Jump to content

Motor oprit din mers si nu mai porneste


mny
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am un golf 4, tdi 1.9, 90 cai, 2001, alh. Am schimbat distributia anul trecut pe la sfarsitul verii si de atunci am tot avut un zgomot de curea. Am aflat ca baietii care au schimbat distributia, nu mi-au schimbat si cureaua de la alternator. Asta a fost introu' :banghead:.

Acum 3 zile, prietena mea mergea linistita pe Calea Victoriei (Buc) si pur si simplu i s-a oprit motorul in mers (eu nu eram cu ea). Am fost azi sa incerc sa o pornesc, dar degeaba. Am verificat cureau de distributie, pare ok. Am verificat filtru de motorina (chiar l-am schimbat cu altul nou pe care il aveam in portbagaj). Nimic. M-am uitat la pompa de motorina de sub bancheta, totul pare ok. Problema e ca nu pleaca si nu ajunge benzia in filtru de motorina. Ceea ce ma duce cu gandul ca exista vreun senzor care a blocat circuitul de alimentare cu motorina. Care credeti ca e problema?

Merci!

M

Modificat de mny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    5

  • mny

    5

  • hackersoul

    5

  • lelin

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar cand dai la cheie electromotorul invarte, dar nu porneste sau cum face? Nu se aprinde nici un martor, nu ai nici un mesaj ...

Dupa cum spui tu mie, personal, imi suna a pompa de motorina dusa. Spui ca ai ridicat bancheta, te-ai uitat la ea si pare OK? Cum poti sa afirmi ca pompa e in regula doar din priviri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau cheie si dap, motorul invarte, dar nu porneste pentru ca nu ajunge motorina in el...m-am uitat pe tubul care trece prin filtru de motorina si e gol :icon_cool:...nu se duce nici un strop spre motor...M-am uitat la pompa si nu era nimic in neregula vizibil :D...e posibil sa fie de la pompa...

M

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la pompa si nu era nimic in neregula vizibil

Daca pompa nu e afectata la modul vizibil nu inseamna ca si functioneaza. Dupa cum descrii tu eu imi mentin parerea ca pompa de motorina ar fi problema. Daca ai putea imprumuta o pompa de la cineva pentru un timp scurt, doar cat sa vezi daca porneste sau nu, te-ai lamuri macar in privinta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma simptomelor descrise de tine, si eu zic la fel, sigur pompa de motorina e dusa din moment ce nu alimenteaza motorul. Daca zici ca alternatorul invarte si da sa plece dar lipsa motorinei il impiedica e clar ca s-a intamplat ceva cu pompa. Verifica cu alta care stii sigur ca functioneaza sau fa-i o diagnosticare la service. Cauza opririi in mers sigur a fost taierea alimentarii cu motorina, sa ai noroc ca aceasta oprire brusca sa nu fi cauzat si alte uzuri premature. Mergi pe varianta eliminatorie, si vezi ce cauza ar putea fi, bafta!

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Cand tia murit motorul in mers sa turat cumva de ai crezut ca se sparge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand tia murit motorul in mers sa turat cumva de ai crezut ca se sparge?

Nu...

Intrebarea mea ramane...nu exista cumva vreun senzor care opreste automat alimentarea cu motorina din alte cauze??? De exemplu stiu ca la alte masini in cazul in care ti se rupe cureaua de la alternator, automat ti se taie alimentarea cu benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti verifica cureaua respectiva si, daca e in regula, poti elimina aceasta ipoteza.

Mai exista un senzor care taie alimentarea cu motorina in caz de accident, dar, daca ar fi fost cazul de asa ceva, ai fii stiut cu siguranta :icon_thumright:

Despre alti senzori care sa intrerupa alimentarea eu, unul, nu mai stiu. Dar raman la parerea mea, ca pompa de motorina e de vina. Cum ti-am zis, ia pentru o ora o pompa de la cineva si pune-o in locul celei actuale si vezi daca porneste. Macar mai elimini o ipoteza in cele din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Sunt 2 senzori de turatie unul pe axul cu came si unul pe arborele cotit, poate sa fie dus unul din aia, cel mai simplu sa o pui pe testar si o sa-ti spuna exact buba. Te sfatuiesc sa te interesezi de un meserias bun sa no duci la orice carpaci ca nu intodeuna ce zice calculatorul e defect, eu am patito pe pilelea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit odata pe forum ceva de un senzor sau ceva ce avea codul pe el 109 si daca nu ma insel era legat ceva de alimentarea masini, nu sunt sigur dar cei car e stiu mai multe ar putea sa confirme sau sa infirme cele spuse de mine, sau sa incerci sa umpli filtru de motorina si sa vezi daca porneste, oricum ce mai stiu iara din auzite , ca am on golf ca al tau de aia zic , daca schimbi filtru de motorina si nu il amorsezi o sa dai la cheie o vreme in gol ca sa se umplu filtrul de motorina, si poate doar s-a blocat pompa si cum ai pus tu filtru nou sa nu il poata amorsa, asa ca cred ca ai putea sa incerci sa o alimentezi tu cu o improvizatie ceva sa vezi macar daca mai porneste, sa nu fie altceva dus.Succes. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi filtru de motorina si nu il amorsezi o sa dai la cheie o vreme in gol ca sa se umplu filtrul de motorina, si poate doar s-a blocat pompa si cum ai pus tu filtru nou sa nu il poata amorsa,

Da' mny a zis ca masina a murit inainte de a schimba el filtrul. Treaba cu schimbarea filtrului a fost o incercare de a remedia situatia, asa ca nu cred ca de acolo e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat filtrul de motorina era destul de plin, dar e posibil sa fi fost infundat...l-am pus p-ala nou si intr-adevar, cred ca trebuie amorsat...nu prea stiu cum sa fac asta...asa ca ma gandeam daca se poate aplica metoda clasica de a pune motorina direct in motor?!?!

