Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Pret prea mare.

Vascozitate prea mica la 100C pentru cei care folosesc masina extaurban sau merg turat/viteza de autostrada sustinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reziduu de cenusa are este Full-Saps si nu are 507.00.

European Formula are un TBN mic fata de orice competitor in 507.00 dar este un ulei cu cenusa foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/31/2019 at 3:29 PM, detinator said:

continutul identic intre cine si cine? nu am reusit sa gasesc pe internet nici o colaborare intre Aral si Quantum

pe ce te bazezi cand spui asta? daca e doar forma bidoanelor, nu e suficient

Opiniile unei persoane care este foarte bine documentata inclusiv pe acest subiect.

,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de. Prin urmare as alege varianta mai convenabilă la preț. Aral este o firmă serioasă chiar dacă face parte din concernul BP ca și Castrol, nu au fost plângeri legate de calitate, au un statut care le dă o anumită independență. Ce analize am găsit cu uleiuri Aral arătau bine. Așa că fie ulei din bidoanele Aral, fie din cele ,,originale" poi fi folosite fără strângeri de inimă. Cu mențiunea firește, să fii atent de unde le procuri.
Rowe și Total am certitudinea că sunt uleiuri excelente, am vorbit despre asta. Dacă vrei să le încerci este decizia ta, eu doar atât pot spune: sunt excelente!''

,,Castrol a decăzut atunci când BP a fost nevoit să achite despăgubiri în urma dezastrului platformei Deep Water Horizon. BP a utilizat și fondurile Castrol, companie din portofoliul său. Au fost niște ani în care a fost haos la nivel de companie. Cel mai tare au fost afectate produsele destinate gamei Vag, Castrol Edge a fost descoperit că avea un punct de aprindere de doar 190 și ceva de grade, proprietarii reclamau consum de ulei. Au vrut să taie din costuri și au relocat o parte din producție și asta a fost un adevărat fiasco.
Grupul VAG a vrut să îi dea o mână de ajutor partenerului de afaceri de atâta timp și au creat împreună cu BP o societate Quantum care livra ulei oem. Quantum era de fapt tot Castrol. Nemulțumirea clienților nu a putut fi stinsă și la sfârșitul 2017 au făcut altă mișcare, au renunțat la Castrol și au trecut la Aral. Aral este o altă marcă din portofoliul BP dar are un alt statut și fondurile i-au rămas intacte. În plus Aral este o firmă respectată și are o reputație neafectată.''

Despre Ravenol 5W30ll VMP:

,,Ravenol VMP este ceea ce se cheamă un ulei foarte bun. PAO din belșug, esteri, pachet de aditivare Lubrizol customizat, bazele folosite sunt foarte pure, testat și rastestat în colaborare cu cei de la Audi Motorsport. Adică pentru dezvoltarea lui s-au alocat resurse importante, lucru foarte rar întâlnit la o firmă mică cum este Ravenol.
Nu am folosit și am să explic de ce. În primul rând nu am o mașină care să solicite așa ceva chiar dacă trebuie să folosesc norma Vag 504.00-507.00, nu circul în condiții care necesită din partea uleiului astfel de performanțe. Deci stric orzul pe gâște.
Chiar dacă este un ulei excelent nu îl recomand oricărei mașini. Sunt destule analize făcute pe ,,tigăi" unde Ravenol a dat rezultate la fel de proaste ca orice alt ulei. Dacă bagi VMP atunci mașina trebuie să fie într-o stare tehnică la fel cum e uleiul adică excelentă. Un injector cu probleme, un egr care nu lucrează bine și faci VMP-ul muci așa cum ai face orice ulei. Ravenol face uleiuri bune, nu elixire pentru reîntinerirea motoarelor. Oamenii după ce dau 250 lei pe un bidon au așteptări nerealiste. Situația se schimbă dacă îți cunoști mașina, o ai de nouă, ai avut grijă de ea și mai ales ai un profil de conducere care să pună la treabă un astfel de ulei.
Uleiurile mele preferate până acum, din tot ce am folosit le știu toți cei care mi-au citit postările: Rowe Hightec Multi Synt Dpf 5w30 și Total Quartz Ineo LL 5W30. Rezultate bune verificate prin analize, simt că sunt ce trebuie pentru mașina mea. ''

