Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

http://www.redlineoil.com/content/files/tech/Motor%20Oil%20PDS%205-13.pdf     Pacat ca nu se prea gasec la noi in tara.   La  un schimb la 10 000km sa dai cu 100-150 roni in plus pe un astfel de ulei fata de majoritatea uleiurilor de consum nu mi se pare exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@ Dragos-ionut

 

Valvoline SynPower-Xtreme-XL-III-C3-SAE-5W-30 (507.00) singurul ulei la pret decent care este Fully Synthetic

 

daca scrie pe eticheta ca si la celelalte e clar.

un bid de 4 litri de valvoline extreme costa 150 lei exact ca si castrol edge sau mobil1.

valvoline nu prea mai face uleiuri sintetice de mult timp, iar formulele le schimba odata la 2 ani la fel ca ceilalti.

de asta unii se intorc si unii merg numai pe castrol sau mobil.

 

Ce este clar?? Fii mai explicit! Ce sa scrie pe eticheta de s-ar da de gol ca nu este full sintetic?

 

Nu inteleg comparatia de pret intre cele 3 ca fiind concludenta. 

 

Dupa fisa tehnica FP, PP, Viscosity Index si aprobari este un ulei f. bun. Din cate am inteles de la NEC ar fi trecut de testul uzurii pe cama ca fiind unul dintre cele mai mici. 

 

Este normal ca un ulei de peste ocean sau de nisa sa fie scump dar nu cred ca pretul dicteaza calitatea aici. Nu ca si regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste Valvoline  aveti careva idee daca produsul comercializat in UE este identic cu cel USA?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sfatul lui Nec100, am bagat si eu de vreo saptamana  Valvoline SynPower-Xtreme-XL-III-C3-SAE-5W-30(chiar daca am "doar" ALH) si sunt f. multumit.

Nu se mai aude tacanitul ala suparator la pornire, tacanit care se auzea cu toate uleiurile testate, mai putin Mobil 1 - 0W40 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste Valvoline  aveti careva idee daca produsul comercializat in UE este identic cu cel USA?

 

Valvoline se produce doar in rafinaria din  OLANDA pt continentul EUROPEAN .N-am vazut produs altundeva vandut oficial in RO.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pentru ca am gasit  ff multe reviewuri foarte pozitive legate de gama lor SYN power dar toate acestea erau scris de catre utilizatori de pe continentul American.  Pe mine ma tenteaza un 0w30 sau 0w40 din gama lor SYN power pentru un motot de turatie japonez pe benzina din 2010.     Nu stiu in schimb daca uleiul lor din europa este la fel de bun precum cel din SUA. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie mai bun. In US pare a fi grupa 3 pe cand in EU este grupa 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA GAMELE neprofesionale si la unele coduri ulei  CASTROL   nu vad prezenta de bis(nonylphenyl)amine   in toate codurile de tipuri si vascozitati  ulei  (adaugat pt rezistenta la oxidare)

 

Bis(nonylphenyl)amine is used as an antioxidant in lubricants

 

de aici si diferentele in retetele fiecarui tip si cod de ulei

 

 

 

iata fisele MSDS pe coduri si tipuri  la CASTROL si compozitia 

 

http://msdspds.castrol.com/msdspds/msdspds.nsf/CastrolResults?OpenForm&c=Turkey%20(TR)&l=English%20(GB)&p=CASTROL%20EDGE%20&n=&b=All&t=MSDS&autosearch=No&autoload=No&sitelang=EN&output=Full&spu=Lubricants&unrestrictedmb=No&cols=0

 

la unele game deloc

la unele game intre 1-5%

la unele pana la 25%

 

http://msdspds.bp.com/ussds/amersdsf.nsf/0/1D17687C40B2F0978025796500588BAF/$file/085335Castrol%20GTX%20Professional%20LL-025%205W-30.pdf

 

dupa intelegerile cu industria ....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

@ Dragos-ionut

 

Valvoline SynPower-Xtreme-XL-III-C3-SAE-5W-30 (507.00) singurul ulei la pret decent care este Fully Synthetic

 

daca scrie pe eticheta ca si la celelalte e clar.

un bid de 4 litri de valvoline extreme costa 150 lei exact ca si castrol edge sau mobil1.

valvoline nu prea mai face uleiuri sintetice de mult timp, iar formulele le schimba odata la 2 ani la fel ca ceilalti.

de asta unii se intorc si unii merg numai pe castrol sau mobil.

