Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

A schimbat cineva injectoarele - rezolvand astfel problema mersului neregulat la relanti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma dau cu parerea dar ar mai putea fi o chestie... poate sunt putin infundate injectoarele... nu se schimba la benzinare injectoarele, se curata. Doar la diesel se schimba pentru ca alea sunt mecanice si la benzinare sunt electronice. Cauta undeva sa le cureti la ultrasunete te costa 150 de lei, colegul Redfighter a facut chestia pentru ca nu-i mai tragea. Se poate sa-ti traga dar la relanti sa nu alimenteze destul cilindrul si de acolo sa ai variatie de relanti. O sa ajung si eu la curatat cu ele cat de curand :) Momentan mai am nervi sa o aud cum toarce, nu mai toarce asa violent cum facea inainte, acum toarce finut si inca nu ma irita la maxim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au curatat injectoarele cu ultrasune- cred si tot urat face, o sa verifice si instalatia electrica sa nu fie vreun fir intrerupt.

Bobinele la fel, le-a verificat intre ele si cica nu e de acolo.

Oricum am incredere in acest prieten- ca nu e mecanic- e inginer mecanic la Audi- face si tuning profesional{ nu remapare} si sunt sigur ca ii da de cap.

O sa va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin eu cu ceva informatii despre problema tremuratului la FSI. Dupa ce am facut "n" teste pe masina lui zer0trei, am descoperit ce face mai exact acel senzor NOX. In primul rand Max (zer0trei) avea stocata eroarea de la nox signal too low. Ceea ce mi s-a parut mie ciudat in messuring block a fost avansul care se schimba grav de tot in fractiune de secunda...acum era +3...sarea la 12 si apoi pe minus. L-am rugat sa verifice distributia si mai ales avansul. Nu a fost de acolo. Dupa mai multe documentatii si mai multe intrebari lui Mugur@tcm am aflat ca defapt si de drept acel senzor nox modifica avansul. Asa ca trepidatul si trasul masinii prost se datoreaza acestui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au gasit la o scanare eroarea cu senzorul NOX. Aveti idee cat costa acest senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa aproximativ 700 de ron.L-am schimbat anu trecut.Aceeasi problema cu tremuratul o am si io...Is tare sensibile FSI-urile astea.

Dupa cum a spus si colegu Bescu,totul se datoreaza acestui NOX sensor G295.

In perioada cat acest senzor a fost defect(vreo doua luni),imi dadea eroare in vag-com,mi se aprinsese beculetul in bord,masina s-a comportat super.Nici cea mai mica figura la ralanti(ca doar atunci se intampla,dupa ce se incalzaste motorul),nici cea mai mica trepidatie...Dupa ce l-am schimbat,iar i-au aparut figurile :blink: ....Nu va puteti inchipui cate ipoteze au fost in capul meu pina mi-am dat seama ca totul se intampla din cauza senzorului....Ma gandeam ca poate-i o problema electrica,ca poate nu curatasem clapeta bine,ca nu pusesem distributia cum trebuie,ca se oxidase vre-un contact,ca-i din cauza filtrului de benzina,a bujiilor,a bobinelor de inductie...

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar fi fost din cauza senzorului NOX, dupa ce l-ai schimbat nu ar fi trebuit sa iti mearga bine ? Sa inteleg ca degeaba schimb senzorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu este de la senzorul de noxe.Problema se datoreaza benzinei cu sulf care nu este calitativa.Normal continutul de sulf la o benzina super puls ar fi de 5 mg/kg,mult mai redus decat o benzina cu cifra octanica de 95 unde se situeaza intre 40 si 120 mg/kg

Primele motoare FSI (adica ale noastre) lucreaza intr-un regim "sarac" in benzina sub o anumita turatie (2500 cred) si motoru emite o cantitate de noxe care prin catalizator sunt transformate in oxizi de azot (NOx).

Din cauza sulfului nears din amestecul aer-benzina,senzorul NOx se defecteaza destul de repede(se produc depuneri de sulf pe el).

Pentru arderea sulfului din benzina este necesara o temperatura de 700 grade C,iar senzorul nu lucreaza decat la 500 de grade.Acest senzor regleaza avansul,aprinderea si impreuna cu sonda lambda cantitatea de aer si combustibil necesara regimului de functionare..

Peste o turatie de 2500 rot/min motorul functioneaza in regim normal sau omogen.

Atunci cand G295 este defect motorul intra intr-un regim de functionare "default" din fabrica.De asta atunci cand senzorul meu a fost defect nu am avut nici cea mai mica problema.

Pe capacul busonului de umplere scrie ca trebuie alimentat cu benzina super plus 98(datorita raportului de compresie mare,dar mai ales datorita continutului de sulf scazut din ea).Atunci cand s-au facut primele FSI-uri (august 2001,cred),inginerii germani nu au stiut ca in Europa de Est nu exista benzina cu continut de sulf scazut la pompa,intr-un fel le-au facut doar pt Europa de Vest.Urmatoarea generatie de motoare FSI (Golf 5,Octavia II),nu mai au acel regim de amestec "sarac" ci doar omogen,dar aceeasi injectie de benzina.

