Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

EGR + Clapeta le-am curatat eu de la stadiul in care erau ceva depuneri pe ambele pana la stadiul in care luceau ca noi de fabrica.. si ghici nici o modificare.. tremuratul era tot acolo.. Parerea mea este sa nu mai aruncati cu banutii pe fereastra.. Se poate sa fie si de la vacuum insa eu la momentul ala am testat la mecanic cu un spray din ala pentru detectia furtunaselor de vacuum crapate.. nu a obtinut nici un rezultat mecanicul.. ba chiar am schimbat si o valva vacuumatica .. cea care deschidea clapetii din galeria de admisie avea tija de plastic rupta.. si a costat 100eur fara tva atunci. Ulei a primit si Castrol Magnatec 10W40 si dupa numai Castrol RS10W60 care dupa parerea mea este unul dintre cele mai bune uleiuri.. Tot tremura si tot zvacnea cu orice ii puneam.. Concluzia o tragi singur Ravenman. Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... nu mi-ai zis tocmai ce vroiam sa aud :icon_thumright: ... dar nu e vina ta ... multumesc ca m-ai scutit de niste banuti aruncati pe fereastra. O sa incerc sa mai vorbesc cu cativa mecanici si sa mai caut pe forumuri din strainatate sa vedem poate are cineva o solutie. Partea nasoala e ca in Romania tipul asta de motor nu este foarte raspandit .. mai ales pe Golf IV .. s-a fabricat si putin timp ... jumatatea lui 2002-jumatatea lui 2004.

Pana atunci mergem cu ele asa ... atata timp cat isi fac treaba si inca cu deplin succes mai trecem cu vederea acest mic inconvenient.

Bafta si sa auzim numai de bine.

Modificat de Ravenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am un golf 4 1.6 16V azd, si legat de problema cu variatia turatiilor....langa bidonasul pentru lichid servo(in partea dreapta a motorului) exista cel pentru recuperarea vaporilor si cand ii scot furtunasul ce vine de la clapeta de acceleratie incep acele variatii de turatie....sper sa fie de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ii scot furtunasul ce vine de la clapeta de acceleratie

Normal...trage aer fals. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine problema tremuratului sunt neetanseitatile din sistemul de evacuare.Iar mi s-a aprins "check engine" in bord iar erorile iesite la diagnoza imi arata ca pe undeva scapa gaze...Acu o luna am fost in Germania si la o oprire intr-o benzinerie din Austria mi-am dat seama de acest lucru...Atunci cand am repornit masina,la accelerat in gol parca vibra teava de esapament.Se auzea un zgomot aproximativ la fel cu zgomotul unei tevi de esapament de Dacia care se loveste de caroserie (cred ca stiti despre ce vorbesc...).Urmeaza sa o duc la o verificare.Am sa revin cu noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Dupa cum am citit in acest topic se pare ca problema cu tremuratul la pornire e o problema des intalnita la FSI dar o sa v-o explic pe a mea:

- la pornire, indiferent de temperatura exterioara dar doar la prima pornire din acea zi, scoate un zgomot de diesel si sta la 1000-1200 ture pt vreo cateva secunde dupa care, in maxim 5 secunde, dispare sunetul si relanti-ul coboara sub 1000; mentionez ca masina nu vibreaza sesizabil pana dispare sunetul

- are 163.000km si de 15.000km e in Romania

- i-am bagat numai de la Petrom de 95

- distributia am schimbat-o la 160.000km iar uleiul il tin maxim 10.000km

- am schimbat si o bobina de inductie pt ca era dusa

- mentionez ca mi s-a bulit termostatul si habar n-am ce piesa sa iau pt. ca ka AUTOKARMA de exp. am gasit piesa dar deschide la 109 grade C (ceea ce e prea mult pt benzina) iar la reprez. in Iasi e 540lei.

Daca aveti pt mine vreun sfat referitor la acel sunet de diesel si la termostat, be my guests!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Zgomotul de diesel este prezent la majoritatea FSI-urilor. Cel putin si la a mea este prezent si se datoreaza faptului ca motorul are tacheti hidraulici si pana ajung acesti tacheti sa se unga cu ulei se aude acel zgomot. Cat despre problema cu termostatul nu stiu sa iti zic ce cod de piesa iti trebuie dar vezi ca e o arie speciala pe forum in care poti ruga unul din colegii de acolo sa te ajute cu codul piesei respective. Daca nu ma insel se cheama chiar coduri si piese VW. Alta varianta ar fi sa ii scrii lui Volksman si sa ii zici seria sasiului tipul de motor si modelul masinii care o detii si sa il rogi sa iti zica un pret pentru termostat.