 

Ce este clar?? Fii mai explicit! Ce sa scrie pe eticheta de s-ar da de gol ca nu este full sintetic?

 

Nu inteleg comparatia de pret intre cele 3 ca fiind concludenta. 

 

Dupa fisa tehnica FP, PP, Viscosity Index si aprobari este un ulei f. bun. Din cate am inteles de la NEC ar fi trecut de testul uzurii pe cama ca fiind unul dintre cele mai mici. 

 

Este normal ca un ulei de peste ocean sau de nisa sa fie scump dar nu cred ca pretul dicteaza calitatea aici. Nu ca si regula. 

 

pai ce nu se intelege, majoritatea uleiurilor au trecut pe eticheta full sintetic si multe nu sunt.

la valvoline synpower ma dezamageste tbn-ul ala de 6,6, oare dupa 10 000 de km si carburant bun romanesc ce valoare are?

cat despre testele pe cama cati ati vazut in realitate? filmuletele de pe youtube sunt doar demonstratii de marketing.

spor la cautat uleiul suprem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine cred intr-un grafic de la un fabricant de uleiuri recomandat  si folosit de fabricantii de motoare folosite de US ARMY care daca ar minti in grafic ar veni concurenta si de abia ar astepta sa dovedeasca contrariul la un laborator independent decat in reclame cu bulinute pe eticheta si filme la tv cu roboti care alearga... daca cel mai mare fabricant din lume de motoare diesel mari CUMMINS inclusiv pt industria defense  are joint venture cu un fabricant de ulei in India (fabrica cu actionariat comun) e suficient sa am incredere 

 

http://www.valvolinecummins.com/

cei mai buni in industria de uleiuri de motor termic din lume  sant gigantii cu actionariat majoritar in US  de ce simplu au cele mai bune scoli si creiere.. IN Europa exista o singura exceptie SHELL care are joint venture la aditivi cu Exxon.  

De aceea la CASTRON 5W30  ai sa vezi flash point la 5w30  de 202 grd si la MOBIL 1  5w30 ESP  254 grd  asta e unul din primele indicii de calitate al bazei  uleiului  

firmele ce NU VOR SA MASCHEZE SLABICIUNEA TEHNOLOGICA dau cat mai multe date in fisa unui ulei     

Cand un 5w30  de la CASTRON pt autoturisme trece la FP de 250 grd ca la MOBIL 5w30 ESP  si publica HTHS care e f important (si nu e publicat pt ca multi stiu ca  marimea lui arata cata protectie la cald  ofera uleiul in gama lui de vascozitate)  as vrea sa vad si eu fisa.

asa ar trebui sa arate fisa unui ulei ce nu are nimic de ascuns  cum arata la acesta.......

 

 

http://www.schaefferoil.com/documents/244-9000-td.pdf

 

Nu vreau sa fiu partinitor dar astea sant datele fiselor uleiurilor ...

 

Astept "minciuni" PUBLICATE  oficial de o firma..... cu testul pe cama  OM646LA  pana la 40 micron ca la VALVOLINE si PETRO-CANADA UHP...daca are cineva fac colectie....intr-un folder.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da greseala  FP e  222  

 

SynPower motor oil
SAE Viscosity Grade 5W-40
Viscosity, 100 ºC.----13.8
Viscosity,  40 ºC--80
Viscosity Index 178
Viscosity, mPa.s –30°C.
ASTM D-5293
<6600
TBN, mg KOH/g
ASTM D-2896
11.6
Pour Point, ºC
ASTM D-5950
-45
Specific Gravity @ 15.6°C.
ASTM D-4052
0.853
Flash Point, COC, ºC.
ASTM D-92
222

