Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Nu pot sa dau o parere la punctul 3, nu cunosc. Eu consum 6-8 litri la suta in oras, functie de trafic, cu o varianta agresiva de chiptuning (~130cp). Masina din profilul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
A4 2.5 TDI 180 CP quattro

180 CP/ 4000 rpm

370/ 1500-2500 rpm

1595 kg, 8.4 sec 0-100 km/h, 226 km/h vit. max

consum 10.6/5.9/7.6

deci 370 Nm ....acum n-am retinut de la voinea la cat imi creste cuplul dupa chip ...poate ne lamureste el ..la fel m-ar interesa dupa chip(evident ca sunt niste info subiective ....cat 0-100 km/h si viteza maxima )

motorul tau (si ce bine ca ai cutie manuala) urca de la 180CP la 210, iar cuplul de la 370 la 420Nm.

Consumul urban in Bucuresti este pe la 12-13l/100km (masina mare, motor mare, quattro permanent etc).

Corect pentru tine (si mine) ar fi sa mergi cu masina 2-3 saptamani sa o cunosti cat de cat pentru a putea compara cu ceva impresiile dupa chiptuning. Daca o cipuiesti direct nu vei sti nici cat consuma cu softul original in ea, nici alte "vicii"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune ceva .ultra subiectiv ...de 0-100km/h si top speed voinea plz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

top speedul creste de la 221kmh la 228kmh.

Demarajul 0-100kmh scade cu o secunda, reprizele 80-120 si 80-160 sunt mai rapide cu 2-3 secunde :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.As vreau sa imi pun si eu un powerbox sau ceva similar pe masina care sa il pot demonta cand vreau eu ca ii lenesa rau(12 sec 0-100).Motorul ii 1z de 90cp.A facut careva incercari pe motorul asta?Am gasit cate ceva pe ebay da nu stiu cat de bune is.Voi ce ziceti?http://cgi.ebay.de/TDI-Chiptuning-Box-VW-Golf-3-u-4-66-81-KW-30PS-50NM_W0QQitemZ8077446495QQihZ019QQcategoryZ72658QQrdZ1QQcmdZViewItem

sau http://cgi.ebay.de/Tuningbox-fuer-VW-Golf-...1QQcmdZViewItem.

Ambele is magazine deci nu is tepe.Motorul are 235k km dar in stare buna.Astept pareri.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de preferat un chiptuning clasic, powerbox nu iti ofera aceeasi siguranta+satisfactie si poate avea unele efecte secundare nedorite daca nu e un box de calitate. Daca totusi ramai la decizia initiala, ai grija sa iei boxul cu 8 pini, nu cel cu 10 (ca sa se potriveasca la mufa pompei tale de injectie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu recomand power box-ul pt ca el nu face decat sa pacaleasca informatiile care se duc la injectoare,de fapt tensiunea pentru a decshide injectaorele.De aici calculatorul va comanda injectoarele sa dea mai multa motorina (avand parametrii modificati) si in cazul unei erori nu o va depista.In plus va scaote mai mult fum=> probleme cu egr-ul ,cu turbina,etc..

La remapare nus e intampla asa ceva.Este mult mai........."curata"...pentru informare citeste posturile de aici.

Eu unu am avut un power box pe masina si in forja maxima vreau sa zic ca scotea fum mai mult decat un autobuz din ala intreburban cu motor de Raba.M-am crucit.Si am doar motor de 1.4 l tdi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.As vreau sa imi pun si eu un powerbox sau ceva similar pe masina care sa il pot demonta cand vreau eu ca ii lenesa rau(12 sec 0-100).Motorul ii 1z de 90cp.

Eu am 1Z si am facut ciptuning ("clasic" cum zic unii :) cu inlocuirea EPROM-urilor pe placa imprimata a ECU. Am mai schimbat si injectoarele si evacuarea si de la 14,5 sec 0-100 km am scazut la doar 10 sec. Iar 80-120 km/h a scazut de la 10 sec la cam 6 sec. Diferenta e f. mare.

