Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

@marmonu - am avut aceeasi problema si eu, o rezolvi cu inlocuirea senzorului G62 cu unul BUN (eu am luat teapa o data). Il iei de la wolksman sau de la un magazin de incredere. Schimba-l si nu vei mai avea probleme.

Ca sa fiu mai explicit in perioada in care nu imi mai pornea, imi arata pe ceasul de bord, dimineata, cand afara erau sub 0 grade ca motorul are o temperatura de 50-60 de grade.. era dus senzorul. Cred ca pentru schimbarea lui o sa recurgi la propriile maini, vezi ca ai un tutorial pe aici. Multa bafta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am vazut pe aici ca s-a vorbit si de senzorul Map, azi am vrut sa-l scot si eu pentru al curata, din pacate nu am reusit pentru ca accesul la el e foarte greu, e aproape jumatate bagat sub distributie.

Rog pe cineva care a facut aceasta operatie sa-mi zica si mie cum a reusit sa scoata senzorul asta, e alta modalitate in afara de demontarea distributiei ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

As avea si eu o problema:la 70% din porniri se aude un zgomot ca de diesel pt.o fractiune de secunda dupa care dispare si nu mai am nici cea mai mica problema(verificat-nu e din tacheti,e din depresurizare circuit alimentare).Diversi mecanici acuza chiar pompa de inalta presiune (cea de pe motor)care costa multi bani ,nici regulator,nici pompa rezervor....Undeva pe forum cineva repara o astfel de pompa (dar la 2.0 tfsi)inlocuind un tachet din componenta.Am si ceva cod de eroare stocat cu referire la presiune-17428.Pentru cine are BAD,aveti astfel de probleme?ceva solutii?Multumesc.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca nu e nici un fel de problema.Asa fac toate fsi urile.Sint tachetii hidraulici,care pina se amorseaza asa fac.Si la mine tot asa face.In plus fsi urile,au un zgomot la relanty,pe care nu o sal auzi la nici un golf de 1,6

Referitor la eroarea stocata...nu cumva ai mers pe rosu ,adica ai mers cind ti sa aprins pompa care te avertizeaza sa bagi benzina?Asa mi sa intimplat si mie,si am sterso cu vag com si nu a mai aparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la tacheti(este treaba superverificata)este de le pompa de inalta presiune de pe capatul chiuloasei-zgomotul este asociat FSI-ului pt. ca are aceasta pompa,un 1.6 normal nu o are;cat despre nivel merg numai la plin iar eroarea am sterso dar a reaparut.Zgomotul injectiei e firesc,e alta presiune in zona.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am citit si eu toate cele 14 pagini cu problemele care apar la acest model...de curand am fost si eu nevoit sa schimb segmentii la doi cilindrii pentru ca aparuse si la mine tremuratul la relanti plus ca mi-a murit motorul in mers de vreo doua ori, compresie slaba pe doi cilindrii, in fine, destul de delicate problemele si toate aparute la 138.000 km...voiam sa va intreb daca aceste probleme pot apare pe langa calitatea proasta a benzinei si din cauza stilului de conducere, eu personal nu o turez prea tare, merg in mare parte intre 2500-3000 rot./min, foarte rar depasesc 3500-4000 rot/min. in afara orasului.

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba calitate proasta a uleiului,revizii nerespectate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reviziile au fost facute la timp si cu consumabile de calitate, uleiul este cel recomandat de producator, deci exclud din start probleme de acest fel, nu-mi bat joc de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai masina de la 0km? Poti sa garantezi pt. toti cei 138k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o am de la 75.ooo e adusa din Germania de un prieten de familie care se pricepe, eu zic ca sunt reali, mai nou am primit de la mecanic vestea ca e posibil sa fie pompa de inalta presiune dusa, daca e sa fie asa cred ca pun masina la conservare ca m-am uitat pe net si nu prea gasesti pompe second-hand la modelul asta, una noua fiind peste 2000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu una cu 138 Tkm verificati in reteaua vw,un singur proprietar in DE-eu al doilea -si:se balbaie la greu in relanti desi alimentez numai cu 99+,stocheaza o eroare pe care nu o poate rezolva nici reprezentanta decat schimband repere de 3000 ron ,desi masina functioneaza fara probleme cu o singura exceptie:la unele porniri pompa de inalta presiune scoate un zgomot de diesel-@eu36-2050 ron costa renumita si deosebita pompa....singurul lucru care imi place la masina asta e consumul,care e foarte bun,consuma cam cat G3-ul meu 1.6 ABU dar cu alta performante....

