Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Da Cily,cata dreptate ai... E vina mea ca nu am spus ca masina merge bine, chiar foarte bine dupa ciptuning, consumul a scazut, etc etc. Doar ca m-a luat gura pe dinainte vazand ca se vorbeste AICI de posibilitatea dezactivarii DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ca sii impresii dupa chip....mai multa putere, consum umpic mai mare (mers 90% in oras), merita orice banut, se poate strica orice oricand si inainte de chip, depinde de modul de exploatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa ce am facut soft am vazut un consum mai mic ca am facut niste teste cu masina la drum intins. in rest consumul e la fel :angry: aveam mediu 8.5 % inainte si tot atat am si acum. cu toate ca am multitronic si lumea nu era de acord sa resoftez masina, eu am facut-o. a trecut ceva timp de atunci. sunt farte incantat de cum trage acum. daca era manuala se simtea si mai bine softul, dar eu sunt un lenes si am preferat automata.

Modificat de kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca impresii:masina trage mult mai bine,consumul a ramas cam la aceleasi valori inregistrate innainte,dar cu un stil de condus mai sportiv.Daca se merge in 2500 de ture si maxim 120km/h,scade cu aproximativ 0,5l/%.Probleme pana acum nu am avut,eu spun ca merita si recomand tuturor.Multumiri domnilor Dragos Voinea si Carol Fictus! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de parea ciudata intrebarea, tot o pun aici: In urma resoftarii se modifica clar cuplu (devine mai mare). Dar cuplul este mai mare la orice turatii sau la anumite turatii?! Spre ex. Cand se pleaca de pe loc, cuplul este mai mare decat inainte de remapare?

Multumesc anticipat pentru lamurirea dilemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

depinde cine face tuningul , ce cere clientul si cat stie chiptunerul. Limitarea cuplului in ciptuning se poate face in functie de rpm. Sunt tuneri ce cresc de la 500rpm la 5000 totul cu x %, altii ce lucreaza doar dupa 1500rpm altii ce lucreaza doar dupa 1500 si fac "smooth" toata forma cuplului. Pot sa-ti dau exemplu cu ceva poze daca vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O impresie dupa resoftare: masina este intradevar alta ! mai ales in depasiri. Conduci de placere acum :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca in urma resoftarii cea mai agresiva treapta este de departe a 2a :huh: Eu asa simt.

Deja m-am obisnuit cu masina si parca cere mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, subscriu si eu la treaba cu treapta a doua cea mai agresiva!!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca iti place mane :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut cip de cand am luat-o ... un cip ABT Sportsline de 35 CP !!! [total de 140 CP]

Se duce masina destul de tare... eu i`am dat 200 Km/h dar tatal meu a dus-o in 220 fara nici o pb :Driver: :Driver:

Oricum sapt asta am sa o testez sa vad cat poate duce :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa CIP nu viteaza maxima se modifica asa mult, ca demarajul in sine...

mie mereu, si la TDI si la asta, treapta 3a mi s-a parut cea mai schimbata in bine.

poate pt ca 2a mereu mi s-a parut scurta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre soft...ce pot spune decat ca sunt super multumit

singura "chestie" care mi-a dat de gandit este un log in mers...si din ce am vz eu....sunt momente in care este o mare diferenta intre cat cere ECU si cat da masina...si invers

am colorat cu galben diferentele care mi-au parut mici

si cu rosu cele mari

cea mai mare diferenta am gasit'o de 0.7

va rog sa-mi da-ti o parere legata de log....

multumesc!

b_87_gop.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor...va reamintesc faptul ca titlul topicului este "Impresii cip-tuning...cum va simtiti dupa" si nu "ce modificari mai fac la masina ca sa castig performanta..." Am rugamintea sa reveniti la subiect si discutiile de genul asta sa se poarte in topicurile dedicate modificarilor. Multumesc.

P.S. Posturile off-topic au fost sterse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit eu si sa ajung pe la TCM Turbo dupa ceva timp de gandit si sute de pagini de forum citite.M-am hotarat sa imi fac un "RS" din 2.0 TDI-ul meu de 140CP si primele impresii au fost bune.Nu prea am avut unde sa o testez sa vad ce poate cu adevarat, dar weekend-ul asta o sa fac vreo 1000 km si poate o sa revin cu un nou post.O sa imi fac o idee mai buna cand o sa plec la vara in tur prin Europa sa vad cum se comporta la drumuri lungi si daca se ivesc probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am trecut si eu pe la TCM si am plecat cu niste cai in plus.Urmeaza sa mai revin cu impresii, la 5 minute dupa remapare nu am simtit nimic deosebit, dar se pare ca dupa ce voi curata EGR-ul altfel vom sta de vorba.Se simte totusi ceva in treapta a2-a si a3-a, dar nu asa spectaculos pe cat ma asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADU 33 la cati CP ti-ai dus Audi-ul ? Am mers cu un prieten cu Skoda 1.9 TDI dus de la 105 la 140 CP si vreau sa spun ca s-a simtit imediat diferenta.Eu unu nu mai zic de cei 170 CP care se simt din plin pe 2.0 meu.A 2-a si a 3-a sunt dementiale...ink nu am avut ocazia sa ies din Bucuresti weekend-ul asta o sa scap.Cu ocazia asta vreau sa-i multumesc lui Dan Bortun si TCM Turbo si sper sa ne auzim cu bine fara evenimente :offtopic:

