Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

Se poate reconditiona fara probleme in functie de defect 350>ron700 montaj inclus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da... In Bucuresti sunt mai multe ateliere, care repara asa ceva. Poate are doar releul dus si atunci scapa mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti un atelier bun in Bucuresti? Macar pentru o constatare?

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut o problema de dimineata

am plecat cu masina la servici si dupa vreo 10 km de mers nu mi a mai accelerat si mi s a aprins becul de la baterie in bord

am oprit o 2 minute si apoi am pornit o si nu am mai avut probleme

sa fie bateria de vina??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba alternatorul, daca aveai BC, iti aparea ALTERNATOR WORKSHOP, vezi daca mai incarca bateria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaneaza-o si vezi eroarea si curentul de incarcare pe vag-com (sau cu un multimetru).

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , am o problema mai veche si daca tot am stat azi pe forum cu o alta prob am zis s-o postez si pe asta sper sa o faca cat mai corect cu putinta...bun la masina din semnatura in momentul in care stau pe loc cu masina la relanti cu mai multi consumatori porniti , faza scurta sau pozitii + Cd -player , se observa o variatie a relantiului si o scadere in intensitatea a farurilor care apoi isi revin imediat , daca inchid farurile de tot si lumina in masina tot , motorul merge normal nu mai variaza relantiul si motorul merge rotund ..daca le pornesc iar ...variatie de ralntii si motorul nu merge rotund..care sa fie problema ..de la baterie ?? de la alternator ? nu mai incarca cum trebuie ?am facut cam acum 6 luni o scanare Vag si mi s-a zis ca e ok alternatoru ca incarca fara prob ..insa vad ca problema persista in functie de consumatori ...si tocmai de-asta tind sa nu cred ca ar fi ceva de la motor..va rog sfatuiti-ma o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria ai masurat-o ? trebuie sa aiba peste 12.5 V ca sa fie "sanatoasa"

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta din pakate nu dar voi merge cat d curand sa vad cum sta treaba cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi in timpul mersului martorul din bord/baterie rosie a pulsat de cateva ori apoi a disparut. nu a tiuit sau aparut vreun mesaj. poate sa fie din cauza bateriei ca este veche inala pe masina cred:)?am observat acum cateva zile cand a fost mai rece sa la pornire a invartit cam greu.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin referitor la problema pe care am avut o.

am dus o azi la service bateria si alternatorul sunt ok,la diagnoza nici o eroare.....

baietii spuneau sa nu fie de la clapeta de la acceleratie alta problema ei nu au vazut....

voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un raspuns la problema mea..Am ajuns la mecanic pana la urma si se pare ca de vina era mp3`ul Alpine.Cica e o problema des intalnita la alpine..l`am pus pe contact acum si problema s`a rezolvat.Multumesc de ajutor

Modificat de Adi.Bora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am o mica problema cu octavia 1 TDI ALH, cu farurile pornite, accelerand in reprize scurte la relanti se vede clar cum intensitatea becurilor din bord variaza, la fel se intampla si cu becurile de marsharriere, scade intensitatea destul de mult si apoi revine la normal, fenunom intalnit pt 1-2 sec. Cate odata mai apare ca un flicker in becurile din bord, parca tremura, la relanti fara varieiri ale turatiei.

Cureaua de la alternator e intinsa, intinzatoru si rola alternatorului au fost schimbate acum 20k km.

 

Care sa fie problema. Precizez ca singurul consumator, pe langa faruri era climatronicul. Un fenomen la fel de suparator apare cand am avariile puse, variaza intensitatea, SI PARCA chiar daca tin motorul turat la relanti exista in continuare o variatie cu avariile puse. Sa fi de la carbuni/releu etc? Sau de la cabluri? Bornele ce se prind pe baterie au fost curatate si unse in urma cu putin timp si sunt curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul care intra in cutioa cu sigurante de pe baterie cum e? daca masori incarcarea cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima verificare cablul era ok, si tot aceleasi manfestari avea. Incarcarea dupa ce motorul sta linistit e 14.3-14.4. O sa pun pe cineva sa recreze acele fluctuatii isi sa masor sa vad cu cat scade tensiunea.

 

Daca nu e din alternator de unde poate sa fie? O sa incerc de test, sa scot acel cablu, si vad daca mai apar fluctuatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi legăturile la caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am si eu urmatoarea problema cu bateria/alternatorul meu:

 

Cand pornesc masina si o las la relanti, martorul de baterie din bord ramane aprins, iar ca sa se stinga trebuie sa apas acceleratia...daca plec imediat de pe loc, intrucat accelerez se stinge...intr-o zi vrand de o dezghet am lasat-o la relanti fara sa apas acceleratia (am uitat de aceasta problema), am mers pe baterie si am descarcat-o, plafonierele din interior se aprindeau, la fel si farurile, pornea si ventilatorul de la caldura, dar nu mai avea curent ca sa pot deschide trapa electrica de la motorina dupa ce puneam contactul, de exemplu, de pornit motorul nici vorba...i-am dat curent de la o alta masina si a luat-o....dar inainte de acest incident pornea la prima cheie, acum, porneste cam la a treia cheie... 

 

Mi-am propus sa ajung la un electrician, saptamana viitoare, dar pana atunci,  va rog:

 

- dupa acea descarcare ar fi necesar sa pun bateria pe un redresor si sa-i fac o incarcare completa sau circuland o incarca alternatorul?

- faptul ca ramane martorul aprins la relanti inteleg ca inseamna ca nu incarca alternatorul, ce ar putea fi totusi la alternator ? Carbunii, releul de incarcare, etc

(din ce-am mai citit pe forum)...ca sa stiu la ce costuri ar trebuie sa ma astept.

 

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este infipta bine mufa in releul de tensiune sau nu face contact cum trebuie, astfel incat infasurarea de excitatie nu este alimentata.

 

Alternatorul incarca atunci cand turatia creste din cauza unor fenomene electromagnetice, nu are rost sa intru in detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce spune MRC problema nu pare una complicata, deci nu e nevoie sa dau alternatorul jos la un atelier specializat, etc

 

As putea sa verific eu daca mufa este bine infipta, eventual sa curat contactele cu un spray, ceva...? Ma poate ajuta cineva cu niste poze/instructiuni astfel incat sa incerc in prima etapa, inainte de a ma duce la un service, sa rezolv singur problema ?

 

Va rog ! Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti verifica tu. Pe alternator este o singura mufa, in partea de sus. Vezi care-i treaba pe acolo. 

 

Exista si posibilitatea ca una sau chiar ambele perii sa fie tocite. Daca alternatorul e Bosch, periile se afla pe releul de tensiune, iar acesta se poate demonta/schimba fara demontarea alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai motorul pornit si martorul rosu aprins, verifica incarcarea. Daca nu incarca, atunci jos releul de incarcare - e cu tot cu carbuni - verifica si colectorul - daca este ok, se va rezolva problema, odata cu inlocuirea modulului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!