Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

ti s-a explicat in cateva posturi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....da na...specialisti este la tot pasul...

Nu mă dau specialist, i-am răspuns strict la întrebarea

cum imi dau seama daca freyul ( rola alternator ) este defecta???

presupunând că nu o să cumpere cheia respectivă doar pentru a verifica dacă este rola bună sau nu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie acea cheie pentru a verifica rola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara cheie nu poti verifica freiul la 3000 de ture. 3000 de ture este turatia motorului ca alternatorul are vreo 8000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 Ce parere aveti de urmatoarele date:

- curent incarcare - fara consumatori - 14,3 V

- curent incarcare - cu consumatori (faza lunga/climatronic la max/radio pornit/etc) - 14 V

- consum in stand-by cu masina descuiata - 0,07 Ah - masurat din ora in ora

- consum in stand-by cu masina incuiata - 0,06 Ah - masurat din ora in ora

- baterie aproape noua 65 Ah (dusa si verificata la garantie de cateva ori, testata si pe alta masina timp de 2 saptamani fara probleme)

Si totusi se consuma bateria dupa o noapte, doua, trei, nu complet dar scade sub 12 volti.

Testat cu inca doua baterii, aceeasi treaba.

Ca durata de timp variaza descarcatul, intre 1-5 zile de nepornit,

S-a verificat si ca nu cumva alternatorul sa produca vreun scurt, etc.

E vreo chestie care imi scapa?

 

 Problema inca nu s-a rezolvat, am ajuns cu ea la un service pentru alte operatii(distributie,etc) si printre altele i-am rugat sa puna unt tester si sa verifice problema. Concluzia: nu i-au dat de cap(sau fiind prea multe de verificat, n-au avut chef).

 Inainte de a merge in service-ul respectiv, cu o perioada in urma, am scos siguranta nr. 14 (la scoaterea ei nu mai mergea reglajul oglinzilor, lumini interioare, inchidere centralizata, etc) si a doua zi voltajul bateriei a crescut chiar un pic. Si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masurarea voltajului la baterie, nu e relevanta.

 

consumul tau in stand by, nu e exagerat - e un pic mai mult, dar nu trebuia sa iti descarce bateria asa de repede.

 

lasa masina mai multe zile, cu sig 14 scoasa - daca nu va descarca bateria, atunci ai o problema pe partea cu modulul confort, calculatoare usi, s.a.m.d... vedem dupa ce testezi mai multe zile, cu sig scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Scoate + doar daca ai codul de la radio.

Poti masura cu VAG-COM-ul atat tensiunea de incarcare(de pe baterie) cat si consumul (in procente) pe modulul Engine; nu mai stiu exact ce grup este dar sigur gasesti. La mine incarcarea(consumul) sta pe la 30% si cu toti consumatorii (faza lunga + dezaburire+muzica tare) urca cam pana la 60-70%. Asta cu motorul pornit. Am vazut pe o masina care avea ceva probleme ca ii arata fara consumatori cam 85-90%. Era destul de nasol ca ii mergeau ventilatoarele din fata in continuu si ii cam consumau curent.

La mine treaba, dupa citire cu Vag Com, sta asa : Fara consumatori, cu motorul pornit, Generator loading = 33,6 %, Voltage supply = 13,3 V

Cu toti consumatorii, cu motorul pornit, Generator loading = 78,8 %, Voltage supply = 12,84 V

E normal sau nu prea?

si ce număr are câmpul pentru aceasta masurare?pentru ca eu am gasit ceva dar nu scria nimc de generator sau volage supply....la mine i.mi arata intr.o casuta din aia 1

3.9,14.0 si 15,5-15,8% load,la relanti,si 13,6 pana la 13,8 si 37-38% cu faza lunga,plafoniera,dezaburirea,si ac pe treapta 2...

