Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

un utilizator de 2.0 TDI 110CP, tip motor:CBDC are niste impresii dupa remapare? cati km, ceva probleme etc? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acest motor de 2.0 tdi 110 cp, care acum multumita lui Dragos Voinea - http://www.tcm-turbo.ro/ are aproximativ 150 cp. Dupa remapare masina este cu totul alta. Nici nu mai cunosti masina. Nu are nici un fel de probleme, dar cred ca este important si unde faci remaparea. Eu sunt foarte multumit de profesionalismul celor de la TCM Turbo si te indemn cu toata increderea sa apelezi la ei. Ca sa-ti faci o idee eu am remapat la Dragos 5(cinci) masini. Masinile s-au comportat exemplar si fara probleme. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il cunosc, am remapat un Opel Astra G acum vreo 5 ani ...

Cati km are masina de cand e remapata? consumul cu cat a crescut conform CB ?

Merci, in sfarsit aud niste pareri despre acest motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva un chiptuning la un golf 5 1.4 16v 75cp?Ceva impresii,pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am cateva intrebari legate de chip tuning pe Audi A4 B6 AWX (5 trepte) cu 131 CP:

- se simte o diferenta mare?

- motorul sau alte componente nu se uzeaza mai tare (ex: daca o mai forjez inspre 3500 RPM)?

- am inteles ca softul asta rescrie parametrii de "urgenta" ai softului original.. si ca va "exista riscul unei defectiuni la motor. Unele resoftari elimina toate limitele impuse de fabricant si este posibil ca programul de urgenta , impotriva suprasolicitarii motorului sa nu functioneze". Asa este?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva remapat motorul de 1.9 tdi de pe seat leon 1p, cel cu filtru de particule?sa imi spuna si mie cum se comporta?(consum, putere castigata). as dori sa mai stiu daca ambreiajul duce fara probleme modificarea.

multumesc in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma gandesc ca dupa mai bine de 1000km si aproape 3 saptamani de cand am resoftat masina as putea spune si eu cate ceva. Impresia generala: foarte buna. Masina consuma la mers normal cu aproximativ 0.3-0.4 l/100km (chiar 0.6 daca e sa crezi calculatorul de bord) mai putin, reprizele de viteza in treptele 2, 3, 4 sunt foarte bune, si trage bine si in a 5-a peste 110km/h. Vorbeam de mers normal. Mie mi s-a parut o alta masina la propriu, astfel ca a trebuit sa imi adaptez din nou stilul de condus. Astfel, la 90 Km/h acum e de mers in a 4-a daca vrei sa mergi la consum, adica daca inainte la 90-100 km/h aveam consumul cel mai mic, acum s-a mutat spre 110-120 km/h (vorbim de treapta 5). Acord mult mai multa atentie treptei in care sunt, mai ales la depasiri, incercand sa nu o fortez sub 2000 rpm. Acelasi lucru il fac si cand e motorul rece. Nu o sa ma apuc acum de povestit de bagat in scaun sau alte de-astea, cert este ca acel cuplu se simte de pe la 2200 rpm in sus, si nu se mai simte asa intens la 1800-2000 rpm, cum era cu motorul stock. Zgomotul motorului s-a diminuat simtitor, il aud cu un mers mult mai regulat si cresterile in turatie sunt mai liniare, nu smucite cum era inainte. Minusul pe care il adaug se refera la cutia de viteze: acum devine evident ca ii lipseste treapta a 6-a (de BXE vorbind). Una peste alta, sunt extrem de multumit, si o sa ii fac o noua diagnoza peste inca vreo 2-3000 km, sa vedem ce se mai intampla. Oricum, respect mult mai mult masina asta. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