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept un raspuns sigur din partea mecanicului, oricum sunt un pic cam dezamagit, am grija de masina, reviziile le fac la timp, tot 99+ de la petrom pun si eu,consumabile de calitate, nu-mi dau seama cum poate pica la nici 150 mii km o pompa bosch atat de scumpa, oricum parerea mea e ca masinile fabricate dupa anul 2000 nu mai au aceeasi fiabilitate ca cele de dinainte de 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu una cu 138 Tkm verificati in reteaua vw,un singur proprietar in DE-eu al doilea -si:se balbaie la greu in relanti desi alimentez numai cu 99+,stocheaza o eroare pe care nu o poate rezolva nici reprezentanta decat schimband repere de 3000 ron ,desi masina functioneaza fara probleme cu o singura exceptie:la unele porniri pompa de inalta presiune scoate un zgomot de diesel-@eu36-2050 ron costa renumita si deosebita pompa....singurul lucru care imi place la masina asta e consumul,care e foarte bun,consuma cam cat G3-ul meu 1.6 ABU dar cu alta performante....

poti sa ne spui despre ce eroare este vorba?

Si FSi-ul meu scoate sunetul ala ciudat care uneori dureaza mai putin alteori mai mult la pornire.

Sper sa nu fie bai si implicit ceva de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17428,porneste,trage,merge super...doar face zgomot la unele porniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Catalin xv750

Salut,

Am si eu un golf 4 Fsi, 2002, si dupa ce mi-a aparut pb asta cu trepidatul la relantii, am verificat toti senzorii apoi, si in ultima instanta am ajuns la admisie, la clapeta. Era plina de zgura, un strat gros de app 2 mm. Pp ca nu mai etansa bine.

Am curatat-o si mi-a disparut trepidatia la relantii. In schimb a aparut alta pb. , a crescu fff mult consumul, gen 2,2 l/h la relanti... Ce e de facut. Inainte de toate astea am schimbat segmentii la pistoane, garnitura chiulasa si rectificat supape.

vreo idee de ce a crescut consumul in halul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee,la ce km ai facut RK motorului?si de ce,nu mai avea compresie,consuma ulei?Dupa curatare,cum ai adaptat clapeta?daca ai scos borna inainte si ai lasat pe contact dupa(a se citi fara VAG COM)se pare ca la motorul asta se cere cealalta adaptare.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen chirilov

revin, dupa o perioada mai lunga de timp, am pus golful pe tester de nenumarate ori, aceasi eroare--17428

merg cu masina in aceleasi conditii, porneste destul de greu dimineata (cu trepidatii destul de urate, care nu dureaza decat 15-20 secunde dupa care turatia revine la normal), merge bine la turatii mici (2000-2500) dar cand incerc sa o calc mai tare, pierde putere, da in nas dar nu moare motorul...asta e, m-am acomodat asa cu ea, e mai greu la depasiri dar n-am ce face, am deja 5000 km facuti in regimul asta de mers

pompa de benzina am schimbat-o in octombrie 2010 (numai partea electrica nu si cutia de plastic)intr-un service care sincer nu mi-a inspirat incredere dar atunci masina, dupa 2-3 poticneli, a murit de tot,si am fost nevoit sa merg unde am putut, pretul a fost de 280 lei (cu tot cu tester, tractare, manopera), mie unul mi s-a parut cam mic, din cate stiu eu este mai scumpa o pompa de benzina

voiam sa va intreb pe cei care poate ati avut asemenea probleme, daca o curatare a pompei de alimentare ar fi necesara tinand cont de benzina din Romanica, eu avand raul obicei sa merg cu rezervorul cam gol si ma gandesc ca poate trage mizerii si necesita o curatare.

