Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Va salut colegii. Am schimbat suportul dogbone cat si suportul de la cutia de viteze. Problema persista. Am gasit un senzor la pedala de ambreiaj (switch) care se presupune ca ar scadea cantitatea de motorina injectata atunci cand este calcata pedala de ambreiaj pentru a nu schimba vitezele cu soc. Ideea este ca la mine acel senzor nu atinge pedala de ambreiaj. Fizic exista, este conectat la mufa dar este un mic spatiu intre senzor si pedala de ambreiaj atunci cand nu este apasata. Socul resimtit la schimbarea treptelor este inca prezent. Scuze daca sunt putin off topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa-l sa atinga cumva, vezi de ce nu atinge. Lipeste cv pe el cu banda dublu adeziva temporar si vezi daca e diferenta. Diferenta clar e, eu observ ca daca e pedala apasata, pe loc, motorul raspunde mai rapid la modularea pedalei de acceleratie, dar nu stiu daca se resimte si in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un alt senzor astazi din dezmembrari. Acelasi cod. Adevarul ca acuma atinge pedala. Interesant este ca in ciuda tuturor aparentelor, tot face. Pregnant din treapta 2 in treapta 3. Mentionez ca a facut chiar si fara cardan. Chiar nu stiu ce sa ii mai fac. Oare trebuie pus vag-comul daca am schimbat senzorul ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin. Am schimbat cei trei suporti. S-au schimbat multe la masina insa smucitura la actionarea pedalei de ambreiaj in viteza a ramas. S-au verificat planetare, cardan. Toate au un mic joc normal. Vreo idee ceva ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, astazi am mers la mecanic, bucuros si parca nerabdator sa imi schimb bieleta de directie (troncane ceva, la denivelari in general si nu suport chestia asta, nu merge cu muzica data mai tare , ca tot simt :))), cand ajung surpriza, nu are pic de joc la roti, am inceput sa miscam tare de masina si am observat ca motorul se misca tare spre foarte tare si parca in momentul ala se aude ceva.

Masina are si restul simptomelor ca ar fi dus suportul (este vorba despre cel de la cutie din stanga), dar poate sa bata/troncane de la denivelari din cauza asta? L-as schimba si nu l-as schimba, ca e cam scumput  si mai tare ma streseaza bataia respectiva decat miste trepidatii si restul simptomelor si modelul ce l-am vazut nici nu seamana 100%.

In roti nu are nici un joc, nici stanga nici dreapta, deci asta ar cam fi singura posibilitate...(doar ca mie unul imi da cu virgula, de ce sa bata de la suportul motor), la cum face cateodata la denivelari trebuia sa se simta macar putin cand misti tare de roata, dar surpriza, nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt anumite jocuri care se pot demasca doar cu masina pe pozitie de rulare. Eu am patit asa , cand era masina urcata pe elevator nu avea joc in directie , in momentul cand baga cricul sub roata si o tine in presiune ( ca atunci cand sta pe asfalt) jocul era evident .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Pentru ca sunt norocos de fel, dupa ce mi s-a rupt in mers distributia, draga mea bora a zis ca ar fi ok sa se rupa in mers si tamponul la cutie, DAR NU ORICUM, NUUU, sa se rupa suruburile si sa ramana in cutie, ca deh.

Aveti vreo idee, ati patit ceva gen? Cum scot de acolo surubul?

Am gasit o trusa de scos suruburi rupte de la yato, ar merge asa ceva? https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/extractoare/suruburi/yato/yt-0590-set-extractoare-suruburi-rupte-6-buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie cam nasol ca ai filet in aluminiu si trebuie grija mare la gaurile facute cu burghiul sa fie centrate perfect apoi bagi extractorul dar asta ar fi cea mai mica problema pe langa supapele indoite din chiulasa.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh, nu ca distribuția s.a rupt acum 3 luni, am dus-o la rectificat și am făcut-o acasă,(cu multe documentari de pe forum) am scăpat ieftin ca s-a rupt doar cureaua mică, pana acum motorul merge bine, treaba e ca se țin ghinioanele de mine. 

Treaba cu cutia am pățit-o azi, am mers 50km cu ea într-un șurub, inițial nu întra în viteza, am zis ca ce poate sa fie, o tija sărita de la timonerie, ceva, da de unde... 

Încerc mâine sa dau cu un spiral de 3 gauri și sper sa îmi iasă, nu as schimba cutia pentru 2 șuruburi, știu ca alea la tampon după ce le slabeam ieșeau lejer la mâna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, florin_gti said:

Vezi ca sunt anumite jocuri care se pot demasca doar cu masina pe pozitie de rulare. Eu am patit asa , cand era masina urcata pe elevator nu avea joc in directie , in momentul cand baga cricul sub roata si o tine in presiune ( ca atunci cand sta pe asfalt) jocul era evident .

