Jump to content

Omniasig


alexdias
 Share

Omniasig  

116 voturi

  1. 1. Aveti incredere in Omniasig?

    • Da
      40
    • Nu
      37
    • Nu ma pot pronunta
      39
  2. 2. Ati avut probleme cu Omniasig?

    • Da
      27
    • Nu
      48
    • Nu am avut tangenta cu aceasta firma
      41


Postare recomandată

dupa cum o parte din forum stie, am avut un accident destul de urat (din fericire numai pt masina). inca nu am terminat cu "aventura", dar primul lucru negativ este faptul ca am stat DOUA SAPTAMANI pana cand omniasigul a dat ok-ul sa se inceapa reparatia, si acum astept dupa piese si nebunii.... voi reveni cu detalii (sper nu urate) dupa ce inchei povestea. oricum, chiar daca as vrea, omniasigul nu cred ca ma va mai asigura in special dupa aceasta dauna :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata 60% sa rezolvat, la OMNIASIG sau miscat destul de bine, dar am fost la service PBV unde am constatat ca nenea de la asigurari a uitat sa specifice de ce am fost cu masina la el, alt drum alta distractie, pana la urma miercuri duc masina dupa ora 14 si joi dimineata am masina cu noul parbriz. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: asa repede o si iei?! Eu stiam ca masina trebuie sa stea ceva vreme dupa montarea parbrizului in service... de la ora 14 cand o duci, pana se apuca ei de facut si pana a 2-a zi de dimineata sa nu fie prea putin timp...

On topic: HUUUUUUUUUUUUOOO omniasig!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru :lol: am inteles ca trebui lasata 4,5 ore pana se intareste (nu stiu cu ce lipeste )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu scuze de OT, confirm ca 4-5 ore sunt suficiente pentru lipirea parbrizului. Cel putin asa a fost la mine, operatiune efectuata la ElcarGid (in vremea lui Vlad) si care a iesit perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am depus si eu cererea de despagubire la omniasig....30.000 Ron. sper sa imi vireze repede banii, tot asa mi s-a spus, intre 1.5 si 2 saptamani. va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a durat 20 ore, am primit accept de plata dar service PBV e mai aglomerat, asa ca las pe marti/miercuri.

Si am si nevoie de masina . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

2 cazuri cunosc, in care ambele "victime" erau asigurate la omniasig, si amandoi m-au sfatuit sa nu cumva sa ma orientez spre aceasta firma, pentru ca e jale :santa: Pe langa faptul ca au asteptat foarte mult pana si-au rezolvat probleme cu masinile, cei la firma de asigurari tot mereu gaseau ceva nepotrivit in dosarul deshis pentru fiecare in parte, si taraganau pe cat posibil rezolvarea problemelor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat DA/NU.

Am avut mai demult o Solenza in service si au platit imediat(aprox. 1000RON)

Deocamdata am incredere in ei insa pe 15 mai sunt programat la service la Porsche Romania pentru vopsitorie/tinichigerie, sper sa nu ma fi inselat.

Se pare ca nu m-am inselat, Omniasigul a dat acceptul de plata in ziua in care a fost trimis devizul de catre PBN.

Eu doar am sunat agentul cu care "colaborez" si i-am spus ca as dori sa se dea acceptul.

Valoarea reparatiilor a fost de aproximativ 3000RON.

Ma declar foarte multumit de Omniasig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am primit pe e-mail de la un prieten urmatorul articol si m-am gandit ca ar fi bine sa il post-ez, pentru informarea tuturor colegilor:

Din culisele societatilor de asigurari

Allianz Tiriac si Omniasig incalca flagrant dreptul asiguratilor auto la despagubiri si intervine brutal in procesul de negociere dintre prestatorii de servicii si beneficiarii lucrarilor de reparatii

Prin refuzul de acceptare a cererilor de decontare directa (intre asigurator si unitatea reparatoare) formulate de asigurati prin cererea de despagubire, Allianz Tiriac si Omniasig incearca sa puna asiguratii in imposibilitatea de a alege unitatea unitatea service dorita,printr-un procedeu cat se poate de simplu,dar in dispret total fata de drepturile si interesele asiguratilor si fata de regulile economiei de piata.

Cei doi asiguratori,sub pretextul faptului ca nu au conventii de decontare directa decat cu anumite unitati reparatoare,isi "indruma" asiguratii catre service-uri agreate.In cazul in care un asigurat apuca o alta directie alegand un alt reparator,i se refuza cererea de decontare directa catre acest prestator, blocandu-se astfel tranzactia liber consimtita de catre cele doua parti, prestator si beneficiar al lucrarilor (proprietarul bunului asigurat).

