Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Am facut si eu softare facuta tot la cel care i-a facut userului tanasemarian79. Am "avut" un G4 din 2002, ALH 90CP iar acum am alta masina. :Driver: Are inca 28CP in plus :rolleyes:

Am fost de fata, nu a umblat sub capota doar a dat din taste insa parca mi-a pus alt motor :cool: Trage de ma sperie, trebuie sa ma obisnuiesc si cu calutii aia in plus :blah_:

Intr-un cuvant, recomand softarea.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul acesta mi s-a parut foarte interesant de cand l-am descoperit.

Toata lumea vorbeste de cifre exacte, in sensul ca in urma chiptuning-ului s-a obtinut o crestere x CP si o crestere y Nm. Nu prea inteleg de ce conteaza atat de mult care ar fi cresterea exacta. O crestere exista cu siguranta in toate cazurile. Eu impreuna cu electronistul masinii mele am concluzionat ca cel mai bine este sa ii facem un chip tuning safe. Cum a modificat "fisierul" original e treaba lui nu a mea. La sfarsit am intrebat si eu cati CP am dupa chip tuning. Raspunsul a fost ca intre 135-140 CP. Desi suntem amici nu ii multumesc de fiecare data cand ma intalnesc cu el pentru ca mi-a facut resoftare, pentru ca nu mi-a facut gratis. ( suma platita a fost 50% din cat ar fi trebuit). Oricum am incredere in ceea ce mi-a facut iar masina este cu totul alta. La inceput nu imi venea sa cred ce demaraj poate sa aiba. Acum impresia nu mai este atat de spectaculoasa pentru ca m-am obisnuit.

In afara de test Dyno mai exista alta varianta de a afla cati CP si cati Nm are o masina? Eu am facut o data test Dyno dar nu voi mai face vreodata.

@ osama "se vede un soft bun si bine calculat,gandit". Orice persoana care face chip tuning si care se respecta face acest lucru. Excludem pe cei care pun acelasi fisier 100% identic pe 20 de masini. Si nu cred ca vreunul dintre noi care am postat pe acest topic nu avem un soft bine gandit.

@ gabimal Cu cat va trece timpul cu atat impresia ca masina este alta, ca trage nemaipomenit, se va mai domolii. Pentru ca te vei obisnuii cu noul comportament al masinii, cu noul "timp de raspuns".

"nu a umblat sub capota doar a dat din taste insa parca mi-a pus alt motor" :D Se intelege clar ca esti foarte entuziasmat. Momentan ti s-a facut modificare software daca ai disponibilitati sa investesti si in componente "hardware"( gen turbina, injectoare, ambreiaj sport etc.) vei fi si mai entuziasmat. Bafta!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da mai exista si alte metode de test in afara de Dyno cu role. Vezi pe google REINER3000 (sau baga un ochi aici http://www.youtube.com/watch?v=9Tju0Ju6VEo sau

)

Clar are avantajul de a nu mai uza anvelopele pe role. Ma tenteaza sa-l iau dar mai caut posesori de asa ceva. Vezi tot pe google fisiere xls. Asa scoate rezultatul scula asta in excel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am inteles niciodata cifrele de genu "am ajuns la xx5 cai" sau xx8. de unde cresterea asta asa fixa? nu se poate spune cat are masina FIX nici cand iese din fabrica....

VAGcomul poate fi influentat prin curba de cuplu..sa arate alt numar de cai..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

intodeauna cifrele sunt teoretice dar important este sa fie apropiate si in practica (vezi dyno maha de la tine din oras).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. hai sa nu transformam topicul de impresii intr-unul de informatii. caii pe care ii obtinem in urma cipuirii si care nu sunt exact cei reali (cu + sau -) ne ajuta ( ca o scara de comparatie) sa descriem in cifre cam ce impresie ne-a facut cipuirea. deci, ca impresie dupa cipuire eu am 140CP, fie ei si 135 sau cati or fi, ne mai certam acum pentru 2-3 cai? bafta tuturor si la mai multi cai si km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a certat cineva pentr 2-3 cai? :scratch: Vorbeam de modalitatile princ are puteam afla ce putere si ce cuplu au motoarele noastre in urma resoftarii.

Spre exemplu eu cand am facut un test Dyno ( singurul pe care l-am facut) a rezultat o putere de 117 CP. Acest lucru petrecandu-se innainte de resoftare. In mod normal ar fi trebuit sa indice o putere apropiata de 105 CP.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ne certa era doar o forma de a spune. ca impresie, e super. pana in 2000 - 2300 rotatii nu e cine stie ce modificare, dar dupa, .... n-am cuvinte. am mai mers cu golful 5 al lui vali_devill 170CP (super senzatie), deci sa nu creada cineva ca sunt entuziasmat deoarece nu stiu cum e, dar cand si masina ta poate mai mult, iti doresti asta si, in sfarsit, iti indeplinesti visul (sau moftul) parca te unge pe suflet. va doresc sa fiti la fel de entuziasmati ca si mine indiferent daca aveti 90 sau 450CP. bafta to all.

