Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

depinde de prea multe chestii. ti-ai masurat cumva timpul actual 0-100?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu l-am masurat, pt ca nu prea am posibilitatea. Si de asta intreb. Ma intereseaza teoretic cel putin ..daca stiti.

La ce chestii re referi inafara de roti, greutate masina si motorina in rezervor ? Toate cele 3 enumerate sa zicem ca sunt: sofer 75 kg, in rezervor cam 15l, roti dimensiune originala: 205.55.16 . aaa si soferului ii dam prezumtia de "bun" --> adica care pleaca bine !

ANdi B. 9 sec cu 155 cai sau cu 165 ??

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 sec cu 165. cu 155 e 9,43.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot pe la 165cp (nu din awx, ci din avf ce-i drept, deci nu stiu cat de relevant e, fiind si alta cutie) si din ce-am testat, cu o plecare buna ma invart pe la 8s. Daca scoti quattro din ecuatie, zic eu ca mai pierzi undeva pe la o secunda si ceva. Deci 9 secunde, 9 si-un pic.

P.S. Am zis ca A6 e mai greu decat A4 asa ca masinile noastre (A4 quattro vs A6 fwd) ar trebui sa se invarta pe la aceeasi greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k o intrebare: masurati cu vag-com-ul, un dispozitiv special, sau "de mana"? Mersi!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice2k . din cate stiu eu din vechea genereatie de A4 si A6, la motorizare si dotari similare A6 este mai usoara! Era si un topic pe seama asta.

Asa ca @andrein are sanse ca masina lui sa fie usoara bine fata de a ta, el neavand nici quattro.

Insa din cate am vazut din carte (cel putin la Golful meu) 4motion-ul are timp mai bun pe 0 - 80 fata de FWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

4Motion-ul are mai bun timp de la 0-80km/h ptr ca ii in treptele 1 si 2 si nu pierde nimic dar dupa aia ...

Poate pe motoarele de 3.0 in sus merita sa ai un 4motion dar pe astea mai mici (ex 1.9 ) nu prea le vad rostul.

ili2k2 ,da un vw golf 4 TDI 1.9 115 cp 0-80km/h il face in 6.9sec cel normal iar 4 Motion-ul il face in 6.8 sec deci nu-i o diferenta importanta de loc dar ai uitat sa zici ca 0-100km/h FWD-ul il face in 10.3 si 4Motion-ul in 10.6sec.

Cu o resoftare toate acestea se pot schimba chiar as fi curios cat timp ar scoate un 4motion si unul normal cu reampare safe(tot atata cuplu si cp pe ambele masini) cu pornie de la 0 la 100 .

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea cantareste in talon: 1490 KG. Deci as inclina sa cred ca e mai usor decat A4 quattro cu AVF.

M-am uitat si in manualul masinii acolo la sfarsit si a6 cu motor AVF are tot 10,5 sec la 100 km .la fel cu AWX

si 0 - 80 fac la fel ambele 7.2 sec.

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k o intrebare: masurati cu vag-com-ul, un dispozitiv special, sau "de mana"? Mersi!

Masurat cu acelasi accelerometru cu care-am facut si graficul acesta de putere:

post-1533-1250061817_thumb.jpg

a mea cantareste in talon: 1490 KG. Deci as inclina sa cred ca e mai usor decat A4 quattro cu AVF.

Ai dreptate, a mea are 1550kg in talon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Eu zic ca e un timp bun!

Skoda FR TDI are 170cp si 0-100 are 8,4. Deci cred ca un passat cu 1,9 131cp cu soft are cam 9 secunde 0-100.

LE: Da, Skoda RS am vrut, sorry!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca (de fapt sigur) skoda rs ( presupun ca RS ai vrut sa zici si nu FR :offtopic: ) pierde multicel la plecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 100 km/h cu plecare din loc la masini mai puternice, 4motion, quattro,etc, vor fi in fata celo FWD. Dar din mers si la viteze mai mari lucrurile incep sa se schimbe. Eu am avut passat 2,0 4 motion cu soft la 180 cp. Fata de un passat de 2,0 170 cp, FWD, stock, la 400m inca eram in fata din cauza plecarii. Dar din mers de la 50 km/h ma depasea el incet, dar sigur. Dar daca nu este suficienta putere, 4wd incurca la plecare. Ex masina sotiei BMW X3 2,0 i nu are suficienta putere si cuplu sa patineze un pic rotile pentru ca motorul sa ramana in turele potrivite si cand vrei sa pleci tare din loc da in nas. Si cu toate ca e AWD nu pleaca in fata unei FWD sua RWD. Aceeasi problema o aveam cu passatul pana sa ii fac soft.

