Jump to content

Omniasig


alexdias
 Share

Omniasig  

116 voturi

  1. 1. Aveti incredere in Omniasig?

    • Da
      40
    • Nu
      37
    • Nu ma pot pronunta
      39
  2. 2. Ati avut probleme cu Omniasig?

    • Da
      27
    • Nu
      48
    • Nu am avut tangenta cu aceasta firma
      41


Postare recomandată

Am primit un mail acum cateva zile de la o amica care mi-a povestit cam ce au patit niste prieteni de-ai ei.

Redau mail-ul lor:

Atentie la asigurarea Casco

Dragii nostri,

Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in

speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat

de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme...am

facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un

domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul, a

luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si

frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a

celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina

intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut

sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost

urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut

suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie

ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit

cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au

spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la

daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi

am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam...De cateva

ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.

Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a

ajutat sa pierdem 35 milioane.

Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam

la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.

PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei...nu a

raspuns nimeni.

Va multumim!

Cristi Iorga

------------------------------------------------------------------------

----

Salut,

Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura

si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.

Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3

sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe la

Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La

incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire, respectiv

15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA

sant destul de piperate.

Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon , am

mancat "junk food" si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am

sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital. Nu

a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din

buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin

posta cheltuilile de transport cu salvarea.

Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la

transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.

Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12

mai 2007.

2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece

primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele

Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este

stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul

lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la

Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in

urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune

biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot

prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest

caz.

Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA

in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.

Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni

de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in

judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector 1

care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au

prezentat.

Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi

plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care

sant scadente de 9 luni de zile.

La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca,

eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig , polite

Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama ca

am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.

O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea

serioasa.

Deci mi se pare incredibil......

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e o alta vrajeala ca multe altele care circula pe net; in mod sigur respectivii se puteau adresa unui ziar de scandal sau direct in direct la Dan Diaconescu in direct :)

LE: si eu am primit mailul asta de la ...un amic :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie :) dar te risti? Si nu e un caz singular..am mai auzit si vazut si altele :)

A fost transmis mail-ul la multe persoane....

Tocmai am vb cu un amic care a avut o problema grava la Omniasig..o sa revin si cu pov lui. :)

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=45251/

De asta ce zici ?:D

Modificat de alexdias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca asigurat m-am riscat deja iar pe forum sintem destui cu CASCO acolo si nu au fost probleme pina acum :)

LE: de aia zic ca al nostru coleg nu a procedat prea corect in solutionarea problemelor (sa nu zic ca mi se pare incoerenta povestea si pute a peste mort):

Am deschis dosar de dauna la asigurator (omniasig). Mi-a sarit o piatra pe autostrada pe plafon, la impact a sarit putin din lac si s-a ciobit f putin din vopsea; intre timp am dus masina la spalatorie, apa fiind sub presiune a intrat pe sub lac, facand astfel ca lacul sa se exfolieze (s-a exfoliat numai unde a intrat apa pe dedesubt la spalatorie); acum zona exfoliata e cat o palma; asta s-a intamplat acum ceva vreme, nu am vrut sa ma grabesc sa merg la politie si casco... dar intre timp, probabil tot de la piatra si apoi spalatorie, a inceput sa se exfolieze si in alta zona; de abia acum am mers la casco... cu cele 2 zone exfoliate; am declarat si procurat dovada de la politie doar pt o zona... cei de la omniasig mi-au pus o nota in dosarul de dauna:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste prostii, cel putin prima e de toata jena. Daca inspectorul de asigurari nu face poze , atunci inspectorul de daune dupa ce da acceptul de plata poate consemna in referatul de plata : "regres catre X-ulescu", bineinteles ca asa ceva nu se intampla deoarece sunt colegi, in general, cei de la departamentul de asigurari fac o instiintare catre daune cum ca nu se mai gasesc pozele sau ceva de genul asta. Cum sa-i spui clientului ca nu il despagubesti pentru ca nu a facut ala bine pozele? Ma mir ca astfel de mailuri gasesc destui fraieri care sa le si creada.