Multa bafta si sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Dupa cum am citit in acest topic se pare ca problema cu tremuratul la pornire e o problema des intalnita la FSI dar o sa v-o explic pe a mea:

- la pornire, indiferent de temperatura exterioara dar doar la prima pornire din acea zi, scoate un zgomot de diesel si sta la 1000-1200 ture pt vreo cateva secunde dupa care, in maxim 5 secunde, dispare sunetul si relanti-ul coboara sub 1000; mentionez ca masina nu vibreaza sesizabil pana dispare sunetul

- are 163.000km si de 15.000km e in Romania

- i-am bagat numai de la Petrom de 95

- distributia am schimbat-o la 160.000km iar uleiul il tin maxim 10.000km

- am schimbat si o bobina de inductie pt ca era dusa

- mentionez ca mi s-a bulit termostatul si habar n-am ce piesa sa iau pt. ca ka AUTOKARMA de exp. am gasit piesa dar deschide la 109 grade C (ceea ce e prea mult pt benzina) iar la reprez. in Iasi e 540lei.

Daca aveti pt mine vreun sfat referitor la acel sunet de diesel si la termostat, be my guests!!!!

Salut,

Incerca sa faci un plin cu Evo5 de la Mol si mai discutam de problemele la relanti(mai ai o varianta curatarea clapetei de acceleratie daca nu s-a efectuat). FSI/TSI-urile sunt pretentioase la benzina! Ai pe capacul de la rezervor minim 95/98 cifra oct.. La noi benzina care indeplineste minimul de 95-96 este lukoil 98 si top premium 99+.

Succes!

Cu stima,

Costel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul pt. termostat original este 032 121 121 N (produs de Behr) si costa la reprezentanta 301 lei.

Poti lua aceeasi piesa pe producator fara sigla VW la pretul de 280 lei tot de Behr Termot-tronik produsa, cod 1.786.05.500.

Fa mai intai o scanare cu vagcom si vezi daca ai vreo eroare legata de termostat si dupa aceea comanda piesa.

post-50899-1282931017_thumb.jpg

post-50899-1282931051_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit piesa dar deschide la 109 grade C (ceea ce e prea mult pt benzina) iar la reprez. in Iasi e 540lei.

Daca aveti pt mine vreun sfat referitor la acel sunet de diesel si la termostat, be my guests!!!!

Al meu la 1.8T imi arata pe VAG-COM ca se deschide la 98 de grade. Termostat de 1.6 FSI BAD gasesti la Unix pe site pe producator Gates COD: TH14787G1 la 109 lei. Mi se pare enorm 301 lei doar pentru termostat la reprezentanta cum zice colegul de mai sus. BTW al meu la 1.8T a costat 35 de lei pe producator (nu mai imi aduc aminte acuma firma) si sunt foarte multumit de el. De un an l-am pus sus si merge perfect. :) Poti incerca sa intrebi de preturi pentru termostat dupa seria de sasiu la cei cu magazine de piese auto pe aria Oferte + Servicii exclusiv pentru membri. Drive safe!

Fa mai intai o scanare cu vagcom si vezi daca ai vreo eroare legata de termostat si dupa aceea comanda piesa.

Pe VAG-Com nu ai ce eroare sa vezi legata de termostat. Termostatul e o componenta strict mecanica si nu v-a inregistra nici o eroare pe VAG-Com. Ce poti sa vezi in cel mai bun caz e daca deschide sau nu termostatul si la ce temperatura iti sta apa cu ajuotrul datelor citite de catre senzsorul G62 din flansa respectiva.

post-37459-1282933716_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volnick - ala nu e senzorul G62. Intra putin in Etka si vei vedea.

@munuku - asculta de altii si fa o scanare cu vag.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce e daca nu e G62?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la BAD e mai mult mai complicat decat la AGU. Eu cand am avut probleme cu termostatul nu ararea nimic pe VAG-COM. La scanare nu imi inregistra nici o eroare. Inafara te temperatura care venea din G62 nu aveam ce sa vad... My bad!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mersi de sfaturi dar nu-mi trebuie scanare VAG ca sa stiu ceva despre el. Acu vreo doua luni am constatat ca nu merge pt ca era sparta carcasa si termostatul busit. De atunci am scos termostatul si merg cu circuitul deschis si nu e nici o pb dar pana da frigul tb s-o rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@munuku Ce?!? Nu e nici o problema?!? :somnmare: Si nu iti consuma de rupe asa? A mea consuma de rupea din cazua termostatului blocat pe deschis. In plus si motorului nu ii place sa stea racit aiurea, uleiul nu e incalzeste, se uzeaza prematur din cauza asta, ii scade randamentul.

