Jump to content

Electromotor - probleme


vale46
 Share

Postare recomandată

daca bendixul,partea cu dinti era uzata rau in momentul cand iti ataca coroana se auzea un zgomot de fie pe fier destul de tare.Acceasi problema am avuto si eu la g4 si accelasi lucru l-am facut si eu ca tine si dupa 3 zile iar ramanea cuplat bendixul si revenea greu.Si eu am desfacut elect l-am uns ..l-am curatat..etc.Pana nu l-am alimentat pe bank..si uns axul cu ulei in sarccina...nu sa rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • SOLAR

    10

  • katut

    10

  • GABIVVX

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

O problema interesanta si la mine, acum ca a venit caldura, aud tot mai des acel carait de la pornire. De multe ori nu face dimineata cand pornesc de acasa si face pe urma cand e cald motorul. Inainte se manifesta doar pe frig, am schimbat o data bucsele, alta data platoul cu perii pentru ca pornea greu iarna... acum iar problema asta, ce mai e acum ? Motorul nu se opreste in timpul sau dupa acel carait, porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie uns cu ulei bendixul :lol: Si eu am muncit degeaba si pana sa imi dau seama...Si dupa ce mi-am dat seama mi-a spus un meseriasi bun cum stau lucrurile :lol: Am fost la el de am facut operatia ca ma saturasem de dat jos electromotorul de 2 ori.Se scoate electromotorul de pe masina se pune pe bank se alimenteaza si cand iti iese bendixul afara se unge cu ulei(doar cu ulei nu cu vasilina).Se fac 10 cuplari pe bank sa se unge bine si treaba e rezolvata.Daca stii tu cum fac bani baietii din service cu treaba asta...Domne am schimbat..aia...aia ;)

am postat lucrul asta de 3 ori...acum am vazut :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar ai mai postat rezolvarea asta (ai putea sa faci un refren cu ea, sa-i raspunda automat fiecaruia care posteaza in acest topic :blah: ) , dar nu stiam daca se aplica si la mine. Informativ, cat tine chestia asta, adica dupa ce ai uns cu ulei, tine macar un an pana sa caraie iar ?... Trebuie sa rezolv si eu cat mai repede, ca deja ma dispera acel carait, toata lumea se uita, parca sunt cu caruta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 1 an,1 an jumate..nu mai am probleme.Incearca sa faci pe cat posibil de repede treaba pt ca exista riscul sa se perpeleasca dintii volantei.Electromotorul tau e identic cu ceel postat de mine in poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca asa ceva era, nu-mi mai amintesc chiar exact, stiu ca era Bosch (sau toate sunt Bosch ? :) )... dar era negru si capacul din fata (daca are vreo relevanta acest lucru). Raman in concediu de luni si o sa ma duc cu el la un electrician, singur parca nu m-as baga, pentru ca mainile mele sunt de obicei doua stangi la lucruri din astea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... poate ma puteti ajuta si pe mine cu o problema.... Golful meu .. 1.9 tdi ALH 90 cp din 2003 cateodata ii pun contactul, se aprind toti martorii, ii las sa se stinga si cand ii dau sa porneasca nu se intampla nimic... invart cheia in gol...nici un sunet nimik.... mentionez ca nu se aprinde nici un martor in bord.....pe tester am puso de 10 ori .. nu raporteaza nici o eroare... bateria e schimbata recent...am intrebat mai multa lume printre care si electricieni... si nu au stiut sa dea un raspuns... ca trebuie verificat traseul....ca electromotorul...Cand se intampla chestia mai sus mentionata ... reusesc sa o pornesc...dupa mai multe incercari....scot chaia o bag iar .. si tot asa de cateva ori cateodata poate sa fie si 3 ori cateodata poate sa fie si de 20 de ori..... si apoi daca o opresc nu mai face.....iar dupa o perioada e timp... cateva zile sau cateva luni... iar va face asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-au vrut sa-ti faca o revizie la electromotor? Sa-ti verifice contactul n-au vrut?