Ceea ce nu se cunoaste de catre publicul larg,este faptul ca o unitate service nu poate incheia cu un asigurator o conventie de decontare directa decat daca accepta conditiile impuse de acesta in priviinta tarifului orei de manopera si al pretului practicat la piesele de schimb.

Astfel,pentru asigurator,singurul criteriu de alegere a unitatilor service cu care se incheie conventie de decontare directa, este pretul si nicidecum calitatea prestata,dotarea atelierului,calificarea oamenilor care lucreaza in service si calitatea pieselor sau materialelor folosite.

Interesele proprietarului de autovehicul sunt evident altele.Asiguratul are interesul sa se asigure ca atelierul pe care il alege are personal inalt calificat,dotare adecvata,foloseste in procesul tehnologic piese de calitate iar termenul de executie este unul rezonabil.

Cei doi asiguratori,Allianz Tiriac si Omniasig nu fac o selectie a unitatilor de reparatii dupa nivelul dotarilor,al calificarii personalului sau al confortului pe care prestatorii il ofera clientului ci dupa dependenta pe care o au afacerile proprii(vanzarea de polite de CASCO si RCA) de anumiti reparatori.Daca reparatorul face parte dintr-o retea de dealeri auto,atunci cei doi asiguratori nu-si permit sa abuzeze de pozitia lor de platitori ai serviciilor prestate catre asigurati pentru simplul motiv ca in acest caz risca sa nu mai fie agreati ca asiguratori de catre firmele de leasing sau bancile care apartin acelui grup.Gradul de dependenta al asiguratorilor fata de retelele de dealeri este extrem de mare avand in vedere ca din totalul asigurarilor generale,sectorul auto reprezinta aproximativ 75%.

In acest context,Allianz Tiriac si Omniasig au ales sa rezolve problema daunalitatii din acest sector impunand service-urilor independente nivele derizorii de pret ale pieselor de schimb si ale orei de manopera,sub constrangerea ca in cazul neacceptarii conditiilor impuse,nu se va permite asiguratilor care apeleaza la cei "neascultatori" sa solicite decontarea directa catre service a sumelor datorate cu titlul de despagubire.Spre exemplu,daca tariful orei de manopera la un anumit dealer auto este de 150 ron,unui service independent i se impune de catre Allianz Tiriac un tarif intre 47 si 50 ron/ora,pe acelasi normativ de timp indicat de producatorul autovehiculului.Tariful de 50 ron,nu poate acoperi nici macar nivelul costurilor cu personalul direct productiv in conditiile in care salariul brut al unui lucrator cu o buna pregatire tehnica este de minim 3,500 ron(aproximativ 4,500 ron/luna cheltuieli totale pentru angajator).

Una din consecintele acestui comportament este supra aglomerarea atelierelor dealerilor auto care sunt insuficiente pentru acoperirea cererii.

Daca dreptul asiguratilor de alegere a unitatilor reparatoare s-ar respecta, o parte a acestora s-ar orienta catre acele unitati independente care au dotare similara dealerilor si personal la fel de calificat.Dar asta nu se intampla intrucat reparatorii independenti care indeplinesc aceste criterii,au cheltuieli asemanatoare dealerilor si nu isi pot permite un nivel al tarifului sub 80% din tariful acestora,nefiind astfel agreati de Allianz Tiriac si Omniasig.

Din aceasta cauza,asiguratul care nu este dispus sa astepte cateva luni pentru o programare la un dealer auto,este lipsit de posibilitatea alegerii altor unitati ce pot oferi servicii similare,fiind nevoit sa se orienteaze numai catre ateliere care isi pot permite nivelul de pret impus de socitatea de asigurari.In acest fel Allianz Tiriac si Omniasig ingradesc substantial posibilitatea de alegere a clientului,acesta avand la dispozitie un numar limitat de optiuni,desi prin polita de asigurare,nu exista clauze care sa oblige asiguratul la incadrarea intr-un anumit nivel al orei de manopera,sau al pretului pieselor de schimb. Totul se bazeaza pe necunoasterea de catre asigurat a drepturilor sale sau chiar pe repulsia asiguratului de a discuta in contradictoriu cu reprezentantii casei de asigurari.