Motorul functioneaza optim la temperatura de 90-98 de grade. Nu ii pace nici mai mult, nici mai putin. In loc sa iti consume normal 8-9.5 in oras ar trebui sa iti consume asa fara termostat 11-12-14%... Si la mers in afara cred ca iti sare cu 1-2 litri in plus... fata de normalul de 6-6.7%

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze da tre sa te contrazic! Nu e absolut nici o diferenta la consum si putere (cel putin la a mea). Cand am constatat ca e dus, l-am scos de tot si am lasat circuitul deschis. Temperatura nu trce de 87 grade C dar la viteza, din cauza curentului, scadea temperatura in motor destul de mult. Asa ca am recurs la ceva ieftin si "ingenios". Am acoperit radiatorul cu carton aproximativ doua treimi din el. Si functioneaza ceas. Apropo, recent am scos un consum fenomenal pt mine: Iasi - Vaslui, medie de 81km/h consum mediu 5.8 si drumul e valurit si plin de sate. In oras 7-8% maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Pot sa spun ca am rezolvat tremuratul si smuncitul la ralanti.Teava de evacuare a gazelor nu era etansa; mai exact racordul flexibil ce vine aproape de baia de ulei.Pe acolo ieseau gazele arse.Senzorul de noxe nu calcula bine gazele,trimitea mesaje eronate ECU-ului,iar de aici functionarea la ralanti cu intreruperi,motorul mergand cand cu un amestec mai bogat,cand cu unu sarac.Consumul varia de la 0.9 l/h la 0.5 l/h.Intre aceste variatii,masina smuncea si tremura...Cei dintre voi care au problema asta,ar putea sa verifice si acel racord flexibil.

Si benzina poate fi un factor important in functionarea motorului,dar in cazul meu problema asta a fost scoasa din calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, mi-ati putea recomanda un tip de tratament pt ulei, curatare injectoare si sistem admisie? Daca se poate face fara service bine, daca nu la fel de bine. Si inca ceva: eu folosesc Castrol Magnatec 10w-40 si am 163.000km, il schimb la 10.000km si multi mi-au zis sa folosesc 5w-40. Voi ce parere aveti? Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_rambo: Uleiul recomandat e 5w-40 cu schimb la 15 mii de km,sau 5w-30 longlife cu schimb la 30 de mii!Tratament pentru ulei nu exista,e doar publicitate.Curatarea eficienta a injectoarelor se face cu ultrasunete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema, dimineata masina porneste greu dar numai in diminetile mai reci. Ii dau cheie si da sa porneasca apoi se opreste, daca nu ii dau sprit in momentul ala cand da sa porneasca, nu porneste. A mai avut cineva aceasta problema ? Eu am impresia ca e un senzor de temperatura ceva ca altfel nu inteleg de ce ar face asa numai cand e mai rece afara. Rog pe oricine ma poate ajuta cu un sfat sa raspunda.

P. S. Asta se intampla numai la prima cheie, in timpul zilei porneste si merge normal.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit exact la fel la a mea anul trecut in iarna. La prima cheie pornea 2 secunde si apoi murea motorul. Trebuia sa ii dau o pedala sa o ia. In rest dupa ce se incalzea motorul pornea normal din prima.

Eu eram cam pe gata cu bateria si in plus electromotorul nu invartea cu trebuie si trebuia curatat ca facea un zgomot ciudat fiindca nu se retragea bendixul de pe volant.

Mie a inceput sa mi se intample exact chestia asta, iarna trecuta la -10, -15. La -20 de grade urmatoarea zi nu a mai invartit deloc. M-am dat seama ca a murit bateria si l-am sunat pe un amic sa imi dea curent si am pornit-o cu greu. Dupa ce am pornit motorul am oprit toti consumatorii (faruri, CD player, incalzire/clima) si am lasat-o sa se incarce cateva minute; apoi am mers la mecanic sa imi curete electromotorul.

Nu stiu daca a avut legatura sau nu, dar de atunci nu am mai avut niciodata aceasta problema si porneste normal la prima cheie. Scanare cu VAG-COM-ul nu i-am facut atunci in iarna. De cand am curatat electromotorul nu se mai aude nici zgomotul ala ciudat si parca porneste mai usor (banuiesc ca datorita curatarii si lubrefierii electromotorului). Bateria a trecut cu greu de iarna trecuta dar anul asta prin iarna trebuie sigur sa iau una noua.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel e si la mine, pornesc, megre 2-3 secunde dupa care moare motorul, daca nu ii dau sprit in astea 2-3 secunde nu o ia restul zilei motorul porneste si merge normal. Repet, chestia asta nu mi se intampla tot timpul. Azi de dimineata imi arata temperatura pe bord 9 grade si nu a vrut sa porneasca, la -10, -15 ce mai fac ? Trebuie sa rezolv neaparat problema asta. Am facut si scanare cu Vag-Com si nu imi apare nici o eroare .

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am montat termostatul cu ajutorul unui prieten. Apropo, am inceput sa-i bag benzina Petrom 99+ si merge brici. S-a mai diminuat si sunetul ala de la amorsarea tachetilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge brici ca acum nu mai ingheti la volan :icon_thumright:) .

Marmonu.La tine e posibil sa fie bujiile(parerea mea 99%).Da si niste detalii despre ultima revizie(filtre,alea,alea).Poate ai un pic filtrul infundat,sau se dezamorseaza pompa de benzina.Dar mentin ideea cu bujiile.Nu dureaza mult sa arunci un ochi la ele. ;) Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!