Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

“nu se oxideaza si nu se descompune ca uleiurile conventionale ....     poate fi  utilizat fara schimbari de ulei,  pentru pana la :  15 ani  , 150000 mile “

In primul rand uleiul nu se inlocuieste doar ca isi pierde din propietati. 
Indiferent de baza uleiului el se contamineaza cu gaze de carter,combustibil,praf .... 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate laude are la un simplu search , din punctul meu de vedere este un produs gen cele de la teleshopping.Pai cum sa mai oxideze uleiul ala ori sa curete motorul cand el este deja negru(pacura).Nu exista uleiul perfect , asa cum nu este nici omul.Nu vreau sa arunc niste pastile offtopic ca nu are rost , dar romanul mereu crede ca a descoperit cate ceva miraculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Romanul , nu a descoperit ceva miraculos   intrati pe www.synlube.com   , sant toate detaliile acolo   , sant  Americanii care au descoperit ceva miraculos , a-ti vazut ce drone  au in dotare ( si cine credea ?)  , noi santem mici ,  eu am cerut doar pareri, cu respect    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l in motor si ne auzim dupa 50-100 mii  km.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut masini cu ulei neschimbat   de 50 000km , ( vorbeam  intr-o zi cu o persoana de gen feminin  , nu in Romania ) si ma intrebat  la cati km   se face schimbul la masina ?  eu  nu am facut schimbul  de cand am luat masina ( 3 ani si aproximativ 50000 km ) , i-am controlat joja si erea la nivel bun ,  i-am spus sa se duca sa faca schimbul  ca are multi km facuti , ce sa mai zic , sant sigur ca avea un ulei  de calitate medie , nu se omoare ei sa bage  calitate super ,  vorbesc de o intamplare  , de acum 5 ani , persoana are aceeasi masina si acum , nu ma intelege gresit  , probabil este o nebunie de -a mea , oricum nu am posibilitatea sa-l incerc , nu se gaseste la magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să rămâneţi la subiectul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tarox Salut, poti face rost de o fisa tehnica ?

Pare interesant dar vreu sa vad o fisa tehnica si eventual un MSDS ( Material Safety Data Sheet)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura motor 1.4 TSi 125 CP cod CZCA (MY2018) trebuie sa-i fac prima revizie de 30000km. Desi traiam cu impresia ca motorizarea asta foloseste 5w30 504.00 am descoperit in oferta de pret de la dealer ca prima lor optiune a fost 0w20 dar au zis ca imi pun si 5w30 508.00 daca asta vreau.

Acum sincer nici nu stiu cu ce ulei a venit motorul din fabrica.

Sunt confuzat, ce ulei sa aleg sa-mi puna in motor? 0w20 sau 5w30? Oare ce e mai bine ptr masina?

Modificat de BalkanHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca as zice ca am rulaj de Austria, Germania cu 80% rulaj de autostrada?

In carte zice 50800 sau 50400 doar ca este o mica crestere de noxe si probabil si consum

Modificat de BalkanHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BalkanHL daca masina este cu filtru de particule ( pentru masini pe benzina ) atunci cred ca trebuie pus 0W20, din cate am citit aici pe forum. Daca nu are filtru de particule, merge si 5W30 cu normal 504/507.

Nu stiu daca exista ulei 5W30 cu norma 508.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BalkanHL Salut, conform celor de la Mobil pentru motorul tau ar fi urmatorul.

Manufacturer: VOLKSWAGEN

Model: GOLF 1.4 TSI VII Estate 103kW

Year: 2018

Engine capacity:

Fuel type: Petrol

Please select an item

Service regime

Long Drain & imperial Please Select Short Drain & imperial Long Drain & imperial 

Ultimate Performance

Highly Recommended

Mobil 1™ ESP x2 0W-20

Mobil 1™ ESP x2 0W-20 is an advanced full synthetic engine oil specifically designed to provide outstanding engine cleanliness, wear protection, strong durability and advanced fuel economy* to keep your engine running like new. Mobil 1 ESP x2 0W-20 is our latest technology combining durability and protection with a low viscosity, low friction engine oil that was designed in cooperation with key European Original Equipment Manufacturers (OEMs). Mobil 1 ESP x2 0W-20 has been expertly engineered to help prolong the life and maintain the efficiency of emission systems in new emerging diesel and gasoline powered European vehicles that require SAE 0W-20 viscosity grades. * compared vs Mobil 1 ESP Formula 5W-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu are 92Kw, este altul ar recomandarile Mobil 1 sunt aceleasi :) Eu am inteles ca ambele uleiuri sunt ok, am inteles ca 5w30 inseamna un consum usor marit si emisii mai mari dar vreau sa stiu a la long care e mai sanatos ptr motorul meu.

 

Le. e amuzant pe situl Mobil 1 si pp ca si pe altele e la fel ptr aceeasi motorizare dar in loc de an 2018 aleg 2015 recomanda mai vechiul 5W30. Motorul e acelasi.

Castrol da doar 5w30

Modificat de BalkanHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in garantie, vorbeste cu dealerul ca pentru aia e pus acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu atata germana :) Tu cum stai cu germana de cand stai in Austria?

Dealerul a dat initial pe oferta 0w20 apoi dupa ce m-am mirat a zis ca e ok si 5w30. sistemul de service permite.

