Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Lemforder achipeaza OE -GM,FIAT,VW,PSA,DAIMLER platesti calitatea nu numai firma.Piesele de acest gen(adica supuse uzurii) nu se iau din dezmebrari. Risti sa-ti cada motorul la propriu pe sosea si este mai mare paguba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am schimbat si eu in primavera suportul de la cutie si cel dogbone cu unele Lemforder pe codurile respective pt auto din semnatura si pe moment s-au vazut ceva imbunatatiri, dar nu cum ma asteptam. Recent am observat ca pe cel de la cutie iar il pot misca cu mana si problemele vechi au reaparut. M-ar interesa sa montez unul mai rigid (ma gandesc de la GTi sau TT) dar imi este teama sa nu patesc la fel dupa 6 luni...   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa-l schimbi, sunt prost conceputi, se slabesc repede. Cauta un furtun care se potriveste si baga-l in locul incercuit cu rosu din poza si nu mai ai treaba cu miscatul, verificat de mine merge perfect.post-66258-0-68543000-1445941965_thumb.j

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pui unele de diesel..., AJM ar potrivi, cele de 131cp sunt alt design.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ce parere aveti despre solutia asta? Poate afecta cu ceva functionarea motorului/masinii? Daca da cu ce, in fara de a mari vibratia la interior?

 

Eu stiu ca suportii motor trebuie sa se miste, sa fie elastici, dar daca ar fi mai rigizi decat ii face producatorul, prin aplicarea acelui cauciuc, se poate uza motorul mai repede, cutia de viteze, ceva?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu e ok, doar sa fie curatat bine suportul sa aiba priza buna si sa folosesti adeziv/silicon de calitate precum celui din video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzina merge la diesel NU recomand ,experienta proprie cu cele anticuplu.

 

L.E-

Tot cu etansant de parbriz le-am umplut si eu,problema este ca la parbriz aplici o dunga subtire pe cind aici trebuie umplute acele goluri.Are nevoie de mult timp pentru uscare altfel nu va tine,eu am scos materialul dupa 3 zile pentru ca vibra extrem de rau masina,si inca nu se uscase.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am o problema la un bora ajm. La treptele superioare cand apas de ped de acceleratie se aude un poc dinspre motor.oricat de lin ating pedala poc-ul se aude. Altfel merge bine,intra in viteze usor. Ar fi de vina dogbone-ul sau un suport de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

suportul de sub cutia filtrului de aer e suport de motor sau de cutie? e pe stanga sau pe dreapta?nu stiu cum se ia referinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, cu ce ai schimbat bucsa mica de la dogbone(si la mine misca schimbatorul)?  stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am schimbat suportul. ..se mișcă în continuare, am.intarit cu un alt cauciuc suportul de sus din partea dreapta Cum te uiți la mașină si acum nu se mai mișcă așa tare, încearcă și tu sa întărești cu un cauciuc suportul ăla, poate ajuta, un an noi fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gândesc ca este mai moale cauciucul pentru ca motorul diesel are o mișcare mai pronunțată, tamponul de benzina este mai rigid, așa ar trebui, un an nou fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am cumparat si eu pe cel din stanga, sofer, umbla motoru parca-i pe balansuar.. iar cand faci pedala intr-o panta daca o tin mult se aud niste trepidatii ca si cum s-ar scutura ceva sub capota.. :o cu inlocuirea lui sper sa nu se mai auda.. cauciucul singur nu se gaseste, deci trebuie luat tot ansamblul... golf 4 1,4 benzina

Modificat de aragorn2033
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne la curent despre cum se comporta! Eu stiu ca daca schimbi unul, trebuie sa-l schimbi si pe celalalt. De la ce firma este suportul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

 

 

allboy1988   eu am comandat de la autokarma acest ''dogbone'' firma Swag pentru  Vw Bora 1.6 16v cod  motor AZD.

 

 

A 2-a zi am fost sunat ca nu mai au pe stoc acest tip de suport,dar imi recomanda Vaico.

M-am trezit cu un suport cu urmatorul cod 1J0199851R.

Am verificat pe vagpart.com si acesta apare ca sa montat doar pe motoare diesel.

Am sunat la autokarma,bineinteles ca raspunsul lor a fost ''programul nostru arata ca se potriveste,nu stim unde ati vazut Dvs. ca nu se potriveste''.

