Jump to content

Tubulatura turbo / Sigurante tubulatura


Extreme
 Share

Postare recomandată

Am aplicat si eu metoda descrisa de vicius (banda de teflon sub o-ring) inca in octombrie si pana acum merge brici. Adica nu scapa sau cel putin nu are scapari insemnate, depistabile de presiune.

msanyix si eu vreau sa aplic banda de teflon la furtunul de la intercooler ca acolo imi pierde mie ulei dar nu-mi e clara o singura chestie unde ai pus banda de teflon pe acel "sant " unde intra garnitura ai dat 2-3 randuri de banda si apoi ai pus garnitura peste acea banda cum am colorat eu cu rosu in poza sau pe toata partea aia metalica ?

post-17118-1241123987_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 42miticutza

    19

  • C o s m i n

    16

  • adyi

    14

  • ninu

    13

Cosmin banda respectiva o aplici doar in seantul de metal al furtunului iar peste ea pui garnitura Acuma intrebarea mea este daca furtunul impreuna cu garnitura stau mai fixe in locasul lor de exemplu in egr, acele urechiuse ale furtunului nu se uzeaza mai repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vor sta mai fixe. Presiunea de aer va departa in scurt timp furtunele, dar prin etansarea mai puternica nu vor mai avea jocul acela de du-te vino in asa fel incat sa se uzeze urechiusele. Oricum uzura urechiuselor nu va mai conta pentru ca tu de fapt rezolvi problema etanseitatii >> nu mai pierzi presiune sau ulei din admisia de aer ! Furtunele vor crapa mai devreme sa ti se uzeze urechiusele alea. In plus....multa curatenie....zici ca e benzinar fara pic de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o scurgere de ulei pe la racordurile de la intercooler Am dat jos intercooleru am pus 2 L de motorina in el la-m spalat bine bine si am pus banda de teflon sub garnitura Motorul parca e mai silentios sau poate asa am eu impresia Ce am mai obesrvat a fost faptul ca acel ghidaj al aerului de plastic care vine prins de intercooler freca in el datorita vibratiilor , mai avea putin si fisura intercooleru ( nu prea e bine gandit sistemul de prindere al acelui plastic pe intercoolar :P ) Asa ca ma taiat putin din el cu bomfaierul si nu o sa mai am problema asta mai mult ca sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi operatiunea "banda de teflon" pe la toate imbinaturile mai putin la cotul care iese imediat din turbo in teava metalica. Singurul loc unde imi curgea este in partea inferioara a intercooletului si curgea bine pt ca tot scutu e plin de ulei pe la articulatie la directie la fel defapt zona la intercooler.Uneori imi lasa si o pata mica in garaj cam cat o moneda de 10bani,iar uneori parca simteam ca nu trage asa bine masina si in acel moment dat se auzea un fasait in fata stanga chiar si din masina cu geamul deschis il auzeam asta numa cand era cald rau afara si mergeam in aglomeratie iar eu dadeam vina pe curele adica acel zgomot sa fie produs de ele desi suspectam si garniturile de pe la intercooler numa ca nu am avut timp de demontat si azi fiind nevoit sa dau jos un far am umblat si la intercooler pe care l-am curat cu motorina parca e nou acum si am gasit o garnitura din partea inferioara a lui rupta mai exact la intrarea in intercooler.Din cauza ei era plin pe acolo de ulei si probabil ca tot din cauza ei auzeam acel fasait. In continuare am 2 intrebari:

1 . Cand am desfacut intercoolerul ma asteptam sa fie ulei mult in el dar nu era deloc si ma intreb de unde vine acest ulei pe adimisie si daca acest ulei este din uleiul motorului ?

2. Umbland azi pe la toate imbinarile de la turbo am vazut ca sunt garnituri de 2 culori negre si verzi. Cele verzi sunt in zona intercoolerului si si cele negre de la el spre admisia motorului.Eu ma gandeam ca poate din cauza aerului produs de turbina si care pana la inntercooler are o temperatura mai mare sa fie cele verzi mai rezistente la temperaturi mai mari sau cu timpui sa fi fost schimbate si nu s-a gasit doar negre sau invers .Ma poate lamuri cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In genere se pierde ulei pe la imbinarile unde se intalneste metal cu plastic. De exemplu la EGR ai metal cu metal. La imbinarile metal cu plastic, din cauza vibratiilor motorului diesel, se largesc orificiile si in timp nu mai ai etanseitate nici daca schimbi garniturile cu unele noi. Garniturile sunt verzi toate...de noi. Ulei in admisie ai mai mult ca sigur de la filtrul de gaze de carter(furtunelul care iese din capacul de culbutori langa distributie si intra in furtunul gros de admisie dinainte de turbo) sau de la turbina. Acum cu etansare ma bucur ca nu mai vad ulei pe scut ci doar pe la gaurile de la EGR :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - bucara-te ca nu ai ulei in Intercooler. Confirm cele scrise de Vicius dar o cantitate de 10-20 ml nu este o tragedie. Cand ai mult ulei adunat in IC inseamna ca ai turbosuflanta pe duca sau motorul super uzat. Referitor la culoare garniturilor si la mine toate sunt negre. Intradevar daca nu are pierderi la imbinari atunci soate mai mult ulei la EGR. Cred ca era mai bun sistemul clasic cu coliere, nu se uza plasticul acela si nu capata joc capoatul de Al in el.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

