Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

MRC si Florin ...din cauza pozitiei alternatorului nu am reusit sa vad daca e Bosh sau alta marca..

 

MRC, tu spuneai ca pe alternator e o singura mufa...sunt doua totusi....un fir subtire cu un ”papuc” in capat, ce pare a fi un contact electric, si un cablu gros, de culoare neagra...firul subtire l-am scos, nu era nimic de curatat pe-acolo....cand spuneai mai sus ca pe alternator e o singura mufa te refereai poate la cablul acela gros ? Sa incerc sa-l scot si sa-l curat zona lui de contact cu alternatorul ? Ca sa-l scot as putea folosi o surubelnita la zona de contact ca sa-l tensionez putin sau alta ar trebui sa fie procedura ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic, si nu mi-o lua in nume de rau dar mergi la un electrician.

Nu desfa cablul gros, ala e plusul direct. Slabe sanse sa fie contact slabit acolo. Sau daca vrei sa il desfaci ia o borna jos depe baterie.

edit: alternatorul tau este Valeo si mai ca as putea face pariu ca de vina este colectorul sau releu regulator.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate, Calin..merci...nu intelegeam la care mufa se refereau baietii ...

 

In alta ordine de idei, cum e sa conduci o masina de 191 CP ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ingrijorat dupa ce-am citit postul tau ...daca e Valeo, am o problema... am inteles ca e mai simplu la Bosh de inlocuit carbunii, ca s-ar putea inlocui fara demontarea alternatorului intrucat se afla pe releul de tensiune, ceea ce nu e cazul la Valeo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alternator Bosch, iar releul are o singura mufa pe el.

 

post-56805-0-10099800-1394144978_thumb.j

 

Daca ai Valeo e cam nasol, trebuie dat alternatorul jos. Si ca sa dai alternatorul jos, tre sa demontezi si compresorul de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul e corp comun cu alternatorul ? Mai exact releul e in partea laterala a alternatorului in zona unde se conecteaza firele/cablurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e corp comun cu alternatorul, unde vine mufa de conectare si plusul

se da jos numai releul si se schimba (180 lei bosch original), eu l-am schimbat toamna trecuta, nu-mi mai incarca deloc bateria

aici gasesti si un DIY de reconditionare completa alternator, e acelasi si pe passat b5 si pe golf4, etc...

http://vwforum.ro/topic/84114-diy-reconditionare-alternator-bosch/

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, soila, dar la mine e 99% Valeo, nu Bosh...vezi si tu ce se spune despre Valeo, ce bucurie iti aduce, cata manopera este ...nu ca la Bosh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sebastianbugan

Salut Gupidu.Stiu ca sunt ceva ani de cand ai postat problema cu fluctuatia relantiului la aprinderea farurilor dar as vrea sa stiu daca si cum s-a rezolvat problema,care a fost cauza pentru ca ma confrunt si eu cu aceiasi problema.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eo o problema cu alternatorul imi baga curent 13,85 ceea ce mi aspus un mecanica ca sunt la limita daca aprind faruri aerul  imi baga 13,50 ma poate ajuta cineva sa il fac sau sa achizitionez unul sh ? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te face sa crezi ca daca achizitionezi unul SH nu e la fel? Platesti si manopera degeaba.

 

Vezi daca e Bosch sau Valeo. Daca e Bosch, ai scapat cu 150 lei (releu+manopera), pt ca nu trebuie dat jos. Daca e Valeo, trebuie demontat de pe masina, iar la unele masini nu iese decat daca se demonteaza si compresorul de AC... deci o sa te duca undeva pe la 250-300 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii de unde pot achizitiona un astfel de releu>? pt masina de la semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de mult te pricepi la mecanica. Cum am zis mai sus, daca e Bosch, e relativ usor de schimbat. Dar daca e Valeo, trebuie dat jos de pe masina.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bosch este 90 a stiti vreun magazin din bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei codul de pe alternator ( codul care incepe cu niste zerouri) si te duci la piese auto cu el si le zici ca vrei releu de tensiune pentru alternatorul cu codul respectiv. E in jur de 100 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.Am si eu o problema la masina din semnatura, am tot avut in ultimul timp probleme cu descarcarea bateriei. In perioada asta, cu temperaturi mai scazute, daca o tin doua zile nepornita, deja o ia foarte greu. Alternatorul are incarcare buna 14,2-14,3. Pana acum am banuit doar bateria, ca fiind de proasta calitate sau cu defect, dar astazi mi-am dat seama ca nu e chiar asa. Am fost plecat din tara 3 saptamani, dar inainte am avut grija sa-i scot bornele si nu mica mi-a fost surprinderea cand astazi, dupa 3 saptamani i-am pus bornele si a pornit foarte bine. Precizez ca player-ul nu este legat pe contact si am incercat sa merg cateva zile cu mufa scoasa din el, dar problema nu a disparut. Ma intereseaza sa-mi spuneti cum pot masura consumul de curent in stand-by cu multimetrul digital. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci multimetrul pe măsurat intensitate curent continuu, alegi o scală de câteva sute de mA, scoţi borna plus şi înseriezi multimetrul între borna + a bateriei şi cablu (să respecţi polaritatea: fişa de + a multimetrului se pune pe borna bateriei). Toate astea fără să ai contactul pus şi nici să nu-l pui după aia până scoţi multimetrul.

Tragi firele astfel încât să poţi închide capota, închizi şi portierele şi încui maşina apoi urmăreşti ce se întâmplă cu consumul, când intră în stand-by trebuie să scadă.

Bateria, pune-o pe un redresor când este descărcată şi dacă se încarcă foarte repede este pe moarte (practic nu se încarcă, dar ajunge repede tensiunea la valoarea nominală fără să absoarbă prea mult curent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai cercetat pe internet, am gasit filmuletul acesta pe YT in care se spune ca e mai sigur sa scot borna minus, se scoate borna minus a baterie si se pune fisa + a multimetrului pe borna - a masinii si fisa - pe borna minus a bateriei. 

Baterie este buna, a fost dusa la Rombat si pe testerul lor arata ca este in regula. A fost incarcata complet la ei, ledul era verde, dar dupa doua saptamani a inceput sa faca iar probleme. Din ce am inteles, simularea pe inchis a usii, in caz ca trec la verificarea sigurantelor se face prin impingerea ghearei clantei in sus.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are importanţă dacă pui multimetrul pe + sau pe -, curentul citit va fi acelaşi. Este adevărat că pe borna - este mai sigur pt. că astfel eviţi să faci vreun scurtcircuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update. Am pus aparatul de masura, dat pe DC sa masoare pana la 10A, rezultatul este 0.18, respectiv 0.04 cu fata player-ului scoasa. Bateria dupa o noapte de stat si 2 km de mers cu masina (a trebuit sa ma duc la un prieten care avea aparat de masura) avea 12.17V. Astept ceva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!