Modificat de BalkanHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau bine cu germana. Tu nu vrei sa intelegi ca o masina are nevoie de o norma nu de o clasa de ulei?
 

norma: 508.00 - momentan exista doar 0w20 care o are, dar pe viitor o sa fie si alte uleiuri

norma 504/507.00 longlife, exista 0w30/5w30/0w40 cu norma asta.

Daca in manual scrie ca poti sa bagi 507.00 sau 508.00, atunci bagi doar aia.  Dar reprezentanta nu este pe dinafara, serviceaza multe masini zilnic, ei stiu ce ulei sa-ti bage cand iti preiau masina, pe baza seriei de sasiu/cod motor le apare in sistem ce sa iti bage. Nu iti mai bate capul inutil, ca oricum nu schimbi uleiul cand trebuie.

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am aratat deschiderea de a intelege orice, de aia si intreb. Whatevar...baga ei ceva acolo in motor pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, BalkanHL said:

amuzant pe situl Mobil 1 si pp ca si pe altele e la fel ptr aceeasi motorizare dar in loc de an 2018 aleg 2015 recomanda mai vechiul 5W30. Motorul e acelasi.

   Acelasi motor, dar acum au GPF-filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, deenman said:

norma 504/507.00 longlife, exista 0w30/5w30/0w40 cu norma asta.

@deenman exista 0w40 cu norma 504/507?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Se apropie schimbul de ulei la passat 2.0 TDI. La un schimb intră 4.2 litri. Am găsit ulei original vw 5w30 doar 4 litri. Pot adăuga diferenta de 0.2l ulei Castrol 5w30? (am in masina un bidon de 1l plin, ptr o eventuală completare dar nu a fost cazul). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca chiar iti intra 4.2 l. Eu am CBBB si in specificatii scrie ca intra 4.3l insa niciodata nu am putut pune mai mult de 4 l. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de cine-ti face schimbul de ulei poate sa incapa mai mult sau putin: totul depinde daca 'meseriasul' curata la filtrul de ulei sau nu, ramane acolo peste 100ml de ulei vechi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie lucrurile mai clare:

- ulei sintetic inseamna un ulei produs din grupa 4 (PAO - polyalphaolefin) si/sau grupa 5 (esteri).

- un ulei semi-sintetic inseamna ulei produs din grupa 3 ( hydrocracat/GTL aici intra).

Pe bidoane o sa ni se fluture in fata full syntetic, sau vollsynthetisch care e o aberatie, pentru ca toate uleiurile uzuale au continut de grp 3 si un continut mai mare sau mai mic din grupa 4/5 (aici cand spun uleiuri uzuale ma refer la astea de le folosim, inclusiv Ravenol).

Asta nu inseamna ca daca un ulei este semi-sintetic Grp 3 este rau, ci este bine sa stim pe ce dam banii si sa intelegem ce se ascunde in spatele marketingului. Am intalnit si am prieteni care cumpara firma X pentru ca scrie pe bidon full sintetic. Uleiurile au evoluat, se gasesc uleiuri bune la preturi corecte, trebuie doar sa cautati (pe cei care va pasioneaza subiectul asta) informatia pe internet. Exista site-uri in engleza/germana/rusa de analize de ulei nou din bidon, sau uzat dupa un anumit nr de km. Acolo se vede clar compozitia, cu ce exceleaza si la ce este slab.

Eu am folosit mai multe tipuri, si pentru mine mereu a contat raportul pret/calitate pentru ca nu am tinut nici un ulei mai mult de 12.000km, iar in medie schimb undeva la 10.000km. Prefer sa fac asta cu un ulei ieftin, de buget, dar cu o fisa/analiza buna decat sa dau banii pe ceva foarte scump, crescut in ochii publicului prin publicitate agresiva si texte scrise pe bidon.

Urmeaza sa fac revizia saptamana viitoare, de o vreme folosesc uleiul asta pt ca are pret bun si se impaca bine cu stilul meu de condus si cu motorizarea ce o am.

 

 

 

IMG_20200115_125345.jpg

IMG_20200115_125333.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu prima revizie la Octavia fara dpf vineri 10.01 si am cerut expres 504.00 desi in program ii arata consilierului de service ca prima varianta 508.00! In aproximativ 100km facuti dupa: alt zgomot al motorului la peste 3000rpm, alt zgomot dimineata la pornire la rece si consum crescut (pe acelasi traseu care il faceam zilnic de acasa la servici in 9km imi arata 5,6l/100km iar cu 504.00 pe acelasi traseu, cu aceeasi temperatura exterioara, km/h si durata de deplasare mi-a aratat 6,6/100km)

 

Dupa ce am citit tot weekendul site-urile din franta si anglia, marti la prima ora eram iar in reprezentanta pentru schimb ulei si filtru! Am revenit la 508.00 si masina si-a recapatat comportamentul. Cine face de capul lui ca mine pateste si este mai usor cu aprox 500 lei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la norma 508 aveti grija ca este un ulei absolut nou ( albastru ). Acesta nu se poate inlocui cu nimic si  nu poate fi utilizat pentru a inlocui altceva. Este un ulei dezvoltat pentru noile motoare ale grupului VAG si deocamdata sunt 0W20.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!