Pentru AZD sa pus din fabrica ''dogbone'' cu acest cod 1J0199851AA.

 

Am montat respectivul dogbone trimis de ei si se simt vibratii in caroserie la relanti.

L-am montat de aproximativ 1 luna..am circulat aproximativ 1.000 km si deja sa slabit putin (incepe sa scuture).

 

Cu dogbone-ul vechi nu trepida caroseria deloc,dar cand schimbam viteza si dadeam drumu la ambreiaj scutura si se misca la gropi schimbatorul.

 

 

 

 

 

 

 

 


Am uitat sa spun ca nu stiu daca si in cazul suportului stanga-dreapta ar fi acelasi simptom.

Eu ma refeream la bieleta anti-rasturnare/suport parte spate/dogbone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am bieleta anti balans de poliuretan ( se simt rau vibratiile) si acum mi am schimbat suportul de la cutie cu unul pentru 1.9 tdi 130cp. intra acum im viteza ,zici ca i noua  :icon_thumleft:  insa vibreaza ca dracu  :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

M-a mancat si pe mine sa schimba toate tampoane desi trebuia schimbat doar dogbone-ul.  Am pus lemforder cu exceptia celui de sus (dreapta) care e febi pentru ca nu se gaseste pe nicaieri lemforder. Din pacate in urma operatiunii m-am ales cu vibratii in volan mai ales la rece. Aveti idee daca e de vine febi-ul sau daca sunt toate la un loc? Acum imi pare rau ca nu am pastrat tamponul vechi de la motor pentru ca l-as fi pus la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu suportul de la cutie, cel de sus, de langa baterie. L-am schimbat singur in curte la un prieten in 20 de minute. Concluzii:

- Zgomot in interior la gropi redus substantial.

- Jocul la schimbatorul de viteze s-a micsorat in treptele 1-2.

- Schimbarea treptelor de viteza  se face mai lin.

Pe total eu sunt foarte multumit de schimbare, a meritat din plin efortul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 05.01.2016 at 4:00 PM, miyagirza said:

Eu ma gândesc ca este mai moale cauciucul pentru ca motorul diesel are o mișcare mai pronunțată, tamponul de benzina este mai rigid, așa ar trebui, un an nou fericit!

Salut, ai rezolvat problema cu caraiala? Am aceeași problema și nu i dau de cap 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

nu stiu daca este postarea corecta dar cred ca in mare parte problema mea tine de suportii motorului.

De ceva vreme am vazut motorul parca tot mai lasat in partea dreapta cum te uiti la masina . Dupa posturile citite aici m-am dus si am miscat de motor fata spate , e drept se misca foarte usor in tampon iar toleranta este cam 7,5 mm fata spate ( ce am reusit sa masor cu un subler de adancime la miscarea fortata a motorului )

Am pus si ceva poze cu inclinatia motorului si astept parerile dumneavostra . Nu sunt probleme la schimbarea vitezelor , sigurul zgomot mai ciudat este faptul ca la pornire atunci cand actioneaza electromotorul s-ar aude ceva de genul o bataie in fier. Si in plus cand are turatia in mers de 2500-2800 rot /min , parca ar avea un zgomot de genul cand atinge toba in caroserie ( am verificat pe jos esapamentul este in regula si etanseizat cum trebuie )

Credeti ca problema este tamponul de deasupra cutiei ?

Este vb despre golf 4 1.4 Benzina , cod BCA , an 2004 , km 102000 , cat se poate de autentici .

20161004_132236.jpg

20161004_132242.jpg

20161004_132603.jpg

20161004_132609.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia si pune pe cineva cand pornesti masina sa urmareasca cursa la tampon sa vada daca se ''zbate'' ca sa zic asa...oricum daca poti misca motorul usurel deja acel tampon...cand tragi de motor ar trebui sa aibe oarece miscare inainte / inapoi dar insesizabila si foarte ''elastica''(ca un elastic foarte dur)...verifica i si pe ceilalti doi ca nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat , problematic este doar cel de sus stanga , langa baterie . Am pus pe cineva sa accelereze masina si la accelerare si deccelerare se misca cam 5 mm fata spate fata de asezarea initiala . Acum intreb si pe cei care au acest tip de motor , din ce se vede in poza se pare ca este si un pic cazut in dreapta .

In acest caz se modifica si pozitia de lucru a planetarei ( a planetarelor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!