Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Buna,

 

De unde se sprijina motorul dedesubt cand vrei sa schimbi suportii sau sa lucrezi altceva cu suportii demontati?

Ma gandesc ca baia de ulei nu e cel mai indicat punct.

Multumesc mult. Daca aveti ceva poze ar fi si mai ok (eu sunt interesat de moatoare TDI).

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Coltul la baia de ulei(partea cu fulia) e ok e rezistent, doar sa pui un lemn si eventual un polistiren mai dur intre.

Eu sunt curios la cutie care e punctul de prijin mai tare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il suspenzi cu ajutorul unei macarale e cel mai sigur/usor.

Pe baie/cutie risti ca la un moment dat sa alunece dar...fiecare dupa posibilitati.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ma gandeam ca suspendarea este cea mai indicata.

Dar nu am macara ...

Daca pun un butuc serios de lemn exact la nivelul la care e acum motorul pe o zona extinsa (baie + cutie) e ok?

Sau trebuie putin ridicat motorul in cazul schimbarii suportilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

teoretic nu trebuie ridicat deloc, dar e indicat, cativa mm, sa stea lejer cand strangi suruburile de pe suport pe motor/cutie, apoi il lasi jos. Mai ales ca cel nou va fi mai tzapan si va sta putin mai sus.

Din cate stiu eu, cutia nici nu ai de sa o suspenzi, ca nu are ureche, cum are motorul.

Nu te speria ca nu are de ce sa alunece de pe suport, pt ca intotdeauna va fi prins in 2 puncte fixe, adica celelalt suport si dog-bone care nu permite joc radial si axial.

 

Important e sa folosesti suruburi noi ca sa nu risti sa-ti pice motorul. Asa este recomandat de producator pt ca sunt suruburi care se intind, dar e alegerea ta pana la urma.

Sa respecti de asemenea pozitia de montare a suportilor.


Salut, am schimbat eu azi suporții de la cutie parcă e alta mașină, a devenit mai rigida. Nu mai troncane la orice gropitza și nu se mai misca schimbătorul de viteze plus direcția mult mai precisa. Cel din stânga(pe partea șoferului) era praf. Ziceai ca se rupe masina când treceam peste liniile de tramvai.

Ai niste poze cu cel de la cutie, cum se prezenta insertia de cauciuc? Ce anume insemna "praf"?

Eu suspectez la mine acel suport, dar sincer, de afara pare totul ok si e destul de rigid, adica daca prind bine motorul pot sa-l misc cam 1cm in total in suportul de la cutie.

Cel de la motor l-am dat jos recent la schimbul de distributie si nu aveam ce sa-i reporosez, arata exemplar dupa 15 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marius cu o mica problema te deranjez. Aveam o bataie pe partea stanga cand luam putin de volan stanga. Am schimbat suportul de sus de la cutia de viteze, zgomotul a disparut o luna, apoi a reaparut! Intrebarea este se poate ca din suporti, motorul sa se poata regla putin lateral? Ma gandesc ca noul suport sa nu fie montat corect. Am pus suport febi, motorul este 1.9 alh. Multumesc anticipat!
 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu stiu, asta incerc sa aflu si eu. cred ca din suport, fiindca la mine, cand e mai rece si se zguduie motorul mai tare cand porneste se aude acelasi trancanit pt o fractiune de secunda.

Zgomotul asta se aude cand iau de volan dreapta si bruschez acceleratia in a a-2a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie vre-un coleg daca la motor se poate modifica pozitia din suporti, adica daca suporti motor au ceva reglaje?

Multumim anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Febi din pacate nu sint cele mai calitative produse.Alezajele din suport nu permit reglaje decit 2-3 mm.Probabil ca au cedat. Trage de motor si daca se misca la mina ar trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt ordinare dpdv calitativ, dar sa cedeze intr-o saptamana?! Precizez ca motorul se misca foarte putin, o las in viteza si misc de masina inainte/inapoi si abia se misca. Ma gandesc sa nu fie aliniat stanga-dreapta. Multumesc!

Modificat de georgebz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu sigur am coborat pana in beci(boxa) de i-am facut poza suportului dinspre cutie.Se vede in poze unde am marcat cu sageti.Partea in care se prinde de caroserie e fixa ca sa zicem asa iar unde se prinde de cutie se poate alinia stanga-dreapta aprox. 1 cm in fiecare parte.

