Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Azi scot masina sa vad ce timpi scoate pe stok. Sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva daca este vreo diferenta intre motoarele 2.0 TDI CR 140 cp si cel de 170 cp (tot CR) la VW ? Intrebarea este daca VW scoate cei 30 cp in plus numai din soft ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e doar soft, e o alta turbina si alte injectoare cu siguranta, mai pot fi si altele, dar pe astea le stiu eu.

ON: Dupa resoftare, trage mult mai bine de jos, dupa 2000 rpm, parca a pierdut vreo 300 de kg.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as comenta "consum mai mic" doar daca mergi usurel , normal , viteze legale. Daca esti non stop in acceleratie , frana , acceleratie , frana si depasesti lejer cei 90-100km/h de pe drumurile noastre o sa ajungi sa ai performante mai bune, timpi mai buni , acceleratii mai violente dar consumul cu pana la 1-2 l/100km in plus. Ca nu facem asa decat foarte rar (oamenii normali vorbim aici) DA ajung 80-90% din cei cu ciptuning sa zica scade consumul

pe langa mirajul unor cai in plus, unul din motivele importante pentru care ma gandeam la o resoftare ar fi fost scaderea consumului. cel urban nu ma deranjeaza dar scot frecvent extraurban consumuri foarte mari, pe Bucuresti - Slatina am scos si peste 9%. mi se pare normal sa scot un consum mai mare deoarece drumul asta e facut dintr-o autostrada urmata din niste dealuri pe care le urc destul de tare, ca deh, masina poate. dar 9% mi se pare mult chiar si in conditiile astea. de ex. de cand cu radarele noi viteza cu care parcurg A1 e pe la 140, in limitele (superioare ale) legii, si consumul iese pe la 7,5%. mi se pare mult pentru acest motor.

intrebarea mea ar fi: care e diferenta la consum la peste 120km/h (sa zicem), mers intins, fara accelerari, franari si alte chestii bruste in cazul acestui motor? scade sau creste consmul dupa resoftare la viteze mai mari? la mine si la 90-100km/h consuma mai mult decat media dar sa zicem ca sunt impacat cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt la a doua masina resoftata de TCM (Dragos & Mugur) si am ramas cu aceeasi impresie placuta ca si la prima, atat pe latura tehnica cat si de cea umana. Intr-adevar sunt doi domni! Desi lucrez de 12 ani in comert, rar mi-a fost dat sa cunosc oameni cu atata amabilitate si orientare fata de client.

Tehnic vorbind masina merge impecabil, se vede ca a fost un soft facut atent. Am parcurs deja 1000 km cu noul soft si deja si consumul mediu a scazut putin. Surpiza cea mai placuta in ceea ce priveste consumul este aceea ca a scazut vizibil fata de cum era stock la rularea cu viteze mari!

Abia astept sa ma duc la ei si cu masina sotiei care a prins si ea "microbul" dupa ce a mers cu masina mea:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba asta cu consumul e cu dute-vino.

e mai decent in cazu in care mergi ca omu ca la carte , daca incepi si o calci ca nehalitu nu prea mai ai ce comparatii sa faci.

cel putin asta e in cazu meu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta clar! Daca o alergi tare va consuma un pic mai mult insa daca folosesti plusul de putere doar acolo unde ai nevoie de el, consumul per total e un pic mai mic. Un pic doar, nu e vreo scadere senzationala.

Desi sa stii ca am facut si un drum in care am alergat-o bine (mers cu 140-150km.h unde se putea) si in rest cu depasiri la tot pasul iar consumul a fost 6.4% ceea ce zic eu e decent pt un 1.9Tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - consum decent si un plus de siguranta in depasiri !

Conteaza enorm ultimul aspect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa este mai multa siguranta in depasiri asta este unul din motivele pentru care am facut chiptuning ,in rest super senzatie multumesc Dl Voinea , va meritati toti bani :D faceti o treaba excelenta acuma nu mai face stie el cine cu skoda verde :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am un soft tcm, si pe langa senzatia cailor in plus, am constatat, la un mers normal prin oras ca mi-a scazut consumul. Inainte de soft mai jos de 8% nu am scos niciodata. Acum cu un calcul facut de la plin la plin, mers 600 km numai oras, am scos un consum de 7,5. Acelasi stil de condus ca inainte de resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as vreea sa imi dati un sfat, am un passat 1.9tdi 131cp si 195000km reali. E prea tarziu pentru resoftare? mi-ar placea ceva caluti in plus. Nu are nici un fel de simptom de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20-22CP sunt arhisuficenti la Km tai si ii simti pe deplin .

Faci si un test de turbo si vezi ce iese .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aproape 25000km de cind am facut resoftarea. ce sa spun: sunt super multumit de cum merge masina acum.iar treaba cu fumul.... se stie ca la o masina resoftata nu se acceleraza brusc pina in 2000 rpm. parerea mea.in concluzie, un soft mai putin agresiv este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai nicio treaba cu fumul daca masina este ok din punct de vedere tehnic. Am cip TCM din 2007 si nu am sesizat o astfel de problema pana acum.

Ai acelasi motor ca al meu, ai schimbat ceva de cand ai chipuito? Turbina sau mai stiu eu ce? Cati caluti a primit in plus si spune-mi te rog daca se simte cat de cat diferenta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu, nu am schimbat nimic de cand are softul, si il are de mai bine de 3 ani (in iunie a facut 3 ani) si aprox. 100k km.