 

sursa   VALVOLINE EUROPE  (site web)

 

http://www.valvolineeurope.com/romania/products/engine_oils/synpower/cid(5472)/synpower_5w-40

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie la castrol magnatec si edge si mai nou la valvoline synpower ca vad ca se fac comparatii la flash point aiurea, deci atentie la D92 si D93 mai ales cei care le stiti bine in ale uleiurilor.

toate cele bune si aveti grija la alegerea uleiului de motor, e bine sa nu schimbati marcile la fiecare schimb. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre cele 2 metode e de 5 grade  

cand  castron 5w30  are fp 202 cu D93 si mobil 1 fp 254 cu D92    ce comparatii sa mai faci.....

 

mobil si valvoline folosesc  ASTM D92

 

Flash Point is tested by 2 methods.

1.ASTM D92- Clevland Open Cup Method (COC)
2.ASTM D93- Pensky-Martin Open Cup Method (PMCC)

Generally speaking for Lubricants & mixtures with solvents the Flash Point is determined by ASTM D 93. ASTM D 93 is used for products with flash point > 75 Deg C.

The difference between values of Flash point obtained by the two test methods for the same product may not be more than 5 deg C.

 

Flash point
Flash point is the temperature at which the vapor of the oil will start to combust, but not continue to burn when mixed with air. Synthetics have much higher flash points than non-synthetics.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că s-a strecurat o greșeală acolo: Pensky Martens este Closed Cup (vas închis) și nu invers. Cam asta este și diferența între cele două metode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am sa va stric discutia strict profi , desi nu e genul meu pe forum , dar de o saptamana am mai adaugat un polo in familie pe langa golf si ma tot documentez . 

 

Dupa tot ce am citit am inteles ca norma trebuie sa fie 505.00 502.00 si 507.00 dar nu m-am lamurit cu 10w40 sau full sintetic 5w30

 

Motorul este azq 1.2 din 2003. Nu stiu de care a pus tipul inaintea mea ,si de aia vreau sa incep cu o marca si asa sa o tin. Eu as oscilez intre magnatec 10w40 sau total 5w30 care spre surprinderea mea este mai ieftin si e si la 5 litri. Voi ce sfat imi dati ca vad ca sunt si minti luminate pe acest topic . Va multumesc aniticipat   ! 

 

ps: aa.. si era sa uit cat intra in total ? :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am gresit cand am scris open la PENSKY trebuia closed    D93 da valori mai mici cu doar 5grd MINIM  fata de D92 deci diferenta este uriasa intre  MOBIL 1 si  CASTRON   254  vs 202  deci tradeaza baza slabuta   tocmai de aceea este dopat cu titan semisinteticul...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune orice ulei ce îndeplinește norma VW 502.00 și o să fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost azi la autobacs in franta si am vrut sa comand ulei vavlvoline 5w40...  responsabilul de acolo mi-a zis ca frima valvoline a fost vandut adica cumparata de altcineva si nu mai se produc uleiuri...  Acum am ajuns acasa am intrat pe situl lor  cu    .fr   si am vazut ca numai la 100km de mine este un singur distribuitor.  Dupa care am ales pe harta romania si am vazut ca la fel numai in bucuresti mai au un singur distribuitor... Am sunat la un prieten care are service si a zis ca el imi aduce, numai sa stiu exact de care si daca pot sa intreb pe forum de la care "distribuitori" (gen autonet, inter, ausburg etc) sa il comande, care nu face fake-uri?

 

Acum daca nu am posibilitatea sa il comand de pe net (inafara de eBay in care nu am incredere ptr uleiuri) am sa il comand in Ro si o sa mi-l trimita.

 

Am incercat si la Norauto si autobacs sa incerc si la Ad?

 

P.S Vanzatori m-au orientat spre Castrol cu un ambalaj nou si prêt de 86€, le-am zis ca nu ii ceea ce caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autonet are gama valvoline

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe site la Valvoline europe dau adresele  tuturor dealerilor din toate tarile UE.

Valvoline face parte din concernul  ASHLAND.INC scrie pe site...

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!