Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

23 minutes ago, Emy D said:

Sau rezerva pe 16", ca aia intra si pe frane de 312mm. :)

Doar ca discurile sunt de 334mm :)  prin "placute" am vrut sa spun discuri , placute , etrieri , conducte de frana , lichid de frana
Si daca am schimbat franele am zis sa schimb si suspensia. am trecut la H&R cup kit. Si ca sa se aseze frumos piesele am schimbat si pivoti , bucse ( R32 pe fata si de cupra pe puntea spate) si alte nimicuri pe acolo.


 

Link către comentariu

Mea culpa. Atunci ai nevoie de minim 17. Gasesti vreuna slim pe 17? Sa fie si usoara. 
ps: ce spanac faci cu frane de 334mm? 😐 

 

Link către comentariu

Ok... mno, pt power la mai mult de 300 cp, clar iti trebuie. Si dupa cum vad ca inlocuiesti si bielele, clar ajungi la peste 300, mai ales ca 1.8T e capabil. :D

Mult spor atunci! 

Link către comentariu
în urmă cu 12 ore, jamal_bao a scris:

sa dau jos bordul pentru a face retrofit la climatronic)

Daca ajungi sa faci asta, neaparat sa iti cumperi niste izolatie fonica si sa mai aplici un strat pe firewall. Stiu ca nu ai diesel, dar daca se poate sa fie complet liniste, why not?! 
Asta e si planul meu, cand o sa reusesc sa schimb radiatorul interior (nou) pt ca ...sigur are depuneri in el. 

 

Daca refaci plafonul, treci la textil negru? 


edit: Jantele alea BBS sunt superbe! 

 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
13 hours ago, jamal_bao said:

bbs rs769.jpg


Vaaai cum arata jantele astea… Unde, cum, cat si ce trebuie sa fac sa le pun pe e-Golf? :))

Link către comentariu

@Emy D - la mine plafonul e crem/bej  , la fel si stalpii , fetele de usi si scaunele . nu prea are rost sa il fac negru

 

@Rave  - modelul generic de jante e BBS RS II  .  RS769 este varianta pentru golf 4 adica 5x100 et35 si 17" . exista si varianta pe 18" dar nu as vrea sa alerg dupa hartii ca sa le trec pe talon. de asemenea gasest si cu prinderea 5x112. cauta dupa BBS RS II.  eu am ratat la "mustata" vreo 2-3 seturi.
 

Link către comentariu
  • 6 months later...

inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat  o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG )
am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)


 

a.jpg

b.jpg

e.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

@andrei0241    - am vopsit cu primer temperaturi inalte macota si vopsea rust-o-leum

intre timp am gasit niste semnalizari hella cod 9EL 156 099-801 .  ce ziceti , merita sa le iau ?

s-l1600 (1).jpg

s-l1600 (2).jpg

s-l1600 (3).jpg

s-l1600.jpg

Link către comentariu

am trimis oferta pentru semnalizari. sa speram ca si accepta. le-am gasit pe ebay.
si ca sa nu imi ies din mana cu "mesteritul" am facut un set de mufe adaptoare pentru farurile cu xenon

ada.jpg

Link către comentariu

semnalele is uratele, insa la faruri ai facut treaba buna.

Imi fac si mie figuri ori balastul ori becul de pe dreapta... uneori nu se aprinde, decat dupa ce se incalzeste masina. Dar am avut mai multa vreme de adaugat km si peisaje faine decat de mesterit ... 

 

Link către comentariu
6 hours ago, mad_kat said:

semnalele is uratele, insa la faruri ai facut treaba buna.

Imi fac si mie figuri ori balastul ori becul de pe dreapta... uneori nu se aprinde, decat dupa ce se incalzeste masina. Dar am avut mai multa vreme de adaugat km si peisaje faine decat de mesterit ... 

 

Daca ai timp ne putem vedea sa facem o proba ( mai am vreo 2-3 becuri de rezerva. si am si un set de balasturi). macar descoperim care e problema

Link către comentariu
  • 6 months later...