A rpimit cca 28 CP, deci undeva la 27% din stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un seat ibiza 1,4 tdi -75 cp si stau in dubii daca sa ii fac sau nu un chip.Este cineva pe forum cu aceiasi motorizare care poate sa imi dea niste raspunsuri?

Se sesizeaza o crestere de cuplu la turaii mici, gen 1700 rpm?(aici duc lipsa cea mai mare de cuplu,fiind morotul asa mic)

Consum, inainte si dupa?

Probleme?

Scoate fum?

Problema la mine este ca am 160.000 km si turbina cateodata incepe sa scoata un sunet foarte tare,nu gen de turbina in sarcina,mai mult a uni sunet care te zgarie pe creier.(posibil sa fie un inceput de sfarsit,faza e totusi ca de tras trage)

Astept orice fel de parere si aici si pe PM:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot citit aici si mi s-a facut asa o pofta sa imi chipuiesc masina, desi inca nu a iesit din rodaj, dar mai am rabdare inca un an :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un seat ibiza 1,4 tdi -75 cp si stau in dubii daca sa ii fac sau nu un chip.Este cineva pe forum cu aceiasi motorizare care poate sa imi dea niste raspunsuri?

Se sesizeaza o crestere de cuplu la turaii mici, gen 1700 rpm?(aici duc lipsa cea mai mare de cuplu,fiind morotul asa mic)

Consum, inainte si dupa?

Probleme?

Scoate fum?

Problema la mine este ca am 160.000 km si turbina cateodata incepe sa scoata un sunet foarte tare,nu gen de turbina in sarcina,mai mult a uni sunet care te zgarie pe creier.(posibil sa fie un inceput de sfarsit,faza e totusi ca de tras trage)

Astept orice fel de parere si aici si pe PM:)

Colegul nostru Mugur are aceeasi motorizare ca si a ta

Daca doresti sa discuti cu el iti dau telefonul pe PM .

Masina trage excelent / fara fum / bucuros din toate punctele de vedere.

Inainte de resoftare - rezolva-ti problemele mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am aflat si de la alti colegi de pe forum cu aceasta motorizare si sunt multumiti de resoftare.Am sa revin cu impresii dupa ca imi rezolv turbosuflanta daca are ceva si cu resoftarea facuta!

Mersi de raspuns si o zi buna!

Modificat de forceturbo
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot astazi a primit si masina mea vreo 60 de caluti! Revin cu feedback dupa teste. :beerchug: Dl.Dragos&Mugur

Modificat de Brambus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Golf VI GTI 211PS stage 2 (soft + evacuare completa MILTEK ) = 280CP. Stage 1 = 260cp (vezi dyno 2 de mai jos cu cele 3 masuratori - orig=213cp / stage1=261cp / stage2=282cp ). Functionare fara probleme cu benzina de la 95 la 100+

Poze de la colaboratorul nostru:

post-1-0-68955900-1292010672_thumb.jpg

post-1-0-49552600-1292010680_thumb.jpg

post-1-0-18283400-1292010770_thumb.jpg

post-1-0-46120900-1292010774_thumb.jpg

post-1-0-37563900-1292010783_thumb.jpg

post-1-0-06234100-1292010790_thumb.jpg

post-1-0-59945100-1292010815_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot ai postat diagramele , ai o diagrama cu puterea si cuplul la motorul de 1,9 TDI , BXE ,de pe octavia 2, resoftat de tine pina la 135-140 cai ( adica motorul meu )?! - sint sigur ca pentru un tip de motor sint diferente mici de la motor la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ieri (de fapt alaltaieri) mi-am facut un cadou de Craciun: resoftare, prin amabilitatea dl.Nistor si dl.Voinea, carora le multumesc pe aceasta cale.

Nu am postat mai devreme deoarece am asteptat sa fac un drum mai lung (~500 km) pe care l-am incheiat acum vreo 2 ore.

Primele impresii :

- motorul se aude diferit, mai "lin" as spune

- urca in turatie mult mai liniar

- sporul de putere se simte FOARTE bine

- si, in sfarsit (dar nu in ultimul rand!), consumul: pe o portiune de drum, pe care realizam pana acum un consum de 8.2-8.4 l/100 km, acum am "scos" 7.2 !!!! INCREDIBIL !!!

P.S. Exista cumva ceva diagrame putere/cuplu pentru AUM dupa resoftare?

si P.P.S. Cat de benefica (sau nu) ar fi folosirea OMV100 in mod constant sau alternativ cu Petrom95. Eventual ceva aditivi pentru carburant?

Modificat de AndreiRO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vento/passat/lupo

Salut,

Nu sunt membru de foarte mult timp in acest forum dar urmaresc discutiile despre masinile VW de cativa ani.

Am un Passat din 2002, 1,9TDI, 101CP, cutie automata fara tiptronic(4 trepte).

Doresc sa fac o modificare de putere a motorului pentru a obtine o reducere a consumului de combustibil, dar care sa nu imi afecteze convertizorul de cuplu sau chiar cutia de viteze.

Daca este cineva cu o masina similara si a facut aceste modificari, il rog sa-mi impartaseasca experienta sa.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare :)

am petrecut cateva zile citind acest forum in legatura cu remaparile facute ... dar nu am gasit nici unul in care sa se formuleze niste idei clare in ceea ce priveste motorul de 70 cp 1.4 tdi ... e prea mic ? :) ... daca se poate totusi o impresie sau doua despre cum se conduce si cum s-au schimbat treptele 2 si 3 ... eventual o diagrama cu puterea/cuplul inainte si dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!