Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

salut, acu vin de la masina. vineri am lipit carcasa de la termostat la fisura de langa unul din suruburile ce se prinde pe blocul motor( cu o solutie gri ceva din 2compomente nscum 2000+) am lasato la uscat 48ore si azi m-am chinuit sa o prind.

 din pacate nu am reusit sa ma pun siguranta la conducta de sub galeria de admisie si am lasato fara (e o teava destul de mare acolo de vreo 5cm in diametru , sper sa nu curga.

am dat drumu la motor ,,am tinut cam 45min a ajuns apa la 90 si fasaie f firav pe 2mm la imbinarea corpului cu blocul motor(trebuia sa pun mai mult silicon din ala negru ca doar am luat un tub :( )

intrebare : nu ar fi trebuit sa porneasca un ventilator? la mine la masina nu le-am auzit niciodata anul asta sa porneasca ? toate furtunele sunt pline cu lichid (apa in acest caz ca nu m-am riscat sa pun antigel ca e scump si miera frica sa nu il pierd iar )

ms ms, o sa revin cu poze si poate stie cineva cum se pune siguranta aia totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Cine ma poate indruma si pe mine intr-o mare problema cu acest tip de motor? Pe scurt,  pentru ca povestea este lunga, detin un agregat cu acest tip de motor care are 3 pistoane rupte. Pistonul 4 l-am gasit jumatate in baia de ulei, 1si2 fisurate intre segmenti. Problema este ca pistonul 4 a batut in bloc si a distrus cilindru, 1si2 au zgariat cilindrul. Masina are 80.000 km, luata din reprezentanta VW Romania, cu reviziile la zi si la reprezentanta. Ce credeti ca a putut duce la acest fapt? Ca simptome aveam doar o intrerupere in relanti, problema cu care am fost la VW si nu au descoperit cauza. Stiti pe unde as putea sa gasesc un motor second hand? Stau cu masina desfacuta de 2 luni si nu stiu ce sa fac. Va multumesc frumos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vedeti ca este pe tocmai un nene cu un bloc motor bun la vanzare, pret decent.ceva de prin ploiesti parca.

la mine am lipit corpul de termostat cu ARALDIDE 2000+ am 300km si inca nu face probleme, pierde ceva presiune pe la garnitura dinspre blocul motor dar am sa ii pun niste silicon cind am timp.

e vara, e cald si inca nu porneste la sfert de cheie si ns ce sa mai fac la ea. o sa ii curat in wikend clapeta poate e murdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pontul cu anuntul de pe "TOCMAI". Stiu anuntul, am vorbit cu omul, nu are pistoanele la el. Am o banuiala ca au patit si alea ceva si sa fi afectat blocul. Chiar si cea mai mica urma lasata pe cilindru duce la consum mare de ulei. Daca din intamplare auziti de un motor sau bloc motor cu pistoane va rog sa dati de stire. 

Modificat de danut81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, acu revin de la masina.

dupa ce am facut niste scanari am o eroare nou - g40 camshaft position no signal or short ....ceva in genul.

am curatat clapeta de acceleraratie scoasa (era neagra dedesupt) am gasit o tija f murdata care era sub clapeta si ns ce e cu ea. daca stie cineva multumesc de raspuns.

 unde e g40? am 2ore de cind caut pe net si nu am gasit nici o poza de la motorul asta, am gasit ceva de la golf si bora /audi dar ns daca e sub capacul de la distributie in stanga sau e sub motor in dreapta.

 multumesc, masina porneste la a 2 cheie  si rece si calda. cu sau fara senzorul de aer, debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar am fost la masina. am gasit unde era g40 si problema era ca unul din fire era rupt(retezat chiar din capatul mufei, probabil tura trecuta cind am scos carcasa de termostat)

este pe corpul ala de langa pompa de inalta, fata dreapta chiar in verf, mufa este indreptata spre parbriz, are 3fire.

o sa revin cu o poza ca am facut.

care e tensiunea cu care tre sa incarce alternatorul la acest tip de motor? ms mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea trebuie sa fie in mod normal peste 14 v. Si eu sunt tot din Iasi, daca vrei putem sa ne auzim la un tel, mai schimbam ceva impresii despre acest tip de motor.  Al meu este bucati, desfacut personal, stiu cam ce au panaramele astea de motoare.

