Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

zilele astea schimb si eu softul la R32. Mi-a dat un amic niste idei noi cu o modificare la un client de-al lui cu 3.2V6. Sa vedem cu se simte diferit sau raman tot la vechiul meu soft (ce merge impecabil de peste 15.000km). Ce pot zice sigur consumul e bun cu soft. Mi-am bagat la semnatura link spre registru de alimentari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, scria mai in sus pe pagina 50 cum ca dupa un timp nu se mai simte... sincer la mine parca in fiecare zi merge mai bine (resoftare facuta sambata), parca is da sau si-a dat drumul mai bine.

Cred ca eu am spus ceva de genul asta. Dupa 6 luni de la resoftare m-am obisnuit 100% cu noul compartament al masinii, iar satisfactia nu mai este aceeasi ca in primele doua saptamani. Asta nu inseamna ca masina nu merge la fel ca in primele doua saptamani, dar cred ca este mai mult o chestie psihologica sa ti se para ca nu mai trage la fel. ( parerea mea :beerchug: )

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea schimb si eu softul la R32. Mi-a dat un amic niste idei noi cu o modificare la un client de-al lui cu 3.2V6. Sa vedem cu se simte diferit sau raman tot la vechiul meu soft (ce merge impecabil de peste 15.000km). Ce pot zice sigur consumul e bun cu soft. Mi-am bagat la semnatura link spre registru de alimentari.

Sa ne tii la curent Drgaos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o filmare... :) http://www.youtube.com/watch?v=dllhTjWPHVg...feature=related

Mi se pare foarte ok rezultatul. Pacat ca la noi nu se pot pune softuri de test... care am inteles ca dupa 24 de ore revin la softul initial, iar daca iti convine schimbarea se pune softul definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele firme se pot pune soft-uri de test. Masina revine la stock dupa un anumit numar de ore de condus.

Mai mult nu pot spune pentru a nu se considera reclama. Daca te intereseaza viziteaza site-uri de chiptuning si sigur vei gasi.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut soft "trial" (5 ore). Dupa 5 ore a revenit la setarile de fabrica (dar doar cateva setari pt ca am senzatia ca presiunea in turbina a ramas marita).

Revine "stock" .. ma rog, depinde ce intelegeti prin asta, in cazul meu a fost vorba doar de cateva setari "stock" si limitari :lol: Si una e sa ai fisierul original (softul) si alta e sa ai altceva (chiar daca are setarile "stock")

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care facut resoftare la un Golf 5 1.9 TDI 105 CP. Dupa 6 luni a fost nevoit sa schimbe cele doua bucse de la tamponul care vine situat exact in jumatatea puntii fata. Mecanicul i-a spus ca este foarte posibil ca acel tampon sa fii cedat datorita accelerarilor mai "violente" si mai ales datorita faptului ca in urma resoftarii cuplul este prea mare. (in acel tampon vine fixat un brat care la celalalt capat este prins de motor si/sau cutie). Cel care i-a facut remaparea i-a spus ca este pura coincidenta, pentru ca el a facut chip tuning Safe, iar cuplu "lucreaza" in aceleasi plaje de turatii la ca inainte de remapare, doar ca este putin mai mare.

Voi ce credeti este pura coincidenta sau o remapare facuta intr-un anumit fel poate dauna in timp anumitor piese mecanice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenul tau obisnuieste cumva sa lase urme de cauciuc pe sosea , la plecarea de pe loc ? [ intreb doar ! ]

Poti sa ne spui si unde a facut resoftarea ?

Nu imi dau exact seama la ce bucse te referi , dar orice bucsa cedeaza in timp .[influentata de mai multi factori]

Parerea mea ca nu are legatura una cu alta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Depinde foarte mult de stilul de condus. Daca orice iesire la drumul national e ca si cum ai alerga pe circuit cu acceleratii si frane atunci e normal sa fie solicitat mai mult acel suport. Eu daca voi pune pe R32 turbo cu siguranta voi schimba suportul de motor

citez: This is a brand new modification for the VW R32 and 4-cylinder equipped vehicles. This center/rear lower mount decreases motor rocking incredibly, instantly you will feel more power to the ground. The EIP motor mount does not use hard polyurethane found in most other mounts. Because of this, little to no additional vibration will be felt when using our mount.

altul: Preis: € 179,00 (excl Mwst)

The VW factory transmission side engine mount connects the gearbox to the chassis and was designed as a soft flexible mount, to provide a very comfortable drive. A drawback is the high amount of engine movement under torque load and on hard acceleration. This engine "slop" greatly decreases stability and smoothness under high performance driving conditions and rapid gear selection.

