Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Postare recomandată

La mine a facut doar ieri si sper sa numai faca.Masina porneste imediat la mine la sfert de cheie cum se spune,nu am probleme.o las asa deocamdata cat nu are zgomote ciudate,cand reapar o sa rezolv.

 

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

Toate PD-urile pornesc la sfert. Este unul din avantajele PD in fata CR. Si pornesc chiar cu probleme pe vacuum sau tubulatura turbo. Zgomotul de ieri este inceputul. Va apare din ce in ce mai des, si duce motorul in limp mode (o placere, mai ales cand intri in depasire) daca nu schimbi furtunul. Daca nu pui original nu tzine. Si egr-ul face ca ''porcul'' mai ales cand este cald din cauza stutului pompei. O sa faca asa pana crapa membrana, si atunci cumperi altul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat azi un spray care curata grasime,ulei + metal lichid,2 componente care se amesteca impreuna si sper sa tina bine.maine dimineata ma apuc de treaba ca acuma este motorul fierbinte si sprayul este imflamabil sa nu fac vreo prostie...

 

numai bine si va tin la curent sper sa iasa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar mutam discutia aici ca suntem off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Sper ca am nimerit topicul corect. Vreau sa schimb galeria de evacuare pt ca mi s-a rupt un surub care leaga teava ce duce la egr si scapa fum pe acolo. Pentru asta trebuie dat jos turbo. Am desfacut tot in afara de cele trei suruburi care o tin legata de galerie. Nu pot sa le defac,nu am loc,sunt blocate. Am citit pe undeva ca merge sa o dai cu tot cu galerie jos, dar nu are loc.Vreo idee cum sa o dau jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray degripant W40 dat pe piulite, lasate o zi, inelara de 12 cu cot (de calitate buna) se desfac cu grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Dar nu este nimic patat la nici un furtun ....toate furtunele sunt prinse bine,apropo imi poti arata si mie acel furtun in ''S'' eu m-am uitat asa la toate si nu am observat nimic ciudat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In turbina intra un furtun care  vine din filtru de aer si iese altul in forma de ''S''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna,

Acest, furtun in S, cred ca sa fisurat si la mine.  Pozitia lui este " sub turbo", adica are iesirea in jos, si este acessibil doar cu masina pe elevator?

Azi imi fluiera si mie si am ajuns sa dépistez ca am o fisura care pleca de la "colier" in jos.  Am incercat sa pun o bada cauciucata ce se foloseste la acuperisuri, dar nu am acces. Am zis sa pun pana ce cumpar altul.

Intrebarea ar fi sa iau nou Af sau SH oem? Ceva preturi recente aveti?

Se schimba greu? Pot sa il schimb acasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lua af, mai bine sh sau oem. Oem nou este 450-500 roni. Se poate schimba acasa. Este incomod dar se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa ce am mai studiat forumul, am intales mai bine situatia mea.  Deci ii tubulatura din cauciuc, care iese din turbo (deci sufla, nu trage), situat in partea de jos,  si care intra in "teava" care duce la intercooler in partea cealalta a  masini. Al treilea deci, nu ii furtunul in "S" care pleaca din intercooler (partea soferului) si merge spre EGR.

 

Banuiesc ca "bucatica" aia ii mai ieftina. Aveti un cod sa pot sa intreb aici la Vw in Franta, cat costa. Si daca tot va uitati in etka, va rog sa imi spuneti si codurile de la O-ringuri de la furtune.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care iese din turbina il mai numim in ''S'', nu este cu mult mai mic, pretul fiind dat mai mult de tehnologia de fabricare decat de lungimea lui. Mai ieftin este cotul acela de la egr. Oringurile vin cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furtunul meu era codul asta 3b0 145 828 g

UIte aici coduri pe bucatele

Ai grija sa nu fie AM.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, iti multumesc frumos.

Acum o las asa sper sa nu fie grav... Plec in Romania cu avionu am renuntat la masina, ptr ca am sunat azi la reprezntanta si m-au programat in 16 ianuarie. Iar furtunul dureaza pana ajunge avand in vedere ca Craciunul ii aici. Deci sper ca inca 100 km sa pot merge cu masina asa.

 

Se poate agrava situatia? Sa se "strice turbo" ? sau infunde ceva?

