Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salut am dat de o mare belea,,,am demontat conducta de la pompa de inalta presiune ca ma incurca vrand sa demontez ceva,si am stricat filetul la intrarea in pompa de inalta..imi curge benzina ..acum nu stiu ce sa fac nu se poate repara acel filet? ca daca nu cred ca o dau la fier vechi ca am auzit ca e ff scumpa o alta pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, daca e defect filetul din blocul motor (care e de aluminiu) se poate reface cu un tarod putin mai mare si schibi si surubul,

eu am lipit corpul de la tremostat acu 1000km si vad ca inca tine si era de ceva plastic, trebuie doar grija mare avuta.

ssport....pune poze ...sa vedem ce si cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa de inalta cea in forma de stea cu trei  spite adica asta


post-53597-0-79620500-1403813807_thumb.j


Acolo intro parte are o iesire cu filet unde iese o mica conducta care intra in galerie alimenteaza cu benzina injectoarele,,ce ziceti se poate da alt filet?daca da ar trebui sa schimb si conducta cea mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca e largitfiletul de la conducta si curge benzina? puneti ata de matase pe filet si fortari fara sa largiti filetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi, am descoperit cauza datului in nas la schimbarea treptelor. 

Cel mai probabil distribuitorul(n205 valve) ce determina variatia distributiei este defect.

Decuplati mufa ce alimenteaza acesta si veti observa diferenta.

Acesta se situeaza in dreapta capacului de distributie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poza ar fi binevenita.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa adaug poza orice as incerca, dar am atasat-o in galerie la mine in profil...

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarca poza pe www.99poze.ro , apoi pui link aici cu ce primesti pe email.

cu stima, florin c.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/uploads/gallery/album_757/gallery_119781_757_79855.jpg

 

In plus, nu ar trebui sa maraie cu RON95 deoarece se creaza o presiune mai mica in cilindru ce duce la o temperatura mai scazuta(dar cu performante mai reduse) deci mai putine sanse de knocking, fiind si motivul pt care se recomanda RON98(evitarea aprinderii inainte de TDC)

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi 2 injectoare la care aveam missfire si le-am desfacut. Ambele aveau acul rupt, si cu toate astea inca functionau. Masina pornea in ultima vreme de la a 2-a cheie iar relantiul varia putin dar sesizabil.

 

Dupa inlocuire relantiul este stabil si masina porneste mai repede. Trageti voi concluzia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele de la masina din semnatura de pot desface ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astăzi am desfăcut galeria inferioară din cauza erorii 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
            P1031 - 35-10 - Setpoint Not Reached - Intermittent.

 

Am verificat dacă e blocat și nu era dar eroarea tot reapărea așa că m-am hotărât să o curăț, dar am descoperit că principala cauză a erorii era faptul că mecanismul de plastic din exterior(articulația urechii respective) mergea greu și nu neapărat axul cu clapetele din interior.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca trebuie schimbata garnitura de etansare la galeria intermediara si mare atentie la conducta de inalte presiune ( este un furtun) eu l-am ciupit cand am umblat imi mirosea a  benzina in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexitul_golf_plus

are cineva de vanzare un Ecu 1.6 Fsi 2002 cod motor Bad  golf 4 sau bora 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Astăzi am desfăcut galeria inferioară din cauza erorii 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 35-10 - Setpoint Not Reached - Intermittent.

Am verificat dacă e blocat și nu era dar eroarea tot reapărea așa că m-am hotărât să o curăț, dar am descoperit că principala cauză a erorii era faptul că mecanismul de plastic din exterior(articulația urechii respective) mergea greu și nu neapărat axul cu clapetele din interior.

Si cum ai rezolvat problema?

Si ce exact ai desfacut?

Imi poti da te rog o poza cu locatia n316? Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut galeria dar la mine nu era neapărat nevoie. Am gresat cu spray mecanismul de plastic tija unitate vacuum- urechea de la axul cu clapete.

 

Dacă vorbim despre 1.6 FSI BAD toată chestia asta este chiar sub unitatea de vacuum cu pricina ... Poză nu îți pot da că sunt plecat, fără mașină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

A incercat careva sa schimbe injectoarele cu unele de fsi da dupa golf 5? (dupa motor BAG)

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT. Da am schimbat eu unul si merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi spui de unde l-ai comandat si unde ai fost de l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l am cumpărat nou. A fost de la dezmembrări pret 200 si l am schimbat eu. La service ma costa 150.

Esti din bucurești?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stau in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei cumpără inhectorul si til schimb eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde as gasii injector la ce parc de dezmenbrari? Ai vreo idee ? Ca pe net am gasit numai anunturi expirate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa iti dau nr de telefon aici? De unde l am luat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!