Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Pai in brosura asta eu nu vad tbn , viscozitati sau fp/pp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat careva dintre voi in motoare Diesel  NON- PD  ulei de motor heavy-duty ( camioane/vehicule comerciale) ?  

de genul  http://www.generaloils.net/PI_TITAN-CARGO-MAXX-10W-40_e.pdf  20 roni/L

     Ar exista beneficii in folosirea unor uleiuri din categoria E9?  Observ o vascozitate specifica unui 5w40 si un flash point extrem de ridicat.e practic peste GT1 de la Fuchs. Iar vascozitatea la rece e tot pe acolo.

 

 Masinile in care ma gandesc sa folosesc sunt cea de la profil si un Vw LT35 tot cu 2.5tdi ( acelasi motor cu alte accesorii)  ambele cer 505.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau baieti pe forum care au folosit si recomandat ulei heavy duty. daca nu ma insel era vorba despre ceva de la Petro Canada si Mobil. nu stiu sa fi facut rau motoarelor. mai era Citgo.au fost niste discutii referitoare la ulei hd... un continut ridicat de zddp ceea ce in teorie nu ar trebui sa dauneze doar ca nu au aprobari specifice autoturismelor sau grupului vag. Nec100 vorbea despre uleiuri hd acum ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torentmonkey

Ar functiona un amestec de ulei normal cu ceva HD? Sa zicem 50/50. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ar putea cineva sa-ti garanteze daca e ok. Cred ca e pe propria raspundere tinand cont ca sunt pachete de aditivi diferite. Desi presupunand ca luam ca exemplu un fuchs titan gt1 5w40 xtl si un titan cargo maxx 10w40 xtl nu cred ca ar dauna. Dar de ce ai vrea sa faci un amestec de genu asta? Un ulei light duty cu norma buna schimbat in max 10.000km iti va duce motorul mult si bine.

Eu inca incerc sa-mi dau seama daca merg pe fuchs sau valvoline.

Synpower xtreme5w40 5L -225lei

Iar titan gt1 5w40 xtl 5L-165lei. In plus fuchs e descris ca fiind mid saps in timp ce valvo ar fi low saps. Din aceste considerente as merge pe fuchs insa as fi foarte curios sa stiu cum se descurca in testele OM646LA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau fara DPF nu intra 3.8 litri de ulei? caz in care cumperi bidon Fuchs de 4 litri la 120 ron cu TVA inclus, direct de la importatorul oficial.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum as vrea sa golesc si filtru si termoflotul complet si teoretic ar insemna 4,3 litri. Iar restu ar ramane de completat daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta cu o investitie relativ mica poti da jos baia de ulei, sa vezi gradul de depuneri si eventual curatat . Problema mai mare o constituie depunerile nu cei ~200-300ml ramasi din uleiul vechi.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nefiind lamurit cu tds-urile Fuchs ( TBN si Ash) am luat legatura cu ei. Cei de la UK m-au rugat sa contactez Fuchs Ungaria pentru informatii. uitati si informatiile pentru cei interesati:

 

"Please see the attached files about your requested products. Unfortunately the TBN number is not part of the technical data sheets yet, because the ACEA specification gives just the upper limit at the „C” series. Ax/Bx gave higher limits because of the quality of fuels. The ACEA C serie does not allow the low quality fuels using.

 

post-106436-0-87488300-1431698620_thumb.

PDTDI technology ask the VW 505.01 or 507.00 specifications. These are followed the ACEA C-3 specification, which has mid saps requirement.

 

I recommend you our Titan GT1 Pro C-3 SAE 5W-30 or Titan GT1 SAE 5W-40 products for your PDTDI engine.

 

post-106436-0-45566300-1431698629_thumb.

 

habar nu am ce scrie la fiecare norma :)

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Praf in ochi :)

O informatie utila nu au dat si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zicea si colegul nec... putine firme dau tot din casa... Deci eu cred ca sar peste Fuchs desi aveam numai feedbackuri bune... pacat... @Kenzo sa ne ti la curent cu ce pui. Merci de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere Mobil 1 si Motul au cele mai detaliate fise tehnice pentru uleuri: TBN, hths, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cam ce procentaj dintre cumparatori studiaza fisa tehnica inainte sa achizitioneze uleiul? Probabil de acolo vine si non-interesul producatorilor de a  detalia fisa tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca 10 % se uita la tds deci ai un punct de vedere. Acum sunt in dubii vis a vis de fuchs.

Desi am impresia ca vreau prea multe. Uleiul pana la urma are aprobare porsche si mb 229.5 deci trebuie sa isi faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kennzo nu incerci http://www.schaefferoil.com/documents/244-9000-td.pdf  ....

 

Daca nu mergi pe http://www.valvolineeurope.com/romania/products/engine_oils/synpower/cid(5472)/synpower_5w-40

 

P.S incepe sa citesti de la pagina 64-65 din acest topic ptr info mai detaliate (de colegu nec)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu  Valvoline-ul e bun dar nu are specificatie 505.01. pe Schaeffer as merge dar nu stiu daca se poate achizitiona din Ro. la fel as incerca si Royal Purple

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline are specificatia vw 505.01 am bidonu pe undeva... am sa iti trimit poza. Schaeffer cred ca numai online. link . nu stiu daca asta ii ok...

