Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Sa-mi fie cu iertare dar mi-e imposibil sa cred ca se poate obtine crestere de cuplu de 38.2% la acest motor. (235->325)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lori te rog sa ma crezi ca si eu am ramas mirat de cresterea de cuplu. Nu cred ca e reala. O sa mai fac niste masuratori

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi vad ca pe site-uri ale tunerilor valoarea cuplului maxim obtinut prin chiptuning stage I, pentru motorul 1,8T 180 CP 235 Nm, se apropie de valoarea afisata de Eddie:

Upsolute obtine 212 CP si 300 Nm;

B&B obtine 210 CP si 310 Nm;

TCM Turbo obtine 210 CP si 320 Nm.

Si ca sa fiu si on topic as mai spune ca impresiile mele despre subiectul topicului sunt foarte bune in continuare … nici nu vad de ce s-ar schimba …

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eddie> sa sti ca ala este cuplul. am tunat foarte putine benzinare (1.8T si 2.0TFSI) in comparatie cu motoare diesel (BTW azi a fost un VW T5 diesel :P ).

Atasez curbele pentru motorul tau oferite de TCM

(si ce ti-a dat tie ---> eddiedynoplot300506rs0zd.th.jpg

Este asemanare foarte mare intre grafice as zice. Cred ca la TCM inca ne pricepem la chiptuning :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am zis ca cei de la TCM nu sunt priceputi :) Numai ca nu-mi venea sa cred. Eu am fost si sunt foarte multumit de comportamentul masinii dupa remapare :D Oricum nu scapi de testele cu accelerometru oricate log-uri si grafice o sa fac eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa mergi si la dyno, asa pentru clarificare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ce ti-e si cu dinamometrele astea .. avem trei in Bucuresti dar daca testezi aceasi masina cu carburanti diferiti , in alta zi (diferente de presiune atmosferica) rezultatele pot fi cu pana la 20CP diferite !! (am vazut masini care original scot cat zice cartea chiar cu 4-5 CP in plus, dar si msaini TDI 130CP care dau 120 la test . Am avut chiar ocazia sa scot cu un 1.6HDI 82CP pe original si 110CP pe tuning ! (masina are 110CP original si 135 cu tuning). Asta era pe dyno de pe timisoara (la firma cu powerboxuri Master tuner). Cum poate o masina care are original 110CP si care dupa tuning se simte foarte bine sa scoata 82/110CP inainte si dupa => o crestere foarte normala la un tuning dar daca ar avea probleme sa aiba 82CP original nu ar avea cum sa scoata 110 cu tuning (ca doar ar avea probleme).

It's a strange world. Mai bine vezi sa o simti diferita, te increzi in tuner ca stie el ce face, iar daca nu e fum mai mult decat trebuie in spate si simti puterea atunci economisesti banii de dyno

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici-un dinamometru n-o sa-ti dea puterea reala la roata. Metoda de masura este aproximativa si nu tine cont de o multime de factori de corectie (presiune atmosferica, temperatura mediului ambiant, acumularea de caldura in IC dupa primele doua schimbari de viteza, corectia altimetrica, etc).

Cea mai buna metoda este pe un banc dino, acolo unde se masoara pierderea prin frecare, sau cu metoda descrisa de mine mai sus.

Sau si mai bine, se masoara prin orice metoda diferenta PROCENTUALA dintre cu chip/modificari hardware/etc si stock, apoi se presupune ca ce zice producatorul este etalon, apoi se aplica procentual cresterea obtinuta cu chip pe valoarea stock si se obtine valoarea "reala" a puterii rezultate dupa modificari.

O intrebare filosofica, cui trebuie valoarea adevarata a puterii, atita timp cit te simti bine in masina si esti multumit de cum se misca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

in postul ACESTA apare ce i-a dat lui Thheo la o modificare low pe un TDI AWX comparat la dynamometrul de la computest. A testat in aceeasi zi cele doua variante de soft original si tunat. Cum ai zis si tu, nu a iesit chiar bine baza si rezultatul dar procentual a luat 16% lucru chiar dorit prin chiptuning low (in loc de 20-25% cum este la un tuning normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:( :D :(

tananannnnnaaa!!!

a doua oara cand apelez...a doua oara cand sunt fericit!! impresiile mai incolo cand mai ma dezmeticesc un pic...

pana acum a scazut consumul cu 0,2-0,4 %. si trage mai bine dupa 2200 pana peste 4000, unde pana acum deja era nevoie de schimbare de viteza... acum tot e nevoie..dar dupa schimbare urca mai repede... diseara voi fi offline.. :)

multumesc... Dragos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa cativa zeci de km...

masina trage muuult mai constant si mai frumos. nu se simte asa brutal cum era la ALH dus la 120, dar se simte. aseara deja am lasat un spate un A4 1.9 TDI. nu stiu exact motorizare..dar oricum parca minim 110 are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu si-a pus capu' cu tine :lol: ... la cate masini sunt deja remapate in Romania, ce te face sa crezi ca ala nu avea....chef ??

P.S. Audi rulez :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linsitit ca si-a pus... e prob mai veche... dar e primul model de A4 si nu cred ca putea cu adevarat...

oricum..clar A4 rullz, dar daca obiectul dintre volan si scaun...nu rullz... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca daca masinuta are acum 125CP i-o cam da la un A4 1.9TDI, 130CP... audi-ul avand ~200kg in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa incepem acum iar un Vs cum a mai fost... ideea e ca si pe manual tot i-am dat..se vedea ca vroia..se vede ca incerca..si stiu sigur ca vroia sa vada cu cine sunt in masina!! plus ca nu cred ca a lui are 130 cai... are toate litere argintii.... asa ca Dragos sa traiasca!!!

oricum...ce imi place ca si dupa 4000 ture trage bine, si iti permite cand schimbi sa nu scazi mult sub turatia de putere maxima!!

