Jump to content

Motor oprit din mers si nu mai porneste


mny
 Share

Postare recomandată

@max07 acceasi problema am avut-o si eu.. problema ta este intradevar una din sondele lambda (la mine a fost ce-a din spate) daca nu rezolvi cu sonda lambda incearca cu senzorul de la arborele cotit. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    5

  • mny

    5

  • hackersoul

    5

  • lelin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna ziua. am si eu o problema la golf .... istoricul e cam asa : mers frumos pe la 90-110 si am auzit un poc (ceva in genu sunetului cand lovesti o piatra dar nu foarte puternic) am continuat drumul (aprox 500m) am oprit m`am uitat la masina nu am obs nimic. Cand am dat sa pornesc nu mai pornea.. invarte dar nu o ia. mentionez si ca in bord nu imi arata nimic, adica totul e normal cheia cu cip si semnalul de la bujii se aprind si se sting normal. ceva pareri idei ?

motorul este diesel.

Modificat de lelin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca nu ai la indemana un Vag-Com pentru o scanare verifica in primul rand cureaua de distributie! E posibil sa se fi rupt! Sper sa nu fie asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca nu ai la indemana un Vag-Com pentru o scanare verifica in primul rand cureaua de distributie! E posibil sa se fi rupt! Sper sa nu fie asa!

m`am uitat la distributie si cureaua e tare nu e slabita .. m`am uitat si la cea de acc si la fel e tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate ai atins cumva Engine speed sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate ai atins cumva Engine speed sensor

poti sa fii te rog mai detaliat ca nu stiu ce e sau unde e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine roaga un coleg din TM sa-ti faca o diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am gasit cauza. nu cred ca mai baga pompa motorina si acei 500m de mers am mers cu era pe furtunas.

acum am ceva intrebari :

1) pe care furtunas de la filtru de motorina merge motorina catre motor cel megru sau cel transparent ca eu am scos cel negru si nu curge nimic ?

2) unde gasesc acea pompa (din cate am inteles e pe sub bancheta) ?

3) ar trebuii sa se auda un click ceva in rezervor cand pun contactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut, am patit si eu noapte aceasta ceva asemanator:

mergeam pe splai cu masina din semnatura si am simtit o bruscare a masinii, apoi am vazut martorul de baterie aprins pe bord, am realizat apoi ca era motorul opritt, am tras pe dreapta.

mentionez ca plecam de putin timp din loc si pornisem deja AC-ul (daca are relevanta).

Motorul nu mai porneste, doar invarte electromotorul si nimic.

Din ce am citit pe la voi exista in principiu 2 vatiante: pompa de motorina ce a fost schimbata cu aproximativ un an in urma sau cureaua distributie la care s-a uitat un coleg si a spus ca pare inca ok doar ca pare cam larga acum vreo 3 luni.

Masina a ramas imobilizata pe undeva pe langa Timpuri Noi, ma poate ajuta si pe mine cineva o parere daca are drum pe acolo, sa stiu macar spre ce specializare de service sa ma intrept?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sigurantele?In principiu la distributie te poti uita sa vezi daca nu e rupta.Pompa de motorina cred ca se aude cum e actionata cand pui contactul ca un bazait deci pui contactul si daca bazaie ar trebui sa mearga.Si vezi sigurantele daca sunt ok intai de toate (eu am benzinar dar cred ca siguranta 28 este si la tine cea de la pompa).Ti-am raspuns ca vad ca nu ai somn si este explicabil.Nu sunt din Bucuresti dar ma poti suna la orice ora ca stiu cum e sa ramai cu masina in drum.

Orice service te poate ajuta la un defect clar cum este asta.Cateva verificari vizuale si se prinde ce nu mai merge.

Asteptam vesti bune!