Ca si o concluzie cred ( sunt sigur ) ca 0-100 se imbunatateste mai mult la awd decat la fwd prin chiptuning pentru ca awd poate sa puna mai eficient pe asfalt surplusul de putere si cuplu.

Legat de greutatile specificate in talon de capabilul nostru RAR, nu fiti chiar asa siguri de ce scriu ei acolo. Masina care o am acum avea pe brief si in cartea tehnica 1735 kg. RAR zice ca are 1850. Doua audi A6 de 3.0 tdi, aceleasi dotari, una avea 1750 si una 1950 dupa spusele celor de la RAR. Asa ca eu nu mai sunt sigur de ce zic ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TFSI 122 CP, soft TCM Turbo, putere ~ 154cp.Primele impresii: consum mai scazut la mers normal, putere mai mare la mers sportiv, sau cu a/c on si bagaje, masina a devenit mult mai placuta la condus. Multumiri lui Mugur pentru scriere si nu in ultimul rand lui Dragos pentru citire :-D. Urmeaza sa aduc si Logan-ul 1.4 mpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 3 zile si 1200 km de la vizita la TCM: diferenta este majora. Senzatia este ca mai sunt niste caluti in plus sub capota care stau cuminti si nu cer de mancare la stilul meu obisnuit de condus, dar care, la aceeasi pedala de acceleratie, un pic ciupita mai mult decat de obicei, se isterizeaza si dau ce-i mai bun din ei, spre deliciul meu si al pasagerilor. Senzatia de demaraj puternic incepe sa se estompeze (deh, se intaleaza obisnuinta), insa ramane realitatea imaginii masinii tocmai depasite care se micsoreaza foarte repede in oglinda... Multumesc Dragos & Mugurel (+ Pisicutza - prietenii stiu de ce)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un polo 1.4 TDI, in urma cu 10000 de km i-am facut remapare la un reprezentat al unei firme specializate in CT-A.

Azi dimineata patesc un lucru foarte nasol, mi s-a oprit caruta-n mers, mi-a bagat motorina in baie. Am dus-o deja la mecanic sper s-o faca mai repede fara costuri prea mari. La prima impresie probabil sa fi ramas vreun injector blocat pe deschis si sai dea motorina continuu. In caz ca e ceva din vina softului cred ca-i rup picioarele reprezentantului X din CT-A.

Revin cu noutati, eventual poze cu reprezentantul dupa ce ma cofing ca este vina softului.

Modificat de knoppix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la "doctor" la dealerul vw CTA, are probleme la injectorul 3 se pare ca s-a ars ceva in partea electrica a injectorului. Am scapat relativ ieftin 6mil ca l-a reparat, dar mi-a pus in vedere sa pun masina la vanzare ca o sa mai pice si alceva. Ca explicatie ar fi ca masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire, cam 20 de ore, explicatie pe care io nu o cred plauzibila, masina are cam 40000 de km,nu a fost forjata si am luat-o de nou.

Nu stiu ce sa zic daca are treaba cu chipul, dar sunt convins sa revin la setarile din fabrica si o sa uit pentru todeauna de mapare , recipuire si tot ce inseamna artifici ieftine cu rezulate foarte scumpe pe termen relativ scurt - cazul meu cam 10 mi de km chipuit. Cheltuiala cam 500 de E daca pun si costul evenimentului cu injectorul, si am ramas si cu injector reparat si tot ce o sa decurga de aici.

Am vorbit cu cel care i-a facut chipu si el mi-a zis ca nu are nici o treaba chipul, probabil asa o fi dar eu tot ii rup picioarele, dupa ce imi pune softul original.

Poate oi fi fost eu mai ghinionist si am avut niste injectoare mai neconforme din fabrica, dar daca din fabrica masina are niste setari de deschidere a injectorului cred ca nu ar fi in regula sa ne bagam peste inginerii care au proiectat motorul si sal deschidem noi spre 100%.

Concluzia: lasati naibi masinile asa cum lea-ti cumparat si nu mai umblati la ele atat timp cat merg in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vezi tu vorbesti sub influenta supararii si arunci cu cuvinte grele gen rupi picioare , sa nu-si mai faca nimeni. Poate problema esti tu si nu masina. Poate eu zic asta cu rautate doar prin faptul ca a fost altceva la mijloc dar tu ataci prin doua posturi toata piata de ciptuning si ai vrea sa nu-ti mai faci niciodata dar nici alte persoane sa nu-si faca. Poate tipul o sa-ti faca masina original si-ti cere bani. Tot ii rupi picioarele? Poate te apuci sa-i rupi picioarele si nu apuci pentru ca-ti rupe mainile el inainte. Te-ai gandit sa fi mai civilizat si corect si apoi sa te arunci la afirmatii...

