Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

o problema am si eu..

deci : daca aprind farurile si pornesc motorul ..se sting farurile de tot pt 1 secunda si se aprind la loc .. adik ia toata tensiunea la pornire.. bateria este noua am schimbato acum 2 zile .. si face la fel ca cea veche.. o fi alternatorul ?

am incercat acelasi procedeu sa pornesc cu farurile aprinse la alta masina si nu se sting de tot.. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mese_adi poate sa fie si electromotorul cu tot ce insemna el (bendix, bobina, carbuni etc). Pana nu desfaci nu rezolvi.

4eddie ai ales bateria bine? Ai masurat bateria veche?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si eu am probleme cu bateria si as vrea sa mi iau o varta dar nu stiu cati Amperi.Ma puteti ajuta va rog?

Pt motor 1.9 tdi bora.

Cea OEM in cazul motorizarii tale este de 74 amperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@krumel ce motor ai? Seria? Fabricantul are un catalog din care poti alege sau poti sa te uiti in manualul masinii. La 110 cai un 70Ah, la 90 un 65Ah.

Motor ALH de 90 cp.Este suficient una de 65 Amperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil dupa ce merg toata ziua cu masina sa nu mai porneasca deodata?am fost prin ploiesti azi si m-am oprit si la bricostore,dupa 10 min dupa ce m-am intors am dat s-o pornesc si am auzit decat clanc si s-a resetat ceasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea OEM in cazul motorizarii tale este de 74 amperi

Mi am cumparat astazi o baterie Varta de 74 Amperi,680 curent de pornire la pretul de 435 lei+20 manopera+4 lei atentie :lol: Bateria originala avea 70 de amperi.

Si am garantie 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil dupa ce merg toata ziua cu masina sa nu mai porneasca deodata?am fost prin ploiesti azi si m-am oprit si la bricostore,dupa 10 min dupa ce m-am intors am dat s-o pornesc si am auzit decat clanc si s-a resetat ceasul

Da, este foarte posibil. Daca bateria este veche nu mai conteaza cat timp sta la incarcat pentru ca se va descarca foarte repede. Asta ai patit si tu mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este posibil ca o baterie sa tina doar 3ani si 7 luni?Bateria a fost o caranda de 62ah si am avuto pe un golf 4.Cu vreo doua luni pina sa moara cind dadeam la contact imi licareau martorii esp si abs,apoi dupa ce am solicitato un pic mai mult,in sensul ca mi sa ars o bobina de ind si masina pornea in trei,dupa vreo 4 porniri in aceasta situatie,sa descarcat de to.Am puso la incarcat vreo 6 ore dar fara rezultat.Asa ca am luat un rombat calciu de 62 ah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil rica.

vad ca tu esti croit pe marcile astea autohtone, oricum daca vrei calitete si durata de viata mai mare ia si tu o varta sau un bosch, cum recomanda si neamtu'.

eu am pe golful din semnatura o varta de cind este masina (2003) si abia iarna asta a dat niste semne de oboseala, dar am completat cu niste apa distilata si am pus-o la incarcat si vad ca mai merge, cred ca o mai duc si anul asta cu ea.

oricum urmatoarea o sa fie tot o varta.

Modificat de adu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

Am o problema cu alternatorul, azi de dimineata am pornit masina si a inceput sa se aprinda si sa se stinga martorul de la baterie, am deschis capota si in interiorul alternatorului chitaie ceva dar neregulat(se aude 3 secunde dupa care dispare, apoi la fel).

Am avut senzatia ca aud asta cand viram rotile si acceleram, dar am zis ca mi se pare, ca e de la alta masina din trafic,...

O parere daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.

Rola de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut...mi-am luat de curand un golf 4 1.9 tdi ALH din 2001, deci sunt nou pe forumu asta.

si ca sa nu ma bucur din plin din el zilele astea...am iesit in oras si la un moment dat, nush daca in mers sau dupa stationare, mi s-a aprins martorul "bateria rosie". m-am gandit sa merg acasa, sa nu raman cu ea pe undeva. in mers, cand schimbam faza lunga mi se stingeau becurile din bord. am lasat-o in curte, iar a doua zi nu-mi mai pornea.

va recunosc ca nici nu sunt un cunoscator in ale mecanicii, insa cand ti se intampla ceva, atunci inveti. m-am uitat pe la baterie si am vazut ca acolo pe baterie, era in jurul unei rezistente dinaia verde, tot materialul topit. m-am uitat si io dupaia pe schema electrica, am vz ca e de la ventilatoare. adevarat, ptr ca cu cateva zile in urma mi s-a dus clima( ma gandeam ca e freonul). am curatat pe-acolo am pus-o la loc, ptr ca rezistena nu se arsese si cu ajutorul altei masini am pornit-o si pe a mea, vazand ca imi merge si clima. atunci am incercat sa masor la bornele bateriei si imi indica 9, 70. masurasem si cu motorul oprit si la fel. deci alternatorul ma gandesc ca nu imi incarca.am incercat sa masor si de la alternator pana la baterie sa vad continuitatea firelor, da nu am putut sa scot mufa din alternator;))..are ceva rupt pe-acolo

acuma intreb si io..si daca vrea cineva sa raspunda... o fi de la puntea asta de pe baterie cu rezistente...o fi facut vreun scurt, din moment ce am gasit ars pe-acolo si de aia sa nu-mi incarce?...........ori o fi alternatorul...ceva puntea de diode, carbuni...nush...

si inca o intrebare...:D...daca ar fi sa plec cu ea..sa o pornesc....cel mai apropiat service e la 40 de km de mine. as putea merge?...se poate intampla ceva?...sau indicat ar fi sa o tractez?

merci anticipat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu iti incarca deloc si ai mers pe baterie....pana s-a consumat. Incarca bateria ca sa poti merge cu ea, pana la service.

