Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Un nou ulei 504.00-507.00 intră în clubul cu TBN peste 8. Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 XTL

Fuchs apelează pentru aditivare la Infineum un joint venture între giganții Exxon Mobil și Shell. 

 

IMG_20190205_091423.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trofin Liviu bun uleiul . Are cumva tot baza GTL ca Mobil ? Se pare ca TBN peste 8 iese doar cu baza GTL.

Asta are ceva mai mult BOR fata de Mobil si nu are Molibden. Sta fara probleme langa Mobil 1 ESP noua formula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Pentru un golf 4 1.4 Cod motor BCA 220.00 KM, recomandati CASTROL Professsional VW Longlife- 03  (VW504.00/507.00)?

 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexene Daca tii neaparat la Castrol atunci Castrol EDGE 5W-30 LL (BCA).

Si daca vrei cu adevarat un ulei bun atunci vezi cele doua comentarii de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@V.M.Fuchs lucrează cu Shell încă de când au lansat aceștia GTL-ul pe piață. Nu văd motive în a renunța la GTL mai ales că au trecut la Infineum. Deci au strâns și mai mult legăturile. Nu am informații că Mobil și-ar fi dezvoltat propriul GTL, posibil să apeleze și ei la Shell. 

Da, uleiul este foarte interesant și cred că trebuie aprofundat un pic mai mult. La o primă vedere îmi pare mai mult o alternativă la 0w30 Ect/AV-L/Vapsoil al celor de la Shell. Ia și tu analizele lor și spune-mi ce părere ai!

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trofin Liviu Stai asa ca imi da cu virgula MSDS-ul de la Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 XTL.

Conform MSDS are    mineral oil 20,00 - <50,00%

Adica pe afara e vopsit gardu si inauntru e  hidrocracatu ( mineral oil  01-2119484627-25     Heavy Parafinic Distilated ...........)

WTF ?

TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 - XTL.pdf

 

LE.

Si ca o comparatie cu Mobil 1 noua formula 

Asta este GTL:   -  DISTILATE, GREI, C18-50 – CU CATENĂ DE CARBON RAMIFICATÃ, CICLICĂ ŞI LINIARĂ      848301-69-9          01-0000020163-82          30 - < 40%

MSDS_975519.pdf

Modificat de V.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@V.M. Un ulei 504.00-507.00 obișnuit conține 1-3% esteri, 20-30% PAO, restul ulei hidrocracat și aditivi. GTL este mai ieftin decât PAO și se poate pune mai mult. Prin urmare maxim 50% hidrocracat înseamnă că va conține mai mult GTL. E chiar foarte bine.

Uleiul full PAO (nici el nu e full 100%)este foarte scump și are aplicabilitate redusă. Ulei full GTL nu am auzit să se facă, nici nu știu dacă este posibil. Deci clar are mai multe componente sintetice decât majoritatea uleiurilor 504.00-507.00. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin.constantin

Salut, 

Urmeaza sa fac revizia masinii si cum sunt atatea optiuni pe piata m-am decis sa ma documentez, asa ca am venit pe forum si am citit cateva pagini de comentarii si analize si ma simt total depasit fata de testele pe care le faceam eu.
Detin un Golf 5 1.9 TDI 77KW cod motor BLS cu filtru de particule, iar la fosta revizie am folosit filtre MAHLE si ulei Total Quartz INEO LongLife 5W30 care nu este full syntetic dar din cautarile mele reiesea ca are putina grija de motor.
Testele pe care le urmaream erau de pe acest excel: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fbb9qtL-yWlzDPLzvxzpF01gRRtH8fKxeVtXt6HPpgg/edit#gid=0
Sunt teste facute cu greutati de 1kg si 2kg la un interval de timp de 1 minut cu uleiul incalzit sau rece cat si teste de cat de curat este uleiul. Acum nu stiu cat de concludente sunt. Nu sunt facute de mine

Am vazut pe acest topic oameni mult mai informati decat mine. Imi puteti sugera un ulei mai bun sau sa raman tot la acesta? Precizez ca masina s-a simtit destul de bine.
Off topic: am vazut mai sus filtre purflux. Ce filtre recomandati mai bune decat mahle?

