Jump to content

Ceas Bord


smariansilviu
 Share

Recommended Posts

Salut!Am si eu o problema la un POLO 1,2 fabricatie 2002....raman fara curent in bord...ce este de facut?multumesc mult..

Edited by NOROCEL74
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    7

  • Mihai.Nechifor

    7

  • F l o r i n

    7

  • dan 48

    5

salutare

am un Golf plus din 2005. sipentru faza scurta nu am nici un martor in bord. la fel si pentru proiectoare.

nu am bagat de seama cand au disparut. nu ma deranjeaza lipsa lor .

intrebarea este : am shanse sa se arda si alte leduri ?

mersi

Link to comment
Share on other sites

Pai nici nu cred ca a a avut vreodata,exceptie facind stopul ceata spate.Pentru colegul cu Polo,cred ca trebuie verificata mufa T8 a IC de contacte imperfecte pe placa de cablaj.

Edited by dan 48
Link to comment
Share on other sites

daca e asa cum zici tu - e de bine - nimic nu e defect.

eram obisnuit ca la Octavia 1 sa imi bata becu in ochi cand merg cu faza scurta sau proiectoare.

deci la golf s-au gandit: daca e lumina in ceasuri inseamna ca ai pozitii sau faza scurta ( ramane sa te uiti la selectorul rotund ca sa iti dai seama) ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

buna ziua, am o problema de ceva vreme cu ceasurile mele de bord de pe vw polo 9n 1.2 2002 azq.nu mai functioneaza motorasele ce actioneaza acele de la vitezometru turometru s.a . ceasurile sunt de la firma trw si oricat de ambitios am fost nu am gasit pe la dezmembrari aceste feluri de ceasuri.mai e varianta schimbarii motoraselor respective pas cu pas insa nu reusesc sa gasesc nimic asemanator.am incercat si la reprezentanta si nu prea imi vine sa dau 16 mil pt tot.trebuie sa existe o varianta mai simpla de atat.dupa anumite documentari am auzit de programele vagdashcom sau vagtacho. ma poate ajuta cineva cu niste informatii la cine ar trebui sa apelez . multumesc

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

alte ceasuri.... ca varianta. Programele sunt pentru interfetele de care zici tu si te ajuta sa adaptezi alte ceasuri, pe masina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mare problema cu ceasurile astea trw...nu a reusit citirea ceasurilor cu programele obisnuite pentru aceste operatiuni...oare varianta cu schimbatul computerului de bord e o optiune daca vine de pe aceeasi masina cu ceasurile achizitionate de mine (vdo) ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel care atras concluzia ca sint defecte motorasele s-a inselat,ca nu au cum sa cada toate.Mai degraba e vorba de vreo alimentare de pe SMD-urile care se gasesc in IC.In loc sa le inlocuiesti,mai bine cauta un electronist.VAG-Dash si Tacho nu prea vad la ce te-ar putea ajuta.Daca ceasurile nu merg,nu inseamna ca s-au dus motoarele pas cu pas,ci faptul ca nu mai lucreaza comanda acestora electronica,logica fiind ca trebuie sa aiba alimentare comuna.Mult succes!

Edited by dan 48
Link to comment
Share on other sites

de doua zile am luat si eu masina muta la madam, ocazie cu care i-am atras atentia sa ia aminte si sa invete :lol:

intrebarea mea e, daca se paote ajunge la buzzer fara sa fie scoase acele, asta doar pentru rapiditate in montaj

Link to comment
Share on other sites

cunoaste cineva cu ce interfata se citeste codul immo din ceasurile de bord trw de pe polo 9n ?...si daca se poate sa ma indrume cineva spre un specialist care cunoaste problema.....am mai incercat cu vag tacho si nu a mers pentru ca recunostea doar ceasurile vdo...multumesc

Link to comment
Share on other sites

post-1792-0-73712600-1346790354_thumb.jp

desfacut cit s-a putut din vechiul difuzor (bobina, magnet, membrana si un plastic de protectie) a.i. sa ramina baza ce va sustine noul difuzor ce l-am extras dupa ce am canibalizat o masinuta a juniorului.