2. Nu se intampla nimic daca mergi asa cu ea - doar evita sa folosesti consumatorii - ac, faruri, etc...ca sa te tina bateria pana la service.

3. Probabil s-a dus modulul-releul de incarcare...cine stie. Abia cand desface alternatorul va constata.

4. Alea pe baterie sunt sigurante - nu rezistente - scurt nu are cum sa faca acolo, ca sunt numai plusuri. De obicei, datorita consumului mare si al contactelor imperfecte, se topesc sigurantele si soclurile.

Spor la treaba !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am nevoie de un sfat..

Am inlocuit ieri cureaua de la alternator cu una noua.. am zis sa fiu prevazator..nu a mai fost schimbata niciodata cred..

Insa..fiind nevoit sa fac un drum de vreo 100 km seara trecuta am observat ca intensitatea farurilor era ff slaba fata de obicei..sper sa nu ma insele ochii..insa..chiar eram parca pe orbecaite..

Mentionez ca pe detector imi arata permanent incarcarea de 14,4V, totul parea in regula in rest.. Bateria o am de 1 an si jumatate..

Sa fie vreo problema rezultata de la inlocuirea curelei de alternator?

Ce ar trebui sa verific? Cum imi dau seama daca e intesitatea care trebuie la faruri?

Va multumesc de orice sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut! am o problema si nu pot sa inteleg de unde ar proveni: de 2 zile mi se tot aude un sunet in bord "bip" scurt, de 2-3 ori pe minut, la care mi se intrerupe si casetofonul in timp ce se aude bipuitul ala. are vreo legatura cu bateria cumva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e cam asa:

Vineri cam am luat masina din service, era lasat casetofonul cumva deschis.Incerc sa o pornesc, dar nimic.

I-au 2 cabluri, o baterie de camion :D (sa fie rapida incarcarea) si porneste.Nu face figuri , pana astazi dimineata.Cand nu a mai pornit, toata saptamana a pornit , dar astazi pur

si simplu nu a vrut.Se aprind becurile in bord, cand dau contact NU SE STIG dar nu porneste. Am pus pornit-o iar prin cabluri, a luat-o dar mi-am zis ca poate e bateria dusa.

Am pus-o pe redresar 2h si NU a pornit de loc:((

Rezolvarea ar fi :

baterie noua

sau

o pornesc prin cabluri iar si ma duc sa ma plimb Iasi-Vaslui :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu mai folosi baterii de camion(24V) pentru a porni masina exista un risc destul de mare sa prajesti alte componente electronice deloc ieftine.

In al doilea rand trebuie sa identifici ce e de vina bateria sau ai o problema cu incarcarea pentru asta ai nevoie de un multimetru cu care sa masori tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit si pornit. Eventual sa vezi ce tensiune ai la bornele bateriei atunci cand incerci sa pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza 2:

dat bateria veche jos!

Pus baterie ZAP, de 62 A (cea veche era de 60) , acum porneste la sfert.Alternatorul incarca ca am facut proba. :)

Multumiri domnului Moog :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu la masina din semnatura o mica cu problema cu pornirea. Daca las masina 2-3 zile fara sa o pornesc trebuie sa chem pe cineva ca sa-mi dea curent ca sa plec( in 30 de secunde dupa ce pun cablurile masina porneste).

Bateria este destul de veche, dar as vrea sa fiu sigur ca ea este devina inainte de a o schimba! Ce trebuie sa verific( si cel mai important, cum!).

Mecanicu mi-a zis ca s-ar putea sa consume releu curent. Prin urmare am luat bornele vreo 2 zile de pe bateria, masina a pornit dar nu chiar la sfert de cheie.

Tin sa mentionez ca odata am pornit masina, imediat am oprit motorul si cand sa pornesc iar s-a auzit doar un tzac si s-a resetat ceasu si au vibrat"limbile" de la km si turometru.

Modificat de GinelSB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Detin un Golf 4, 1.6, 16V cu 113.234 KM in bord. Masina este cumparata recent,cam de 2 luni este in posesia mea si nu am avut probleme cu ea deloc. Vreau sa precizez faptul ca sunt incepator in ale condusului. Azi dimineata am plecat cu masina fara probleme insa la un moment dat cand am dat sa schimb din tr 1 in tr 2 a inceput sa trepideze masina ceva de speriat si a aparut in bord ALTERNATOR WORKSHOP. Am tras repede pe dreapta,opresc motorul dupa care dau sa plec iar si dupa cativa metri cand sa trec iar din tr 1 in tr 2 aceeasi problema.Am ajuns cu emotii pana acasa si a mai murit motorul inca o data. Problema este ca daca eu ma duc la service nu ma pricep deloc la partea mecanica si culmea masina sa stricat de cand umblu eu cu ea.Am reusit eu sa o "omor"?? ;deoarece am o problema cu schimbatul vitezelor si anume nu o accelerez destul si trepideaza asa ca la diesel de multe ori cand plec cu tr 1 sau o turez foarte tare pana in 5000 rpm uneori de frica sa nu moara motorul.Poate fi ceva de la ambreiajul motorului intrucat il chnui eu prea mult? Cel de la care am cumparat masina nu a precizat nimic de curea de distributie si din cate stiu trebuie schimbata la 60.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!