0747.385.639


Incarcarea trebuie sa fie in mod normal peste 14 v. Si eu sunt tot din Iasi, daca vrei putem sa ne auzim la un tel, mai schimbam ceva impresii despre acest tip de motor.  Al meu este bucati, desfacut personal, stiu cam ce au panaramele astea de motoare.

0747.385.639

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Poate sa imi recomande cineva un mecanic/service in Cluj care sa se priceapa la motorizarea aceasta? Am luat-o recent si pana acuma sunt multumit de ea, dar vreau sa stiu unde sa ma duc in cazul in care o sa am probleme.

 

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am citit toate postarile. Si deci in concluzie ce mai bibe sa fac daca am eroare asta7480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction         P1072 - 35-00 - - dar nu sa il schimb:) mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea avea sonda bulita de cind am luato. parerea mea personala e ca ar reduce consumul cu 1-2litri daca o schimbi. cu stima, florin c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca o dezactivez ? U ce consun ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul meu este de 9-10 in localitate pina in 20km mers , peste 20 scade intre 8-9 ., in afara cam 7,5. e mare fata de golful lui cumnatamiu care e 1.6 105cai benzina si are 6in afara si 7-8in oras in acelasi conditii cu mine. la el ambele sonde au costat 400lei la mine doar una e 700lei min. gnox. cu stima, florin c.

Modificat de pusttiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa consuma si a mea. Depinde cum bagi piciorul in ea. Totusi nu cred k il schimb. O sa vad ce pot sa fac. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog daca poti arata sau spune cum ai făcut cu disable din softul ecu pt lambda 2? Pt. Marmonu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuze ca am raspuns asa greu, nu am facut eu personal Disable, am facut Remapare si Disable la Tcmturbo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian8502

Buna ziua,

 

 

Desi s-a discutat aceasta problema pe forum vreau sa va impartasesc ce am patit si eu cu un golf 5 si sa va cer pareri:

 

Am achiztionat  eu un golf 5 1.6. fsi cod BAG.(150.000 km) Dupa ceva timp s-a arpins motorul in bord. Am fosr la reprezenta wvw si mi-au spus ca este sezor noxe cu cal (26 mil).

Dupa o perioada a inceput sa aibe fluctuatii la relanti. Cand pornesc prima data masina parca este diesel si se tureaza cateva secunda si apoi revine la normal, iar cand este pe liber are un sunet ciudat motorul( parca merge intrerupt) iar turatia sta la 650-700.( cei de la wvw mi-au spus sa schimb variator de presiune de pe axa cu came si chir distribuitie =2800 ron). Precizez ca masina trage si nu are pierderi de putere. Am fost la multi mecanici si mi-au spus ca ar fiu un injector, pompa de benzina, pistone).

 

 

Daca ati avut acelasi probeleme va rog sa-mi spuneti si mie.

 

P.s. am fugit de 1.9 tdi -tturbina, injectoare si volant si am dat de alta belea .1.6.fsi!

 

 

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Eu am un Touran 1,6 fsi cod motor BAG. Kilometrii pe care ii am facuti cam 165.000. Aceiasi problema o am si eu cu exact aceleasi simptome. Acelasi zgomot de diesel la pornire.Din cate am inteles variatorul pe pe axul cu came e de vina. Cost 2100 de ron + 650 ron lantul de distributie, patinele si intinzatorul. 2750 de ron fara manopera. O sa revin dupa ce scot masina din service.Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian8502

astept cu nerabdare sa-mi spui si mie daca au disparut problemele!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ma ajuta cineva si pe mine cu un vag com am aceleasi probleme descrise de voi relanti oscilant nu trage deloc trepideaza si bla bla bla ca m-am saturat de cat timp imi bat capul cu ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceasi problema ca cea pe care o descrii tu si problema a fost la un teu de plastic situat in motor el a costat 150 de lei si manopera 600....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai mai multe detalii ( codul piesei, zona in care este montat in interiorul motorului, ce rol are).

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marmonu nu imi poti da mai multe detalii unde ai facut Remapare si Disable la Tcmturbo? Un număr ceva din telefon.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zona in mare asa e in partea dreapta cum deschizi capota si ridici capacul e langa clapeta de acceleratie se vede doar o mica parte e in forma literei T.codul nu il stiu acum dar caut diseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wvgolf 4 ia legatura cu userul Voinea, si explica-i problema, eu cu el am vorbit pentru soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!