Stergeti acest topic sau schimbati-i numele deoarece este cam in ton cu mailurile alea de doi lei care se vor a fi dovezi. Mail de la o amica care mi-a povestit ce au patit niste prieteni de-ai ei! :) De fapt zi si tu ca ai primit un forward care incepea asa, deoarece nu esti singurul care l-a primit.

Modificat de jmason
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms jmason..nu era nevoie de ultima remarca.

Nu e vb numai de mail-ul asta...

Din pacate am lucrat o perioada la Asirom si stiu cum se fac pozele si cum dispar..nu se mai gaseste filmul..etc.

Te rog abtine-te alta data de la comentarii rautacioase ca nu ai nicio dovada ca este o vrajeala mail-ul ala.

Poate ste..poate nu...

Nu fac o campanie de denigrare a firmei Omniasig...

Whatever...inchideti topicul..daca vi se pare aiurea..

http://www.curentul.ro/index.php/Actualita...-calatorii.html

Modificat de alexdias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, nu sunt pentru campaniile de denigrare, dar eu la Omniasig nu imi apelez niciodata. Punct!

Asta iarna mi sa spart luneta. Am fost la constatare pe Grivitei, civilizat, frumos. Dupa efectuarea reparatiei am fost sunat de la service marti si mi sa spus ca masina este gata dar inca nu acceptul de plata de la Omniasig.

Aici incepe partea (ne)haioasa: miercuri sun la Omniasig sa intreb cat dureaza. Domnisoara de la telefon spune dulce: 24 de ore. OK, a doua zi sun din nou si de data asta mi se face legatura la departamentul daune. Intreb cat dureaza si mi se spune 48 de ore. Le spun (era joi) ca au trecut deja 48 de ore (de marti pana joi). Sunt indrumat sa-l sun pe agentul constatator deoarece nu a trimis inca dosarul (accidentul fusese in decembrie si era deja ianuarie!!!).

Le dau replica scurt: Sunati dumneavoastra, eu nu-l cunosc personal pe omul asta (era la un birou la Accidente usoare din Grivitei).

Sun la un amic din Brasov (seful sucursalei) si spune ca dureaza numai 24 de ore.

Vineri sun din nou la Omniasig Bucuresti si mi se spune ca dureaza 48 de ore LUCRATOARE! Va reamintesc ca dosarul de la service era la ei de marti, deci se scursesera cele 48 de ore lucratoare (doar daca nu inseamna 48 : 8 ore = 6 zile!).

Am sunat le firma de leasing furios, nu stiu cu cine au vorbit si la cine au apelat, ca sa rezolvat intr-o ora. Nici un telefon de scuze, nici o urma de Customer Care, zero profesionalism si zero bun simt!

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt zi si tu ca ai primit un forward care incepea asa, deoarece nu esti singurul care l-a primit.

Chiar l-am primit de la o amica care mi-a zis in mail ca l-a primit de la niste prieteni de-ai ei ....acu daca l-a primit de la altii...de aici nu mai stiu.

Faza cu asigurarea medicala e adevarata...vezi arcicolul.

OFFTOPIC: lucrezi la Omniasig ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti avem astfel de patanii cu firmele de asigurari, Allianz, de ex, mai nou, dau accepte de plata numai prin inspectori lichidatori care sunt la Bucuresti, termenul este 72 ore, e chiar nasol sa stai cu masina dupa reparatie in service o saptamana pentru vreo chestie de doi lei gen revopsit bara spate, pentru ca nu vine acceptul.

Ideea era insa ca acest topic se bazeaza pe niste spamuri si trebuie inchis rapid, pe Dacia Club este deschis un topic de genul asta cu exact acelasi mail de o luna.