Tu de la Oradea nu iti convine sa vii pana la Bucuresti la DimSport (care fac si ciptuning pentru aceste ECU-uri) dar poti gasi in Cluj pe Kiss Lorand care face. Si e ceva gen 300 E insa castigi mult, merita fiecare euro.

Eu nu recomand power box-ul pt ca el nu face decat sa pacaleasca informatiile care se duc la injectoare,de fapt tensiunea pentru a decshide injectaorele.De aici calculatorul va comanda injectoarele sa dea mai multa motorina (avand parametrii modificati) si in cazul unei erori nu o va depista.In plus va scaote mai mult fum=> probleme cu egr-ul ,cu turbina,etc..

La remapare nus e intampla asa ceva.Este mult mai........."curata"...pentru informare citeste posturile de aici.

Eu unu am avut un power box pe masina si in forja maxima vreau sa zic ca scotea fum mai mult decat un autobuz din ala intreburban cu motor de Raba.M-am crucit.Si am doar motor de 1.4 l tdi ....

1. PowerBox-ul pacaleste informatiile de la pompa de injectie la ECU si nu la injectoare

2. Injectoarele nu se deschid electric / electronic. Ele se deschid hidraulic si au doua trepte de deschidere

3. Mai mult fum nu inseamna vreo problema cu turbina la TDI-urile conventionale

4. In cazul unei "erori" ECU depisteaza problema (vezi Voinea) insa tot nu o rezolvi, asta e buba.

In rest ai dreptate :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi poate este aberant, dar se poate face ceva pentru masina din semnatura? ca este incredibil de puturoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice - din cate stiu eu, etajarea la cutii e diferita la Audi fata de VW. Deci si prin urmare, diferenta de kilograme s-ar putea sa fie nula intre aceste modele.

Etajarea este intr-adevar diferita. Dar nici 200kg nu sunt de ignorat. Am facut un astfel de test cu alexrosiu, start lansat (cam 110-120km/h) si talpa pana pe la 170-180 cred (nu stiu sigur pana unde am mers). S-a departat PUTIN in momentul startului (oi fi apasat eu putin mai tarziu, oi fi avut mai mult lag, o fi fost el la o turatie mai optima, nu stiu) dupa care diferenta intre vitezele noastre a ramas constanta (daca e sa aproximez as zice cam 2km/h)... deci se departa INCET, constant (masinile accelerau la fel de tare dar ramasese avansul de la inceput). Eu eram in masina cu inca o persoana + bagaje + rezervor plin fata de alex care era singur, fara bagaje si nu stiu ce-avea in rezervor. Aveam cel putin 70kg in plus. Parerea mea ca daca eram amandoi singuri am fi fost cel putin egali daca nu m-as fi departat eu putin (asta bineinteles pana la schimbarea in a 5-a pe care, datorita etajarii cutiei, sunt nevoit sa o fac mult mai devreme). Si eu am 120CP... asta a fost motivul pentru care am zis ca 125CP pe golf o s-o cam dea la un A4 de 130CP fara chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si intre timp mi-am demonstrat clar si la obiect: plecat din spatele un passat b5.5 de 130 de cai diesel 4 motion si il macam deja dupa primele 2 trepte. de doua ori a plecat din fata mea la semafor, si de doua ori l-am prins destul de repede. omu' cu siguranta fugea de mine...deh..cunostiinta mai veche. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am remapat masina la vreo 275.000 km(nu mai stiu exact dar pe aici pe undeva) iar acum am 288.000 km de cind cu TCM.MAsina merge de rupe ,consumul (ceea ce imi indica BC,si vad si eu la pompa) a scazut foarte mult.Impresiile sunt toate in legatura cu comportamentul masinii doar la superlativ,asta in conditiile in care am dat "fum " unui V6-155 cp(prieten de al meu),eu tiptronic el manual,FARA DREPT LA REPLICA!!!:blink:

Nu consuma ulei mai mult decit inainte(0.5 l/15.000 km),e totul mult mai bine,in stilul meu de condus(normal si din cind in cind cit mai des,-------------------- LINIE).

