Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat ravenol vmo cand bidonul de 5L costa 115-120 lei. Acum pretul lui a crescut semnificativ.
Am renuntat de mult sa mai urmaresc in detaliu acest topic dupa ce mi-am dat seama ca orice ulei care respecta norma rezista 10 k km in conditii normale de mers si dupa ce a inceput sa-mi rugineasca masina. :)

Asemanator si Fuchs. La inceput bidonul era destul de ieftin pe urma au scumpit in draci desi calitatea cred ca e aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe opieoils.co.uk Fuchs are acelaşi preţ. :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,detin un golf 4 ALH,care are montat un HJS City-Filter (DPF),problema e ca nu stiu ce ulei sa-i pun nefiind PD dar cu DPF. Ar trebui un ulei pentru dpf ?

10w40,5w40 .?ma poate ajuta cineva?city_filter.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar un vw 504/507. de la shell, mobil 1, fuchs, eneos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/29/2020 at 1:25 PM, albert said:

Intra pe orice site de ulei ( ravenol, mobil1...) și cu modelul tau de mașină îți va da ce tip de lichide îți trebuie! Ex: https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1

masina are o modificare(Filtru de particule) si nu stiu ce ulei sa-i pun...standard cu care merge pe cod sau ceva care merge cu DPF-ul?Un ulei care nu e conceput pentru asa ceva infunda filtrul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , 

Ma poate lamuri si pe mine cineva de ce se recomanda folosirea dupa iesirea din garantie ulei 5w40 in loc de 5w30 sau 0w30 507.00 ? Am vazut ca pe oil-club.de majoritatea recomanda asa pentru motoarele de 2.0 euro 5,6 . 

Ceea ce  nu inteleg este de ce ar recomanda un ulei care nu respecta norma VW mai ales ca au DPF .

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles eu, 5W40 ar fi mai "rezistent" la "poluarea" cu motorina. In plus, cei din germania se raporteaza mai mult la stilul lor de mers pe autostrazi, unde un 5W40 ofera teoretic o protectie mai buna, la regimul de utilizare/viteza folosit de ei.

Daca ai un VAG cu DPF  si e nevoie de ulei 504/507, foloseste cu incredere 0W30 sau 5W30, dar cu schimb la 10k sau maxim 15k km, recomandat ar fi chiar la 250 ore de functionare ( daca pot urmari acest aspect ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe oilclub in Germania si Rusia recomanda un 5w40 pentru ca diluarea cu motorina este un fapt cunoscut la aceste motoare. Daca pui in C3 5w40 esti OK si cu DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comma Made in UK a mai folosit cineva in ultima vreme? ma intereseaza 5w40 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de ulei sa folosesc la un ALH care are montat un DPF ?

(505.00) nu se impaca cu dpf-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Pareri Motul Specific 504.00-507.00, 5W30?

E la un pret bun pe un site de vanzari f cunoscut in Romania si se apropie si schimbul de ulei si ma gandeam daca sa schimb uleiul VAG cu acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

39 minute în urmă, GEO GEO a scris:

Ce cod de ulei sa folosesc la un ALH care are montat un DPF ?

(505.00) nu se impaca cu dpf-ul...

Esti absolut sigur ca are DPF?

Echiparea cu DPF era posibila ulterior cu un kit special de evacuare care continea si filtrul DPF.

 

Motorul ramane acelasi, deci nu exista ciclu de post injectie pentru arderea cenusii din DPF, ceea ce inseamna ca fie se bazeaza pe o regenerare pasiva (mers in forta de obicei) fie pe schimbarea lui intr-un anumit interval de timp.

N-am studiat aspectele astea.

 

In orice caz, cu cat mai putina funingine in DPF cu atat mai bine, ceea ce inseamna ulei 507.00, motorina de calitate, turbina reglata bine, motor in stare buna tehnic.