Ingenios de simplu si totodata eficient.Ingrijorator este faptul ca practici ca cele adoptate de Allianz Tiriac si Omniasig,scapa din vederea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor,Consiliului Concurentei si a Protectiei Consumatorului.Speram insa ca aceste organisme se vor autosesiza si vor interveni pentru stoparea acestui amestec brutal al societatilor de asigurari in afacerile dintre unii agenti economici si beneficiarii lor.Speram de asemenea sa se intervina in favoarea consumatorului (in cazul de fata asiguratul auto), caruia i se nesocotesc drepturile de alegere a unitatii prestatoare si caruia i se impun conditii suplimentare fata de cele convenite in contractul initial, respectiv polita de asigurare.

Cateva dintre masurile care ar putea fi luate in acest sens,sunt obligarea asiguratorilor de a descrie amanuntit in conditiile de asigurare,care este procedura de decontare a daunelor,obligarea acestora de a scrie cu litere de format mai mare aceste conditii,stabilirea prin lege a unor drepturi minime de care sa beneficieze asiguratul care a suferit o dauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu lucrand la un dealer VW, chiar la dep. Daune Auto stiu foooooarte multe povesti legate de OMNIASIG si nu doresc nici chiar unui dusman sa-si faca vreo asigurare la ei. Sunt ABSOLUT TOTI niste comunisti cu mentalitate de comunisti, clientii in ochii lor sunt niste gunoaie, ei sunt stapanii, etc.

Am facut chiar plangere scrisa la adresa lor catre OMNIASIG Bucuresti si Porsche Romania care la randul lor au scris catre Centrala lor, insa nici un raspuns, tot niste incompetenti si la Bucuresti.

Ideea este ca nu m-as asigura la ei cu absolut nimic nici daca mi-ar da ei bani s-o fac. Asta v-o spun pe bune. Feriti-va de ei ca de cel mai mare dusman.

Asta ca un plus la ce s-a spus mai sus, am zis sa confirm toate asa zisele "povesti" ...

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe lucruir care pot fi discutate din articolul pus de alxrro.

dar cea ai mare greseala este punerea allianz in aceeasi oala cu omniasig.

intre cele doua este o mare diferenta in modul cum isi trateaza asiguratii.

nevoia de a limita costul unei reparatii a venit din faptul ca pt aceeasi reparatie pretul platit a crescut cu 2-300% in ultimii 2-3 ani in timp ce pretul unui casco cam 50-70% si astfel s-a intrat pe pierderi, lucru despre care nu se poate afirma la service-uri unde profiturile sunt f mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu e vorba de profitul unui service, se stie ca service-urile merg foarte bine. Chestia si mai nasoala este ca Allianz-ul a scazut mult in ultimul an (2008) in special pentru ca s-a adoptat noua varianta de lucru... dauna o deschizi la tine in oras, reconstatarile le face service-ul, acceptul la reconstatari il da Centrala Allianz Bucuresti pentru toate daunele deschise in tara (ceea ce duce la intarzieri foarte mari, timp in care nu se comanda piese, acestea nefiind constatate) si la finalul reparatiei, masina mai sta 1 saptamana cel putin pana vine acceptul de plata, pe care, culmea, nu il da Sucursala unde ai deschis dosarul, ci tot Centrala, bineinteles, cand isi aminteste. Ceea ce duce la intarzieri de saptamani, sau, in cazuri cunoscute de mine, la luni de zile. Asa ceva nu este acceptabil pentru o societate de asigurari care la tarife este cu mult peste media din Romania.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sunt off dar...

am umblat pe la mai multe soc pt a-mi asigura seatul si am constatat ca preturile la casco la firmele serioase s-au cam uniformizat, Allianz-ul nu mai este asa de departe fata de ceilalti(spre neplacuta mea surprindere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut accident, am tras ceva pana au trimis acceptul de plata (cateva zeci de telefoane) + am scos din buzunar 300 ron diferenta la manopera pe care ei nu vroiau sa o suporte (mi-au zis ca serviceul avea ora de manopera prea mare).

IN mare nu prea recomand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

si-a mai facut cineva, marefer mai curand in 2010 casco la omniasig si a avut probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am CASCO la ei din 2007 (inclus in leasing) si pana acum au fost de nota 10. Desi nici cu alte firme nu am avut probleme, cei de la omniasig mi-au lasat o impresie foarte buna, si cu siguranta dupa ce se va termina leasingul voi continua CASCOul la ei.

Am avut si eu zgarieturi aiurea gasite in parcare si m-au ajutat sa rezolv problemele foarte repede, chiar daca de fiecare data am avut pretentia de a repara masina la Buzau si nu la Ploiesti (service autorizat si agreat, desigur). Nu mi-au impus un service anume (si daca o faceau era problema lor...) si nici nu m-au tinut zile intregi fara masina asteptand pentru acceptul de plata.