post-98189-0-94166200-1425746369_thumb.j

post-98189-0-96097200-1425746380_thumb.j

post-98189-0-59953900-1425746388_thumb.j

post-98189-0-57134700-1425746395_thumb.j

post-98189-0-94166200-1425746369_thumb.j

post-98189-0-96097200-1425746380_thumb.j

post-98189-0-59953900-1425746388_thumb.j

post-98189-0-57134700-1425746395_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Tot ce spune manualul la asta de la cel de la cutie e ca cele 2 muchii(de la cele 2 piese mari de aluminiu) trebuie sa fie paralele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simti vibratii la relanti  in volan si schimbator?! De obicei se monteaza suruburile la jumatatea ''canalului'',cam greu de crezut ca mecanicul nu le-a pus la jumate dar poti sa te uiti.Poate nu sint suficient strinse si au joc.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simt vibratii...sunt mai degraba niste batai pe partea stanga cabd iau de volan stranga, suruburile sunt aproape la jumatate, nu este nici unul slabit! Gandul ma duce mai degraba ca trebuie sa schimb flansele! Multumesc mult pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu codurile șuruburilor pt suportii de motor? Am schimbat dogbone+suportul de la cutie si schimbatorul se misca cand trec peste denivelari appx 1-2cm fata-spate, intra perfect in fiecare treapta.am incercat sa bloche miscarea tamponului dreapta (pasager) cu un lemn si am mers pe drum denivelat, e drept ca s-au transmis vibratii in caroserie dar schimbatorul nu s-a mai miscat...se poate transmite miscare la schimbator de la acest tampon? Multumesc, salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am gasit aici dupa o cautare mai atenta, scuze.am schimbat tamponul drepta si miscarile schimbatorului s-au redus semnificativ, sunt sigur ca daca schimb si dogbone nu se va mai misca deloc. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cum se diagnostica un dogbone uzat?

 

Schimbatorul mi se misca la accelereari/deccelerari

Nu face poc cand iau piciorul de pe acceleratie sau cand o apas (desi ce-i drept se cam accelereaza in usoare suturi uneori dar nu stiu daca are treaba cu dogbone..)

 

Dar in schimb imi cam agata la treapta a 2-a, desi am schimbatu uleiul si am uns timoneria

 

E posibil sa fie de la dogbone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se misca schimbatorul cand treceam peste denivelari destul de violent, inițial am crezut ca este vb de dogbone, l-am schimbat cu unul ieftin dar fara rezultat, am schimbat si suportul cutiei de viteze, mișcare persista...si ieri am schimbat suportul din partea stanga cum te uiti la motor, desi parea destul de solid, cauciucul era foarte moale...dupa schimbarea lui s-a simtit imediat o imbunatatire la accelerare, frana de motor, si miscarea s-a schimbatorului s-a diminuat 60-70%, cred ca miscarea care a ramas se datoreaza suportului dogbone.acum ma îngrijorează suruburile, se pare ca este obligatoriu sa se foloseasca suruburi noi in cazul demontarii, imi poate confirma cineva daca este intradevar un motiv de ingrijorare? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E recomandat sa le schimbi, nimeni nu poate sa-ti spuna daca va tine sau nu, dar ca sa dormi linistit, pui noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos, as vrea sa va intreb daca imi puteti spune diferenta intre suportul dogbone pt cutie automata si cel pt cutie manuala, banuiesc ca din greseala mi-au livrat suport pt cutie automata, exista miscare pronuntata in partea dij mijloc, la acel cauciuc care înconjoară surubul ce vine prins in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , deranjez si eu cu o problema , la masina din semnatura cod motor AUS as vrea sa cumpar un suport motor/cutia de viteze partea sofer. merg de ceva timp cu el dus dar nu stiam ca pot fi mari probleme dar dupa ce am citit aici , am decis ca trebuie schimbat de aceea vreau sa imi recomandati un suport mai ieftin si daca pot sa il montez acasa sigur, am vazut ca s-ar putea monta cu o macara sau ceva asezat bine sub el dar... vreau mai multe detalii daca se poate :)

Intre timp am facut si un video

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am febi pe un 1.9 tdi, are deja 10k km si se tine bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cam tremura,dar il mai las o vreme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat astazi cu unul sh si se simte diferenta , mai exact: cand decelerez nu se mai bruscheaza masina si nici la frana de motor numai bruscheaza doar ca motorul parca are aceeasi pozitie putin aplecat spre acel tampon si mai este putin joc cand misc de motor cu mana dar probabil asa trebuie ca sa poata absorbii socurile asa a zis si mecanicul dar , a zis mecanicul... :) Sa vedem cat o tine asta sh ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

DA, si eu am scapat de trancanicul de care spuneam acum cateva posturi. NU stiu ce legaturea avea de facea numai cand luam de volan un sfert de tura la dreapta.

Am schimbat tamponul de la cutie cu unul de pe AJM(1J0 199 555 P) cu km putini primit pt test, si ala a ramas pe masina, numai bine ca e proiectat pt un cuplu mai mare :D. maine imi vin suruburile noi. La mana se misca, cam tot asa, am si ramas putin dezamagit in prima faza. Unu nou pe lemforder se intinde de la 270 la 328ron, am cerut si cum am eu, si de ajm si de asz/arl(dar la ala difera daca e cutie de 6). OEM, in jur de 480.

 

Am si filmat in mers suportul, ce sa va zic, era gata sa zboare din suport, se misca bine pana la limita care i-o permitea carcasa metalica.

Culmea (culmilor) este ca in urma necropsiei celui original (teminatia AJ) nu avea nimic distrus in el, dar mi se parea destul de moale cauciucul. Am sa revin cu poze.

Am faut o disectie si la dogbone, nici ala nu are nimic rupt/tocit in el. Deocamdata l-am lasat tot pe ala.

 

Eu le scriu aici, macar pt micul meu jurnal, cum se face a 16-a pagina, e ca si inexistent :lol:

 

Niste poze:

 

post-34985-0-18670500-1427139476_thumb.j

post-34985-0-82854000-1427139476_thumb.j

post-34985-0-47540100-1427139477_thumb.j

post-34985-0-12501700-1427139478_thumb.j

post-34985-0-82730700-1427139478_thumb.j

post-34985-0-54114900-1427139479_thumb.j

post-34985-0-27787800-1427139480_thumb.j

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!