Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Passat B6, facut azi chip tuning, de la 105 caluti cam pana la 135. Efectul este maxim si se simte in orice treaba de viteza. Recomand cu mare caldura mai ales posesorilor de Passat B6 cu 1.9tdi pentru ca practic masina se dezlantuie pur si simplu dupa scurta 'operatie'.

Multumesc lui Mugur (TCM Turbo) pt rabdare si timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-am facut si eu Cip Tuning. Acum am 140 Cp. Pot sa va spun ca se simte diferenta in orice treapta. Masina urca mai liniar, se tureaza mult mai usor si ajunge foarte repede la turatii maxime. In afara Bucurestiului e o adevarata placere sa conduci. Depasirile se fac mai repede, iar viteza maxima a crescut simtitor. Inainte ajungea foarte repede la 180 km/h, apoi foarte foarte foaaaarte greu se apropia de 200 km/h. Acum urca instant pana la 200 km/h si nu da semne de oboseala. Viteza maxima n-am reusit s-o testez pt ca nu eram singur in masina si mai mult de 200 km/h nu i-am dat, dar cert este ca ajunge la 200 la fel de usor si de repede cum ajungea inainte la 160-170. Consumul nu mi se pare ca s-a modificat in niciun fel. Diferentele probabil sunt de max 1L (in plus sau in minus, depinde cum conduci).

Va recomand ca inainte de tuning sa faceti si o diagnosticare. Eu mi-am facut-o si am aflat lucruri pe care in serviceuri nu mi le-a spus nimeni. Am o eroare la senzorul de ploaie, una la usa din spate, alta la sistemul audio si mi s-a spus ca in max 1 an (dar nu din cauza tuningului) o sa-mi crape "debitmetrul" care este deja la limita inferioara. In rest injectoarele sunt foare foarte bune precum si alte piese importante.

In concluzie Puteti sa va faceti cip tuning cu conditia sa faceti inainte si o diagnosticare. Mi s-a mai recomandat sa fac aceasta diagnosticare perdiodic pentru a preveni orice problema (o s-o fac inainte sa plec din tara sau in concediu, ca sa stau linistit)... DRUM BUN SI FARA INCIDENTE!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu postare pe acest topic: Skoda Octavia 1.9 tdi AXR 101cp->140cp (versiune RACE). Dupa mai mult de 10000km de la remapare masina merge perfect(actualmente 60000km la bord), ambreiajul, turbina brici, absolut nici o problema. Puterea in plus se simte nemaipomenit mai ales in treptele 3 si 4, iar viteza maxima am observat ca trece de 210km/h pe bord(nu am masurat cu gps). In concluzie, multumit in totalitate. Inca o data multumiri lui Mihai Nistor-QMT(distribuitor TCM).

Modificat de Flaviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

3.2V6 benzina pe R32. Tunat deja de 10.000km. Este o placere la condus ,iar consumul mediu ori ca motorul e mai rodat ori ca merg tunat de atata timp dar este foarte ok (14-15l/100km e media pe BC2 dupa soft pe cand inainte de soft era 17-18l/100km). Mentionez ca e DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voinea, nu ne-ai spus si cati caluti s-au adaugat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuning la masinile pe care le-am avut :

Octavia 1 1.8t 150 CP -> 195 Cp

Octavia 1 1.9TDI 110 CP -> 140 Cp

Superb 1 2.5TDI 155Cp -> 190 Cp

Toate masinile s-au comportat ADMIRABIL dupa modificare, cea mai rapida a fost 1.8T. Singura problema a fost la 1.9TDI, care dupa tuning cam scotea fum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@Dreadfull> 19-20CP si 30Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumiri colegului cipos :) am elucidat problema .. turbina e gata .. are un inceput de sfarsit :)) ... nu prea am inteles eu bine ce nu face ,... ceva cu presiunea .,. nu o elibereaza cum ar trebui .. asa a iesit in log. urmeaza o turbina noua :-s si alt soft bineinteles ...:D pentru turbina de 2.0 :D dar o mica intrebare .... mai duce ambreaju stock ? eu acu am 1.9 105 cai de la mama lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la 1.9TDI se scot 160CP si 360Nm cu turbo stock. Daca pui turbo de 2.0TDI cu siguranta treci de 400Nm (cu un soft bun) => clar o sa crape ambreiajul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu alte cuvinte imi trebuie si un ambreiaj care sa tina minim 450Nm- ... ma apuc de cautat ...