Baza vechiului difuzor e lipita f bine, asa ca am preferat sa devina suport pentru casca extrasa din masinuta; fixarea se face cu niste silicon sau alt adeziv

Link to comment
Share on other sites

Buna, am si eu o problema. De curand am achizitionat un Polo 9n 1,2 47kW din 2002 benzina, si dupa o luna mi s-au stricat tabloul de bord in sensul ca afisajul kilometrajului nu mai aparea si nici nu pornea motorul. La service au spus ca indicat e sa pun un alt bord second. Trebuie sa mentionez ca masina avea un kilometraj de 123000 inainte de inlocuirea bordului. Dupa ce l-au pus au aparut 2 probleme: una evident din vina lor, au pus un bord de pe o masina diesel asadar turometrul arata maxim 5000 nu 6000 de turatii cum era normal, si a doua problema, aveam un nou kilometraj de 250000 care din explicatiile celor de la service e kilometrajul masinii diesel(de la care s-a luat bordul). Dilema este urmatoarea: e ok daca ramane acest turometru, nu o sa indice gresit nivelul turatiilor? Si nu in ultimul rand, as dori sa stiu care e parerea voastra in legatura cu kilometrajul. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

mergi la un electronist care nu are altceva de facut decit sa lipeasca pinii mufei din spatele turometrului pe placa.

(mufa se vede in poza de mai sus; trebuie scoase acele, apoi adaptare cu vagcomul, deci nu la primul electronist intilnit)

tot un baiat priceput iti poate pune km tau si sa faca ceva setari in bord, daca il mai pastrezi dupa ce faci ce ti-am zis mai sus.

PS: am mai pus niste desene despre ce e vorba acolo cu vreo 2 3 ani in urma, dar nu mai stiu pe ce topic :lol: (chiar daca e dedicat)

Edited by DragosR
Link to comment
Share on other sites

Ok inteleg ce ai vrut sa spui dar eu ma refeream si la afisajul propriu-zis adica la plansa ai subtire neagra care din start are un nr de turatii mai mic decat ar trebui sa aiba masina mea. Se poate schimba de la un tablou de bord la altul? Caci am incercat si parea lipita de circuitele din interior.

Link to comment
Share on other sites

daca la golf merge, cred ca merge si la polo

search dupa adaptare bord, sau montare bord...

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema, sper sa ma ajutati. Ora se reseteaza decate ori pornesc si opresc masina.Mentionez ca a inceput sa faca asa in urma stergerii DATA CRASH.

Link to comment
Share on other sites

Ai o problema cu alimentarea bordului. Nu are legatura cu strergere data crash.

Verifica sigurantele si apoi firele de alimentare de la ceasuri.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare am schimbat si eu vechile becuri de 12v5w cu niste leduri tot de 12 (9 leduri SMD) ex: http://image.made-in-china.com/2f0j00csOEhiGIbUbZ/T10-42mm-9LED-LED-Car-Lamp.jpg chesti e cand inchid masina ele se sting dar nu complet raman partial aprinse cu o intensitate de lumina foarte scazut dar nu se sting de la ce o fi problema , si dupa ce se termina timpul cand inchid usa ele se sting dar nu complet un fel de standby e normal ?

Link to comment
Share on other sites

Pune leduri canbus sau pune o rezistenta in paralel cu plafoniera.

Link to comment
Share on other sites

va salut ,ajutati-ma si pe mine va rog cu un sfat ,am un polo sdi 2004 si ledurile care lumineaza acele kilometrajului si turometrului au lumina mai slaba decat cele ale temp. apei si rezervorului,pus ca lumina lor fluctueaza, ca si cum ar fi curent de o mai slaba intensitate,chiar cu motorul oprit.stie cineva,se pot schimba acele leduri? sunt boboc pe forum si sper ca m-am facut bine inteles,va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Baietii , in stanga bordului unde arata ceasul, doar ceasul poate fi afisat? Practic cum pot sa vad si eu consumul ? La unele masini parca acolo aparea....sau nu retin eu bine.... Ms!

Link to comment
Share on other sites

Daca masina are CB (computer bord), pe maneta din dreapta, cea de care actionezi stergatoarele, are un buton care actionat sus jos iti va arata consumul , temperatura ,etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

o intrebare. La temperaturi mai mici mi se aprinde martorul de apa care ar fi cauza?

Link to comment
Share on other sites

verifica nivelul din vasul de expansiune

curata electrozii din vas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)