P.S.Daca nu e una din cele 2 atunci trebuie verificat asa:

Component check sequence:

Inertia fuel shut-off (IFS) switch - if fitted

Electrical connections - engine/battery Immobilizer

Pre-heating system

Incorrect valve timing

Engine mechanical condition

Air in fuel system

Fuel level in tank low

Condition of fuel/fuel filter/fuel pipes

Air filter/intake system - blockage

Fuel injection pump timing

Access diagnostic trouble codes

Fuel shut-off solenoid

Fuel cut-off valve relay - if fitted

Fuel quantity adjuster

Fuel quantity adjuster position sensor

Low pressure fuel delivery pump(s) - some

Low pressure fuel delivery pump relay(s) - some

Crankshaft position (CKP) sensor

Engine speed (RPM) sensor - if fitted

Fuel injection pump

Exhaust system/catalytic converter - blockage

Engine management system - connections/wiring

Crash control, fuel shut-off - some models

Engine control module (ECM) supply relay(s)

Engine control module (ECM) programming

Engine control module (ECM)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand 110 cp masina nu are pompa de motorina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inteleg ca nu se poate auzi sunetul facut de pompa?Siguranta 28 este de la pompa?Daca aveam tipul demotor spuneam mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am patit si eu noapte aceasta ceva asemanator:

mergeam pe splai cu masina din semnatura si am simtit o bruscare a masinii, apoi am vazut martorul de baterie aprins pe bord, am realizat apoi ca era motorul opritt, am tras pe dreapta.

mentionez ca plecam de putin timp din loc si pornisem deja AC-ul (daca are relevanta).

Motorul nu mai porneste, doar invarte electromotorul si nimic.

Din ce am citit pe la voi exista in principiu 2 vatiante: pompa de motorina ce a fost schimbata cu aproximativ un an in urma sau cureaua distributie la care s-a uitat un coleg si a spus ca pare inca ok doar ca pare cam larga acum vreo 3 luni.

Masina a ramas imobilizata pe undeva pe langa Timpuri Noi, ma poate ajuta si pe mine cineva o parere daca are drum pe acolo, sa stiu macar spre ce specializare de service sa ma intrept?

multumesc anticipat.

Multumesc celor ce au ajutat cu sfaturi.

In cazul meu a fost cea mai proasta varianta, s-a rupt cureaua de distributie cu tot cu pagube aduse motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a fost schimbata ultima oara cureaua?Eventual ce marca era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut! exact aceleasi simptome si la mine, masina fiind un vw golf IV variant, 1.9 tdi, 90 cp, ALH, ma intorceam de la mare, pe autostrada soarelui, la vreo 20 de km de intrarea in bucuresti, mers constant la 110 km/h cand dintr-o data s-a oprit motorul, pe bord s-a aprins doar martorul de la baterie, am mai incercat sa o pornesc de 2 ori, dar nici o sansa, s-a rupt rola intinzatoare (nu mai stiu marca, dar era de origine canadiana) de la cureaua de distributie, pagube, la chiulasa: 4 supape, 5 tacheti hidraulici, cateva ghidaje, un semering si alte cateva piese pe care nu le-am retinut, reparatia chiulasei costand 700 ron (piese si manopera), reparatia s-a efectuat la un centru specializat in pitesti, la dl zamfir, plus acum alt kit de distributie 590 ron (conti), fara pompa de apa, mentionez ca distributia fusese schimbata in urma cu 3 ani cu tot cu pompa de apa, si avea 59000 de km, de aceea nu o mai schimb acum, sau ar trebui? alta garnitura de chiulasa, marca elring 140 ron, alt schimb de ulei+filtre (aral 5w 40 si mann) si alt antigel 15 ron/litru. Intrebarea mea ar fi, daca trebuie sa schimb si prezoanele de la motor, tinand cont ca schimb garnitura de chiulasa (nu mi-a zis nimeni ca ar trebui, doar din ce am citit pe forum) si nu prea stiu exact ce garnitura de chiulasa sa cumpar, adica cu cate gauri? cel care mi-a reparat-o a zis sa cumpar mai mult cu una decat a fost inainte, deoarece s-a alezat putin din chiulasa, pt planeitate, cred :frigbaitata:, dar eu nu stiu cate gauri are cea care a fost pe masina, unde tre sa ma uit? iar baiatul de la piese auto mi-a spus ca nu tre cu un nr. mai mare, doar ca trebuie sa fie la fel ca cea care a fost pe masina, trebuie cu un numar mai mare doar cand se alezeaza din motor, dar din cate am inteles de la mecanic, asta nu e posibil ca ar sari pistonul.... deocamdata am cumparat una care cred eu ca e la fel cu cea care a fost pe masina, ca cea originala, cel putin par identice, cred ca cu o gaura, dar si din fabrica am inteles ca pot sa vina si cu 2 sau 3, adica retusate.... am mai vb o data cu cel care a reparat chiulasa si a zis ca merge si o garnitura ca cea dinainte, asa i-am spus ca am cumparat...? iar toata distractia a costat 30 de mil. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru mi sa intamplat si mie acum vreo 3 ani la un golf 1.4 16V. Tot cu supape indoite etc. Insa din cate tin eu minte am luat o garnitura de chiulasa identica cu ce'a care fusese inainte ( mentionez ca si mie mi'a rectificat chiulasa).