Modificat de tanasemarian79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sa revenim la impresii dupa chip-tuning. Masina mea a primit un soft nou , marca Dragos Voinea. Nu pot sa spun exact cati cai si cat cuplu are masina fiindca situatia a fost abordata de alta maniera. Softul a fos facut exact pe masina mea, din pasi marunti, monitorizand parametrii si felul in care merge. Si ce sa zic ... MERGE. (Si nu o spun ca unul care a condus doar Logan sau Kia pana acum - fara suparare posesorilor). Masina mea avea soft foarte agresiv si pana acum. Diferenta este in faptul ca merge mult mai corect decat pana acum iar performantele sunt chiar putin superioare. Dragos a fost foarte profesionist, corectand de fiecare data micile probleme aparute, pana am ajuns la o varianta care nu a mai ridicat probleme ( au existat unele probleme de alimentare pe treptele mari, dupa 3500 rpm ). Ca si cifre aproximative, target-ul a fost 280-300 CP si 600 Nm fata de 204 CP si 450 Nm stock. Ma declar mai mult decat multumit de colaborarea facuta si o recomand cu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar am vazut duminica cand veneai de la munte sticker TCM pe audi..si am ramas putin surprins. cred ca 5-arul ala gri nu-l vazuse :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a luat dupa emblema cu 2.0 tdi ( pusa la misto ). Veneai de la munte? Nu te-am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu eram cu masina mea. veneam de la VTM.

oricum, cand ai fost in baneasa atunci, cu andrei, cand venise cu Honda, acum vreo 1 luna cred..aveai deja softul asta? intr-o duminica seara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ramaneti On Topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii dupa soft : la GTI a fost o senzatie incredibila. Era foarte violenta masina si asta mi-a placut la nebunie. La S3 nu am apucat inca sa-i fac dar urmeaza cat de curand, cel mai probabil in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a fost prima mea senzatie ... a fost ceva de genul "wooww , e alta masina" . Comportamentul este total diferit . Totusi , un oarecare dezavantaj este faptul ca a inceput sa scoata fum...mult... Nu stiu daca e normal sau nu , dar scoate fum la greu... Daca nu e normal astept sugestii :) Am cam 1 luna de cand s'a pus chip-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fum mult poate fi dintr-un soft cu IQ de motorina prea mare si ramane nearsa sau dintr-o defectiune/nefunctionare corecta a injectoarelor la noile setari (daca cel putin unul din ele nu mai pulverizeaza bine atunci te alegi cu motorina nearsa = fum negru). Cu siguranta se poate "repara" din soft sa nu ai fumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum mult poate fi dintr-un soft cu IQ de motorina prea mare si ramane nearsa sau dintr-o defectiune/nefunctionare corecta a injectoarelor la noile setari (daca cel putin unul din ele nu mai pulverizeaza bine atunci te alegi cu motorina nearsa = fum negru). Cu siguranta se poate "repara" din soft sa nu ai fumul.

dupa primele cercetari se pare ca ar fi ceva probleme cu un injector ... maine voi afla exact daca este problema mecanica ... in acest caz ... daca stie cineva preturile pt un injector , eventual daca se poate si cat ar costa sa imi schimb si duzele injectoarelor (daca tot cheltuiesc , poate mai castig ceva cai) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am eu pe stoc diuze cu care poti trece doar cu soft de 155CP , iar cu modificari mai grele (cap pompa, turbo , intercooeler) te duci la peste 185CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devine o adevarata racheta nu gluma. Important este sa rezolvi si problema cu fumul ca nu da bine la partea de aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de aspect :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de aspect :icon_thumright:

e vorba si de aspect , cel putin pt mine , recunosc . dar , in afara de aspect , fum inseamna motorina nearsa cum trebuie , deci se pierde putere sau am consum mai mare decat trebuie...In orice caz , in momentul de fata trebuie sa imi caut prin Iasi un loc unde sa verifice injectoarele , eventual in sarcina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut si io ieri chip la masinutza mea octavia 1.9tdi 90cp, vreau sa spun ca merita te simti mult mai sigur in depasiri masina de la 80-120kmh media este de 7.3s fata de 9.5s inainte de chip, eu sunt mutumit de rezultat ,binenteles tot meritul este al Dl Voinea si colegul Cristi din Arad icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, vin si eu cu impresii dupa resoftare.

Deci, ce sa zic alta masina ... merge super nu scoate fum (nu a scos niciodata) merge foarte linear trace si dupa 4 000 tur/min. merge bine ce sa zic , alta masina, acum astept sa vad si consum dar normal cred ca nu se va schimba (creste).

Multumesc TCM turbo ( Dl. Img. Doru Taran si Dl. Voinea).

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80-120kmh media este de 7.3s fata de 9.5s inainte de chip

In ce treapta ai facut masuratoarea? Ai venit lansat de la 70 sau ai dat talpa mergand constant cu 80? Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, scria mai in sus pe pagina 50 cum ca dupa un timp nu se mai simte... sincer la mine parca in fiecare zi merge mai bine (resoftare facuta sambata), parca is da sau si-a dat drumul mai bine.

Probabil nu se simte cand faci resoftare la masina cu cp mult din fabrica 131 de exemplu dar la mine de la 90 stock la nu stiu cati ajunsi (undeva pe la 115 sau 120 cp dupa spuse) sincer eu ii simt si ii voi simtii mereu.

P.S putin off topic daca pun tobe "sport" se schimba ceva? sa poate sa afecteze resoftarea? sau numai puncte pozitive sunt?

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!