,,Ravenol VMP 5w30 USVO am scris despre el, trebuie să ai o mașină, un profil de conducere care să pună în valoare calitățile sale. Nu mi se pare că reprezintă o alegere economică pentru trafic urban. Da, va proteja excelent, dar va avea durata de viață semnificativ diminuată plus că ți se va părea cam zgomotos deoarece nu prea va fi la temperatura de lucru. Pentru drumuri lungi pe autostradă se schimbă situația și acolo va fi în elementul lui.''

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta an comandat acum, vmp usvo, in loc de castrol edge 5w30 LL titanium,  si mi-ai dat de gandit, ca iarna la drumuri de max 10 km motorul se auzea ciudat, zgomotos, dar doar pe frig, deci tot ce e posibil sa ai dreptate !   Acum o sa merg mai mult cu masina zilnic,  si merg si in afara orasului zilnic cativa km, si am ales ravenol ca in loc de 10000 pe an voi face 20000, si am zis sa pun ceva bun...    Ca un tsi sa nu fie zgomotos in oras, iarna, ce ulei recomanzi?  Si sa tina 10000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am comandat Shell ECT 0w30,am acum Total Ineo LL 5w30(are deja 10.000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drumuri scurte, si mai ales iarna un 0W30 e f bun. In plus este pe lista uleiurilor aprobate de VW pentru norma 504/507, ca si vascozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si primavara  deja vei incepe sa completezi... Daca masina ta nu este facuta ptr 0w30... Iarna intr-adevar este minunat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice vw se simte cel mai bine cu vw 504/507. daca e 0w-30 in loc de 5w-30 cu atat mai bine. axioma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, am detinut un opel corsa (2003)  12. 16v,   75000 km reali.    ( in general aceste masini papa ulei pe paine in romanica... Toate au '130000' km, real peste 250000...)

 

Cu ulei de fabrica 5w30, nu a papat nici un gram tot anul,  am decis sa ii pun ulei full sintetic ptr ca ii dadeam  des in gura (motor mic)...

Repet: cu ulei 5w30 de fabrica, nu a papat deloc ulei tot anul, si respectiv vreo 10000km,  la revizie am pus 0w30 full sintetic, si toata iarna nu a papat un gram, dar primavara a inceput sa dispara un sfert din joja la 500km...   si toata iarna respectiv 4500 km nu a papat deloc... Deci daca ai motorul conceput ptr un anumit ulei, cu un altul mai subtire, vara vei completa...    Nu vreau sa risc si cu toledo... Nu are sens.  Nu am nevoie de 0w ptr ca plec din garaj, la temperaturi ok chiar si iarna... 5w este suficient, plus ca mai ales vara vede forje destule, si nu am chef sa merg cu ulei de completare in portbagaj.   Daca as face doar drumuri scurte si numai in oras, cum faceam cu corsa, hai sa zic ca incercam... Dar asa, nu mersi,  pun ce zice fabricantul.  ptr ca el specifica 5w30, nu zice si, sau 0w 30...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea masinii scrie doat atat vw 507.00.

PS.     0w30( 58.7 la 40gr si 11.9 la 100gr)vara este mai subtire decat 5w30(67.5 la 40gr si 11.7 la 100gr) la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Mumus. said:

Si primavara  deja vei incepe sa completezi... Daca masina ta nu este facuta ptr 0w30... Iarna intr-adevar este minunat.