dar cu turbina de 2.0 si fara soft ar fi probleme? asta pana fac rost de bani sa schimb si ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele stoc duc maxim 180 de cai ...acum nu stiu daca poate sa faca asta cu turbina de 2.0 nu am incercat,dar cu o turbina mai mare putin sigur ies caii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ..."go there", mai bine pui o turbina mare, niste injectoare, si un ambreiaj, poate o evacuare custom si ajungi la niste cai mai sus.

si daca tot pui, nu mai bine pui direct una de 2.5 ?:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o turbina foarte eficienta+injectoare+intercooler intre 210-240 de cai fara probleme.Evident un ambreiaj sport it's a must.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara probleme pt ambreiaj si turbina....dar pistoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistoanele originale tin 330-350 de cai fara probleme.Biele in schimb nu tin mai mult de 250-260 de cai.

Btw turbina de 2.5 tdi v6 este foarte proasta si ineficienta....nu rezista la presiune si mananca ulei mai ales daca softul nu este facut ca la carte si daca nu e masurata temperatura pe evacuare,

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 Quattro 2.5 TDI 179 cp, model 2005:

1. in septembrie 2008, 175.000 km, chiptuning normal, la 209 cp. Mare diferenta de la original la tunat, feeling foarte bun in toate treptele.

2. in aprilie 2009, 192.000 km, chiptuning RACE, 220+ cp. Mare diferenta de la tunat normal la tunat RACE, masina trage intr-un mare fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu un feedback.

Audi A4 1.9 TDI 131 CP quattro => acum are 165 CP si 395 Nm (conform site-ului TCM Turbo)

Comportamentul masinii s-a imbunatatit simtitor, la fel si consumul ;)

PS: multumiri din partea mea si a tatalui meu (ca a lui este masina) pentru Dragos si Mugur ;)

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am tot vrut sa scriu aici :blah_:... iata ca a venit si timpul sa imi spun impresiile dupa chip.

Masina este cea din semnatura: Golf V, TSI 122cp stock, iar acuma am aprox (pana nu testez pe dyno) 160cp (156 bhp cu beninza de 98 conform tunerului REVO).

Pot sa va spun ca sunt super incantat de modificare. Se simte o imbunatatire considerabila atat la "drivability" cat si la cuplu/putere. Despre consum pot sa zic ca e aproximativ la fel (+/- valori mici). Acum sa vedem cum e cu fiabiliatea :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce turbina recomandati pentru masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa stai linistit cu turbina mai mare pe DSG :D ...fa-ti soft si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSGul de pe TDI nu se poate intari cum se poate cu cel de pe GTI sau R32? de la HGP sau HPA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca da...dar eu stiu o tine??Oricum motorul de 170 de cai are electronica siemens si nu stiu pe cineva care poate sa dezactiveze dpf-ul pe siemens...pe bosch dragos poate dar nu cred ca si pe siemens.Asa ca oricum ai da-o tot nu e e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa intareasca cutia, stiu ca se pun niste placi care intaresc...ceva gen

http://www.hgp-turbo.de/audi/a3.html

si de asta intreb, daca pt V6 exista, pt TDI? pentru ca vad ac ei zic ca tin 650Nm..ceea ce ar fi de ajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi si pt tdi...dar asa cum am zis in postul de mai sus,chiar daca ar face asta tot degeaba...electronica nu permite dezactivarea dpfului dupa cate tin minte de la alta masina de 170 ....e un prag in harta de motorina peste care nu se poate trece...acum nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru info. Cutia dsg ce cuplu poate sa suporte maxim safe? Doresc sa imi pun turbo mai mare ca sa obtin cp mai multi astfel. Cuplul maxim sa fie putin mai mare decat stock adica cam 370-380 dar el sa fie maxim pe o plaja mai mare si ma gandesc ca pot obtine asta avind o turbina care poate tine presiune contanta mare la o turatie mare.

Daca ma insel va rog sa imi spuneti.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!