Auzi dar asta ce e? Ok vad ca nu prea intelegi mesajele altor colegi asa ca nu le vei intelege nici pe ale mele...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@beetle..posibil cablajul electric al contactului cu cheie.Pune si tu un hot :lol: sau un electrician bun sa iti porneasca masina direct din fire fara cablajul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind da e topic deschis de mine dar l`au inchis ca cica se mai discuta pe forum.. dar moderatoru nu intelegea problema mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Al Bundy ti-a raspuns dar nu cred ca ai luat in considerare. Ai verificat ce a spus el? Sunt sigur ca nu ai verificat. Dupa cum vezi cam toti ne gandim la acelasi lucru.

Moderatorul a considerat ca problema ta isi are o solutie in linkurile trimise+ raspunsurile primite deja.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind de ce ma certi my friend.. sunt incepator... nu stiu asa multe ... am vb cu al bundy .. mi`a explicat .. o sa incerc ce mi`a zis ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy chiar stie ce spune . Verifica ce ti-a spus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Azi am patit si eu un fenomen cu electromotorul si anume:ajung la alimentara,opresc masina imi fac treaba dupa care ii pun contactul si cand sa dau la cheie se aude un tanc si martorii erau totii aprinsi in bord.Ii mai dau o data si porneste la sfert.Ori nu am tinut eu contactul cum trebuie ori am ceva probleme cu electromotorul.Este pentru prima oara cand am patit treaba asta.MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa te lase platoul cu carbuni in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cam cat costa acest platou cu carbuni si se schimba usor???Se pot cumpara doar carbunii si lipii sau neaparat cu acel platou.??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nasoala ca trebuie luat codul de pe electromotor si producatorul lui(valeo.bosch)pt identificarea platoului cu carbuni.Preturi de la 50 lei pe bosch la 80 lei cargo.Am senzatia ca sunt 3 modele de platou cu carbuni.Oricum daca mai face figuri inainte de toate trebuie facuta o vizita la un electrician bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in legatura cu electromotoru am si eu ceva probleme,de vreo 4-5luni i-am schimbat carbuni ca numai vroia sa porneasca deloc,acuma cand merg prin bucuresti cu ea nu am nici un fel de problema dar daca plec la mare sau la munte gata se strica,cum opresc pe drum si vreau sa o pornesc numai porneste decat dupa ce lovesc cu ceva electromotoru,dar ciudat ca se intampla doar la drum lung.sper sa ma ajutati cu un sfat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu necesita o ,,spalare'' a electromotorului, nu cu apa pe dinafara, ci demontare si degresare a platoului cu carbuni, a miezului bobinei de la starter, ... o ungere cu vaselina noua a pieselor care se ung si cam atit . Cel mai probabil tie ti se blocheaza un carbune in ghidaj, din cauza mizeriei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

eu am probleme cu pornirea, dar numai la frig.

acuma de ex. pe timp de vara porneste OK.

pe timp de iarna, daca sta cateva zile nepornit, face un clik si atat, nu porneste, mentionez ca am acum. VARTA de 1 an.

pornesc motorul cu alt acumulator sau il pun pe asta la incarcat, apoi porneste.

care credeti ca e problema ?

daca e electromotorul - periile, rugina .... ? il desfac si il curat.

ceva sfaturi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul, ca nu incarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil sa fie alternatorul.

stii o metoda simpla de verificare a incarcarii acumulatorului ?

parca se pune ampermetru intre borna + si firul rosu (practic in serie cu acum.) ???

ce valoare trebuie sa arate daca incarca ?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune ul voltmetru pe bornele bateriei si trebuie sa ai 14v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat bateria si sunt : 12 V la rece (cu motorul oprit)

13,5 - 13,6 cu motorul pornit si cu consumatori.

ce zici ? e putin ? incarca alternatorul sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie intre 13.8V si 14.4 V. Daca o turezi creste tensiunea la alternator adica pe la1000-1500rot/in? Daca se incadreaza in plaja asta putin turata e ok.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!