Mai bine dai jos DPF-ul, oricum in RO nu-ti aduce vreun castig, masina cu ALH este incadrata ca EU3, la tine este vreo exceptie?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are montat un HJS City Filter DPF cred ca e pasiv nu are nimic electronic si pana acum am bagat 10w40 MOS 2 de la LIQUI MOLLY (turbo cam scoate uleiul pe motor,de aia ii pun 10w)masina era euro 4 in Germania,dar la RAR mi l-a scos euro 3 dupa model si an,nu dupa noxe.Urma sa ii fac omologare individuala (am toate actele cum a fost montat,trebuie doar traduse),dar din lipsa de timp am renuntat.Esti 100% sigur ca 507.00 nu afecteaza motorul?

93013501_221321572305792_4392145397837987840_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-i mai faci omologare individuala scoate DPF-ul.

 

In mod normal un DPF la un motor care a functionat cu 10W si la care s-a turnat si MOS 2 ar trebui sa fie colmatat de ceva vreme, probabil ca dupa ce-o sa-l scoti o sa functioneze si motorul mult mai liber, cine stie, poate nici uleiul pe care o sa-l dea turbina pe motor n-o sa mai fie asa mult, mai putina rezistenta la gazele de evacuare.

ALH-ul nu e gandit sa functioneze cu 507.00, ar trebui un 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-as da jos,dar trebuie sa-i pun un catalizator obisnuit in loc si e cam 100e sh,si fara cat. deloc nu sunt adeptul...ramane sa-l dau jos si sa vad in ce stare e,sau sa incerc cu 5w,desi motorul are peste 350 000.

dupa carte 505.00 ALH si 505.01 pentru PD.  multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 4 nici o sansa cu filtru ala in DE , poate in caz fericit D4 .Este inutil filtrul la tine din orice privinta , poti sa pui si 15w40 ca nu conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si castrol magnatec diesel dpf are 505 si merge la dpf. Si nu e la pret prohibitiv.

@GEO GEO verifica si motul8100 x-cess

Si mobil super 3000 xe

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut ceva probleme cu castrol magnatec si am renuntat la el,iar de ala dpf nu stiu,poate merita incercat...ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline Syn Power MST C3 5w40 , are norma 505 00   si merge si cu DPF,   Acesta este un ulei  cu nume , mult pesteLliqui Moly , Castrol a cazut mult in jos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit ,pentru dpf e musai 507.00

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pentru un Golf plus 2007  1.6 BSE  cu gpl aftermarket ce tip de ulei recomandati?Masina are acum Motul specific 5w30 504-507 si la 6000 de km am completat un litru,ma bate gandul sa trec pe 5w40 de la Ravenol ,voi ce ulei ma sfatuiti sa pun,ce norma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil Super 2000 10w40 schimbat cat mai des (8-10.000km max). Motoarele astea fiind clasice merg bine cu asemenea uleiuri, cu mentiunea sa nu fie tinute un rulaj mare in motor pt ca fac depuneri, insa merg foarte multi km in motoare clasice mpi. Taxi-urile inainte doar cu uleiuri din astea mergeau si sunt multe care au dus peste 500.000km fara interventii la motor. Consumul de ulei o sa fie si cu 5w40, cu 10w40 s-ar putea sa nu ai deloc, in plus un 10w40 costa sub 100 ron asa ca nu e problema sa-l schimbi mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara.

Sunt posesorul unui passat b6, 2.0, 140 cp, 270k km, fara dpf.

Urmeaza sa fac schimbul de ulei si oscilez intre Eneos Sustina 5w40 si Ravenol.

Poate avem colegi care au folosit/folosesc Eneos Sustina 5w40 pentru a ne impartasii si noua impresiile dupa folosirea acestui ulei.

Dintr-e cele doua mentionate, catre care ma sfatuti sa ma orientez?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, EEXCALADE said:

Gresit ,pentru dpf e musai 507.00

zilele astea am studiat doar uleiuri...sunt uleiuri de la motul,mobil,valvoline,liqui care desi au norma 505.00 sunt compatibile cu DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!