Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

@techmaster34 la fel cum se folosesc pentru toate substantele de culoare inchisa.

Si bani sa stii ca ii arunc pe cred eu ca ar fi interesant.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și primul test pentru Mobil1 ESP 5W30 507 . PH=7 adică neutru. Sa vedem cat rămâne așa. 

IMG_20190208_175709.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și detaliile legate de km mașinii, km cu uleiul ăla le tii pt tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 O parere 2.0 TSI, acum am shell 5w30 HX8, as merge pe mobil 0w40. Pareri?

 

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robi_zet daca vâscozitatea ta este 5W30 ar fi bine sa o păstrezi daca nu ai date alte vâscozității pentru diverse regime de funcționare ( in cazul tau bănuiesc supraturat) In cazul in care ai talpa grea păstrează 5W30 și schimba-l la 6-7 mii.

Băieții de la Shell sunt tăticii bazei GTL dar aditivarea antifricțiune este cam modesta.

Mobil ESP noua formula are aceeași bază și o aditivarea mult mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trece la shell helix ultra, cu vw 504/507, respectiv shu 0w-30 c2 c3 ect, e mult mai bun decat mobilul.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La momentul actual la un Shell vs Mobil mi se pare dificil de anticipat câștigătorul.

Am rămas blocat pe ultima versiune de Fuchs. Mi se pare foarte interesantă, abia aștept sa vorbesc cu prietenii și să îi deslușim tainele. Nu știu de ce, dar am senzația că Fuchs tocmai ce a scos o bijuterie. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca Mobil 0w40 are protectie mai buna iarna si vara la fel fiind mai gros..

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da , dar e f. instabil in timp, cade de la o extrema la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Călin.g are dreptate dar trebuie și explicat. Un 0w40 folosit într-o mașină care circulă intensiv urban se transformă rapid în 0w30. În schimb poate încorpora aditivi de performanță, mult PAO și va fi un ulei foarte bun pentru mașini sport sau pentru cele care parcurg frecvent drumuri lungi în ritm alert. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc de cateva revizii incoace pe al meu Passat B6 2.0 TDI PD ulei Motul Specific 5W40. Am o parere buna despre el, multa lume il lauda de asemenea, motorul il consuma in limite normale. As dori parerea voastra, a celor mai avizati in special a lui @Trofin Liviu si @V.M. care vad ca aveti cunostinte mai mari. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul am spus de câteva ori, a prins foarte bine în România pentru că are un nume așa, mai exotic (Motul) un trecut glorios în motor sport și se vinde scump. În realitate sunt uleiuri absolut normale, nimic special la ele, punctează elementele cheie (consum de ulei și silențiozitate). Mașina ta va merge mult și bine cu Motul și vei avea senzația aia că ai băgat ceva wow! Pentru senzația aceea tu plătești banii în plus, în realitate tu ai folosit un ulei absolut normal (ca să nu zic banal). Cât privește lumea care îl laudă, reprezintă material de studiu pentru sociologi. 

Știu, pentru afirmațiile făcute îmi asum dislike-urile dar adevărul nu poate fi negat. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/5/2019 at 11:15 PM, Trofin Liviu said:

Un nou ulei 504.00-507.00 intră în clubul cu TBN peste 8. Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 XTL

Fuchs apelează pentru aditivare la Infineum un joint venture între giganții Exxon Mobil și Shell. 

Adică au schimbat reţeta? Când? Nu de alta, dar mai am 15 litri din acelaşi sortiment pentru următoarele revizii şi vreau să ştiu dacă e nevoie să scap de el. :) L-am luat prin septembrie, anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de dată foarte recentă, mă îndoiesc că în România a apucat să intre la vânzare. Folosește stocul liniștit și versiunea veche avea ingrediente de bună calitate. Plus că nu a apucat nimeni să vadă ce poate versiunea nouă, cea veche măcar știi că avea rezultate foarte bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GolfMk1Vr6 Din păcate susțin cele spuse de Trofin. Este cam același lucru cu mărețul Castrol numai că plătești mult fără vreun beneficiu real. 

Acum pentru cei care nu au studiat ca nebunii cum am făcut eu și Trofin sunt câteva indicii care vorbesc singure despre calitatea unui ulei indiferent de ce spune producătorul, sau impresiile celor care l-au utilizat. In momentul in care vreau sa aleg un ulei in primul rand ( in opinia mea bineînțeles) ma uit la :

1 TBN 

Valori între 6,5-7 nu mă interesează pentru că se încadrează în limitele normelor cerute și se găsește pe toate drumurile. De regulă hidrocracatele au aceste valori.                                                 Valori de la 8 in sus îmi deschid apetitul de a cerceta cat mai multe despre respectivul ulei și denotă un ulei pentru care chiar au depus efort pentru realizarea lui.

2 Punctul de curgere

Din cate am observat eu la hidrocracatele de calitate ajung la -40 gr C, cele care au baza GTL se duc până la -55 iar cele cu o bază PAO super ating -60 Gr C. In concluzie cam de aici îți poți face o idee despre tipul de baza folosita.

3 Este cea mai grea parte și anume Aditivarea. 

Asemenea informații se găsesc doar in testele făcute pe fiecare ulei in parte și sunt cam dificil de interpretat.

In momentul in care am văzut de exemplu aditivarea la LM super renumiți ei așa pentru Bisulfura de Molibden (MOs2) și cu o reclama de ai crede că un litru de ulei conține tone de Bisulfura minune m-am desumflat total și le-am tras câteva înjurături. De ce ? Pentru simplul fapt că are mai puțină Bisulfura că Mobil 1 ESP nou.

Nu mai vorbesc de Castrol Titanium mister apa de ploaie care țin steagul sus cu Titanul lor și de fapt conține doar 97 de miligrame per litru ( ceva mai mult decât nimic). O cantitate decenta zic eu ar fi fost undeva la 500 mg și un adevărat WOW pe la 800-900 mg.

4 Noack 

Având în vedere faptul că valoarea acestuia este stabilită la temperatura de 150 gr. C, acest indice de volatilitate trebuie sa fie luat in calcul de cei merg supraturat pentru că în cazul unei exploatări normale uleiul se mentine de regulă în jurul valorii de 100 gr. C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu. Sub nici o forma asta. Pe cel nou nu mai scrie Formula. Costa cam 45 roni litru. Asta vechi este la promoție acum. Toată lumea vrea sa scape de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e o perioada de promotii la multe uleiuri pe emag. si shell 0w-30 e la fel de redus acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti sunt nou pe forum, Doar ce am.achiziționat un Polo 9N 1.4 16v Km nu Îi cunosc, Anul 2003 știu ca trebuie sa citesc înainte pe forum dar nu știu ce vechime are in motor uleiul si trebuie să-l schimb urgent..Pana acum nu am avum VW dar la celelalte mașini am folosit Liqui Moly..si.am.fost multumit! Ce Vascozitate sa folosesc pt. Acest Polo? Mulțumesc Anticipat numai bine baieți

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam orice ulei se vehiculează pe aici (la marcă mă refer) cu condiţia să îndeplinească norma vw 502.00 (în manual scrie că din fabrică a ieşit cu ulei 503.00 - long life - dar că se pot pune uleiuri cu norma 500 00, 501 01 sau 502 00 ). Ca vâscozitate cred că 5W40 este un bun compromis presupunând că schimbi uleiul nu mai des de o dată pe an. Cantitatea 3,2 litri cu tot cu filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot vazut recomandari de 5W30, dar ca ulei 5W40 ce recomandati pentru un 1.4 TSI EA211?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!