 

 

Valvoline:

 

SAE 5W-40

 

API SM, SN/CF

 

ACEA C3-10

 

Suitable for use in engines where ACEA A3/B4-04 is recommended*

 

BMW LL-04

 

Ford WSS-M2C917-A

 

MB-Approval 229.51

 

Porsche A-40

 

Renault RN0700, RN0710

 

Approved under VW Standard 502.00 / 505.00 / 505.01

 

Recommended for use where Fiat

 

9.55535.S2 is specified.

 

GM dexos 2 approved GB2E0310103

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi super ok asta dar importatorul Valvo in Ro mi-a confirmat ca actualmente synpower 5w40 nu indeplineste 505.01. De altfel nici pe Tds-ul de pe site-ul valvoline romania nu precizeaza 505.01. Daca nu ma insel asta se numea synpower mst 5w40 dar nu l-am mai vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga Redline sau Royal Purple atunci daca nici Valvoline sau LM nu te multumeste sau de ce nu Amsoil.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlavoline ma multumeste dar sa fie synpower xtreme 5w40 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita totusi o asemenea investitie ?  NU vreau sa jignesc pe nimeni dar e ca si cum ai manca trufe cu paine si ceapa treaba asta cu uleiuri de 70 roni + in masini de 5000 euro.

  Se cunosc foarte multe cazuri de masini VW tdi care au trecut  de 500 000km  doar cu 2 turbine schimbate si eventual o axa cu came si asta fara uleiuri exclusiviste.  La ce sa te astepti de la uleiuri de 70 roni/L? sa te tina 800 000? La kilometrii aia oricum e masina praff.

 

   E drept.. sunt unele motoare mai putin reusite ca fiabilitate dar oricum cu acelea nu rezolvi nimic cu un ulei scump. In anii 2000 cand au aparut VW TDI in SUA  nu se gaseau uleiuri care sa respecte norme vw europeene. Foloseau multi utilizatori uleiuri gen Shell rotella si Mobil Delvac, ambele uleiuri pentru camioane. Cu toate acestea TDI'urile si-au castigat respect pentru fiabilitate si consum redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de gand sa cheltui 80 lei pe 1 litru de ulei redline sau amsoil. Mai mult ca sigur si valvo si fuchs isi fac treaba la jumatate de pret la fel cum isi fac treaba pana urma si alea de 20 lei/ litru intr-un logan de 300.000+ km (chiar daca nu au tdi-uri mai pretentioase).

Am sa iau un ulei performant (teoretic) la un pret rezonabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Urmeaza sa fac al 3-lea schimb de ulei de cand am masina din semnatura: Golf 6, 1.6 TDI-CR. De curand i-am facut si tuning Stage 1. Mai multe persoane cu care am vorbit mi-au recomandat sa renunt la Castrol si initial ma gandeam la Motul. Dupa ce am rasfoit cateva pagini in urma si am mai schimbat si cateva pareri se pare ca nici acesta nu ar fi asa bun. Analizand doar acest thread as zice ca un ulei bun ar fi VALVOLINE Syn Power XL-III dar citind pe pagina lor am vazut ca este LongLife si eu unul nu prea am incredere ca un ulei ar putea rezista 30.000 km, deci nu sunt convins ca e cea mai buna varianta - poate ar trebuii sa gasesc unul care sa nu fie LongLife.

 

Ce ulei sa iau?

 

PS. Am observat ca diverse magazine au uleiul de mai sus in diverse forme de prezentare (bidonul efectiv are alta forma/culoare/eticheta). Cum stiu care e cel original? Daca ma duc la importator (valtec.ro) parca vad ca dau de un birou si nu un depozit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti Synpower Xtreme XL-III C3 5w30 si il inlocuieste pe cel spus de tine. E noua gama si e doar unul cu denumirea asta si respecta normele 504/507. Restul de 5w30 nu sunt ptr masina ta.

Referitor la LL , il ti cat vrei in motor. Dat fiind ca suntem in Ro as spune sa-l ti jumatate din cat spune producatorul. 15k isi face treaba.

Toata gama xtreme are dop albastru. La asta sa te uiti prima data. Nu iti fa probleme de original...se produce doar in Olanda.

http://www.optikat.ro/lubrifianti/valvoline_autoturisme.html

Acceseaza linkul si jos de tot pe pagina sunt 3 pdf-uri. Synpower xtreme ROM iti da mai multe detalii despre cum trebuie sa arate produsul.

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

 

Ce mi se pare ciudat este ca diferenta de pret e destul de mare intre magazine. Spre exemplu am gasit la autokarma (un coleg a mentionat site-ul acesta cateva pagini in urma): http://www.autokarma.ro/ulei-motor/5w30/valvoline/29/20021- bidonul de 4 litrii cu norma 504/507, nu are dopul albastru si costa 219.69 lei

 

Cand am dat pe google am gasit acesta: http://uleideulei.ro/valvoline-synpower-xtreme-xl-iii-c3-5w30-litri-p-945.html- care are 5L, dopul albastru si costa doar 165 lei (too good to be true). Sa merg pe aceasta varianta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!