Uite si link-ul : http://www.daciaclub.ro/Prestatie-Omniasig-t106009.html, acolo moderatorul a avut inspiratia sa il inchida

Modificat de jmason
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaugat un poll exact pe punctele mai spinoase ale discutiei. Asta pentru a nu degenera in flame-uri fara nicio baza.

Puteti vota si anonim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu Omniasig am avut o experienta placuta. Am fost cu masina la PBV si chiar mi-am luat masina inainte sa vina acordul de plata. Ce-i drept ca la vreo 2 zile m-a sunat tipul de la PBV ca nu a primit acordul si a trebuit sa dau cateva telefoane si sa ii pun in legatura, dar totul a fost ok in final.

Probleme insa am avut cu BCR, la care aveam casco de ani buni si nici o paguba. La prima paguba insa, am asteptat si la constatari si apoi am plans si dupa masina multe zile in sir. Intre timp contractul cu BCR expira, iar cei de la service au facturat la o luna diferenta de cand fusesem cu masina in service. Eh, ghiciti ce mi-au spus sa fac. Sa platesc eu dauna, ca nu mai sunt asigurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat DA/NU.

Am avut mai demult o Solenza in service si au platit imediat(aprox. 1000RON)

Deocamdata am incredere in ei insa pe 15 mai sunt programat la service la Porsche Romania pentru vopsitorie/tinichigerie, sper sa nu ma fi inselat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu Omniasig am avut o experienta placuta. Am fost cu masina la PBV si chiar mi-am luat masina inainte sa vina acordul de plata. Ce-i drept ca la vreo 2 zile m-a sunat tipul de la PBV ca nu a primit acordul si a trebuit sa dau cateva telefoane si sa ii pun in legatura, dar totul a fost ok in final.

Probleme insa am avut cu BCR, la care aveam casco de ani buni si nici o paguba. La prima paguba insa, am asteptat si la constatari si apoi am plans si dupa masina multe zile in sir. Intre timp contractul cu BCR expira, iar cei de la service au facturat la o luna diferenta de cand fusesem cu masina in service. Eh, ghiciti ce mi-au spus sa fac. Sa platesc eu dauna, ca nu mai sunt asigurat...

Conteaza data daunei,nu cand s-a incheiat lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 5 dosare de daune anul trecut dintre care unul cu regres. Cel cu regres am preferat sa-l fac pe CASCO decat pe RCA-ul vinovatului iar celelalte erau de genul "lovita in parcare", diverse zgarieturi, parbrizul ciobit tare de o piatra, si o infundatura in aripa. La nici unul, nu am avut probleme cu Omniasig-ul nici la constatare nici la acceptul de plata. Este adevarat ca aveam ceva cunostiinte la ei dar am apelat la asta doar o singura data (cand cu accidentul cu regres ca ala a fost mai nasol). In rest, am mers ca orice om, am stat la coada (de doua ori peste 4-5 ore), am facut dosarul si am mers la service. Chiar si atunci cand au fost facute reconstatari ale daunelor (piese care nu erau vizibil distruse dar au aparut de inlocui in urma raportului de service), nu a fost o problema.

Ce sa spun, nu neg ca exista situatii ca cele descrise mai sus, dar am spus sa fiu cat mai corect si sa descriu experienta MEA cu Omniasig si nu din auzite.

P.S. La ultimul dosar de dauna, agentul constatator a fost chiar Mihai Ana si nu am avut nici o problema...chiar m-a surprins ca mi-a dat bara spate la inlocuit cand eu ceream doar revopsire (avea o umflatura de 5 mm in diametru). A spus ca este element de plastic si ala nu se repara ci se inlocuieste...nici macar nu mi-au cerut bara veche la schimb si o am in continuare acasa. la fel nu mi-au cerut la schimb janta OZ Ultraleggera schimbata si care am reparat-o destul de usor dupa ce am cumparat una noua...acum o folosesc ca rezerva pe cea veche si este in stare foarte buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COnfirm faptul ca sunt extrem de sfidatori, cel putin aici la CJ, insa, atentie, doar anumite persoane angajate (fiecare padure cu uscaturile ei).