The VW factory mount is constructed from a die-cast alumuminium mount which en-cases two soft rubber bushes in a 'clam-shell' style cast aluminium housing and a pressed in stamped steel base plate. The 2-piece OEM rubber bush does not completely fill the pocket inside the mount casing - leaving it prone to break under severe driving conditions. The drawback of the OEM design for 'performance minded' drivers is that long term stresses from power enhanced engines tends to cause premature wear of the both the driver and passenger side engine mounts: which either leak their viscous dampner becoming very sloppy or the aluminium casing cracks completely.

We designed, tooled up and manufactured a complete new replacement, containing specially desinged molded high durometer polyurethane bushes. The mount is constructed from billet (ingot) aluminum and supplied with high tensile hardware. Billet is physically twice as strong as cast and this mount is designed for strength. Fitting should take no more than 60 minutes and fits all chassis including Golf, Jetta, Audi TT, A3, S3.

This high performance mount has been tested on a 350hp supercharged R32 and VF found it provides a dramatic difference in the stability of the car when accelerating and braking hard. Gear changing under hard acceleration is also greatly enhanced. You will notice the difference.

What is an engine mount?

Most modern vehicles use 3-4 engine mounts to secure the motor and transmission to the chassis. The designs of the engine mounts are vital in determining the dynamics of motor movement under live conditions.

Revenind la impresii masina mi se pare la fel cu noul soft (ca tot ma intreba Iulian mai sus cum e). Cam la fel. Poate pun originalul o luna sa mai vad de la ce am plecat si apoi sa vin cu softul tunat la loc. Totusi vorbim de doar 20CP si 30Nm la un motor de 250CP . Poate 2010 va aduce si ceva modificari mecanice sa depasesc 300CP :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai postez si eu impresii?

Mers la Dragos, facut soft custom pentru injectoarele mele, limitare de cuplu pe treapta 1, si multe alte tweak-uri.

Partea frumoasa abia incepe: un alt soft mai low (de consum) se activeaza automat cand schimb un coding banal cu VAG-ul.

Iar masina trage exemplar!

Estimez undeva intre 160-170 CP cu soft-ul "de fuga". :)

Multumesc Dragos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A-ti uitat o varianta care e si cea reala de fapt:Tampoanele de g5 sunt p.r.a.f. pur si simplu nu am intalnit golf5/touran/o2/leon2 cu tampoanele intregi ,TOATE aveau mici jocuri in tampoane cu si fara tuning.Chiar stiu o masina care a schimbat tampoane oem de 2 ori in cateva luni si nici nu are tuning si nici nu da in masina.De exemplu la g4 nu exista aceasta problema sau cel putin nu e la fel de accentuata.

Exisa posibilitatea,desi nu sunt singur ca merg,sa folositi tampoane de 2.0 tfsi care in mod normal ar trebui sa fie mai rigide.LA g4 dupa cum se stie exista upgrade cu tampoanele de TT/cupra r care sunt putin mai tari.Daca va ganditi la tampoane de motor de raliu din aliaj special ,sunt ok pentru benzinare dar pt dieseluri nu sunt ok,din cauza ca vibratiile produse de motor vor fi direct in caroserie,intradevar raspunsul motorului este instant dar vibratiile sunt enervante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor sunt de foarte mult timp printre voi doar cu cititul dar acum vad ca au aparut probleme similare cu ale mele si ca atare am zis sa ma bag si eu am un passat ajm a fost cipuit la bobi de la mbm tuning, totul bine si frumos in afara ca am rupt un ambreiaj pana acum si al doilea patineaza am sa optez pentru un ambriaj sport si volant cu masa simpla:) iar a doua problema cea cu fumul nu cred ca am vreo solutie decat sa il accept asa cum este dar oricum pentru cei care sunt sceptici merita toti banii bagati o sa aveti satisfactii garantate

Modificat de cristirsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca esti deja cu gandul la al doilea ambreiaj - pare a fi o problema de cuplu .... ai cerut soft agresiv cumva la mbm?

Iar pe partea cu fumul se poate lucra !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La softuri foarte agresive se mai intampla si probleme cu ambreiajul si cu fumul. Eu am schimbat ambreiajul dupa ultima softare. Am luat tot unul original si vad ca momentan tine. Pe 'forja' da ceva fum, dar la mers frumos ( unii o sa spuna ca eu nu merg niciodata frumos ) prea putin. Dar asta am vrut. O masina care sa mearga tare. Referitor la un post de mai inaite care spunea ca la o masina mai puternica nu se simte resoftarea, ii recomand autorului sa incerce un 3.0 tdi cu soft. Dupa schimbarea ambreiajului am constatat ca masina scartaie rotile usor in a 3-a si uneori chiar si a 4-a ( cand asfaltul e foarte neted ). Si e quattro si are 1800 kg!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rfo> nu uita sa precizezi si faptul ca tu ai peste 120Nm castigati cu softul custom agresiv special mirobolant etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu remaparea de la 140CP la 170 CP ( masina din semnatura ).

