Jump to content

Motor oprit din mers si nu mai porneste


mny
 Share

Postare recomandată

buna,

am si eu o problema care ma tot seaca de ceva vreme...

am un g4 , 1.4,16v si uneori mi se o preste motorul din mers....opresc masina dau cheie si cateodata o ia si cateodata ma chinui cateva minute...am bagato pe tester si imi apare eroare la serzorul de vilbrochen si sonda lamba...mecanicul de la service a zis ca trebuie sa schimb senzorul de la vilbrochen ca din cauza asta mi se opreste masina...dar am mai citit pe alte forumuri si am inteles ca e posibil sa fie si de la contact? sa nu imi recunoasca cip-ul? iar masina porneste dupa ce se reseteaza computerul de bord? este posibil sau la mine e alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    5

  • mny

    5

  • hackersoul

    5

  • lelin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca are dreptate mecanicul. De obicei daca nu-ti recunoaste cipul porneste si se opreste imediat dupa aia, dar porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai recunoaste cheia, trebuie sa i se aprinda in bord martorul cu cheia. Parerea mea e ca de la senzorul de pe arborele cotit e problema. Nu mai citeste rotatia acestuia si de-aia nu se intampla ce trebuie ca masina sa porneasca.

@Mihai: si de ce nu mergi s-o pui pe tester ca sa te convingi? Chestia e ca daca ti-a ramas eroarea stocata de la ce probleme ai avut cand s-a oprit motorul, atunci e bine. Daca nu, masina o sa para in regula. Trebuie sa prinzi momentul cand nu mai porneste si sa citesti erorile de pe calculator in caz ca acestea nu raman stocate o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hackersoul,daca nu mai este recunoscute cheia,masina iti porneste o secunda si apoi se opreste.Cu senzorul de pe vilbrochen(colivia semeringului care etanseaza palierul)e alta poveste.Incearca sa verifici contactele lui din mufa deasupra epuratorului de ulei.Daca nu-i dai de cap ..trebuie schimbat senzorul.Se mai poate desface si curata senzorul respectiv...exista sansa sa fie incarcat capul cititorului cu mizarie .Masina se opreste cand e destul de cald afara,motorul este cald si ai mers ceva-ceva cu masina?In consecinata...la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se aprinde martorul cu cheie in bord...deci nu e de la cheie..ca am incercat si cu cheia de rezerva si aceelasi lucru...

masina se opreste dupa ce merg ceva cu ea...la cald...si uneori dupa ce se opreste sii ii dau cheie porneste din prima...alteori nu vrea si dureaza pana mai porneste.....trebuie sa imi schimb si distributia in viitorul apropiat ca am 120mii km..sa fie si de la asta?...senzorul ala de la vilbrochen mam interesat la alti mecanici au zis ca nare legatura cu opritul masinii...are legatura cu sonda lambda....am primit atatea solutii si nici nu stiu cu ce sa incep....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu treaba cu opritul de 2 ori.Se oprea si mai pornea la 5-6 chei.Se intampla dupa ce masina fusese spalata la motor.Am pus masina pe tester si mi-a dat senzorul respectiv.Am cautat mufa lui si surpriza..toate cele 3 fire erau dezizolate.Am izolat firele si nu am mai avut probleme cu ea.Distributia nu are treaba cu opritul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e de la senzorul de vilbrochen...trebuie schimbat sau curatat? sau izolat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu e de la distributie. Sa nu fie de la releul de alimentare al ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface,se curata capul lui si apoi vezi daca mai apar problemele.Dupa ce desfaci senzorul ..te uiti la mufa lui de lagatura cu cablajul masinii...in locul de unde ies firele din teaca de plastic are prostul obicei sa se dezizoleze firele pt ca freaca in teaca de plastic.La mine erau toate 3 dezizolate.In zona respectiva iti mai curge ulei de la joja care se prelinge exact pe mufa de legatura si pe firele dezizolate.Eu am gasit acolo ulei din belsug.Dupa ce am izolat firele respective..nu am mai avut probleme deloc.De 2 ori am avut problema cu opritul,prima data am spalat motorul si a doua oara dupa ce am (mi-am adus aminte)aplicat spray de curatat...exact ca sa curat mufele respective.Apoi am vazut firele dezizolate.De 2 ori eroarea stocata era de la senzorul cititor de vilbrochen.Iti spun ce am patit eu,acum nush daca lucrurile stau identic si in cazul tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda cum ma asteptam...am fost intrun service si au zis ca senzorul nu se curata..trebuie inlocuit si e 231 ron....ca nu se complica ei ca trebuie sa dea jos si admisia...am sa incerc si in alt loc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si mai ieftine (190 lei), dar decat sa ma treaca tot felul de senzatii in curbe (sunt Stan-patitul ) am ales un bosch, cum de altfel era si cel vechi (280 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce plm admisie trebuie sa dea aia jos la 1.4 16 VALVE?Sunt retardati mintali?Senzorul de vilbrochen este prin spatele masinii ,se vede cablul pe motor si este deasupra planetarei din dreapta,si intra intrun locas ,...se da jos (e chinuiala putin ca e locul stramt)elegant fara sa demontezi nimic de pe masina.Ce draq service e ala...de tractoare?Sunt 2 feluri de senzor de vobrochen la 1.4 16 valve,unul din ele se gaseste numai pe original(370lei) sa pe Hella 6PU 009 110-841 dar vad ca nu este pe stok nicaieri,al doilea model de senzor il fac multi producatori af.Vezi sa nu iti incurce aia senzorii sa schimbi alt senzor ..

