Jump to content

Electromotor - probleme


vale46
 Share

Postare recomandată

salut

 

am si eu p problema cu electromotoru cred,dimineata daca este frig afara imi porneste greu,si se aprind martori de la abs si esp,este vorba de un golf 4 ,1.9 tdi PD cod motor axr an 2003 74 kw.intrebarea mea este trebuie schimbat doar platoul cu carbuni????

multumesc

Modificat de katut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • SOLAR

    10

  • katut

    10

  • GABIVVX

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie schimbata bateria la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11 bateria am fost cu ea la verificat si e buna,are un an atat si e de la VARTA.multumesc de raspuns oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e problema de conectica, daca ti se aprind martori aiurea in bord, insemna ca tensiunea scade foarte mult la pornire, ceea nu ar fi cazul daca periile de la electromotor sunt uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta se intampla doar la prima pornire dimineata cand e frig,dupa nu am probleme deloc,si nici vara.o sa merg la service sa vad,schimb totusi carbuni ca nu am umblat niciodata la electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat platou de carbuni ieri.am luat de la cargo sper sa fie buni.e diferenta mare porneste foarte repede.acum nu se mai aprinde martoru de la abs acum la prima pornire se aprinde martoru de la esp o secunda si dupa dispare.acum care e problema?poate bateria?

Modificat de katut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat carbuni.firma cargo.acum se aprinde o secunda la pornire martoru de esp.oare e si bateria de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie inspre moarte, dar nu e o problema asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa nu ma agit prea tare.oricum fac o verificare la baterie si dupa una noua daca e cazu.poate nu se mai aprinde nimic.ms Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa verific baterie e f buna,un electrician a zis daca am schimbat bucsele la electromotor,buna intrebare =)) nu stia electricianu de asta apai eu nici atat,.,,,se pare ca am nimerit cel mai prost electrician,iar bani la demontat.......are idee cineva cat ajung acele bucse?golf 4, 1.9 tdi. PD. 2003, 74 Kw

 

 

 multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu recent platoul cu peri 54 lei si 3 bucse 24 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu ce electromotor am,nu mai se vede nimic pe el,nici macar un cod,nici macar bucsele nu stiu de care sa cumpar,ma poate ajuta cineva?

 

 mutumesc.

 

 PS. am probat cu un cleste special la pornire cat amperaj(cred) imi da electromotoru si imi zice 500 in loc de max 150.este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca doar 150 trebuie sa ia electromotorul, dar si 500 e cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca e mult,si nu stiu cum pot face comanda de bucse atat timp cat nu stiu codu electromotorului.sau sa verific si alternatoru???nu cred ca are importanta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, hai sa vedem: daca ai diesel probabil ai de 1.8kW, deci fix 150A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci 150 nu 500A e bun tare,tre sa ma apuc urgent de trb sa merg sa ii dau de trb electricianului.ms marius1982.11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 ar fi in cazurile ideale, cand tensiunea bateriei nu scade si ramane 12v, dar cum mai scade si pe la 10V la pornire si cu uzura electrmotorului un 200 A este in limitele admise.

 

 Curentul electric consumat de demaror este de aproximativ 150 A cu vârf de 500 A în momentul iniţial al fazei de pornire. La acţionarea demarorului tensiunea bateriei scade datorită consumului mare de curent electric. Dacă bateria de acumulatori este în stare bună scăderea de tensiune trebuie să fie în jur de 0.5 V

 

de pe www.e-automobile.ro

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mergea (functiona) programul cu codul electromotor si am comandat bucsele dupa o masuratoare cu sublerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Aseară am instalat un player nou pe mașina, posibil greșit, și de atunci doar probleme. Am consumat bateria fără sa îmi dai seama (verificând playerul cu motorul oprit), dar am reușit sa fac o pornire și am plecat la plimbare puțin cu mașina. am mers vreo 20-30 minute, suficient sa încarce bateria. în drum spre casa observ ca la 2200 rpm se aprindea martorul rosu de baterie (și doar la aceasta turație), moment în care observ ca dacă opresc dezaburirea nu mai face asta. bag mașina în garaj și dau jos playerul de tot. încerc sa mai dau o cheie mașini și aud un tac. mai încerc de 2 ori și tot asa. dimineața la fel, iar astăzi când pun un multimetru pe baterie observ 11.5 V. Nasol, chem un prieten, întâmplător cu un golf 4 1.6 16V, exact ca mașina mea și dam cu cabluri curent. în timpul încărcări pun multimetru pe borne :12.8 V. Într-un final pornesc, dau o tura cu mașina, menționez ca am dat playerul jos, merg vreo 30 minute și ajung acasă unde pun multimetru iar :surpriza, 11,5 V. Eram sigur ca dacă opresc mașina nu o mai pornesc, o bag în garaj iar când încerc sa o pornesc iar aud același tac. nu trebuie multe cunoștințe sa îmi dau seama ca e electromotorul, iar întrebarea mea ar fi dacă cineva cunoaște o persoana priceputa la recondiționare electromotor? rog colegi care se pricep sau cunosc pe cineva care sa ma ajute, plătesc lucrarea. mulțumesc

ps: sunt din Timișoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai probleme cu electromotorul ci cu alternatorul. Incarcarea trebuie sa fie de 14-14,4 volti. Tie probabil ti s-a ars releul regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e din cauza la playerul care l-ai montat. Daca montai ceva gresit ti se ardea siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat releul, mașina merge foarte bine iar. Mulțumesc pt informații

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi am fost cu electromotorul la curatat/spalat/degresat/gresat/schimbat bucse, pentru ca... caraia. Gasiti aici http://vwforum.ro/topic/47313-golfuletul-meu-silver/page__view__findpost__p__1828559 povestea completa. Ce vreau sa precizez e ca bucsa aia mica din capatul electromotorului a fost inlocuita cu un rulment cu ace la recomandarea celui care mi-a facut lucrarea. Ce parere aveti ?... a mai facut cineva asa ceva ?.. o fi mai bine asa ?

 

Sunt deja doi ani de cand s-a facut lucrarea, functioneaza ceas si acum, sunt foarte multumit !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!