Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

moesis esti din Bucuresti vad. Mugur colegul meu are si un 1.4TDI 70CP. Masina e tunata de la 3000km si are 120.000km acum. A mers toata tara cu ea si daca dai o tura cu ea o sa te convingi ca merita. Mai gasesti destui 1.4 TDI ce au facut ciptuning la diverse firme (inclusiv la mine la TCM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut careva de aici ECO tuning ?

Mai exact, resoftare cu pastrarea acelorasi cai putere (sau poate 10-12 cai in plus) dar accentul punindu-se pe scaderea consumului de carburant ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salure.

rog colegii sa recomande un centru unde pot face un chip-tuning. e un golf VI, 1.4 tsi, 122 cp, manual, 6000 de km efectuati.

Nu stiu daca sa merg pe mana site-urilor recomandate la o cautare pe google

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revo sunt buni pe TSI si TFSI. Avand o masina noua si putini km, mergi pe ceva bun si calitativ cu feedback bun. Deci...asa alege Revo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cineva cerea mai devreme un dyno plot cu un 1,4TDI de 70CP.

Aveti unul atasat, dupa cum se vede castigul este consistent. Detalii suplimentare doar pe PM.

post-14-0-69815900-1303313578_thumb.jpg

Modificat de koz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi mi-am luat inima-n dinti si l-am "lasat" pe Cipos sa-mi faca un safe tuning, mai mult din curiozitate!!Am dus-o de la 101 la 128 de cai si vreau sa spun ca e uimitoare schimbarea.Parca mi-am pus motor pe benzina,urca violent in ture,la consum nu am sesizat nimic deocamdata pentru ca am facut foarte putini kilometri, insa sunt uimit, parca e alta masina!!Ma cam obisnuisem cu "vechea masina" si e ca o gura de aer proaspat un cip din asta de putere! :rolleyes: A coincis si cu schimbarea placutelor si nu am putut sa-i rup pedala de acceleratie pentru ca nu aveam frane cum trebuie.Sunt curios cum va fi surplusul asta de putere la drum intins, in depasiri,pante etc., dar sunt sigur ca va fi aceeasi senzatie!!Trebuia demult sa fac chestia asta, mai ales dupa ce am schimbat volant,ambreiajul si distributia.Pe viitor, in cazul in care,"Doooamne fereste!!",pica turbina, ii pun un VNT 17 si o fac de vreo 160 de cai.E intr-adevar senzatie, parca mi-am luat Audi!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, uite ca a trecut cam...3 luni poate mai bine de cand am facut un "upgrade". Am un Golf 4, an 2002,cod ALH 66kw/90cp. Parerea mea e ca am facut ceva foarte de prisos. Masina consuma mult mai putin, trage mai bine cand ai nevoie, se comporta cum spunea cineva mai sus : "parca e mult mai usoara". Multumesc D-lui Voinea si lui Cosmin Negrila pt softare. Nu am adaugat un nimic aici pt ca am vrut sa treaca ceva timp sa vad cum se comporta masina. Care ar fi urmatorul "step" la masina mea ? Parca vreau mai mult :D. Am citit ceva aici pe forum ca un upgrade de putere ar fi sa schimb turbina si injectoarele... dar nu mai gasesc nici cum acel topic . Desigur daca ar fi asa, as astepta pana ce ar cadea turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca am facut ceva foarte de prisos.

De prisos adica degeaba, inutil, mai bine nu faceai. Din ce ai mai scris dupa, inteleg ca iti place cu resoftare. Pana la urma e mai bine dupa resoftare, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A gresit exprimarea, mai mult ca sigur ... :lol:

In alta ordine de idei, avem p-aici vreun 1.6 FSI, eventual si Octavia 2, resoftat ??? Ma intereseaza si pe mine cum se simte, ma bate un gand sa-i mai bag 10-11 cai, ~15 Nm (cam atat mai merge, din cate am inteles), cand voi reusi sa mai scap de datorii ... :frigbaitata:

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut un tuning la un motor BXE acum 3 saptamani la TCM

Stage 1.

am zis sa testez mai intai masina si apoi sa-mi dau cu parerea.

Ei bine daca in oras (Buc) bu se remarca prea mult, desi se simte diferenta de CP, la drum lung si mai ales pe autostrada este "marfa" rau. Trage foarte bine si la viteye mari adica 120Km/h.

Spre exemplu am incercat (de fel nu depasesc viteza legala) in Germania sa vad cat "duce" si deabea a ajuns de la 120 la 182 dipa 2-3 minute de accelerare fara sa dea semne ca mai poate peste 180Km/h

acum am testet o repriza scurta si a ajuns la 200 in mai putin de 1 minut. Avantajul insa este pe Dn-uri la depasiri, da incredere ca are putere de accelerare si la turatii mari practic simt ca trage si la 4000 R/m la fel ca la 2000.

O singura retinere am, referitor la ambreiaj si volant, sper sa nu carpe prea curand.