Uitati ce am gasit pe internet "Motoarele FSI lucreaza doar cu Super 98 pentru a fi bine exploatate.La o calatorie prin Europa de Est,asta poate reprezenta o problema reala.Reumplerea rezervorului cu o benzina mai putin calitativa,inseamna diminuarea duratei de viata a catalizatorului colectiv de azot.Rezervorul insa nu are nici cea mai mica dauna.Intrucat va aflati

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Am facut plinul cu Carrera 100 si deocamdata nu s-a modificat mersul motorului.. nu stiu daca trebuie sa merg mai mult timp sau nu dar voi vedea.

Pe langa asta am luat si compresia pe cilindri si nici aici nu e nici o problema, este 13-13.5 la toate pistoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu de cand am adus-o din Germania am alimentat doar cu Top Premium 99+ si Carrera 100. Ori nici astea nu sunt bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la sfarsitul anului companiile petroliere din romania vindeau la pompa benzina super plus CO 98 Euro 4 cu un continut de sulf de pina la 150 mg/kg.De la 1 ianuarie 2009 companiile au fost obligate sa schimbe norma in Euro 5,iar benzina CO 98 sa aibe un continut de sulf de pina la 10 mg/kg.Speram ca de-acum sa se schimbe si ceva in comportamentul motorului masinilor noastre.Cel putin la mine (sper sa nu mi se para),se simte o mica modificare dupa doua plinuri facute la Mol cu Evo 100.

Pe un alt forum la Opel(un 1,6 twinport cu aceleasi probleme),cineva postase ca inainte de a face plinul sa luam borna la baterie pentru 5 minute,astfel ECU se reseteaza si citeste noile valori ale benzinei,el fiind adaptat cu cea care era inainte in rezervor. :huh: Nu stiu daca e o teorie valabila,da' cine stie,merita incercat....

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca eu am bagat in masina si 95 de mai multe ori la inceput si mergea f prost - dupa ce am citit pe aici- am trecut la 98 si s-a simtit o imbunatatire semnificativa dar tot a ramas cu sechele>

Dar.....sper sa le rezolv acum.

VB!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Dar daca e asa cum spuneti, ca motorul trebuie sa mearga cu benzia de 98, de ce pe capacul rezervorului scrie ca trebuie sa alimentam cu 95/98?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super 95 ROZ(Research Oktan Zahl = cifra octanica) in Germania e o benzina Euro 4 care pina la inceputul lui 2009 echivala intr-un fel cu benzina super plus 98 la noi.La ei,in lipsa de de benzina 98 se putea alimenta si cu benzina de 95,dar cea mai indicata era 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Are idee cineva unde se afla acest NOx sensor ca sa stiu ce mufa scot sa vad ce se intampla fara el?

Cred totusi ca relati-ul haotic al motorului meu se datoreaza vreunui senzor pentru ca uneori merge chiar bine... parca are toane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se afla dupa catalizator.

post-17538-1238004506_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina inca se afla la reparat.

Dupa curatarea injectoarelor si inlocuirea supapei vacumatice { tija care intra in galeria de admisie} mai am missfire pe un piston { din trei}

Acum urmeaza o verificare amanuntita a instalatiei electrice si eu astept cu nerabdare sa o calc putin sa vad daca si-a revenit!

Vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai incercat cineva sa scoata borna de la baterie pentru 5 min. inainte de a alimenta ? As incerca si eu dar nu am codul cass-ului :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

O sa incerc eu maine...

In orice caz, astazi masina mea a mers super bine... nu a mai avut relanti-ul haotic... are toane bineinteles.

Tin sa mentionez ca erau 19 grade afara, asta fiind singurul lucru care s-a schimbat, dar nu stiu daca asta are vreo legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu benzina am trecut de la Petrom 99+ la MOL Evo 100. Sincer... are putin mai multa "vana" masina. Iar relantiul inca mai oscileaza dar mai rar.. daca pana acum de fiecare data la relanti facea figuri acum mai are momente destul de dese cand merge motorul rotund... sper ca dupa drumurile din vara pe autobanda si dupa ce o sa pape benzina mai buna sa-si revina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Aerofan - Ai aceeasi problema pe care o avem si noi ? ca vad ca nu ai motor FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul lui Aerofan e un motor cu pretentii asemanatoare motoarelor noastre.E un motor 16 V,iar pe capacul de la rezervor are exact aceleasi indicatii referitoare la cifra octanica,ca la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am problema asta din iulie anul trecut :angry: chiar daca nu am FSI, am rezolvat-o pentru vreo 8 luni. in prima faza am schimbat senzorul MAP fara sa am vreo schimbare. Apoi am schimbat EGR-ul si de atunci pana in februarie nu am avut treaba. Din februarie a inceput sa-mi varieze din nou relantiul... Am schimbat benzina si parca nu mai face cum facea... sper sa fie de la benzina desi am alimentat din acelasi loc aceeasi pompa, poate cu criza asta au inmultit-o sa-si mai scoata din parleala :D si aveam parere buna de Petrom 99+....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. senzorul NOX este ultima piesa pe care o sa ma mai obosesc sa o schimb.. costa in jur de 7mil. si probail o sa se strice dupa doua saptamani la cum este benzina in frumoasa noastra tara. O pun la vanzare pentru ca intre timp cei 110 caluti au devenit mult prea putini pentru mine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cazanradudaniel

Mai baieti se pare ca benzina asta incepe sa faca minuni (Carrera 100). Astazi iar mi-a mers motorul fara balbaieli la relanti... Se pare ca incepe sa isi revina masina mea.. sper!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!