.Benzina proasta e cea care ne face noua probleme.

Am foat de curand afara si am alimentat de doua ori cu benzina 98...Nu recunosteam masina.Mergea exact ca atunci cand am adus-o.Fara nici un tremurat sau smuncitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata care ar fi cea mai buna benzina pentru a alimenta aceste motoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna benzina e benzina cu cifra octanica cea mai mare si mai trebuie sa ai noroc.... spun noroc pentru ca trebuie sa gasesti benzinaria cu cea mai pura benzina, nu cea de la colt de strada, in general benzinaria cu cel mai mare trafic si cea mai aglomerata este dupa parerea mea OK. Pentru ca sansele sa prinzi benzina proasta sunt mai mici... acolo tot timpul se reumplu rezervoarele iar benzina nu are timp sa stea...

.... dar este doar o parere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrs mult Abuwz pt info!

Eu am pus mai bine de jumate de an 99+ si nu si-a revenit motorul!

Intr-adevar am avut si injectoarele infundate cred.

Sa vedem dupa ce schimb oringurile de la injectoare!

O sa va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,

Desi alimentez numai cu carrera 100 eu zic ca asa din cand in cand merita sa alimentezi si cu ceva benzina de afara (nu va mai zic cum se auzea motorul cand a venit cu ea din Germania), dar cine sa ne aduca??? Sa fac un drum din Arges pana in Ungaria cred ca va dati seama ce inseamna... iar sa ceri cuiva sa iti aduca cu canistra benzina din Germania, Austria, Ungaria, etc.. trebuie sa ai mare incredere (romanul e inventiv..). Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Week-end-ul acesta am facut plinul cu MOL Evo 100. Masina se comporta mult mai bine decat cu Carrera 100. Mai tremura putin doar cand o pornesti prima oara, cand e rece.

Dupa ce se incalzeste motorul nu mai tremura! E mult mai buna benzina asta. De-abia astept sa o incerc si pe cea de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Surpriza!

Motorul meu nu mai are fluctuatii de relanti!

Solutia?

Rompetrol Alto 101!

La mine se vede o diferenta mare intre cum mergea motorul inainte si cum merge acum! (suna a reclama dar asa e)

Sper sa mearga si la voi!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia... pe langa cauze mecanice sau electrice de la diferite componente ale masinii, benzina este unul din factorii care duc la fluctuatiile de relanti.... am sa incerc si eu benzina de la Rompetrol, desi cu benzina de la Mol merge masina super bine si nu mai am fluctuatii...

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alto 101 am constatat si eu o imbunatatire in cea ce priveste ralanti-ul..

"Localizarea senzorului G295 este descrisa in imagine, (elementul nr 16 pe diagrama) adica la iesirea catalizatorului/acumulator Nox sub podeaua masinii.

Rolul lui este de a transmite semnal ECU cand catalizatorul/accumulatorul

Nox este saturat astfel incat ECU il regenereaza prin cresterea IQ-ului si modificarea timingului injectiei si al aprinderii (cresterea EGT-ului).

Necunoscute: in ce MB este afisat semnalul de la senzor, care sunt limitele acestui semnal si care este principiul lui de functionare ?"

La mine Nox sensor este problema principala.. Si va trebui sa il inlocuiesc..

Ce nu inteleg este de ce atunci cand pornesc masina pentru prima oara dimineata.. porneste in regim de temperatura scazuta si sta pe la 1200 RPM.. iar daca ating acceleratia cat de putin motorul raspunde instantaneu ( ca la motociclete) iar dupa ce masina revine la 800RPM cat este normal .. raspunsul la pedala este mult mai slab.. motorul nu se mai tureaza instantaneu.. parca este sufocat.

Ce pot sa fac sa pastrez acel raspuns al acceleratiei si care este explicatia?

(Mentionez ca admisia este schimbata custom K&N cu tubulatura de inox, iar evacuarea la fel cat-back inox borla)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge un mic mai bine - mai silentios la relanti cu Alto 101 de la Rompetrol!

Dar NU cred ca poate remedia problema tremuratul !

Vb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine venit atasamentul lui Aerofan. Voi incerca sa schimb benzina cu cea de la mol. Pana in prezent am folosit cel mai mult carrera100, dar exista oscilatii de turatii de 40 RPM. Am alimentat si de la Petron Top Premium, si mi s-a parut sa mergea mai bine decat carrera. iar conform calasmentului din tabelul lui Aerofan se parea ca cei care l-au construit, au avut dreptate.

In germania la dealer mi-a spus sa bag in masina numai benzina super. Numai ca in Germania benzian super are valoare octanica 95, echivalentul teoretic la benzina noastra Bleifrei care la noi scrie tot 95. Greseala mea a fost sa bag benzina de 95 de la noi, si nu vreau sa va spun ce complicatii au urmat! Am sta si m-am intrebat dece in germania nu gasesti benzina cu cifra octanica mai mare de 95! Cred c ami-am dat in final singur raspunsul!... pentru ca cea de 95 de la ei este paote mai buna decat cele de 100 d ela noi. In final cred c avalorile scrise in benzinarii la noi sunt o mare pacaleala si este o chestie de marketing ca si la aparatele foto digitale care te ademenesc cu cati mai multi megapixeli (care este iar o mare pacaleala... cunoscatorii stiu dece!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Mol, dar cei de acolo au spus ca nu exista EVO 100. Singura benzina EVO este de 95, si au spus ca e cea mai buna care o comercializeaza MOL. Am facut plinul si am testat-o. Pot spune ca are sprint masina mai bun decat Carrera100 (dar foarte putin sesizabil.. sper sa nu fie factorul psihologic), insa ce m-a surprins, este ca la viteze mari (140-150 km/h) nu se aude sa urle motorul asa cum s-a intamplat in cazul lui Carrera100!

L-as ruga pe Arofan sa imi confirme daca EVO ce o foloseste este de 100 sau 95. Aici la Timisoara cei de la Mol nu au auzit de existenta variantei EVO100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!