Modificat de Ang3ll
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toata lumea simte asa bine masina sa isi dea seama imediat de rezultat,de obicei cel mai bine o simti dupa cateva zile cand te obisnuiesti putin cu masina.Am avut si eu cazuri in care nici la crestere de 40-50 de cai soferul nu simtea mare diferenta....dar inevitabil a doua zi ma suna si imi zice ca masina trage mult mai bine decat in ziua precedenta....de fapt masina tragea la fel de el nu si-a dat seama de diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ADU 33 Ce treaba are EGR-ul cu demarajul, modul in care trage masina?! Eu am avut valva RGR blocata, nu mai facea vacum, eroare de motor pe bord, iar masina mergea absolut la fel!

La motorul TDI curatarea RGR, curatare debitmetru, filtru sport si alte chestii nu au nici un rezultat spectaculos! Masina merge in proportie de 99% la fel!

On Topic: Conteaza foarte mult cat de bine sau cat de repede percepe fiecare diferenta! In toate cazurile aceasta exista!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, remaparea a facut-o Mugur, Voinea fiind plecat din tara, el mi-a spus ca acum am 160 de cai dar eu sincer nu prea ii simt.Tot el mi-a spus dupa remapare, cand a facut diagnoza, ca am ceva probleme cu EGR-ul si dupa ce il curat o sa simt diferenta cu siguranta.Sincer, cuplul parca se simte mai de jos, lag-ul e mai mic, dar eu zic totusi ca 30 de cai in plus ar fi trebuit sa se simta.E adevarat ca masina mea nu este intr-o stare perfecta, plus ca daca aveam cutie cu 6 trepte era altceva, dar...

Asta e, nu imi pare rau ca am facut-o, astept sa vad rezultatele spectaculoase, mai am in familie un Golf 5 de 140 fara remapare, care trage o idee mai bine decat a mea.

5TORM, de ce sa nu o simt?simt destul de bine masina zic eu, am condus n masini cu fel de fel de motoare in 15 ani si cred ca as fi simtit 30 de cai in plus si 60 de nm la cuplu.E adevarat sunt cam paralel cu tehnica, dar asta nu inseamna ca nu simt cum trage motorul, ar fi trebuit sa fie ca si cum m-as fi urcat in alta masina cu alt motor zic eu.

Anyway, voi reveni cu impresii ceva mai incolo si repet, nu imi pare rau, sunt doar putin dezamagit.

PS, daca anulez EGR cum am citit intr-un topic de mai jos, oare o sa simt cresterea de putere?

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cilly castigi cativa cai daca anulezi egr-ul ...din cauza ca va creste viteza gazelor pe evacuare.

@adu nu am zis neaparat de tine...am zis si eu am intalnit cazuri de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai linistit un pic, azi am fost la intalnire unde m-am intalnit cu Rapier.Dupa ce s-a dat si el un pic cu ea a spus ca trage relativ bine, numai ca EGR-ul si cutia in 5 trepte fac diferenta cu siguranta.Parca din dreapta soferului am simtit si eu altfel puterea masinii.Una peste alta, se pare ca nu am motive de ingrijorare, chiar daca nu am 160 de caluti.

5torm, nu este nici o suparare, posturile tale chiar le citesc cu interes, merci.

Voi reveni cu impresii.

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am facut cip-tuningul am adunat 3000 de km, toate bune si frumoase, mai putin un lucru, care cu cat citesc mai mult pe forumuri despre el cu atat sunt mai confuz. Imi suiera turbina. Intre 1300-2000rpm parca se aude o sirena din departare. Cand merg constat in aceasta zona de turatii cu a2a, a3a se aude constant un suierat, fluierat.

Masina are 48000 de km acum. Problema este ca nu imi dau seama daca suieratul a inceput dupa ce am facut resoftarea, sau inainte (un prieten care a mai mers cu mine zice ca de inainte de resoftare suiera). Daca nu faceam ciptuningul nu eram asa 'paranoic' cu sunetul motorului, dar mi-e frica sa nu-mi crape turbina cand mi-e lumea mai draga.

Va rog frumos da-ti o parere, de preferat avizata :), unii scriu ca e normal altii ca asa le facea turbina inainte sa le pice, nu mai stiu ce sa cred. Sper ca am postat unde trebuie, nu am gasit un topic dedicat, dar daca l-am omis va rog sa ma redirectionati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile... beculesc, soarele... straluceste, apa e... uda si turbinele... suiera :) .

Ce vreau sa spun e ca turbinele, prin definitie, suiera. Unele mai tare, altele mai incet.

Pe motorizarea 2.0 TDI turbina are un suierat destul de pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters toate balariile. Reveniti la subiect, impresii chip-tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!