Masina ta este facuta pentru norma 504 benzina. Pentru aceasta norma (504/507) VW spune ca sunt bune 2 vascozitati: 0W30 si 5W30. In traducere libera a limbii romane, ambele sunt OK, pentru o masina din grupul VAG care solicita la ulei aceasta norma. NU strici masina, cu niciun ulei care respecta aceste 2 vascozitati.

Si referitor la al 2 lea post al tau, unde specifica VW sa pui "doar" 5W30?

Ideea e ca nu e nicio pb nici cu 5W30, dar e mai ok un 0W30 ( mai ales ca 1.2tsi e cu distributie pe lant? unde o ungere mai buna la pornire ar fi mai bine venita :)  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatie, dar raman pe 5w30,  fiecare face ce si cum doreste, si crede ca este mai bine ptr el.   Eu unde am cautat, am gasit ptr seat toledo 2014 cbza doar 5w30, 0w30 nu,  sigur este mai ok pe frig si la porniri 0w,  dar eu zic ca ptr mine este mai ok 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mumus, sa ne pui un feedback cand faci 10.000km cu uleiul Ravenol vmp usvo 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/22/2019 at 10:10 PM, florin71 said:

,,Uleiul Vag OE 504.00-507.00 este exact același ulei cu Aral Super Tronic LL3 5w30. Nu are absolut nici o modificare a compoziției , nici o personalizare, vine din aceeași fabrică, provine din aceleași loturi. Se găsesc informații despre asta pe motor-talk.de.''

Pot deduce de aici ca uleiul OEM VW este unul "de cracare" si ca un Liqui Moly Toptec 4200 (declarat cu baza de cracare) sau un Mobil 1 ESP (declarat cu baza de sinteza) ar fi la fel de bune sau chiar mai bune? Ma refer mai mult la baza si mai putin la aditivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei ulei bun si ieftin, Total Quartz Ineo LL 5w30, duce 10.000km fara probleme. In analizele de ulei UOA de pe oil-club.de si oil-club.pl, arata uzuri foarte mici, continut redus de metale. 

Alt ulei wow este Rowe multi synt dpf 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau ulei ieftin, timp de 6 ani am bagat numai OEM din reprezentanta.

Ideea pe care o extrag din vreo 200 de pagini citite e ca, folosindu-se de faptul ca oamenii nu stiu care-s diferentele dintre cracare si sinteza, abuzeaza si oarecum mint cu nerusinare cu privire la produsele lor.

Ce cred ca ma fereste pe mine de uzura excesiva e faptul ca eu circul probabil 99% extraurban. Prin urmare, stimabililor, alte variante bune pe 504/507 si 5w30? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu Ai mai sus raspunsul. Asa ca, cred ca ai cititi printre randuri cele 200 de pagini. Ravenol VMP USVO

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.2ef1a94db4eae665f0789d4f4687bb83.png

Mobil 1 ESP 

 

12262-vergleichstabelle-0w-30-504-507-pn

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, valyemil81 said:

@dadu Ai mai sus raspunsul. Asa ca, cred ca ai cititi printre randuri cele 200 de pagini. Ravenol VMP USVO

Ravenol e ulei mid-saps, putin riscant pt masini cu dpf, la care am inteles ca e de preferat low-saps. Si eu am zic ca merg pe ravenol data viitoare, totusi faptul ca e mid-saps ma face sa ezit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din tabelele de mai sus reiese ca M1 ESP 5W30 e mai vascos la rece (40grd) decat 0W30 ? Sau nu stiu eu citi bine acele tabele?

Am deschis o discutie si pe forumul respectiv, referitor la ce vascozitate ar fi mai buna pt BiTDI, si pe langa toti factorii aferenti ( modificari masina, stil de folosinta, revizii, etc - adica un cumul de informatii furnizate ) recomandarile au fost sa trec la 5W30 fata de 0W30... si... sunt putin confuz... :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul tabel este vorba de M1 ESP 5W30 iar in al 2 lea tabel de M1 ESP 0W30. Comaparand vascozitatile la rece, 5W30 pare mai fluid din datele prezentate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!