Sper ca n-am deranjat,
Cosmin Constantinescu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin.constantin acele teste nu sunt relevante deoarece nu se produc astfel de frecări în motor. Și eu îl urmăresc pe Piotr. Uleiuri folosite chiar de colegi de aici pe termen lung au scos rezultate slabe la testele lui și cu toate acestea mașinile au mers sute de mii de kilometri. Din păcate nu te ajută prea mult munca lui. Vrei informații, mergi pe oil-cluburile din străinătate și vezi acolo colecții de analize. Uleiul folosit de tine a avut rezultate excelente în motoare foarte performante. Chiar și eu îl folosesc, sunt la al doilea schimb. 

Cât privește filtrele, Mahle este o opțiune foarte bună și fără bătăi de cap. Oricum, dacă iei de la un distribuitor serios, poți să optezi pentru Hengst, Bosch, Filtron, Ufi etc etc. Diferența la teste nu mai este atât de mare ca odinioară și practic doar dacă este sursa sigură ar mai trebui să fie o problemă. În rest, bugetul, preferințele sunt cele care vor dicta. 

IMG_20190207_094904.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună! 

Este cineva care foloseste Repsol Elite LL III 5W30? Poate sa-mi de-a un feedback vis-a-vis de calitatea lui, fabricat in Spania. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de pe club Audi merge în Q7 3.0 tdi de peste 200000 km cu Repsol 507.00 . Bine, locuiește în Spania și a optat pentru el din comoditate și preț. Dacă prețul de achiziție este bun nu văd motive pentru care să-l ignori. Probabil nu îl vei simți ca pe ceva special dar nici nu îți va da bătăi de cap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mașina din semnătura am folosit valvoline synpower 5w40 (simplu, nu mst) la ultimele 2 schimburi. Nu am nimic sa ii reproșez, am fost mulțumit de el, dar de dragul experienței as încerca și altceva, însă nu știu ce. Deci, poate îmi puteți recomanda un 5w40 cu norma 505.00 la un preț decent (cam până în 150 Ron pentru 5 litri). ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.onu94

Rowe Hightec Synt Rsi 5w40 118 lei bidonul de 5 litri cu tot cu transport. Hai că ai destule feedback-uri la el, dă-i o șansă.! 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ieftin, schimbat la 10k, nu ai motor pretentios la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aral Hightronic - folosit de mine in PD și e un ulei peste medie, clar, fabricat numai in Germania. Am scăpat de completat cu el...

Total Quartz Energy9000 - folosit in Golf4 benzina și Peugeot 406 HDI... Iarăși un ulei foarte bun la un pret de 62 lei pt. 4 litri!!! Fără transport.

Ambele 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Recent am primit un Golf 4 1.9Tdi alh 90cp si vreau sa ii schimb uleiul are 430k km si am acea bataie la rece si nu am idee ce ulei sa ii pun sunt nou la diesel dar si ca sofer ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tarca_paul Aral hightronic - stiu că erau uleiuri bune, la un moment dat in trecut, dar acum nu am mai auzit pe nimeni sa folosească sau macar sa recomande Aral.

Total Quartz energy 9000 - un mix de sentimente legat de acest ulei. Lumea îl folosește, multi zic că e bun, dar când deschizi site-urile de piese auto și vezi că exact modelul asta e cel mai ieftin ulei la vânzare cam te blochezi. 

De Ravenol vsi și hcs știți ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.onu94 Raenol VSI  un ulei chiar foarte bun ce surprinde printr-un TBN de 10, probabil datorita bazei PAO.

Aditivarea lui si aici ma refer la materiale antifrictiune este medie dar daca stam sa ne gandim ca la treaba asta

sunt doi trei concurenti  superiori este excelent pentru norma 502-505 din punctul meu de vedere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAO nu are nici un rol în valoarea TBN. Sunt uleiuri cu mult PAO și TBN de 6+. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total Quartz 9000. Conteaza daca e cel mai ieftin?

Isi face treaba foarte bine in ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valyemil81 Nu am rezistat tentației și am făcut o proba cu Fanta. Cam acidă situația. 

Astăzi testez Mobil ESP. Ce a rămas de la schimb.

IMG_20190208_135859.jpg

Modificat de V.M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegule V.M.Eu creda ai aruncat banii cum vezi ce culoare are banda aceia galbena când pui uleiul negru?Cred ca tot negra va fi.Eu folosesc aceste benzi la verificarea Ph la antigel.Dupa un timp devine acid(asta la motoarele care se incing bine si proprietarul crede ca nu tre schimbat pana sa masina la Remat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!