Asa ca, momentan nu am de ce sa ma pling,insa sunt curios cum va fi dupa inca 15.000 km:)).

Intentionez sa montez un filtru aer K&N,si atunci sa vad cum trage!

Asa ca......vrum vrum vrum.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de filtru la diesel..sa stii ca am auzit multe pareri contra. nu numai ca nu se simte diferenta, dar si poate strica debitmetru. si am observat, ca poate adauga ceva fum in spatele masinii.

parerea mea, acum sa vad ce zic si altii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiam,dar eu unul nu imi montez pe cel conic,ci pe cel care intra in locul lui ca si originalul(au si modele dinalea).Teoretic debitmetrul nu ar avea de suferit.Oricum am avut pe un alt passat(manual cei drept) si tragea mai bine si asta fara TCM!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi poate este aberant, dar se poate face ceva pentru masina din semnatura? ca este incredibil de puturoasa.

Detin si un Polo 1.2 benzina pe care mi l-am remapat. Masina este acum incerdibil de 'fasneata' iar consumul e enervant de mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin si un Polo 1.2 benzina pe care mi l-am remapat. Masina este acum incerdibil de 'fasneata'

Poti sa detaliezi? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci INCREDIBIL !!! cred ca sunt la a 5-a versiune de chip tuning... de data asta VOINEA s-a intrecut pe el insusi... versiune 130cp... extraordinara... o versiune FOARTE ECHILIBRATA, cu care poti merge linistit la plimbare prin oras, dar cu care, poti face o gramada de figuri daca vrei sprint... astazi toata ziua m-am plimbat prin oras, 120km... consum cu aerul conditionat pornit 5,9% (binenteles fara talpa si sprinturi)... BRAVO VOINEA!!!

Modificat de demon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceam ca fac si eu tuning dar masina cica s-a avariat la transport in Austria. Deci inca NU AM MASINA...!!!!

:lol: Cunoaste cineva o pila sa o fabrice mai repede? ca mi-au dat tot 3 luni de asteptare pentru alta...Astept PM!

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi? :)

Incerc...

Inainte de remapare aveam probleme la schimbatul vitezelor. Trebuia sa o duc foarte sus in ture (>3000) ca la treapta inferioara sa nu pice in bot chiar dupa schimbarea vitezei. Acum e alta viata, rotile scartaie chiar si in treapta II, pedalala e promta la orice turatie peste 1300-1400, la schimbatul treptelor simt viata in motor, nu prea mai are ezitari. Cine mi-a mai condus masina a crezut ca am lipit "1.2" pe spatele masinii din batjocura. Doar dupa ce le-am aratat talonul m-au crezut ca masina intr-adevar are motor de 1.2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam cat inseamna in cifre "fasneata"? adica in cai putere, cuplu, performante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dar m-ai facut curios :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu chiar vorbesti de 1.2HTP?? Scartz in a 2-a? :) Mai conduc din cand in cand asa ceva (are maica-mea) si e mortaciune rau de tot..... daca vii cu ea pe la vreo intalnire ceva sunt foarte curios :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu chiar vorbesti de 1.2HTP?? Scartz in a 2-a? :) Mai conduc din cand in cand asa ceva (are maica-mea) si e mortaciune rau de tot

e varza rau 1.2 HTP, (tata are o skoda fabia...) cu 5 oameni inauntru abia urca in treapta 3 acum intr-adevar cand esti singur si te infigi in pedala merge si ea ca orice masina,

dar departe de a avea valente sportive.

si un chiptuning la acest motor sa zicem ca ar aduce 20% in plus desi probabil e pe la 10% care nu are cum sa se simta extraordinar de tare... la o chestia slaba mai pui 1/10 si tot slaba ramane.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dar m-ai facut curios :D

Nu-ti logheaza cuplul in grupul 120? Butt-dyno daca nu. Cred ca multi asteapta raspunsul tau :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!