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice - din cate stiu eu, etajarea la cutii e diferita la Audi fata de VW. Deci si prin urmare, diferenta de kilograme s-ar putea sa fie nula intre aceste modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios fata de un passat b5.5 cu 130 cai si 4 motion.... cum stau?? dar nu ***..ci plecare din mers asa... o treapta - doua... sa vad..voi ce ziceti..cum ma prezint?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, cred ca vei avea o prezentare admirabila ! :001:

Si n-as baga mana in foc pentru passat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la faza asta mi-ar fi placut sa am rotile pe 15..pleca amai tare atunci... :001:

dar merci de sustinere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg ce e asa de special la passat 130 tdi 4motion.

o sa plece sa zicem o masina , o masina jumate in fata ta ( asta daca stie sa plece soferul ) dupa care o sa vii peste el fara drept de apel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut copii

peste 2-3 zile imi cumpar un a4 2003 2.5 tdi 180 de cai ..evident quattro (abia e venita in tara..o iau in leasing..deci ..deh ...toate procedurile )

am avut mai multe masini cu puteri intre 150 si 210 cai ...deci stiu la ce sa ma astept .evident as vrea un chip la masina asta.. ( l-am si sunat pe voinea zilele trecute..mi-a zis sa ma astept la un 210-215 cai )

intrebarile mele sunt urmatoarele

1 . citind aici pe forum am vazut multa lume cu probleme la ambreiaj ..am tras urmatoarea concluzie (explicatie ) dar vreau sa-mi confirmati daca am inteles bine sau nu

probleme cu ambreiajul au doar cei cu moatoare mai putin performante ...gen 1.9 de 90 sau 110 cai ..care si le duc in 120-130-140 de cai ...ambreiajul lor nefacand fata la cuplul cel nou ...cei cu motoare de 1.9 130 ..care si le chip-eaza.. n-au probleme din ce-am observat.. banuiesc ca si eu tre sa stau linistit .....de la 180 la 210 ...

2. ce parere aveti ....sa-mi fac remapare din prima zi in care iau masina ? sau mai intai sa merg cu ea asa cu 180 de cai ..repet ...am experienta cu masini puternice deci nu se pune problema vreunui soc daca o sa merg cu ea direct cu 210-215 cp ........nu stiu ..vreau si parerea voastra.. in definitiv n-are importanta daca ii fac remapare acum . peste o saptamama sau peste o luna ..se poate oricand ....

in alta ordine de idei ..(sunt un pic offtopic) am tot rasfoit topicurile referitoare la consum si nu prea m-am lamurit ........parerea mea este ca aceasta masina ....ar trebui in oras mers normal (deci nu batraneste ) sa consume cam 12-13 l/100km ...ce parere aveti ? este corect ( vorbesc de bucuresti ) sau pot spera si la mai putin ??

va multumesc si abia astept sa iau masina si primile intalniri ....scanare vag-com si tot tacamul

iar un mic offtopic. .rog moderatorii sa mute la sectiunea respectiva dar in 3 min tre sa plec si nu mai am timp sa deschid alt post.......reducere 10% pt toti membrii forum-ului la tot ce inseamna proiectare constructii (arhitectura instalatii rezistenta etc)

o zi buna va doresc in continuare si abia astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. “probleme cu ambreiajul” au toti cei care, prin chip-tuning, depasesc cuplul maxim prevazut de constructor pentru ambreiajul respectivei masini, indiferent de puterea / cuplul pe care le are din fabrica masina respectiva. Atentie mai ales la masinile cu cutii automate …

2. eu as mai sta vreo saptamana … asa ca sa am cu ce face comparatie … :huh:

3. consumul urban n-ar trebui sa treaca intr-adevar prea mult de 10 litri/100 km, cifra avansata de tine mi se pare mai mult decat realista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci razdan pt raspuns ..

da ..vis-a-vis de consum ...am vorbit cu mai multa lume cu passat sau a4 1.9 tdi 130 de cai si mi-au zis in bucuresti ..9-10 ..cel mai probabil 10 pe aglomeratie ..

so ...tinand cont ca e si capacitatea mai mare (2.5) si mai e si quattro ...inseamna ca sub 12 mai rar in bucuresti ...

vis-a-vis de ambreiaj ....ce stii ce ambreiajul de pe motorul meu de 180 de cai ? am vazut intr-un alt post urmatoarele info :

A4 2.5 TDI 180 CP quattro

180 CP/ 4000 rpm

370/ 1500-2500 rpm

1595 kg, 8.4 sec 0-100 km/h, 226 km/h vit. max

consum 10.6/5.9/7.6

deci 370 Nm ....acum n-am retinut de la voinea la cat imi creste cuplul dupa chip ...poate ne lamureste el ..la fel m-ar interesa dupa chip(evident ca sunt niste info subiective ....cat 0-100 km/h si viteza maxima )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cu ambreiajul poti sta linistit, remaparile lui voinea protejeaza ambreiajul (cuplul nu creste semnificativ la turatii joase). Problematic este ambreiajul pe 1.9tdi de 101 CP (nu e cazul tau) dar si acolo se poate proteja printr-un tuning mai moderat.

Eu am schimbat ambreiajul dupa 110000km, din care jumate cu tuning agresiv (dar eu sunt nebun, nu ma lua ca si referinta).

2. Fa remapare din prima secunda :huh: dar masina sa fie in regula, motorul sa mearga brici si consumabilele sa fie de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a .si am uitat sa precizez (daca are importanta ) ..masina are cutie manuala 6+1

jeff ..spune-mi te rog parerea ta si la pct 3

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!