Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

Cu pozitia aprinsa,casetofonul si clima in relanti pe aparatul de masura imi arata 13.80

Incarca bine?

Mentionez ca masina merge bine fara nici un fel de problema.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! asa incarca la mine sau mai slab... am schimbat releul de incarcare care vine cu tot cu carbuni rezultatul:Acum incarca 14.20v cu faza lunga-scurta+ceata spate aprinse ventilatorul la maxim cd-player-ul pornit etc. parctic mai toti consumatorii mari de pe masina... doar cu cd-playerul pornit 14.40v inainte de asta doar daca puneam faza lunga incarca 13.10v....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am si eu la masina. Fara consumatori incarca ori 14,2 ori 13,7. Iar cu toate pornite scade la 13.8 sau chiar pana la 12.8, depinde de zi. Nu stiu de la ce sunt aceste oscilatii de la o zi la alta. Cum as putea sa rezolv probkema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, im primul rand imi cer scuze ca am mai postat gresit in alta parte .

De cateva saptamani, la golf 4 1.6 benzina, am inceput sa raman fara curent in baterie, aleatoriu nu e o situatie clara. Am baterie banner Starting Bull de 70 si ceva A, nu mai stiu sigur 72 sau 75.

 

Ori se intampla dimineata la prima cheie, ori in timpul zilei dupa alte drumuri cand vreau sa plec iar.

Bateria are 2 ani si ceva , am consum cu  ampemetrul  0,02 A, acum de 5 zile am imprumutat o baterie de la cineva si deocamdata nu sunt probleme.Aceasta baterie este Motorcraft de 60Ah, nu a mai fos folosita de ceva timp, omul a pus putin redresorul pe ea  si am pornit ok.

Am facut mai multe drumuri ok, cu bateria de proba si de 5 zile   am urmatoarele masuratori

 

- dimineata inainte de pornire intre 12,21- 12,3 V

 

- dimineata dupa pornire incarcare pe baterie  14.3V

 

- in timpul zilei inainte de pornire 12.3  V

 

- in timpul zilei incarcare pe baterie 13,8V

 

Fluctuatia de volti este din cauza bateriei de proba care are si ea o vechime, sau alternatorul incarca diferit in functie de nivelul de descarcare al bateriei sau mai am probleme cu altceva, gen releu incarcare sau diode alternator ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema este bateria, nu tine bine curent, incearca cu alta cateva zile sa vezi daca se manidesta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă bateria este cu întreţinere, verifică nivelul electrolitului. Am întâlnit la cineva care păţea să scadă încărcarea pe la 13 şi ceva nu mai ştiu exact (stoca şi un cod de eroare şi creştea ralanti-ul din cauza asta). Eram ferm convins că releul face figuri, dar omul a avut curiozitatea să se uite sub dopuri şi se cam vedeau plăcile. A completat cu apă distilată şi s-a remediat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.02A e cam mult, dar n-ar trebui sa fie o problema mare. La fel zic si eu, ca e bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema, care mi-a aparut la masina(Golf4 Tdi 90 tip motor ALH) La pornire imi apare o fluctuatie a farurilor si a display-ului de la climatronic, releul din interior imi declanseaza si imi aclanseaza la fluctuatie. Am masurat si dupa ce pornesc imi incarca mai mult de 14,2V undeva la 15,5V toate astea se intampla timp de 5-10 minute dupa care revine totul la normal.Motorul simte si merge in tandem cu fluctuatia de tensiune,daca reduc consumul de tensiune sau o scot pe liber isi revine daca o acelerez si pornesc clima ,stergatorele, CD Playeru imi face timp de 5-10 min dupa care revine la normal



Ce ar pute fi? ....am schimbat releul de incarcare si nimic
 

Modificat de scorpions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat releul si face la fel urmatorul lucru e sa te asiguri ca aparatul de masura masoara 100% corect.

MRC, daca 0.02A e cam mult inseamna ca esti specialist puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata agresivitate, dom'le. Nu mai poate omu' sa greseasca ...  :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, multumesc tuturor.....

Cu bateria de imprumut, a fost ok , dar surpriza ca dupa cam o saptamana a inceput sa scada tensiunea la masurarea de dimineata, am gasit si 11,9, nu credeam ca mai porneste.

O sa merg sa schimb releul si mai vedem.........incarcarea e acum intre 13,8 si 14,15 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ok incarcarea, acum.

 

consumul in standby la modelul tau, este ok daca este pana in 0.04A, cu masina incuiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema, care mi-a aparut la masina(Golf4 Tdi 90 tip motor ALH) La pornire imi apare o fluctuatie a farurilor si a display-ului de la climatronic, releul din interior imi declanseaza si imi aclanseaza la fluctuatie. Am masurat si dupa ce pornesc imi incarca mai mult de 14,2V undeva la 15,5V toate astea se intampla timp de 5-10 minute dupa care revine totul la normal.Motorul simte si merge in tandem cu fluctuatia de tensiune,daca reduc consumul de tensiune sau o scot pe liber isi revine daca o acelerez si pornesc clima ,stergatorele, CD Playeru imi face timp de 5-10 min dupa care revine la normal



Ce ar pute fi? ....am schimbat releul de incarcare si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu alta baterie si la fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari am o problema la masina mea din semnatura

cand o accelarez puternic si trec peste 3000 ture mi se aprinde martorul rosu de baterie

cad imi scade turatia la 2000 se stinge

ce ar putea fi??

sa mai confruntat cineva cu asa ceva??

ce trebuie sa verific??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul sau fraiul de pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum scot fulia alternator la masina din semnatura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca freyul ( rola alternator ) este defecta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aşa ceva

 

122032.jpg

Dai cureaua jos, blochezi rotorul (atenţie să nu strici bobinajul) şi apoi învârţi fulia, într-un sens trebuie să meargă şi în unul să se blocheze (ca freiul la bicicletă)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu se blocheaza rotorul cu nimic, pur si simplu se foloseste cheia, si in al doilea rand omul a spus clar ca problema apare la peste 3000 de ture, da na...specialisti este la tot pasul.

Mihai, trebuie sa demontezi alternatorul, sa il desfaci si sa examinezi cu atentie colectorul si starea carbunilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este de ce doar in jur de 3000 turati  se aprinde becul rosu de la baterie si cand scade la 2000 se stinge??

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauzele enumerate mai sus, ai verificat fraiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta tot intreb cum verific daca fraiul este ok??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!