Concluzie: beton.

Nu este prima masina remapata; in conditiile in care ai grija de ea si stii cum s-o conduci ( nefiind masina de curse ) totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfo> nu uita sa precizezi si faptul ca tu ai peste 120Nm castigati cu softul custom agresiv special mirobolant etc.

Pai s-ar putea sa fie chiar spre 150 Nm. Dar am crezut ca se intelege cat a crescut cuplul cand am zis ca scrtaie rotile cu a 3-a si a 4-a. Si de asemenea am specificat ca asta am vrut. Adica sa mearga tare, chiar daca risc sa nu tina ambreiajul si sa dea mai mult fum decat ar fi normal. Si sunt chiar foarte multumit de rezultat. Pe asta cu mirobolant de unde ai scos-o ? :)

Modificat de rfo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pai asa am incercat sa-l fac. Softul tau muncit cu multa grija am vrut sa iasa mirobolant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La softuri foarte agresive se mai intampla si probleme cu ambreiajul si cu fumul. Eu am schimbat ambreiajul dupa ultima softare. Am luat tot unul original si vad ca momentan tine. Pe 'forja' da ceva fum, dar la mers frumos ( unii o sa spuna ca eu nu merg niciodata frumos ) prea putin. Dar asta am vrut. O masina care sa mearga tare. Referitor la un post de mai inaite care spunea ca la o masina mai puternica nu se simte resoftarea, ii recomand autorului sa incerce un 3.0 tdi cu soft. Dupa schimbarea ambreiajului am constatat ca masina scartaie rotile usor in a 3-a si uneori chiar si a 4-a ( cand asfaltul e foarte neted ). Si e quattro si are 1800 kg!

Fara suparare, dar mie imi vine greu sa cred asta, poate doar daca anvelopele tale au 100.000km. Nici macar un RS6 MTM de 700+ CP nu mai scartzaie rotile in a 3a cu quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca e posibil,roti 17 maxim si cuplu 500+ @ 2000 rpm .Rs6 are roti pe 19 sau 20 si turbinele intra mult mai sus de 1500 de rpm cum intra la 3.0 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile au max 10 000 km. Nu te gandi ca scartaie 1 metru in a 3-a sau a 4-a. Se aude 'scart' scurt, dar se aude. Si asta se intampla pe asfalt lucios, cum se face vara . Dimensiune anvelopa 235/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La softuri foarte agresive se mai intampla si probleme cu ambreiajul si cu fumul. Eu am schimbat ambreiajul dupa ultima softare. Am luat tot unul original si vad ca momentan tine. Pe 'forja' da ceva fum, dar la mers frumos ( unii o sa spuna ca eu nu merg niciodata frumos ) prea putin. Dar asta am vrut. O masina care sa mearga tare. Referitor la un post de mai inaite care spunea ca la o masina mai puternica nu se simte resoftarea, ii recomand autorului sa incerce un 3.0 tdi cu soft. Dupa schimbarea ambreiajului am constatat ca masina scartaie rotile usor in a 3-a si uneori chiar si a 4-a ( cand asfaltul e foarte neted ). Si e quattro si are 1800 kg!

vezi ca ala se duce rau si de la plecari puternice 4x4..si eu prajit unu din plecari de imi rupea gatul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee cam cu cat se imbunatateste timpul 0 - 100 km/h la un motor 1,9 TDI AWX 130 CP care stock are 10,5 sec (in carte) dupa o resoftare facuta de Dragos mai light (adica 150 -155 CP aproximati de el) ???

Dar in cazul in care s-ar fi facut remaparea la 165 cai, cam care ar fi timpul scos pana la 100 ?

Multumesc,

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee cam cu cat se imbunatateste timpul 0 - 100 km/h la un motor 1,9 TDI AWX 130 CP care stock are 10,5 sec (in carte) dupa o resoftare facuta de Dragos mai light (adica 150 -155 CP aproximati de el) ???

Dar in cazul in care s-ar fi facut remaparea la 165 cai, cam care ar fi timpul scos pana la 100 ?

Multumesc,

Cam 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!