Nu am ridicat-o pe elevator, am ridicat doar partea dreapta cu cricul, am comandat oricum suportul,, o s il schimb si aia e, am gasit lemforder cu 165  lei, am mai miscat astazi de masina, am "hatanat-o", dar nu cred ca are treaba cu suportul de la motor pana la urma, eu cred ca ajung la ce m am gandit la inceput, bucse bara stabilizatoare/bieleta antiruliu, cred ca o sa incerc sa trec peste si o las sa bata pana o ia dracu scuzati limbajul sau pana se rupe ceva, nu cred ca mai merita prea multa atentie cotetul, ca vad ca de la prea multa atentie apar probleme dupa probleme.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba de la stabilizatoare se aude in gropi/denivelari. Cea de la cutie se auzea la mine cand luam curba si modulam acceleratia ca sa intre in balans motorul si atunci pacanea clar. Am si pus telefonul sa filmez suportul.

E adevarat, cand ridici pe cric doar o parte a masinii, sansele sunt ca suspensia sa stea in tensiune si sa nu vezi ce si cum, mai ales bucsele de care amintesc. Pe elevator e recomandat, deoarece ridici ambele parti si nu mai sta tensionata bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa ma invart ca un catel in jurul cozii :)), am mai auzit de la unele persoane ca bileleta de directie nu se verifica cu masia pe cric, zis si facut, dimineata la 7.30 da si trage de roata, surpriza, bate :)), acum nu sunt sigur daca e cap de bara/bieleta, mizez 90% bieleta, maine merg sa schimb suportul de la motor, daca are chef nenea sa schimbe bieleta, o schimb si pe ea, daca nu la primavara/inainte de itp :),  oricum trebuie sa fac si directia(unghiul de fuga, l-am facut vineri, dar s-a umblat in partea in care nu trebuia, si sta volanul vreo 12-15 grade in stanga, si colac peste pupaza mi a aparut esp in bord :))), dar cica din cauza asta ar fi, nu stiu ce citeste pozitia volanului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: suport motor schimbat, imbunatatiri cat am observat in 5 minute si 5/6 km, vibratii in habitaclu nu prea mai sunt, inainte vibra si volanul si daca puneam ceva in suportul de pahare, si cand dau drumul la ambreiaj se simte diferenta, bataia se pare ca provine de la bucsele barei stabilizatoare, a facut mecanicul o tablita si a bagat-o jos intre bara stabilizatoare si bucsa  si nu mai bate, pana o sa sara tablita, bine inteles :)), de schimbat in primavara, anul asta ii ajunge, sper :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat este o bucsa umbli cu table...trist sa auzi asa ceva...inclusiv tamponul si bucsele le puteai schimba acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate n-ai scule, loc, chef, cunostinte necesare...Sa iei bucse originale,sunt ieftine si orice altceva nu merita.

ps: really, don't even think about it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sdR+ stiu ca le pot schimba acasa, probabil am si sculele necesare, am si canal in garaj, si bucsele sunt comandate, (30 lei lemforder, se gasesc incepand cu 3 lei bucata, dar alea cred ca nu tin nici de la magazin pana acasa, dapai sa le si montezi :))), dar imi lipseste un lucru important, probabil cel mai important cheful, nu e ceva de siguranta, e destul de frig afara si m-am si saturat de lucrat pe la cotet.

Iar suportul de la motor l-am schimbat singur, pe mecanic l-am pus sa verifice dupa daca e strans cat trebuie/sa stranga cat crede el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ce parere aveti de marca FLENNOR? Am gasit suporturi la preturi bunicele. M-am gandit sa vad daca schimba putin vibratiile masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe alte forumuri ar fi de evitat. Eu i-am înlocuit cu  Febi, momentan coafura rezistă:))

Ce fel de vibraţii ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe cutie se misca daca misc de motor, iar in masina la relanti vibreaza volanul gen cum vibreaza telefonul :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este vizibil deteriorat, asta este. Vibraţiile pot fi din cauza suportului antibalans, ăla de sub cutie, aici  se poate verifica uşor. Se demontează suportul (uite AICI cum arată, la remontare şuruburile se strâng la 50Nm) şi porneşti maşina. Dacă au dispărut vibraţiile...ai găsit buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Recomandare producator suport motor stanga (partea soferului) Golf 4 AZD ? Ceva aftermarket.. OEM e 600 lei...cam mult zic.

Cred ca are codul OEM 1J0199555AK

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia Lemforder, are acelasi cod si costa pana in 300 lei. Febi, Swag e in jur de 150 dar din proprie experiență tin si jumatate cat Lemforder. Intreaba la un magazin de piese sau pe forum la cei ce comercializeaza piese, exp Volksparts.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am înlocuit toate cele 3 suporturi ale motorului meu în urmă cu aproximativ o lună și se pare că încă mai au mișcare în ele. Primul pe care l-am schimbat a fost și mai rău, așa că l-am returnat la ECP și mi-au dat cel pe care îl am acum, ceea ce este mai bine. Dacă balansez motorul, suportul cutiei de viteze se mișcă destul de mult, probabil aproximativ 10mm sau cam așa ceva. Este normal? Îl pot simți când schimb treapta de viteză, nu este mult, dar este vizibil pentru că mă aștept, cred. Este mult mai bine decât înainte să le schimb.

Mulțumiri

Golf IV 1.6 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare dragi colegi .Ma poate ajuta cineva cu o informatie referitoare la cuplurile de strangere ptr suruburile de la tamponul antibalans .Am gasit ceva cu 50 dar suruburile sunt de marimi diferite si mai multca sigur au cupluri diferite .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!