Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Salutare.La un motor 2.0TDI,177cp,cod motor CFG pe ce vascozitate sa merg ? 5W30(asta a avut la ultimul schimb in Germania) sau noul ulei original 0W30 ? Este in regula noul ulei pentru tara noastra ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

@andrusel iarna 5w30, pe timp de vara 0w30 sau mergi pe 5w30 tot timpul. :)

Modificat de VolkswagenManagement
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci multi km extraurban mergi linistit pe 5w30 ( nu ca 0w30 ar fi o pb ), daca mergi mult urban, si motorul nu merge mult.timp in temperatura optima, plus multe opriri, porniri, poti incerca si 0w30 fiind.un ulei mai fluid la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Superb1 2006 motor bss recent achizitionat.Am optat pt Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 166roni si se specifica ca merge si pt DPF ca si la Castrol.Mrs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/18/2020 at 8:06 PM, acidone77 said:

Daca faci multi km extraurban mergi linistit pe 5w30 ( nu ca 0w30 ar fi o pb ), daca mergi mult urban, si motorul nu merge mult.timp in temperatura optima, plus multe opriri, porniri, poti incerca si 0w30 fiind.un ulei mai fluid la rece.

mai bine 0w-30 oricand. asa cum intre 0w-40 si 5w-40 e o diferenta notabila in bine, si 0w-30 e o varianta mai sport/elaborata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pentru pareri.Masina va fi folosita urban 30% cu drumuri scurte ,dar si extraurban la regim de autostrada .Ulei original 0w30(175 lei) sau LM Top tec 4200 5w30 (240 lei) ?La masina veche am folosit in trecut Fuchs de care am fost multumit,exista si pentru norma 504 00--507.00 ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original mai ieftin ca AM!!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ! La distribuitorii renumiti de piese cam asta e pretul(175---200).Ma gandesc la asta 0w30 ca o fi mai recomandat la DPF.

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minute în urmă, andrusel a scris:

Fuchs de care am fost multumit,exista si pentru norma 504 00--507.00?

Exista si e o varianta foarte buna chiar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ulei este mai bun pt DPF,SAPS 0,75% sau 0,68%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!    Cine se pricepe, va rog sa va dati cu parerea la specificatiile acestea:

 

Clasa de vâscozitate                         5W-30                        

Vâscozitate la   40°C                         70 mm2/s                     DIN 51562

                  la 100°C                         12,3 mm2/s                  DIN 51562

Densitate la +15 °C                            0.855 g/cm³                 DIN 51757

Indice de vâscozitate                         175                              DIN ISO 2909

Punct de curgere                               -42 °C                          DIN ISO 3016

Cenuşă, sulfat                                   0,7 g/100 g                  DIN 51575

TBN                                                  6,5 mg KOH/g             DIN ISO 3771

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum au aflat si reprezentantele, uleiul recomandat pentru 1.5 tsi cu filtru de particule este  0w20 VW508.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/26/2020 at 8:52 PM, Mumus. said:

Salutare!    Cine se pricepe, va rog sa va dati cu parerea la specificatiile acestea:

 

Clasa de vâscozitate                         5W-30                        

Vâscozitate la   40°C                         70 mm2/s                     DIN 51562

                  la 100°C                         12,3 mm2/s                  DIN 51562

Densitate la +15 °C                            0.855 g/cm³                 DIN 51757

Indice de vâscozitate                         175                              DIN ISO 2909

Punct de curgere                               -42 °C                          DIN ISO 3016

Cenuşă, sulfat                                   0,7 g/100 g                  DIN 51575

TBN                                                  6,5 mg KOH/g             DIN ISO 3771

 

Am gasit 2 puncte slabe  , punctul de curgere  si tbn ,  cred ca uleiul premium ar pleca de la -48 grade  punctul de curgere , si tbn   minim 8,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi!

Este vorba deulei  LL3  Liqui moly  4200 toptec, asta l-am pus anul acesta.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere , daca vrei ceva cu adevarat bun , sa fie long life   Total Quartz Ineo long life  ART( Age Resistance Technology)   , punctul de curgere   - 48 grade  si TBN  8,7  , sau Mobil 1  ESP   , punctul de curgere -50 grade si TBN  8,6   ,  dar acesta nu este long life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult de 15000 nu il tin, si merg  mai mult in afara orasului,   crezi ca se preteaza si mobile 1?  Fiind tsi, cred ca este indicat cu cenusa cat mai putina.