Uite treaba cu firele mufei senzorului care sunt''ciugulite'',si locul in care se mufeaza senzorul la instalatia masinii.

post-64586-0-19375600-1342590686_thumb.j

post-64586-0-04612900-1342591194_thumb.j

post-64586-0-29709700-1342591461_thumb.j

post-64586-0-71695400-1342591490_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti confirma daca asta e? care l-am incercuit cu rosu?

si alea 3 linii sunt firele ce ies din el...asa am vazut eu...

post-72133-0-65913500-1342719999_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,din pacate am patit-o si eu si sunt curios daca are vreo legatura cu distributia.

Azi, mergeam linistit cu masina din semnatura cand motorul sa oprit dintr-o data din mers. M-am oprit pe margine, i-am tot dat la automat,nimic.

Am verificat pompa de motorina pentru ca o mai patisem odata exact la fel, se oprise in mers si a fost din cauza pompei, dar totusi o schimbasem nu avea cum sa se duca in juma de an iar, am inceput iar sa-i dau la automat si intr-un sfarsit a pornit si acul de la turometru trepida (830-980) iar dupa aproximativ 10-15 secunde s-a stabilizat

Chiar cum a pornit s-a auzit un fel de bataie la motor,un zgomot ciudat nu stiu sa va explic cum a sunat dar apoi dupa ce s-a stabilizat se auzea foarte frumos,am bagat a 1-a si dai..masina mergea ca si inainte.Acum nu stiu ce sa cred,pe undeva totusi e o problema si nu poti pleca asa la drum ca cine stie cand ti se opreste.

Stie careva de la ce ar putea fi,tin sa precizez ca s-a intamplat cand am accelerat.o mai puternic undeva pe la 4000 turatii chiar atunci s-a oprit...

Eventual un service bun in Pitesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna la toata lumea, am avut si eu o problema cu golfuletul meu si anume mi sa oprit masina in mers.Am incercat sa ii dau cheie dar pur si simplu nu se mai misca nimic, am apasat avariile si nici ele nu mai mergeau(se auzea un bazait), am scos si am pus borna de la baterie si a pornit. Eu am dat un search da nu am mai gasit problema aceasta nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e sa controlezi cablurile de (-)masa si +( plus) ,probabil contacte imperfecte . 

 

sarbatori fericite !

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori fericite la toata lumea, precizez ca curent aveam.Am sunat la un service si mi-a spus ca e posibil sa fie ceva de calavulatorul de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori fericite la toata lumea, precizez ca ,curent aveam.Am sunat la un service si mi-a spus ca e posibil sa fie ceva de calavulatorul de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut nu stiu cat de actuala mai este solutia ta, dar eu am aceeasi problema. Se opreste motorul in mers, iar cand incerc sa dau la automat nu mi se apride martorul de la bujii. Dupa cateva incercari sau o perioada de asteptare de 2-3 minute isi revine, se aprinde martorul si masina porneste. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara,am un golf 4,motorina din 2003,capacitate 1896,74kw,101cp cu care am plecat ,bine mersi si dupa 5km parcursi sa oprit motorul brusc.Acele de la vitezometru si turometru au ramas in pozitia initiala de lucru,din acelmomement.Cind vreau sa pun contactul ptr a reporni motorul,nu se mai aprinde nimic in bord.Am miscat bornele la baterie si la un moment dat au aparut toti martori aprinsi,dar nu se mai sting ca sa pot da la automat.Cind nu se aprinde becurile in bord,si dau la automat ,motorul se infirte ,dar nu porneste.Sa fie de la baterie,sau un contact slab undeva.Va rog ajutatima.Sarbatori fericite,paste fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRed ca ai o problema cu lipiturile de la mufele de la ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toti.Zilele trecute la un prieten (care are golf IV) i s-a oprit din mers masina fara sa mai porneasca.Dupa cateva minute de stationare a pornit din nou.Facea cativa km si iar se oprea.Problema era de la senzorul de turatie.Avand in vedere ca se discuta despre oprirea motorului din mers,adaug si eu aceasta problema rezolvata si sper sa va fie de folos.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. La masina din semnatura am patit si eu sa mi se preasca motorul in mers. Trag pe dreapta, scot cheia din contact, o pun la loc, masina porneste imediat fara nici cea mia mica problema. Aceeasi problema se intampla dupa 10 km sau dupa 100km. Vreau sa precizez ca am schimbat distributie si am curatat clapeta de acceleratie, aceasta problema o aveam si inainte sa curat clapeta (si a fost o intreaga nebunie sa curat clapeta, pt ca nu se mai adapta si nu mai tinea relantiul deloc). Am facut si o scanare si nu apare nici o eroare. Acum mecanicul imi spune ca ar trebuii sa schimb clapeta de acceleratie.

A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!