La consum nu am sesizat vreo diferenta dar mai trebuie sa merg ceva ca sa pot face un plin doua si dupa aceea. Acum pe BC parca a cerscut cu un 0,1 sau o,2% in afara orasului.

Modificat de forceturbo
Vieza ilegala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
muresansergiu

ma gandesc si eu din ce in ce mai mult sa-mi fac o resoftare la passatul meu din 2007, 2.0 tdi, pd, motorBMP, 160000km. Cel mai comod mi-ar fi sa merg la Baia Mare (stau aproape de Baia Mare)si acolo stiu ca este un reprezentant Dimsport. Vreau sa va intreb in primul rand daca Dimsport este ok si apoi daca ressoftarea facuta la "centru" si cea facuta la un reprezentant din tara e acelasi lucru, calitativ vorbind? Va multumesc

Modificat de muresansergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus legat de Dimsport pt ca aici nu prea sunt multi cu soft Dimsport...Pe aici predomina cei cu TCM, Revo, etc., firme care si ele au dealeri in zona ta. Eu unul chiar nu stiu cum se comporta un soft Dimsport pe TDI pt ca nu am avut ocazia sa testez insa cred ca firmele cele mai specializate pe TDI-uri sunt cele mentionate mai sus. Din ce am mai citit pe net, Dimsport sunt concentrati mai mult (si considerati mai buni) pe masinile de productie italieneasca sau frantuzeasca..Legat de dealerii din tara nu-i nici o problema pt ca dealerul nu face altceva decat sa incarce softul care este prelucrat de sediul central...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softuril dimsport sunt facute la centrul din Romania de catre Ceky, este foarte OK omul! Si Voinea este f. bun. Eu am colaborat cu maandoi f. bine! Amandoi sunt experti in ceea ce fac!

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresansergiu

revin cu o intrebare pt cei care se pricep la chiptuning(eu habar nu am si sunt un pic descumpanit): de ce partenerul oficial al vw in domeniul tuningului(adica ABT) contraindica in mod expres resoftarea la motoarele 2.0 TDI BMP, iar alte firme ,chiar si cele cunoscute de pe forum, fac chiptuningul la acest motor?

Ideea e ca si eu mi-as dori un plus de cai ,sa ajung undeva in jur de 170 de cai, insa nu-mi permit sa bag bani aiurea in masina daca cedeaza ceva costisitor. Asa ca am zis sa ma interesez putin la ABT Germania, stiind ca ei sunt cam singurii la care vw accepta resoftari fara pierderea garantiei, inainte sa fac pasul asta. Masina mea nu mai e in garantie insa daca se accepta asemenea modificari la masinile in garantie inseamna ca ABT e un nume greu. Si surpriza...mi s-a spus ca la motoarele BMP 2.0 TDI este INTERZIS acest lucru.La fel scrie si pe site-ul lor. Mi s-a parut cam ciudat si am intrebat dealerul din romania. Acelasi raspuns....

Nedumerirea mea este cum de ABT nu poate(sau nu vrea sa faca)- si teoretic ei ar trebui sa fie cei mai buni pe grupul VAG - si alte firme fac la acest tip de motor?

Nu vreau sa fiu inteles gresit...nu pun la indoiala calitatile celorlalte firme de tuning, insa vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva de unde apare aceasta diferenta radicala de pozitie de la o firma la alta...Multumesc anticipat

Modificat de muresansergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici intr-adevar cel mai bine este sa-ti raspunda o persoana din interiorul domeniului.

Pe de alta parte, asta cu tunner oficial VW e si mult marketing. ABT spune ca e tunner oficial, despre MTM se spunea la un moment dat la fel. REVO (care fac doar VW si Posrche) spun despre ei ca sunt cei mai avizati pe VW . TCM Turbo este axat pe VW si este considerat un tunner dedicat si cunoscator al grupului.

Ce se poate desprinde de aici? Toate aceste nume sunt firme consacrate in domeniu cu n referinte pozitive si toti ofera o garantie la ceea ce fac. Toate aceste firme lucreaza totusi la un nivel la care nu-si permit sa-si pateze numele! Asta e clar. Crezi ca ar risca unul dintre ei sa tuneze un tip de masina despre care ei sa stie ca prezinta riscuri si totusi sa o faca? Eu nu cred

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresansergiu

eu am plecat intotdeauna de la premisa (corecta sau gresita...nu stiu), ca in Germania lucrurile se petrec asa cum ar trebui, sau in orice caz mult mai normal decat in tara noastra,complet lipsita de sisteme de valori corecte. Asa ca prefer sa dau crezare la ceea ce spune Vw germania decat dealerilor din Romania(si in primul rand ma intereseaza ce zice vw nu ce zic tunerii). De aceea, faptul ca in Germania softurile facute de ABT sunt cele care nu duc la pierderea garantiei ma fac sa cred ca vw are incredere in ceea ce face ABT si ceea ce face e absolut SAFE. Probabil ca in Romania garantia se pierde (cu toate ca dealerul ABT pe Romania spune ca nu afecteaza garantia) insa nu ma intereseaza chestia asta ci faptul ca nemtii mentin garantia dupa resoftare...adica resoftarea e ok din punctul lor de vedere.