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat asa ca o sa spicuiesc repede ce am mai facut la masina.
Am mai reparat in urma diversilor "mesteri" care au lucrat la masina gen , inlocuit niste furtune si colere care nu au fost prinse cum trebuie si s-au deteriorat , filtrul de aer vandalizat si care nu mai tragea aer normal , conductele de frana fata care nu erau prinse cum trebuie si atingeau in roata , am schimbat uleiul la cutie din caua ca pierdea ulei , la fel si uleiul de la motor ( se pare ca e nevoie de facultate ca sa schimbi un filtru si sa il stangi cum trebuie) , am schimbar bucsele poliuretanice de la bara stabilizatoare  ( cineva a pierdut suporturile de tabla corecte si a pus unele cu diametru mai mic asa ca s-a distrus totul pe acolo ) , am schimbat mufa de la maf care era sparta si indesata la locul ei "frumos"  ... si era sa uit  , am vrut sa fac proba la webasto inainte sa intram in iarna si am descoperit ca nu mai merge ( am descoperit ca nu mai gasesc firul de curent care alimenta unitatea ) dar si ca am oscurgere de antigel ( aici o sa ii comand un kit de revizie cu garnituri noi , dupa ce am rezolvat cu firul buclucas am reusit sa il pornesc). 
Acum imi e si frica sa mai merg la service . dar sa trecem peste
Ca si plusuri am reusit sa refac softul masinii si am masurat 267 cp si 409 nm , asa ca sunt multumit. Apoi am plecat in concediu in Grecia unde am reusit sa ma bucur de noul comportament al masinii. dupa mai mult de 200km am facut un calcul si a rezultat un consum mediu de 8.2l .  Si tot in Grecia am avut parte de niste emotii  - clapeta de acceleratie a decis sa se defecteze. Am avut noroc sa dau de oameni dispusi sa ajute si m-am intors cu bine in tara si cu doar 50 eur in minus .

In ultimele zile am zis sa ma ocup putin de compartimentul motor si sa ii redau aspectul OEM. Aproape am terminat . Urmeaza apoi etapa de curatenie
imi mai lipseste un suport de la capacul motorului care s-a ratacit la ultima revizie cand nu aveam capacul montat. Am tot cautat in dezmembrari dar nu am gasit. Apoi mi-am adus aminte ca exista si varianta de a comanda o piesa noua. Am dat comanda  - 49 ron 

Cam atat acum  , urmeaza o noua etapa de reparatii in primavara ( pragurile si eleronul au fost lipite cu scuipinol cred pentru ca au inceput sa se desprinda. )

1.jpg

2.jpg

c.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

stiu ca am zis ca vreau look oem la compartimentul motor dar acum am gasit poza asta. ce parere aveti ?  mie imi place cum arata cu capacele de s3 parca , inca nu am codurile. 

si acum vesti proaste si vesti bune:
cele proaste - se pare ca nu se mai gaseste acel suport la furnizor. are si golful 4 o varsta si nu se mai fabrica multe repere. va vi fin ce in ce mai greu sa gasesti piese originale
si a doua veste greu de indreptat - cineva cu placeri bolnave mi-a lasat niste zgarieturi pe haion , bara , portiere , aripa + o indoitura si carcasa de la oglinda de pe stanga rupta ( din pacate alta voi gasi mai greu  , eu aveam oglinda mica si pe stanga)

cele buna - am gasit suportul la cineva si imi mai da si carcasa de baterie completa , capac motor de rezerva , + alte plastice din compartimentul motor care la mine erau deteriorate


 

covers.jpg

Link către comentariu

Arata f bine cu capacele de S3. Chiar saptamana asta eram curios de coduri si preturi. 

Am gasit doar asta :S3 cover.8L9 103 928 A
 

Nasoala treaba cu zgariatul.😔

Link către comentariu

@mirceateodor am gasit si codurile in linkul de mai jos

 

https://nemigaparts.com/cat_spares/etka/audi/a3/201/103730/

in plus ar mai trebui si 1J2823496A01C care acopera coltul din stanga jos cum te uiti la poza atasata de mine.
pentru capacul bateriei ar trebui schimbata si carcasa . inca ma mai gandesc daca o sa fac pasul asta. momentan am alte lucruri mai importante de rezolvat.

9_cUGCH0YpFUc3IBTnwNrVNdbDc-960.jpg

194103730.png

18edc84s-960.jpg

Modificat de jamal_bao
Link către comentariu

am mai gasit ceva. sunt originale dar sunt in UK. am pe cineva acolo ca sa le trimita prin posta apoi dar mai negociez la pret :) . si cele de pe masina sunt originale dar vreau sa ma asigur ca am o rezerva in caz de... nici nu vreau sa ma gandesc.
p.s. ma poate ajuta cineva cu un plafon de golf 4  cu trapa ?

s-l1600.jpg

Link către comentariu
  • 1 year later...

Desi am mai umblat la masina nu prea am mai avut timp sa postez. Revin i. Curand cu mai multe detalii, pana atunci las o poza

20240403_193657.jpg

Link către comentariu
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
On 30.11.2024 at 0:22, jamal_bao a scris:

Oare ce sa fie acolo ?

IMG-20241128-WA0011.jpg

Sport ...custom? sau stock... dar din inox? :)

Nicely done! 

Link către comentariu

Inox ... corect. Downpipe pe 76mm cu catalizator sport , apoi inainte de toba intermedoara scade la 63mm traseul si tobele sunt magnaflow. Se aude decent si legal :) , nu e zgomotoasa 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!