multumesc pentru eventualele sfaturi primite

cu stima, eugen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti masura ce presiune face pompa din rezervor(trebuie peste 3 bar) ....cred ca pornirea grea se datoreaza celeilalte pompe,cea de inalta presiune de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

o intrebare pentru cei cu 1.6 FSI, am vazut ca pe regulatorul de inalta presiune scrie 3 bar, deci sa inteleg ca exista posibilitatea de masurare a presiunii in acest regulator, inainte de a fi banuit ca el este vinovat de pierderea puterii motorului...s-a mai confruntat cineva astfel de probleme?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

CAre sunteti posesori de 1,6 fsi BAD ati curatat,schimbat injectoare?Sunt interesat de subiectul asta si nu e dezvoltat pe nicaieri.Eu am un misfire pe cil. 4 care se datoreaza injectorului(am verificat: compresie-14,bobina buna si bujie noua)

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut sunt nou pe forum, mentionez ca am citit mai toate posturile si din cate se vede problema cu trepidatul nu s-a rezolvat la nimeni...

Tin sa spun ca am achizitionat si eu recent un Mk4 11/2003 1.6 FSI cu 100 tkm aceasi problema cu trepidatul plus la efort cam la 4k turatii imi palpaie martor motor in bord dupa care se stinge

Am duso la reprezentanta vw de aici din Gl dupa analize mi-au spus ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametri normali ,au verificat partea electrica cu bujii,bobine (le-au schimbat intre ele) problema ramane tot pe cilindrul 4... i-au facut compresia si din ce mi-au spus compresia e foarte buna... Acum a ramas sa schimbe injectoarele intre ele. Voi reveni cu noutati!

Modificat de jhonut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era injectorul de vina... S-a dat comanda de injector ; Sper sa nu mai trepideze acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. desigur, posesor de BAD, si cum ii zice si numele, e cam "bad". eu am rezolvat pb cu trepidatiile du pa ce a, m facut distributia, mecanivul zicea ca era de la axa cu came, era sarita , a mers fara ulei, pompa fiind defecta, am inlocuit o. pertota l m a dus f mult distractia. am insa alta pb acum, are o mare intarziere la accelerare, si mai si ma da in nas la 2000 de turatii, pe orice treapta de viteza. cand apas pe acceleratie prima data da sa se inece apoi pleaca usor apoi mai repede. mec zice ca ar fi de la o supapa de pe retur sau de la pompa de benzina, acum astept supapa. va tin la curent.

Modificat de Catalin xv750
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit supapa...nici o schimbare.

Pompa de benzina imi baga presiune, ca am scos supapa si mi-a tasnit o tona de benzina afara.

Maine mai incerc o diagnoza pentru clapeta de acceleratie, deoarece e singura pe care nu am sincronizat-o, adica nu pe VAg-com, ci doar s-a sincronizat singura dupa ce am scos bateria si am lasat contactul 1 min.

In fine, astept ceva pareri despre problema asta.

Repet, cand calc prima oara acceleratia, in prima faza se ineaca, apoi usor urca in turatie, apoi nu mai e nici o problema, exceptand o mica cadere "in nas" inainte de 2000 de turatii , in orice treapta.

E o problema pentru ca era sa am doua accidente din cauza asta, incercand sa plec repede de pe loc, mi s-a oprit motorul, ramanand in intersectie ca rata la vanat..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai stocate?clapeta se adapteaza singura fara probleme daca:iei borna/pui borna dupa cel putin 10 min. si o lasi pe contact 1-2 min. .Mai incearca ceva:cand accelerezi si nu se duce ridica putin piciorul de pe acceleratie(adica de la 80%apasata ramai la 60-70%)si vezi ca trage altfel.Acest fenomen eu l-am intalnit la multe benzinare dar inca nu am descoperit care ar fi cauza,ce nu lucreaza la parametri.Daca are cineva solutia e bineprimita si multumim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!