Si doare cand e vorba de persoane cu prestanta in societate :blink:

Te trateaza (indiferent de cine ai fi) ca pe ultimul om, doar pentru ca ei sunt Omniasig!

Pentru asta, nu am incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi personal nu am avut contacte cu Omniasig, nu am incredere in ei. Am mai auzit si alte lucruri despre ei, asa ca sper sa nici nu am contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp in urma firma la care lucram avea un mare contract cu "stimabili" de la Omniasig. Dupa un eveniment rutier cu un autoturism asigurat casco la ei a trebuit sa ma "lupt" 3 zile sa iau masina din service, pentru ca draguti nu erau de acord cu devizul de plata. Si asta in conditiile in care era un service agreat de ei (aveau si agent constatator in acea locatie).

De alte lucruri auzite de la altii nu mai comentez.

Asa ca eu personal ii ocolesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...chiar m-a surprins ca mi-a dat bara spate la inlocuit cand eu ceream doar revopsire (avea o umflatura de 5 mm in diametru). A spus ca este element de plastic si ala nu se repara ci se inlocuieste...

Eu am ales Omniasig pt pretul redus la CASCO, dar mi-am luat-o cu RCA-ul pe 2008 :lol: ; inca o data este vorba de "toanele" inspectorului deoarece eu am avut o umflatura mai maricica pe bara si initial voia sa o repar dar a cooperat imediat cind am zis ca stiu ca plasticele nu se repara (daca nu aveam casco era alta mincare de peste si o reparam bine mersi); pe constatare a scris ca bara + farul cu sticla perforata ramin la ei. etapa a 2a a fost la reprezentanta vw unde am dus documentele, au facut comanda pieselor si am revenit pentru montaj, fara nici un accept de plata sau mai stiu eu ce.

Mi se ceruse initial acceptul (dintr-o mica confuzie de asigurator: Astra :ceuameni: ) dar cind am lamurit cine plateste lucrarea nu a mai trebuit sa ma plimb eu cu actele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o dauna la o masina asigurata CASCO la OMNIASIG. Pe scurt am gasit masina lovita in strada, in fata locului de munca. Aripa stg. fata indoita, bandou si bara zgariata, semnalizator spart, semnalizator lateral din bara spart.

Am fost la politie, am luat dovada, am fost la DAUNE OMNIASIG unde am deschis dosarul. Inlocuit aripa, bandoua, semnalizatoare, vopsit bara. Am mers la un service agreat de ei, unde am pus conditia sa aduca aripa originala. Si asa a facut. Am dus masina miercuri dimineata si joi am luat-o gata. De accept s-a ocupat patronul service-ului.

Singura nemultumire a fost ca mi-au cerut o rata CASCO anticipat. Adica eu am 6 rate (nu am platit integral pentru reducere) si ei mi-au cerut o rata cu doua luni inainte de termenul convenit. In rest, nota 10 pentru OMNIASIG Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa cititi mai jos mail-ul pe care l-am trimis de 5 ori catre diversi angajati Omniasig pana sa imi primesc banii. Pt cei care au probleme pot sa ii ajut cu adresa doamnei care m-a ajutat si care a fost f. draguta iar pt cei care nu au le recomand sa ii ocoleasca.

Stimate D-le L------ S-----,

Ma numesc I--- C------- si in data de 06

septembrie 2007 am depus la registratura Omniasig din

Bucuresti, Calea Grivitei ,Nr 355 o cerere de

despagubire nr. 9680, pentru dosarul de daune

RC/42500.

In momentul depunerii am fost asigurat de

catre o persoana foarte amabila de la registratura ca

despagubirea se va face intre o saptamana si 10 zile

de la depunere.