 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa formeze ceva, trebuie sa se evapore. Ca sa se evapore trebuie sa aiba punctul de ardere cat mai mic. Daca vrei ulei cu depuneri putine (din evaporare) atunci ai nevoie de un ulei care are FP imens.

 

Oricum depuneri pe supape ai indiferent de ce ulei folosesti, ce stil de condus ai, asta e constructia motorului. Curand o sa vezi firme specializate in Ro pt curatat supape VAG, pt ca multi ai cumparat euro 5 benzina cu frica de taxe.

 

Dpmdv uleiurile au evoluat exagerat de mult, astlfel incat daca iei 5 producatori de top si le compari aceasi grupa de ulei, te trezesti ca diferentele sunt oarecum inexistente sau neimportante. Unu are tbn 6.5 altul 7.8, unu are PP -42 altul -45 C. Astea nu sunt diferente, diferente au fost cand luai ulei grupa 3 cu -35 C la PP si au venit unii cu -50 PP, aia e diferenta.

Eu aleg uleiul dupa pret, pt ca il schimb des, dupa sursa de unde il cumpar, si dupa disponibilitate. Daca vreau in 24 ore sa fac schimbul de ulei, comand uleiul si il primesc in 24 ore. De exemplu la Fuchs trebuia sa merg la biserica sa ma rog sa aiba sau sa -mi vina la timp, ce sens are? e bun uleiul dar daca nu gasesc oricand nu cumpar. Rowe la fel, crezi ca sunt nebun sa comand Rowe din Germania si sa vina in 5-8 zile? Imi comand Mobill sau Shell la pret mai mic decat Rowe si ajunge in 24 ore, testat de la magazinul oficial de pe Amazon, nu de la bisnitari.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/10/2020 at 9:18 AM, LonestarX said:

Salut, ce foloseste lumea pt un 2.0 TDI CFFB ? am tot incercat diverse dar nu am o parere concludenta care ar fi mai optim.
Mersi

Dintre Ravenol VMP, Liqui moly, Valvoline(mi s-a parut un ulei contrafacut din cauza ambalajului), Motul, Shell (0w-30), Audi Longlife III 5W-30 (original), cel mai bun ulei in opinia mea este, cel original. Din pacate nu se mai fabrica si voi reveni fara nicio urma de indoiala la Ravenol VMP USVO. Nu recomand Shell pentru ca este prea subtire iar in cazul meu avand tachetii mai uzati, motorul a devenit mai zgomotos.

 

De luat in calcul este si filtrul de ulei. MANN a devenit o marca mult prea comuna si nu mai este de calitate. Folosesc numai MAHLE  si mi s-a parut si mai ok filtrul de la Purflux.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat 2.0, motor BMP. Deci este cu PD Si DPF. Uleiul pentru el -5W30, norma 507. Acum am Valvoline Synpower XL-III C3 5W30. 

Ce ulei mai bun imi recomandati:

Fuchs Titan GT1 Pro C-3 cu tehnologia XTL, 

- Motul 8100 X-Clean+,

- Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30

-sau alta marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am decis sa incerc noul ulei VAG LL III 0W30. Avand in vedere ca e facut de SHELL, si SHELL are reviewuri f bune pentru uleiul lor ECT 0W30, am zis why not.

Voi reveni cu impresii dupa cateva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt plăcut impresionat de Eneos 5W30. Am citit review-uri bune și am zis sa îl încerc. La 10k km făcuți nu am nimic de reproșat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La recomandarea mecanicului am pus pe passat B8 2.0 TDI -ULEI MOTOR ORIGINAL MERCEDES BENZ 5W30 (MB 229.51).

A mai folosit careva acest ulei pe masini din grupul WAG?

Motivul pentru care il recomnada este siguranta sursei si rezutatele foarte bune pe Audi si VW.

Modificat de Remus MM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rost mai au cartile tehnice dezvoltate de ingineri, daca schimbam norma uleiului  dupa recomandarea mecanicului, ma rog fiecare cum doreste, nu e de luat in serios postarea. La 99 ron. bidonul de 5 l, mi se pare cam dubioasa calitatea, cand Mobil 1 5w30 este 45 ron litrul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca are C3 cu siguranta merge fara probleme dar judecand dupa pret nu poate fi mare calitate, la fel cum este si uleiul opel la 90lei 5L si are toate aprobarile posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!