Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Vascozitatea e mai mica la rece,  asta e uleiul viitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar atât, la cald e la fel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la fel la cald,ambele sae 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok atunci ,o  sa merg cu incredere pe 0 w 30 .

Zi faina tuturor 

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva producatori 0w30. 

Care ați folosit și va merge mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In motorul tau nu ai ce face cu 0w30. 

Motorul tau e la baza inca un motor PD, cu injectoare mecanice, cu tehnologia lansata dupa 2000. Daca dpf e in stare buna 5w30, daca dpf-ul este de forma, 5w40.

0w30 merge in motorizarile noi (2013), cu turbina, injectoare electronice, cu temperatura imensa din cauza regenerarilor DPF.  Uleiurile care au FP mare, sunt in general bune la motorizarile noi, pt ca la unele masini DPF este aproape de evacuare, si afecteaza in timp supapele si evident uleiul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shell helix ultra ect c2/c3 0w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, deenman said:

In motorul tau nu ai ce face cu 0w30. 

Motorul tau e la baza inca un motor PD, cu injectoare mecanice, cu tehnologia lansata dupa 2000. Daca dpf e in stare buna 5w30, daca dpf-ul este de forma, 5w40.

0w30 merge in motorizarile noi (2013), cu turbina, injectoare electronice, cu temperatura imensa din cauza regenerarilor DPF.  Uleiurile care au FP mare, sunt in general bune la motorizarile noi, pt ca la unele masini DPF este aproape de evacuare, si afecteaza in timp supapele si evident uleiul. 

Dpf de forma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, deenman said:

0w30 merge in motorizarile noi (2013), cu turbina, injectoare electronice, cu temperatura imensa din cauza regenerarilor DPF.  Uleiurile care au FP mare, sunt in general bune la motorizarile noi, pt ca la unele masini DPF este aproape de evacuare, si afecteaza in timp supapele si evident uleiul. 

In cazul asta nu ar trebui un ulei mai vascos sa reziste la temperaturile astea mari?

Nu cumva ai vrut sa zici DPF aproape de motor ( nu evacuare )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am vrut sa zic exact ce am scris.

 

Uita-te la FP la uleiuri si apoi o sa intelegi, de ce. Vezi 5w30 apoi 0w30 apoi vezi un 5w40 gros. 

 

Daca iti spun galeria de evacuare esti mai fericit? vorbeam de supape, alea o fi oare la evacuare? la tobe? sau finale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri. Nu inteleg de ce raspunsul trebuia facut pe un asemenea ton. Puteai fi mai colegial in raspuns. Eu nu am intrebat sarcastic sau cu rautate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ceva mai concret. Welcome to DPF world cu intretinere longlife.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai după câte am văzut aseară, ar fi problema la semeringuri supape. 

De fapt nu cred ca au făcut proba, dar au luat de la ce era mai simplu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au facut mai multe teste inainte sa se ia decizia asta. (inclusiv test de compresie). 

 

Poate nu stii, dar momentan ei ofera printre serviciile de top din Romanica. Iar reparatiile, sau incercarea de a repara ceva se fac in ordinea pretului, de la ieftin la scump. Altfel demontau tot motorul bucatele sa il puna la loc cu toate piesele noi in interior. Lor, ca service, le-ar convenii asta, insa noua, proprietarilor, nu prea.

E ca atunci cand te duci intr-un service cu o surgere la o conducta la AC, si se apuca ala sa schimbe compresorul, conductele, caloriferul si defapt era o garnitura intre o conducta si valva expansiune.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta arata ca sunt corecți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ce foloseste lumea pt un 2.0 TDI CFFB ? am tot incercat diverse dar nu am o parere concludenta care ar fi mai optim.
Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman problema la EA288 este filtrul de particule si faptul ca dupa 180-200k km incepe sa-si faca regen la 30-50km in oras. De aici se duc simeringurile la supape si restul. Masina nu are nici o eroare daca reuseste sa-si faca regen si atunci practic esti intr-un ciclu de regen continuu.

Daca DPF-ul nu e curatat (mai ales dupa un consum de ulei de 0.6L/1000km) este inapoi in service rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut detin un vw passat b7 2014 2.0 TDI CFFB ma asteapta urmatorul schimb de ulei momentan am Ravenol 5w30 SMP dar pe site-ul de la Ravenol am vazut inca un ulei compatibil acesta fiind Ravenol 5w30 VMP, ma poate lamuri cineva cu diferenta dintre SMP si VMP ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

VMP5w30 este mult mai fluid la rece fata de SMP, iar daca motorul iti e in stare buna si nu mananca ulei intre schimburi (mai mult de 1L) poti baga VMP cu incredere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are doar 140.000 km nu mananca deloc am schimbat anul trecut in vara am parcurs pana acum 12000 km iar nivelul este la fel ca si anul trecut, de accea vroiam o recomandare SMP sau VMP.

Atunci sa trec la VMP ? Sau pot continua cu SMP ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/24/2020 at 3:21 PM, MyKe said:

Pe opieoils.co.uk Fuchs are acelaşi preţ. :P 

Prin martie credeam că îl voi cumpăra din Anglia la cum se auzea că se scumpeşte, însă tocmai l-am comandat de la importator după un schimb rapid de mail-uri, 168 RON bidonul de 5 L (Titan GT1 Pro-C3).

Sunt la al 7-lea schimb. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt la al treilea schimb cu acest ulei si sunt foarte multumit de el. 43 lei bidonul de 1L

IMG_20200722_082602.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti spune de unde l-ai achizitionat ? multumesc

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratiioprean.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit un sfert de topic și mai mult am amețit. 

Pana acum eram hotărât sa schimb castrol 5w30, norma 504.00. 507.00, cu ravenol, dar mai mult am amețit  decât lamurit. 

Mda..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!