Apropo...cum sunt aceste valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce numar are grupul de masura din Engine unde se poate vedea "Generator loading"? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

053 pozitia 4.

 salut, am verificat si eu problema cu "Generator loading", deoarece dupa masuratorile facute cu un aparat de masura cred ca nu imi incarca prea bine alternatorul, pentru ca, cu toti consumatori porniti scade la 12.7-12.9. astazi am verificat si cu vcds pe engine si pe grupul 053 prima data mi-a aparut la pozitia 4 (Generator loading) 100%, dupa care am repornit motorul si am verificat din nou valoarea afisata care era de 14.8% indifferent daca era cu sau fara cosumatori. valoare afisata era fixa, iar cea din pozitia 3 unde este tensiunea de la baterie a scazut de la 13.9 la 12.8 in functie de consumatori. care ar fi problema la mine??? atasez si o poza.

post-42543-0-06000600-1450897431_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa prima data o masuratoare cu un multimetru serios. Asa din cifre pare ca nu ai incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si acelea sunt valorile. Nu inteleg de ce nu se modifica valoarea din pozitia 4? Cine transmite informatia catre ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa aia. Nu transmite nimeni informatia catre ecu, el doar banuieste ceva.

Masoara sa vezi ce tensiune ai direct pe borna de la alternator, cu si fara consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce inteleg a facut si cu aparat de masura si cu vcds, valorile fiind aceleasi. adica nu ai o incarcare prea buna.Cel mai posibil puntea de pe alternator. vezi ce tensiune ai la iesirea din alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa aia. Nu transmite nimeni informatia catre ecu, el doar banuieste ceva.

Masoara sa vezi ce tensiune ai direct pe borna de la alternator, cu si fara consumatori.

Informatia catre ecu e trimisa de releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e wireless te rog sa-mi spui pe ce pin e transmisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de tipul ECU-lui, de ex la ALH este pe pin 38.  Tu de ce crezi ca sunt 2 fire in mufa de la alternator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

053 pozitia 4.

 salut, am verificat si eu problema cu "Generator loading", deoarece dupa masuratorile facute cu un aparat de masura cred ca nu imi incarca prea bine alternatorul, pentru ca, cu toti consumatori porniti scade la 12.7-12.9. astazi am verificat si cu vcds pe engine si pe grupul 053 prima data mi-a aparut la pozitia 4 (Generator loading) 100%, dupa care am repornit motorul si am verificat din nou valoarea afisata care era de 14.8% indifferent daca era cu sau fara cosumatori. valoare afisata era fixa, iar cea din pozitia 3 unde este tensiunea de la baterie a scazut de la 13.9 la 12.8 in functie de consumatori. care ar fi problema la mine??? atasez si o poza.

 

 

 

 

Nu te lua dupa aia. Nu transmite nimeni informatia catre ecu, el doar banuieste ceva.

Masoara sa vezi ce tensiune ai direct pe borna de la alternator, cu si fara consumatori.

Informatia catre ecu e trimisa de releul de incarcare.

 

 

legat de problema mea, sa fie de la regulaotul de tensiune defect pentru ca nici in vcds nu se modifica "Generator loading" grup 053!

 

plus ca tensiune pe aparatul de masura scade de la 13.9 la 12.7 cu consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai avut nimeni problema asta cu alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat direct pe bornele alternatorului cu un aparat care masoara 100% corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat direct pe bornele alternatorului cu un aparat care masoara 100% corect?

 salut am masurat, si sunt la fel masuratorile, azi dimineata am masurat din nou si fara consumatori incarca 14.25 iar pe vcds 14.3, si cu consumatori 13.75 iar vcds 13.8, iar pe vcds - engine grup 053 pozitia 4 am mai tot timpul 100% Generator loading!. Problema la mine cred ca este dupa ce se incalzeste motorul. atunci incarca 13.8 fara si 12.7 cu consumatori.

post-42543-0-91046900-1451466748_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara cu aparatul de masura lasa vcds ca nu toate interfetele masoara corect si banuiesc ca nu ai vcds original. Fa masuratoarea cand apare problema, in cazul tau la cald si cu consumatori si vezi daca se incalzeste excesiv surubul de la alternator, cel de care este prins firul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la el pare a fi releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!