Dupa doua saptamani in care nu s-a

intamplat nimic, am facut o vizita la sediul

dumneavoastra unde am fost pus de la receptie sa

vorbesc prin telefon cu Dl V---- M---- responsabil

pentru acest dosar. De aici incepe practic aventura:

La prima convorbire Dl V---- vizibil

deranjat de “tupeul “ meu de a intreba despre bani,

imi raspunde ca nu a avut timp pt acest dosar si ca nu

el a promis ca plata se va face intr-o saptamana. Dupa

alte parlamentari inutile imi spune ca plata se va

face candva in saptamna urmatoare ( a treia) . Am fost

de acord ca aceast asa se efectueze nu candva

saptamana viitoare ci Vineri, ultima zi din saptamana.

Vineri nu s-a facut plata iar eu am sunat la

Omniasig. Bineinteles ca Dl V---- era din nou foarte

iritat de indrazneala mea de a-mi cere banii. Iritat

si eu de atiutudinea lui mi-am afirmat nervozitatea

(nu si intentia) spunand “ as bate pe cineva”

nenominalizand pe nimeni . Dl V---- atunci s-a simtit

amenintat si a inceput sa imi tipe ca nu il amenint eu

pe el cu astfel de lucruri, ca nu asta este modul in

care imi pot recupera banii , spunand de asemenea ca o

sa imi vad banii in momentul in care o sa vrea

dumnealui.

Considerand ca nu sunt obligat sa ii ascult

amenintarile am inchis telefonul. Dupa aproximativ 3

minute am fost apelat pe telefonul personal, de pe

numarul 0741 872 420 apartinand Omniasig de Dl V----

care a continuat cu amenintarile dar si cu jignirile

la adresa mea, pronuntand cuvinte care nu pot fi

repetate.

Astazi este 05.Oct. 2007 si nu am primit inca

nici un leu.

Drept urmare am si eu cateva intrebari catre

dumneavoastra :

- Am sanse sa imi recuperez vreodata banii din

despagubire?

- Este posibil ca despagubirea unui dosar atat de

simplu sa dureze mai mult de o luna?

- Nu ar fi mai simplu ca data despagubirii transmisa

la depunerea dosarului sa se respecte si sa devina

contractuala?

- Este Dl V---- atat de important in compania Omniasig

incat sa isi permita sa trateze clientii in felul

acesta?

-Este Dl V---- atat de important incat sa dicteze data

despagubirii unui dosar?

- Va fi oare tras la raspundere pentru comportamentul

dumnealui vreodata?

- Trebuie sa apelez si la alte foruri pentru a-mi

rezolva problema?

In speranta ca imi veti raspunde va

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si...ne-ai lasat cu "ochii'n ceata"? Ce raspuns ai primit? (ca banii ai spus ca i-ai recuperat) Mai ales la intrebarile ultime referitoare la angajatul lor si ce sanctiune o sa primeasca? Sau ai primit ceva de genul:

- DA

- DA (dupa cum vedeti)

- NU (ar fi simplu doar pentru dvs nu si pentru noi)

- DA (de fapt este singurul...restul au demisionat)

- DA (nu, dar ne place sa dam aceasta impresie)

- DA (oricare angajat este mai important decat dvs, un client care are daune)

- DA (de fapt NU va fi tras la raspundere dar nu putem sa va comunicam acest lucru)

- NU (daca aveti destula rabdare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut nenorocul sa-mi sara o piatra in parbriz si la fisurat asigurarea casco este la OMNIASIG. Vineri ma duc sa constate sa faca poze si ce mai vor ei .

Am sa va tin la curent cu felul cum vor decurge lucrurile :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de vreo 3 ani casco la Omniasig dar din fericire nu am apelat la el. Am fost pus in situatia sa cer banii pe casco inapoi (am platit anticipat pe 12 luni si am vandut masina dupa 3). Am facut cerere si am primit banii cu o mica intarziere. (nu stiu care e termenul legal asa ca nu ii acuz cu nimic).

La incasat banii de la mine nu am intampinat probleme :vaidecapulmeu: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!