dani_stefan23> la 1.9TDI 105cp daca ai roti grele pe 17 sau 18" mai mult ca sigur ca nu tine mult la un stagiu agresiv (peste 140cp). Daca ai roti pe 15-16" cuplul mare se transforma in patinat de roti pe asfalt. La roti pe 18 se transforma in aderenta pe asfalt si patinat de ambreiaj dupa 6-8-12luni de mers tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, dar daca omul exploateaza masina in mod normal..e o placere :) Eu am roti pe 17" vara si pe 15" iarna si nu am vazut mare diferenta la modul in care se comporta masina intre cele 2 variante (bine..asta poate si pt ca nu ii testez limitele niciodata). Depinde cum e si "nivelat" cuplul..pt ca daca e facut sa "rupa tot" la 2.000rpm..da..apar probleme, insa daca e facut sa se manifeste liniar e alta treaba. Mie mi-a cazut volant la 10.000km (tacanea de la 6.000) fara sa aiba nici un tuning masina la vremea aia. De atunci si pana in prezent (60.000km) are tuning si nu am probleme. Cred ca orice Stage 1 este "safe" pt utilizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Un stage 1 bine facut e safe pentru orice sofer/masina.. Stage1+ , 2 este pentru pasionati sau persoane ce nu le deranjeaza ca oricand se poate sa stea pe dreapta masina pentru diverse motive mecanice).

Stage1 facut pe genuchi la gigi necunoscutu (ce are lucreaza si el la o reprezentanta ca electrician sau intr-un service obscur , ce nu sti de el decat prin faptul ca are o oferta la 1/2 din pretul pietei ) acela este de evitat. Din acest motiv exista si frica la adresa chiptuningului. Daca acum 5-6 ani erau 10 tuneri si 10 gigi acum sunt 15 tuneri si 100 de gigi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate informatii iti ofera formurile despre firmele cu adevarat profesioniste in ale chiptuningului trebuie sa un pic "visator" sa te duci la vreun Gigi :) Din proprie experienta am vazut ca marea majoritate a tehnicienilor de prin service-uri (ma refer in primul rand la cele de reprezentanta) nu au cunostinte in domeniu nici 1/4 din ce are un tuner profesionist...

Cel mai elocvent exemplu l-am avut cu Skoda: imi ardea bobinele de inductie intr-o veselie si nu i-au dat de cap. De-abia dupa ce i-am facut tuningul am scapat de problema asta...Un alt exemplu este problema multor TDI-uri cu greoaie pronirea la cald, chestie pe care un tuner o rezolva instant din soft, iar un service schimba juma' de masina si tot n-o rezolva de cele mai multe ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

big_buzzu86 sunt interesat si eu de cum evolueaza masina ta dupa remapare, sper ca ai gasit rezolvarea.

Cu cine ai facut operatiunea? Cati km are masina ta? Ce cod ai la motor?

Eu am tot g5, 1.9 tdi 66kw, 81kkm, cod motor BXF, si as vrea sa ii aduc o crestere/imbunatatire a puterii cu prima ocazie in care o sa ating bugetul necesar.

Modificat de danilo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu resoftare pentru vreo luna dar din pacate a trebuit sa renunt la ea pana cand nu voi elimina filtrul de particule. AM motorul BMN 170CP si 350 NM (desi VAG-COM-ul si pe VAS -ul citesc 400 NM) cu DPF. Resoftarea am facut-o la un tuner din Buzau si am ajuns la niste valori teoretice de 200 CP si 450 NM

Masina tragea fenomenal. Reuseam fara sa vreau uneori sa pierd aderenta in viteza a 3-a cu cauciucuri de 225/45/17.

Despre consum nu am reusit sa-mi formez o parere obiectiva. Am observat totusi ca s-a modificat plaja de turatii unde scoteam cel mai bun consum (Spre exemplu cu softul stock am consum de 4.5 la 60 km/h in viteza a 3-a si de 3.5 la 70km/h. Dupa resoftare aveam consum 3 la 60 km/h si 4.5 la 70 km/h).

Viteza maxima nu s-a modificat. Inainte 210 dupa care cu greu ajungea la 215. Dupa resoftare a fost exact la fel. Oricum nu ma intereseaza viteza maxima prea mult. Mentionez ca si inainte masina avea aceiasi viteza maxima in urma unei actiuni de rechemare din fabrica de cand viteza maxima a scazut de la 235 km/h la 215 km/h.

Fum nu scotea deloc pentru ca se oprea tot in DPF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum exista solutii de bypass al DPF-ului din soft (DPF Off). Voinea (TCM) o face, la fel si RBN sau Revo. Si probabil mai sunt si alte nume

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

2.0TDI PD 170CP (deci nu noul 2.0TDI CR 170CP) il ducem pe masurate cu stage 1 la 200cp curat , iar cu stage 2 la 210-215cp. Cu DPF off am avut si 220CP pe dyno in configuratie de fabrica tot motorul .