Nu cred ca, conteaza foarte mult aceste gauri in + fata de cele "originale"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tiai rectificat chiulasa si dau un exemplu aveai o garnitura cu o gaura,e periculos sa nu iei una macar cu doua gauri,de aia va pleznesc supapele,daca e cu 3 garui nu are nimic,doar se mareste camera de ardere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca in cazul meu, ar fi bine sa iau o garnitura cu cel putin o gaura mai mult decat a fost cea originala, nu? si cum imi dau seama cate gauri a avut cea originala, unde trebuie sa ma uit? multumesc!

sau cel mai sigur sa-mi iau una cu 3 gauri? are vreo importanta daca se mareste camera de ardere? ce presupune mai exact aceasta marire? o sa consume mai mult...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor ghinionistilor! Am patit si eu aceiasi problema - mi s-a oprit motorul in mers , nici un mesaj pe computerul de bord , motorul nu mai porneste.Am 55000 cu masina si nu i-am schimbat distributia pana acum insa din ce m-am uitat acum totul pare OK. Imi puteti da mai multe info pentru cineva care se pricepe in Pitesti sa se uite la ea? Unde este dl.Zamfir de care vorbea Mishuviii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata voua, la mine nu prea.

In dimineata asta veneam de la servici si intr-o intersectie, grabindu-ma un pic sa prind verdele, masina s-a acelerat singura brusc peste 5000 de ture si s-a oprit brusc.

Acum masina nu mai porneste, se aude doar cu tacanit cand invart de cheie.

Poate cineva sa imi dea vreun raspuns....vreo presupunere ?

Am vazut ca cineva parca zicea de aceasta turare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru Hotzu31

Nu stiu daca ai rezolvat problema intre timp, dar cel mai probabil ca ai avut mult ulei care s-a strans in intercooler (probabil din cauza turbinei uzate, sau pentru ca nu a fost curatat intercooler-ul de foarte mult tmp), a fost aspirat in motor si ars. In asemenea cazuri motorul se opreste ori dupa ce arde tot uleiul, ori daca "shut-off" valve taie aerul care intra in motor (aceasta valva e pentru protectie in caz de soc hidraulic (parca asa ii pune cand o ia pe ulei) si pentru oprirea motorului fara trepidatii prea mari). Este posibil ca tija care actioneaza "shut-off valve" sa fi rama blocata si motorul tau nu mai primeste aer. Valva asta e solidara cu EGR-ul si sigur o gasesti in multepoze pe "goagal". Oricum ideal e sa mergi la un service, pentru ca se spune ca motorul poate fi avariat atunci cand "o ia pe ulei".

Modificat de repty74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Seara buna! Revin cu o potentiala solutie la problema care o aveam eu cu opritul motorului: motorul nu se mai opreste daca nivelul benzinei este mai ridicat de 20-30% din capacitatea rezervorului,poate ajuta pe cineva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Din pacate, problemele nu vor sa dispara in cazul multora dintre noi

Azi, mergeam linistit cu masina cand motorul sa oprit dintr-o data din mers. M-am oprit pe margine, i-am tot dat la automat..nimic

am verificat sigurantele...nimic, am inceput iar sa-i dau la automat si intr-un sfarsit a pornit si acul de la turometru trepida (830-980)

In ~30 secunde s-a stabilizat, am bagat a 1-a si dai..masina mergea ca si inainte.Toate ca toate dar nu mi se pare deloc normal ceea ce sa intamplat.

Aveti vreo idee care ar fi problema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptome ca si ale tale am avut si eu, si dadea eroare la senzor G28. L-am schimbat saptamana trecuta si am facut cam 200 km fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg, dar mai intai trebuie pusa pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!