Atitudinea pe care au avut-o de fiecare data cand am avut o problema o consider normala, si sper ca si pe viitor sa ramana asa.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am avut asigurarea RCA la omniasig dar nu am avut probleme.Acum vreo 3 ani cand sa ies de la o benzinarie am dat peste un compresor de aer si l-am stricat.cei de la benzinarie mi-au spus ca nu trebuie sa ma duc la politie sa fac copie dupa asigurare, certificat, buletin si sa le dau si se rezolva pe asigurare.Dupa vreo 3 luni am fost sunat de cei de la omniasig(baiatul de acolo avea un tupeu incredibi) si mi-au zis de incidentul acela si sa ma prezint la ei.Am fost ei si -respectivul m-a luat ca eu daca nu sunt atent ei trebuie sa plateasca..ca daca toti ar face asa ce s-ar intampla..m-a amenintat ca daca nu ma duc la politie si aduc dovada ei nu platesc nimic.am fost la politie si ei au inteles.mi-au dat o dovada si au zis ca nu s-a intamplat pe un drum public...si tot asa..precizez masina nu avea nici o zgarietura.cand m-am dus inapoi la omiasig sa faca poze la masina respectivul destept imi zicea ca am vopsit rapid bara...ca trebuia sa vin la el...ca de ce am fost la acel politist(care mi-a dat dovada).pana la urma s-a rezolvat totul.dar de atunci nu mi-am mai facut asigurare la OMNIASIG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In momentul de fata am cu OMNIASIG un dosar cu dauna totala pe care il suspectez de TERGIVERSARE INTENTIONATA deoarece dureaza de 2 luni.Va voi tine la curent cu rezolvarea lui.Am o rugaminte catre cei care sau confruntat cu o dauna totala si m-ar putea ajuta:Cine si dupa ce criterii calculeaza VALOAREA RAMASA (cuprinsa intre 0,1si25%) din valoarea autovehicolului la data producerii accidentului?Va multumesc astept raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta mea de pana acum cu Ominiasig:

Am platit prima casco 532 de euro pe 1 an.

Pana acum, din nefericire, am deschis 3 dosare de dauna la ei ce insumeaza plata despagubiri de 2500 Euro.

La primul dosar, pe langa parbriz mi-au acordat si revopsire capota, revopsire la care am renuntat eu, pentru ca nu vroiam sa revopsesc capota de frica sa nu mi se ciobeasca vopseaua de la pietre si sa apara punctele alea albe de chit pe botul masinii. Practic au platit doar parbrizul.

La ultimul dosar pe langa parbrizul acordat la despagubire i-am indicat agentului constatator o deformare a capotei pe care respectivul a ignorat-o, motivand ca este acoperita oricum de dosarul nr 2 (deschis cu o saptamana inainte) si i-am indicat faptul ca am portiera si pragul zgadiate de la targa celor de la SMURD cand au luat victima de langa masina, zgarieturi pe care le-a ignorat total. Ca sa-mi inchida gura mi-a spus ca oricum, in functie de ce scrie in anexa 2 de la politie, este foarte posibil ca asigurarea mea casco sa fara regres pe mine, adica ma despagubeasca si pe urma ma cheama in instanta sa recupereze suma de la mine....

Tot la ultimul dosar mi-au cerut, prin intermediul service-ului, sa platesc in avans restul de rate pe care le mai aveam de platit, din cei 532 euro.

In momentul de fata sunt, teoretic, inca asigurat la ei pana la terminarea contractului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@DragonBallz: In contractul de Casco la Omniasig scrie ca, in cazul in care valoarea daunei depaseste dublul primei de asigurare (in cazul tau 532x2=1064E) asiguratul va trebui sa plateasca in avans restul de rate pe care le mai are de achitat in momentul producerii daunei.

Am si eu Casco la ei si asa scrie in contract. Am mai avut Casco si inainte la ei si niciodata nu am avut probleme, acceptul de plata l-am primit in aceeasi zi (cea mai mare dauna a fost de vreo 6300 de lei in 2006)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu unul am asigurare la omniasing de 3 ani pe un audi a6+ casco pe el, de 4 ani pe un vw caravelle si mai nou pe vw passat +casco. Nu am avut nici un fel de probleme cu ei.La audi am avut parbrizu crepat de la o pietricica si in 2 zile s-a rezolvat( am asteptat o sapt dupa parbriz dar asta tine de reprezentanta) si am incredere in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!