Cum zice Cowboy solutiile de dezactivare au aparut la mai multe case dar sincer daca masina este de strada , de utilizat zi de zi si de mers in vacante cu ea NU recomand astfel de modificari. Cine face DPF off sa se gandeasca la stage 2-3 si sa depaseasca 50CP daca nu 70CP din puterea originala... dar e o masina de curse si de hobby nu un daily car .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde am facut eu softul se face DPF OFF din soft dar pentru asta trebuie sa-l si elimini fizic de pe evacuare. N-am avut bani sa scot filtrul de particule la momentul resoftarii pentru ca as vrea sa schimb toata evacuarea nu doar sa scot miezul ceramic din downpipe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE 1,9 TDI masina resoftata la 100km (105-> 135 CP cred), am parcurs 120.000 km (fara defectiuni) si fara nici un zgomot sau defectiune prealabila, la 100km/h in a 5-a mi s-a rupt o bieleta si a spart blocul.

Turbo si volant sunt OK.

Defectiunea poate fi din resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a rupt o biela sau o bieleta? :D Pt ca daca vorbim de bieleta nu vad ce legatura ar putea avea cu resoftarea..

Pe de alta parte la 120.000km te poti astepta sa mai pice una-alta indiferent daca ai sau nu soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un chiptuning acum 2 luni la masina din semnatura..de la 105 la 135 CP ,cuplu undeva la 312 din ce am inteles

masina se comporta ok,trage mult mai bine..sper sa nu apara probleme la volant/ambreiaj etc

roti de iarna am pe 15 si de vara pe 16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

o sa postez si eu aici datorita faptului ca pentru 1.4 tdi BNM nu prea exista feed-back-uri ... nu se poate spune ca devine alta masina sau ca te poti teleporta de la semafor, dar senzatia este minunata - parca iti cere sa apesi pedala din ce in ce mai mult pentru ca poate. Consumul in traficul de dimineata de la ora 7 (deci moderat) a scazut de la 6.2-6.5 la 5.5-5.8 pentru un stil apropiat de cel dinainte ... pe autostrada la o viteza medie de 115 km/h consumul a fost de 6 l fata de 6.5 la viteza medie de 92 ... bineinteles consumul poate fi influentat de mult prea multi factori dar caexemplu este destul de elocvent.

singurul aspect negativ (se prea poate sa fie doar parerea mea pentru ca ma uit mai des inapoi) mi se pare ca scoate prea mult fum acum (sunt alergic sa vad fum in treptele 2+ pentru ca inseamna ca nu stiu sa o conduc), dar probabil este doar parerea mea influentata si de praful de pe strazile tarii noastre foarte dragi (poate imi impartasesc si alti colegi parerile lor pe tema asta).

sper sa ajute pe alti "nefericiti ca mine" cu motor invalid 1422 cm3 :dry: dar foarte potent acum datorita celor de la TCM :emthup: :icon_bounce:

conduceti sigur si prudent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e o gluma aia cu motorul invalid de 1.4 tdi. Am condus un Seat Ibiza cu motorul asta, si mi-a placut maxim. Daca mai e si resoftat, cred ca e spectacol. Iar cu fumul, eu am observat (mai bine zis un prieten care a mers in spatele meu) ca doar atunci cand plec sub 2000 de ture la un demaraj mai rapid, mai da un cocolos, in rest e aproape neobservabil. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer - nu este o gluma. In oras "bondarii" sunt intr-adevar printre cele mai tari masini. Problema de invaliditate apare extraurban cand ai nevoie de al patrulea pentru depasiri. De foarte multe ori dureaza pana ajunge acolo unde ai nevoie, mai ales daca jigodia pe care o depasesti apasa si ea pedala din orgoliu. Acum cu softtuning creste sentimentul de siguranta dar viteza insa nu creste ca la un 1.9/2.0 TDI ... Multumesc pentru feed-back oricum. S-auzim numai de bine ! :icon_thumleft:

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Vin si eu cu o intrebare , este vrun coleg cu passat 3c cu DSC care si-a facut cip, sunt curios daca nu influenteaza cutia,Vreau sa-mi fac si nu sunt convins ca este ok, eventual sa aibe si tip motor BMP care sa aibe si DPF . Multumesc anticipat

Modificat de TM17DNI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

cu siguranta exista . Eu am DSG pe golful 6 dar am 1.4TSI . Am avut DSG si pe R32 . Ambele masini au au fost softate dupa 5000km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!