Aveti/Stiti pe cineva care poate sa vina cu laptopu' pe undeva prin drumul taberei unde zace saracu' golf ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mny cand pui contactul se aprinde martorul de bujie? daca nu, iti dau eu rezolvarea problemei tale, si pana atunci nu mai umbla la nimic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Cand pui filtru de motorina nou trebui unplut cu motorina, si daca ai norocul o ia fara sa fie aerisita, daca nu scoti furtunul de retur care ajunge la filtru si tragi cu o siringa mare in timp ce dai la automat pana o ia , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoru invarte si martoru bujie se aprinde si se stinge ca si cum totul ar fi normal...O sa scot din nou filtrul de motorina si sa incerc asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Salut,

Am un golf 4, tdi 1.9, 90 cai, 2001, alh. Am schimbat distributia anul trecut pe la sfarsitul verii si de atunci am tot avut un zgomot de curea. Am aflat ca baietii care au schimbat distributia, nu mi-au schimbat si cureaua de la alternator. Asta a fost introu' :).

Acum 3 zile, prietena mea mergea linistita pe Calea Victoriei (Buc) si pur si simplu i s-a oprit motorul in mers (eu nu eram cu ea). Am fost azi sa incerc sa o pornesc, dar degeaba. Am verificat cureau de distributie, pare ok. Am verificat filtru de motorina (chiar l-am schimbat cu altul nou pe care il aveam in portbagaj). Nimic. M-am uitat la pompa de motorina de sub bancheta, totul pare ok. Problema e ca nu pleaca si nu ajunge benzia in filtru de motorina. Ceea ce ma duce cu gandul ca exista vreun senzor care a blocat circuitul de alimentare cu motorina. Care credeti ca e problema?

Merci!

M

Eh..aceiasi problema am avut-o si eu. Mi s-a oprit masina in mers la 90km/h. Nu a vrut sa mai porneasca deloc. Cureaua mica de la distributie era fara dinti. "Distractia" m-a costat destul de mult...supape indoiate plus un nou kit de distributie. Cei de la service mi-au spus ca nu a fost schimbata deloc distributia. Masina avea 121.ooo km. Cum pot demonstra ca nu mi-a fost schimbata la 63.000 distributia absolut deloc? o alta intrebare - o distributie poate tine 121.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 115k km, in carte scrie ca se schimba la 150kkm dar o sa o schimb la 120k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere sa verifici inca odata cureaua de distributie... Pune mana pe interiorul ei si verifica daca mai are zimti, daca nu, stii care e problema,si asteapta-te la o cheltuiala destul de mare

Modificat de strooler2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Si la mine o murit motorul in mers.

Am verificat distributia era ok la prima vedere dar dupa ce m-am uitatmai atent ii lipsea vreo 10 dinti de pe curea asa ca am lasat 2500 lei in servis.Asta la motor pe benzina,din auzite la motorele disel ii mult mai costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o mare greseala ca nu ai amorsat filtru de motorina , astfel ti a intrat aer pe instalatie si o sa iti porneasca foarte greu,

1. verifica sorbul de sub bancheta din spate daca nu cumva este infundat, (a facut dop) , faci asta cu o pompa manuala, sau cu buzele , ai grija ca sunt 2 canale le verifici pe amandoua

2. amorseaza filtru de motorina neaparat

3. cumpara un bidon de 5 L , il umpli cu motorina, scoti furtunele de la filtru le bagi in bidon, tii contactul pus 5 min, si dai la automat, daca e de la sistemul de alimentare cu motorina, ar trebui sa porneasca motorul , astfel ajungi si cu ea acasa, sau la service sa studiezi mai in detaliu problema.

succes,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu cu o siringa mare tragi pe retur in timp ce dai la automet, chestia asta am patito si eu am rams fara motorina si vreo 3 zile nu mergeam mai mult de 5 Km cu masina, a tras ceva mizeri si nu mai inchidea supapa de pe tur ,mergea pana se golea filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal.Am patit si eu azi asa...eram in accelerare pe la vreo 20 la ora,pornisem mainsa de mai putin de 1 minut,si pac...imi apre martorul Check Engine pe bord si se opreste motorul in mers.trag pe dreapta mai dau o cheie..motorul nu invarte,am dat la automat sa vad ce se intampla si mi-a aparut o eroare pe computer dar era in germana si nu am inteles si nici nu am retinut ce scria.am mai dat odata automat si nu a mai aparut nimic in afara de STOP.nu stiu de la ce sa fie...pompa de benzina,distributia..voi ce ziceti?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! In ultima vreme tot mai des patesc sa mi se opreasca motorul din mers. In urcare se intampla mai des de nu se mai accelereaza,dupa ce ridic piciorul de pe pedala de acceleratie si accelerez din nou uneori se rezolva problema si motorul continua sa functioneze,uneori motorul se opreste de tot si trebuie sa pornesc din nou. De aproximativ 4-5 luni folosesc benzina numai 99 de la petrom(imi cer scuze pt reclama). Am facut si o scanare cu VAG COM-ul insa nu prea a iesit mai nimic,decat o eroare la una din sondele lambda. Zilele astea o sa schimb si distributia pentru ca nu am schimbat-o cand am cumparat masina cu toate ca din ce am citit si eu problema mea nu ar avea legatura cu distributia,dar oricum trebuie schimbata. Ce sfaturi imi dati?de la ce ar putea fi?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!