 

Ii exact furtunul din link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand incepe sa dea cu fum trebuie schimbat obligatoriu, pana atunci daca o calci usor mai merge destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie nu imi scoate fum, putin la pornire si cand pornesc toate consumabilele dar  nu cred ca are treaba una cu alta. Masina trage binisor, dar cand iau piciorul de pe pedala parca imd. se opreste turatia, adica scade. Infine, oricum la anu o rezolv si pana atunci mai am de mers doar 100 km max.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In situatia ta am mers vreo 2000 km si mai mergea. Fumul negru l-am vazut abia cand am pus  furtun AM si dupa 500 km s-a smuls furtunul din sertizarea mufelor, care erau din tabla chioara de aluminiu fata de original care era din otel combinat cu o rasina epox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un A4 B5 1.9 TDI 131CP AVF. De cand l-am luat 2012, am observat ca se prelinge ulei pe langa turbo pe undeva. De consumat nu consuma prea mult intre schimburi, uneori nici nu e nevoie sa completez. De 2 luni a inceput sa aiba un suierat in partea stanga ca si cum ar trage aer fals. Cand bag talpa in ea se aude suieratul de pe la 1700 ture, iar la un moment dat se pune in nas si nu se mai aude, dupa care iar demareaza si se aude mai putin, apoi iar se pune in nas. Se intampla cam intre 1700 - 2700rot/min. Am vazut ca furtunul gros de deasupra care intra in turba nu sta fix, are joc, dar nici nu iasa. Uneori observ ca scoate fum si parca mi s-a marit putin consumul. De tras trage, nu pot sa spun decat ca se pune infraneaza singura din cand in cand, ca si cum s-ar ineca. Astept sfaturi si poate si altii au mai trecut pe aici si au rezolvat in vreun fel. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit deja un sfat. Ai cautat pierderi de presiune ? Cauta sparturi pe furtune de aer sau pe intercooler. Cand pierde aer ''se pune in nas'' si scoate fum. Uleiul este ceva normal acolo.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi vreau sa schimb furtunul in S. In final am cumparat unu "Second Hand" dar Oem. Acum l-am spalat si uscat. Avea putin ulei.mizerie.

 

Acum am cateva intrebari: are rost sa il "imbrac" in ceva banda "izolanta" sau ceva de genu "scootch".  Mansoul care ii pe furtunul vechi, sa il pun pe cel "nou"? Am vazut ca ii foarte larg.

 

Mai stau putin sa imi fac curaj sa ridic masina si sa dau scutul jos. Sper ca se schimba usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e rau sa-l infasori cu banda panzata. Citeste si posturi ai vechi. Ai grija la sigurante sa le pui cum le gasesti. La cea de la iesirea  din turbina ai acces pe sus, cred ca vei da si cutia filtrului de aer la o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am facut operatiunea azi, cu masina ridicata pe cric. A fost ok, numai ca nu am mai putut pune scutu la loc. nu am mai avut rabdare.

 

Am infasurat furtunul in banda de acoperis. II ca si o banda izolanta lata si putin "cauciucata". Sper ca nu am gresit. Oare este caldura mare acolo? in zona aia. Nu stiu cat rezista.

 

Sigurantele nu le-am dat jos, numai deschis putin cat sa pot scoate furtunul crapat. Am curatat bine tot pe acolo. Am mai curatat si furtunul de pe intercooler. Era putin ulei pe furtun si in intercooler. Sper ca acolo sa fi pus sigurantele bine. Ca acelea am fost nevoit sa le dau jos. O sa postez si poze cu ce am facut. Adica cum am "imbracat" furtunul.

 

Oricum masina merge ca si cum ar fi "resoftata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.si eu am aceasta problema.am schimbat acel furtun in forma de s dar sa spart iar :( care ar fi cauza?fii amabil.mam saturat de umblat prin service-uri.ms


După ce mi sa fisurat tubul original.lam schimbat cu unul care nu era original.dar era nou.Acum mă gândesc daca nu cumva am alta problema.sau poate ca tubul era de proasta calitate.apropo cu tubul nou am mers 1 zii.Când am accelerat in treapta 4 la 160.mia plesnit tubul.si mult fum in spate.Acum se aude ca si Cum nu as avea toba de eșapament.poate mă lămurește cineva de aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai furtunele OEM rezista acolo. La mine a rezistat 200km, dar nu i-am dat talpa. Daca mai mergi asa poti sa arunci catalizatorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am cam mers asa,dar am scos mufa aia de la filtru de aer,si cand o pornesti intra direct in limp mode,e vreo problema daca am mers asa?


am uitat sa precizez.ca in ungaria am schimbat acel furtun am dat 42000 de forinti cu tot cu manopera (150 euro),dar din ungaria pana in romania am condus eu mai ok ca il aveam pe nepot in masina.dupa ce mi-am lasat familia,acasa in ro am plecat in iasi,si iam dat talpa fiind singur,deci acel furtun practic ma tinut din ungaria pana in bacau.apoi a pocnit de tot!de la un capat la celalalt.ala original avea doar o fisura cat o moneda.deci nu va recomand sa cumparati asa furtune aftermarket ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!