Iar in ceea ce priveste garantia oferita de firmele noastre de chiptuning mie mi se pare ca e o garantie pe soft si atat.Pe site-urile acestor firme se spune ca aceste resoftari nu produc IN MOD NORMAL efecte negative asupra motorului si a altor componente insa peste tot locul se evita o garantie ferma - cum ca ele ar functiona mult si bine si in noii parametrii de dupa resoftare. Parteaa cu evitarea patarii renumelui ma lasa destul de rece in Romania. De prea multe ori am fost dezamagit dupa ce m-am bazat pe "renumele" unor firme. Repet...sa nu se inteleaga ca am ceva sau sunt impotriva anumitor tuneri...nici vorba...as vrea ca aceste discutii sa fie luate ca o nedumerire a mea si o necesitate de lamurire.

Pe de alta parte ii inteleg si pe tuneri pt ca o componenta poate crapa maine si fara tuning si cu tuning...nu ai de unde sa stii. Insa mie mi se pare ca sectiunea dedicata garantiilor este destul de vag explicata si reglementata. Poate ma insel eu sau sunt prea suspicios insa toate astea m-au facut sa inclin spre firma agreata de VW Germania. Din pacate acestia mi-au spus un NU ferm pt motorul BMP. Repet...habar nu am de ce si poate cine e in mijlocul fenomenului ma poate lamuri.

Modificat de muresansergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Dragos (Voinea) o sa citeasca aici o sa-ti povesteasca el mai multe cum e cu dealerii la noi si recunoastearea garantiei pt masinile cu chiptuning facut de o anumita (sau anumite firme). El a incercat la un anume moment sa implementeze si la noi sistemul din Germania insa aici lucrurile sunt mult mai spinoase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.5 TDI

Salut. O intrebare scurta. Stie cineva ce se poate face cu un V6 2.5 TDI de 180 de cai ? Sunt curios unde pot ajunge daca ii schimb turbina. Ma intereseaza niste informatii de la cineva care a facut deja asta... niste feedback legat de fiabilitate, ce cai se pot scoate din motorul V6 de 2.5 fara sa compromit fiabilitatea celorlalte componente.. un cost estimativ... Multumesc anticipat.

Modificat de Passat 2.5 TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cine motorul 1.9tdi 66kW, eu i-am facut remaparea la 120cp si acum consuma mai mult si scoate fum rau de tot. astept niste comentarii pe tema asta. multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai facut remaparea? Cei care ti-au facut-o cu siguranta pot sa-ti faca o alta harta care sa regleze lucrurile. Lucruri de genul asta se mai intampla..pt ca deh..si masinile sunt diferite..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata asta am urmarit la Pro Motor o emisiune cu Roxana Ciuhulescu (in reluare) in care a participat la o etapa a campionatului national de viteza in coasta. Aveti aici si un link cu rezumatul emisiunii:

http://www.protv.ro/...unlop-2011.html

Deci tipa a concurat acolo pe un Seat Ibiza Cupra, modelul mai vechi, motor 1.9 TDI din care au scos 180 CP. Pe spatele masinii era reclama la firma care le-a facut softul, nu mai retin. Dar vreau sa spun ca se vedea de la o posta cum la accelerari scotea un fum negru de numa... Daca au mai vazut si altii emisiunea poate pot confirma. Nu au dat alte detalii tehnice, daca au pus o turbina mai mare, injectoare etc. Cert e ca scotea fum negru la greu...Acuma ma gandesc ca pe ei nu prea ii intereseaza consumul, dar asa, ca idee...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cu chip DKR Ibiza aia. Oricum nu este foarte relevant deorece aia nu e masina de strada...acolo se urmareste strict caracterul competitional si mai putin fumul pe care-l da :D.

180CP scosi din PD-ul de 105 nu e ceva prea greu de obtinut cand e vorba de alta turbina si probabil alte injectoare. Majoritatea tunerilor profesionisti de la noi pot sa scoata 155-160CP din motorul ala fara modificari hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
autoemocion57

din cate stiu, masina aia la baza e un 1.9 160 CP (ibiza cupra tdi). am putut discuta cu proprietarul saptamana trecuta, dar la partea cu modificarile la motor am lipsit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

40k km cu soft TCM la masina din semnatura, nici cea mai mica problema.MULTUMESC D. VOINEA & C.FICTUS(Iasi) .Am un filmulet pe YOUTUBE CUM MERGE 1.9 tdi de la TONI_R, sant foarte multumit de comportamentul masinii,mai ales in depasiri, nu sant un sofer agresiv dar unde am liber ,MERG.Driver.gifSTIMA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!