Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Si daca nu aveai softul schimbat, de la 90 la 130 tot cu a 4-a depaseai, fiindca la masina ta, a 3-a nu prinde 130.

Incepeam cu a 3-a (cand aveam 90) si terminam depasirea in a 4-a, cand aveam 130 - aceasta am vrut sa spun.

Ultimele impresii - consumul si-a revenit (de fapt eu mi-am revenit dupa euforia chipuirii cand o calcam tare), acum fiind la aceleasi valori ca cele obtinute dinainte de operatiune. Daca merg normal, cu demaraje line imi papa in oras cam 8,1 - 8,2 l/100km. Daca merg sportiv se duce inspre 11-12.

In continuare, tot multumit. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu daca am un golf 5 -2006 1.9 TDI 90 cp ....si imi pun un chip la cati cai ajung?! Fara sa mai schimb nimic altceva si sa nu pun in pericol vreo piesa a masinii!! Aaaa si oare cat ma costa!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari la toti !

daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ... mi-am montat un boxcip pe masina ; nu stiu ce parametrii tehnici am castigat ... cum pot afla ? Cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dyno

Faci un test cu el dat jos si apoi inca un test cu el montat pe masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari la toti

ma intereseaza sa stiu, pentru passatul meu din 2001 motor AVB 101 CP care are deja un POWER BOX si turbina schimbata, daca merita sa fac un chip tuning

TCM ! In cazul in care fac chip tuning mai are rost power box-ul?

mersi :icon_thumright: si la multi km fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapa de powerbox si fa o resoftare, e mai bine pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta o vei simti cu resoftare - dar fiindca ai avut Powerbox - nu vei mai fi asa de entuziasmat ...

Oricum , ca idee : pe masinile care suporta resoftare - nu prea este indicat sa pui powerbox .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri . Voi face o resoftare .Sa vedem cum se prezinta bugetul de primavara si o voi face.

:) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 1.9 TDI - 105 CP

softat la domnul voinea (~138CP)

consumul de 5,1l/100km mers constant cu 80-90km/h se pastreaza acum si la 130-140km/h :)

scriu in locul proprietarului pt ca am si eu 500 km cu masina aia si am vazut care-i diferenta "before and after"

nu e nevoie sa spun ca masina trage mult mai bine acum. Vroiam sa subliniez partea cu consumul, pentru cei ce au dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreadfull..no offence..dar eu nu sunt un mare fan al cifrelor asa exacte (xx8, de exemplu) al puterii masinilor, mai ales dupa ce au fost resoftate...

de unde ai cifra asta? nu contest ca nu are atatia cai..dar sunt curios de unde ai fix 8 in coada...

~138 inseamna >138,0 si <139

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti carcotas :)

~138 inseamna 138-140, cam pe-acolo ar trebui

astia-s caii declarati, nu ma pune sa o pun pe dyno ca nu asta-i scopul :vaidecapulmeu:

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de chipuire,am pus masina pe dyno,si in loc de 90cp si 202nm cuplu,mi-a iesit 101cp si 225nm cuplu;dupa resoftare...107cp si 245nm cuplu!Toate astea cu avansul retardat;am avansat avansul,chiar putin mai mult,trage cu o idee mai bine,sa zic prin rotunjire 110cp si 250nm cuplu.Masina se simte ca e mai violenta in treptele 1,2 si 3,pe urma e la fel ca inainte(e si normal avand in vedere cresterea de putere mica sa nu sa se simta la viteze mari).Ca si consum...e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

A dus cineva un motor de 170cp de Passat B6 in 200cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geovadim: Da la 200CP iese foarte ok masina ; +30CP si +75Nm

Datorita cuplului ce il vei castiga dupa resoftare - senzatia de "bagat in scaun" se simte foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 1.8 TSI 160 cp de pe Passat CC aveti idee cam la ce putere/cuplu ar putea ajunge? Ma intereseaza ca o eventuala crestere sa nu-mi reduca prea mult durata de viata a ambreiajului (nu sunt pasionat de liniute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205Cp / 310Nm

Modificat de turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.De vreo jumate de an am resoftat motorul deu de 90 cp,prima senzatie binenteles fiind una super,scartiit de roti in viteza a doua fara ambreiaz sau altceva,pur si simplu apasam acceleratia brusc de la 2000 de ture,dar in ultima vreme am observat ca nu imi scartaie rotile si procedez la fel si pedeasupra mai am si turbo lag.Masina nu imi mai raspunde asa promt la acceleratie cu imi raspundea inainte(la inceput)

Consumul e mai mare cam cu un litru de cand am resoftat motorul,dar in rest sunt multumit.Precizez ca nu am probleme cu absolut nimika din cauza resoftari,doar ca am turbo lag

Daca puteti sa-mi spuneti si mie cum sa scap de lagul asta,ca nu-mi place cum raspunde masina la acceleratie,as fi recunoscator

Modificat de miraj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miraj: Cred ca raspunsul corect e sa faci niste loguri in mers si sa le pui pe sectiunea dedicata din forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana asta am resoftat si eu motorul .de la 90 de cai la 115 (1.9 tdi alh km 201400) vreau sa zic ca diferenta s-a simtit imediat.un cuplu mult mai bun zic eu, masina parca trage mai bine in orice viteza ar fi.cu consumul nu prea pot sa va zic cum e pt ca am facut doar 400 de km intre timp asa ca inca nu stiu .in plus trebuia a trebuit sa schimb si debitmetrul de aer (lucrul facut astazi) pentru ca nu functiona corespunzator.o sa revin cu alte impresii mai dupa mai multi km.oricum multumiri domnului voinea precum si lui maniaculv6 pentru ajutor si intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand stiu ca nu aici era locul sa spun asta dar vreau sa stiu dac vreo unii dintre voi care ati facut resoftarea ati patit asta. am schimbat debitmetrul si dupa numai vreo 10 km computerul de bord mi-a aratat emission chek, si la o scanare cu vag-ul eroare a fost urmatoarea:

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 XF

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5995

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ5W055094 VWZ7Z0D1012941

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: N/A

a sters eroarea, a masurat debitmetrul, si a fost ok. am mai circulat un timp si apoi din nou aceasi problema.

mai nou am observat (desi nu stiu daca are legatura) ca in momentul in care pornesc motorul, turometrul urca pe la 9oo si ceva de rotatii pe minut, iar apoi imediat incearca sa scada la 900 dar isi revine la fel de repede.parca s-ar ineca pt o miiime de secunda.

eroarea cu debitmetrul apare din cate mi-am dat seama, dupa ce urc o panta in forta, cu turatie mare, iar apoi la coborare folosesc frana de motor.

cei de la service au spus ca mai au doua masini la care este aceasi problema si acer ar fi aparut dupa resoftare.(oricum ei nu au facut la tcm resoftarea asa ca nu cred sa fie din cauza softului).

dar ma zis sa intreb si aici sa vedem ce ziceti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu am timpul necesar pentru a citi acest topic imens , vreu sa stiu daca si-a pus cineva chip de putere pe motorul 1.9 ajm....este o schimbare majora dupa??merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este chiar majora schimbarea la AJM- depinde acum si ce doresti dela masina ta !

Merita 100% .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt impresiile dupa resoftarea 1.8T 150CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!