Jump to content

Motor oprit din mers si nu mai porneste


mny
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am o bora 1.9 tdi Alh 90 cp din 2000 si vreo 300 000 km.

Am avut probleme cu filtrul de motorina, avea aer pe instalatie si nu am reusit sa o mai pornesc. Un vecin mi-a dat o idee, sa o împingem... Prostia mea a fost ca l-am ascultat. Am impins-o, a pornit, dupa 10 min de mers cu masina(in drum spre mecanic sa mi schimbe filtrul) s-a oprit motoru in mers. Am incerat sa o repornesc la automat si a facut poc. Am dus o la mecanic, a dat chiulasa jos si sa vezi... a sărit de la punct, s a rupt o supapa, a cazut in piston, s a ciobit chiulasa, s a indoit biela, si supapa era infopta in capul pistonului, si duza injectorului prezinta o mica lovitura. Cămașă e ok, nu prezintă defecte.

ce urmeaza sa fac? Vreau sa pastrez masina, dar nici nu vreau sa irosesc banii la voia mecanicului. Am gasit sa repar chiulasa, mi a zis ca o face ca si noua, sa cumpăr un singur piston cu tot cu biela, sa schimb duza de la injector. Mecanicul mi a zis chiulasa schimbata , toate cele 4 pistoane cu tot cu segmenti si cuzineti, si injectorul complet.

Un sfat va rog frumos. Ca mecanicul vrea sa ma saraceasca de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    5

  • mny

    5

  • hackersoul

    5

  • lelin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu daca vrea sa te saraceasca sau i-si ia o precautie pentru eventuale probleme ulterioare .

 

-chiulasa ,depinde de daune ,se poate repara .eu as recomanda o revizie/reparatie  a chiulasei decat una din dezmembrari dar nu stiu conditiile chiulasei tale .

-pistoane-biele ,mai bine le shimbi pe toate 4 daca gasesti un set ,altfel trebuie sa le le ehilibrezi pe cele existente cu cel/a nou/a .

-cuzineti ,obligatoriu noi

-injector ,depinde ce gasesti mai repede (uzat sau duza noua ) pretul nu cred ca difera .

 

pe langa cele enumerate mai sus iti mai trebuie :

-kit garnituri  chiulasa + garnitura chiulasa

-curea distributie sau kit complet (depinde starea celorlalte componente)

-ulei +filtru

-antigel 

 

vorba aia : din greseli invata omul ! dar unele greseli pot fi fatale !

 

NU MAI PORNITI IMPINSE MASINI CU DISTRIBUTIE PE CUREA

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfat. Am făcut niste calcule si mi a rezultat ca ajung mai ieftin sa iau un motor de la dezmembrări. Dar vb aia. Nu știi ce cumperi. Asa ca o sa caut 4 pistoane noi si repar motorul meu. Greșeala se plătește cu vreo 3 000 ron "cred".

Mulțumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, 


   Am un golf 4 tdi 90 cp motor agr din 98 are urmatoarea problema nu porneste decat tras iar cand porneste merge putin si se opreste. am verificat pe furtunul care iese motorina din filtru nu vine motorina. Cand ii dau la automat tremura. Care ar putea sa aiba defect? Mentionez ca inainte de a face asa  dimineata pornea greu dupa care nu mai aveam probleme cu ea. Am verificat sorbul din rezervor si nu are probleme se aude cand porneste. Cauza ar putea fii un dop de gheata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu un golf 4 alh,  260 mii km, masina se opreste in mers, da la automat pana te plictisesti si nu porneste, o impingi(stiu ca nu e bne) si in 5 m porneste.....pe tester nici o eroare....please, cauze posibile....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test amanuntit(nu un autoscan/cauta pe cineva care stie), la pompele VEP pica f.greu capul hidraulic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

posibil senzor de turatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Melinte_lucian

Salut,

Am urmatoarea situatie cu un Passat B6 2.0 TDI, CBDC :

1. Acum trei luni, dupa o serie de drumuri scurte, 5-10 min, am pornit masina, am mers 100 de metri, la terecerea peste un speed bumper mi-a murit motorul si nu a mai vrut sa porneasca. Am dat de cateva ori la cheie, invartea din ce in ce mai greu si am tras concluzia ca e moarta bateria. A venit cineva si mi-a dat curent, dupa vreo 30 de minute si mai multe incercari a pornit. Am evitat drumuri mai scurte de 15 minute trei zile pana am schimbat bateria ( avea 7 ani), nu s-a mai repetat nici cu bateria veche nici cu cea noua.

Am facut diagnoza si nu au aparut erori, am crezut ca am rezolvat cu bateria.

2. Pana ieri. Alataieri masina a fost in service pt schimb de ulei, iar cateva drumuri scurte, a doua zi dimineata a pornit, am mers 3 metri, am dat sa trec peste o bordura, a murit motorul si nu a mai pornit. La fel, cand am incercat sa o pornesc invartea din ce in ce mai greu. Am luat iarasi curent de la cineva, tot dupa mai multe incercari a pornit, am mers direct la service, verificat incarcarea bateriei, verificat bateria, diagnoza... totul OK.

E ciudat ca in ambele situatii motorul a murit la foarte putin timp de la pornire, cand a fost in sarcina... am ani de zile de cand nu mi-a murit motorul in afara de astea doua situatii, parca nu as crede in asa coincidenta. Si oricum nu ar fi un motiv sa nu mai porneasca.

Idei despre ce ar putea fi?

E posibil ca eu sa fi epuizat bateria noua incercand sa o pornesc? maxim 30 de sec cu contactul pus, am incercat de 3-4 ori.

Merci

 

Modificat de Melinte_lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In service cum a verificat bateria? Ce diangnoze au facut? Si cat de lung era dumul pana la service din momentul in care ai ramas fara baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Melinte_lucian

A verificat tensiunea la borne cu motorul oprit. Nu-s sigur ca ii un test foarte bun...

La diagnoza cred ca a scanat tot, a gasit doar o eroare pe o clapeta de la aerul conditionat.

Drumul de pana la service cam 15 minute.

Am uitat sa spun, de fiecare data cand a pornit alimentat de la alta masina, motorul mergea in suturi, a trebut sa il turez un pic sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Melinte_lucian

Tot asa a patit un prieten cu un motor AJM si era de vina un releu N109 ...se oprea in mersi si nu mai pornea cand se incalzea  tare releul, la scanare nu avea nici o eroare. Sigur ai o problema electrica nu mecanica :mellow:.Verifica si releul N109 ,e oricum foarte ieftin sa-l inlocuiesti ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!