Ma opresc aici si recunosc ca nu e stilul meu ceea ce am scris aici. Am facut doar ceea ce nu fac de obicei. Citesc, ma enervez si scriu. Corect era sa revin mai tarziu si sa-ti raspund civilizat dar am simtit ca nu mai e cazul.

PS: nu am nici o legatura cu firma ce ti-a facut tie tuningul si nu ii apar sau dau in ei. Sunt doar inca o firma de ciptuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca explicatie ar fi ca masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire, cam 20 de ore, explicatie pe care io nu o cred plauzibila, masina are cam 40000 de km,nu a fost forjata si am luat-o de nou.

Concluzia: lasati naibi masinile asa cum lea-ti cumparat si nu mai umblati la ele atat timp cat merg in parametrii.

mare tampenie !!

eu am venit cu masina 30 de ore non stop si nu a avut nimic.

iti spun un secret. nu neaparat CIPUL strica o masina...dar ea poate fi stricata de sofer..daca trage de ea peste limite. nu o lua ca pe o ofensa...ci ca o realitate, de la cineva care are a 3a masina ciputi..peste 100 000 km cu cipuri si asa mai departe !!

da, daca te apuci sa faci CIP la o firma no name...aia poate strica...dar banuiesc ca nu e cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la "doctor" la dealerul vw CTA, are probleme la injectorul 3 se pare ca s-a ars ceva in partea electrica a injectorului. Am scapat relativ ieftin 6mil ca l-a reparat, dar mi-a pus in vedere sa pun masina la vanzare ca o sa mai pice si alceva. Ca explicatie ar fi ca masina a functionat o durata prea mare de timp fara oprire, cam 20 de ore, explicatie pe care io nu o cred plauzibila, masina are cam 40000 de km,nu a fost forjata si am luat-o de nou.

Nu stiu ce sa zic daca are treaba cu chipul, dar sunt convins sa revin la setarile din fabrica si o sa uit pentru todeauna de mapare , recipuire si tot ce inseamna artifici ieftine cu rezulate foarte scumpe pe termen relativ scurt - cazul meu cam 10 mi de km chipuit. Cheltuiala cam 500 de E daca pun si costul evenimentului cu injectorul, si am ramas si cu injector reparat si tot ce o sa decurga de aici.

Am vorbit cu cel care i-a facut chipu si el mi-a zis ca nu are nici o treaba chipul, probabil asa o fi dar eu tot ii rup picioarele, dupa ce imi pune softul original.

Poate oi fi fost eu mai ghinionist si am avut niste injectoare mai neconforme din fabrica, dar daca din fabrica masina are niste setari de deschidere a injectorului cred ca nu ar fi in regula sa ne bagam peste inginerii care au proiectat motorul si sal deschidem noi spre 100%.

Concluzia: lasati naibi masinile asa cum lea-ti cumparat si nu mai umblati la ele atat timp cat merg in parametrii.

Ca sa facem o recapitulare:

  • Nu stii daca e de la chip sau nu, da' tot "ii rupi picioarele". Buna atitudine, keep it up.
  • Cum anume iti inchipui ca s-ar putea strica "partea electrica" din cauza softului?? Daca ziceai ca a pocnit turbina de la presiune prea mare, sau mai stiu eu ce-a patit partea mecanica a injectorului datorita ridicarii debitului din soft, mai ziceam. Da' asa, e stupid, n-are ce legatura sa aiba cu resoftarea, ai fi patit acelasi lucru si cu si fara soft.
  • Nu in ultimul rand, vorbesti de parca ti s-a pus pistolul la tampla si ai fost obligat sa-ti faci chiptuning. Ca orice operatie de genul acesta, niste riscuri exista. Ca sunt minime este adevarat, dar ele exista. Cand ai facut softul, ti le-ai asumat. O turbina care este la limita de a se strica spre exemplu va fi cu siguranta fortata de soft spre a crapa mai repede. Dar repet, sunt convins ca nu este cazul tau aici, electronica nu se strica de la soft.

In concluzie, calmeaza-te putin si nu mai arunca acuzatii in toate partile fara sa fii sigur de ce zici. Daca ti se strica senzorul de la nivelul de ulei dadeai vina tot pe soft? Ca si bogdan_wrc si multi altii de pe-aici pe forum, si eu am multe zeci de mii de km facute cu soft, fara nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa-i romanul .. va enervati degeaba, daca el asa gandeste si asa crede ca rezolva o problema .. e treaba lui.

@voinea: vezi ca daca-mi pica si mie un injector ... :))) glumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ok , revenind la ratiune hai sa nu-l jignim si sa speram ca si el revine pe un ton civilizat inapoi.

Dreadfull tu nu mai ai nici o garantie ca ai dat masina lui ANX sa o conduca.

PS: R32ul meu e la al 4lea soft din 23.000km. Incerc si eu marea cu sarea la un V6 aspirat. Inca am consum bun (click in semnatura mea pe linkul spre spritmonitor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tu ataci prin doua posturi toata piata de ciptuning

Domnu' Voinea nici pe departe nu am vrut sa "dau in piata" sau sa stric cuiva ploile, pur si simplu am relatat un fapt real, care din pacate ma afectat si financiar si emotional atat pe mine cat si pe cei aflati in masina: copilul si sotia. Acesta este un forum de discutii si ar trebuii sa acceptati si ovatiile si criticile, daca este cazul.

Poate inainte de a face vreo modificare masinilor noastre ar trebui sa ne gandim si la partea de siguranta care ar putea sa ne puna viata in pericol. Imaginativa scenariul urmator la 120 de km/h iti face blackout motorul, se opreste instant, pierde aerul din servofrana si nu mai vezi nimica in fata din cauza fumului. Asta pentru mine nu a fost doar un scenariu .

In ceea ce priveste "ruptul picioarelor" era doar o metafora, intaream ideea nemultumirii personale .

Problema cu mersul neadecvat, ma bufneste rasul, imi aduce aminte de mecanici de la vw cta care pentru orice problema pun placa cu exploaterea necorespunzatoare sau vina motorinei, chiar nu ma asteptat de la voi sa ziceti lucrul asta, probabil ca asta este o scuza genearala a mecanicilor sau mai nou a celor care "fack" cipuri.

Imi cer scuze daca am generalizat si,fara voie, am adus neplaceri celor care probabil isi asuma raspunderea cand fac modificari motoarelor noaste.

Concluzia mea, personala si atat, este ca nu merita sa faci chip-tuning. Mecanici de la vw cta au citi parametrii motorului, setarile fiind mult peste cele normale, am o diagrama dar din pacate ma uit ca curca in lemne la ea.

Cat priveste "garantia" ,pe care mi-a oferit-o verbal tipul cu tuningul, e ca la curve , defapt toate treaba asta cu remaparea a fost ca la curve: nu te pune nimeni sa iei pe una de la bariera , o ei tu de nebun dupa ce te umple de sifilis nu mai poti sa faci nimic. Cine doreste datalii despre cel care mi-a fact remapare poate sa imi deau un mesaj privat, tipul este din cta, are si pe forumul vw niste posturi , nu o sa-i fac public numele nici firma din Buc , al carei reprezentant este.

Adevarul are intotdeauna 2 versiuni, mediatizarea unei singure versiuni este daunatoare constiintei si adevarului

Modificat de knoppix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vezi acum incepi sa fi mai putin nervos si incepi sa fi corect (traba cu mersul neadecvat era aruncata in acelasi stil cu postul tau). Oricum concluzia e clara . Esti unul din cei cativa ce dau feedback negativ ciptuningul. Se pare ca e normal sa existe si asa ceva (din pacate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad totusi motivele pt care nu dai numele firmei ...

Hai sa vedem daca mai sunt si alte cazuri ce au patit-o cu firma asta, poate ne raspunde tunerul tau, just ar fi sa auzim pareri de ambele parti!

PS: Tu nu faci decat sa blamezi ceva ce din punctul meu de vedere nu exista ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

knoppix, sunt sigur ca toti iti intelegm supararea. si probabil toti am fi fost suparati in situatia ta. DAR:

1. nu generaliza. daca te duceai la o firma cu renume, cred ca lucrurile stateau altfel. relatia client-tuner e foarte importanta. faptul ca te-ai dus la firma aia, ca era mai ieftin sau ca ti s-a parut ok, nu inseamna ca toate firmele cu renume sunt la fel. daca bei american cola si nu-ti place nu inseamna ca orice cola e proasta.

2. gandeste-te ca rata celor cu probleme este f mica.

3. ce am zis legat de mers fortat este un fapt. imagineaza-ti cum e sa vii cu masina din germania..non stop in blana. (sau in fine, 90% non stop)...

4. esti sigur ca masina ta era 100% in stare perfecta inainte de CIP?

5. faptul ca ai avut problema asta, nu inseamna ca nu merita sa faci deloc. poate daca vei avea 10 masini, si vei face 10 softuri sa nu ai nicio problema. repet. sunt la a 3a masina cu soft, in total si TDI si benzinare, si cam peste 100 000 km facuti. in afara de problemele cu piese slabe (care oricum e indicat sa le schimbi, gen un DV care din fabrica e slab..sau asa) nu am avut nicio problema. stiu masini care au facut 140 000 km in 1 an (e si aici pe forum...) si care a mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!