HA!

Azi am schimbat 3 garnituri de la tubulatura de la turbo si pot sa zic ca nu m-asteptam la asa o schimbare. Acum stau fixe furtunele, unde inainte aveau joc foarte mare.

Cred c-ar trebui schimbate toate/marea majoritate a garniturilor! Am luat 3 pentru a le schimba pe cele mai evidente, dar le voi schimba pe toate pe viitor.

Am fost intrigat de ceva, insa. Am scos furtunul dreapta jos (cum te uiti la masina), cel care intra in tubulatura. Ei garniturile erau verzi, frumoase si etansau bine (doar un pic transpira ulei) si pe frtun scria VW cu ALB, scris mare. Din ce-am observat restul furtunelor au scris albastru. A fost schimbat respectivul?

Unii au zis ca garniturile sunt verzi la inceput si se innegresc, dar le-am analizat f. atent si NU cred c-au fost verzi la inceput ci negre, iar cele care le gasim acum sunt verzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,aveti idee de unde pot sa iau si eu furtunul care iese din turbo(cica ar fi un furtun de presiune),cel cu 2 coliere la capete,ca mia zis ca il am crapat si nu mai trage si scoate si fum.Am sunat la reprezentanta(Porche) si mi se pare mult 450 lei.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche e nesimitit de scump. Cand am cumparat plafoniera de W8 cu 199 ron(tot o reprezentanta din Constanta insa) ei o dadeau cu 250. Intreaba-l pe volksman prin private messaje. Dar nu cred ca scapi si la el mai jos de 420 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cateva zile in urma am executat si eu operatiunea de a pune banda de teflon sub garniturile de etansare ale furtunului in forma de "S" care merge la intercooler. Am mers cateva zile fara sa ma uit daca mai are scurgeri de ulei. Azi m-am uitat sa vad si eu rezultatul operatiunii si surpriza nici un gram de ulei. In primu rand dupa ce am efectuat aceasta operatiune, este faptul ca motorul merge mai silentios si in al doilea rand motorul s-a trezit la viata adica trage de rupe. Multumesc tuturor care care au postat pe acest topic recomandarile lor. Recomand sa faceti aceasta operatiune ca va scuteste de niste banuti frumosi. Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se demonteaza radiatorul de la intercooler? As dori sa-l dau jos si sa-l spal. Este necesar sa demontez bara sau se poate scoate pe jos dupa ce in prealabil demontez scutul de plastic de sub motor? Cei care ati facut asa ceva, va rog sa-mi spuneti si mie care sunt pasii de urmat pentru aceasta operatiune. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai bine dai tu jos doar bara. Scutul nu-i nevoie. Dupa ce scoti bara scutul cade in jos de partea din fata. Nu sunt sigur dar pt un acces mai facil parca-r trebui scoasa si protectia de la roata stanga. (4-5 suruburi torx, destul de simplu).. Vezi ca esti din Urziceni :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stiti ca si eu am patit cu furtunele turbo ..cel din dreapta jos sa spart iar celalat din stanga dadea pe la oringuri ..asa ca ma cstat 510 ron furtunul din dreapta,oringurile pentru cel din stanga (cel nou avea pe el oringurile),si clemele care nu necesiatau ..dar astai treaba!! nu am gasit pe alt undeva decat adus de afara si nu era mare diferenta iar de carpit nici nu se pune problema ...si credetima pierde pana la 35..37 cai putere .acum e alta masina!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa de mult sa pierzi din putere? Daca stau bine sa ma gandesc cred ca ai dreptate Pinichi, eu am observat odata la un prieten cu un VW passat tot variant dar cu motor de 101 cp, ca abia ma puteam tine dupa el. Acum insa dupa ce am facut operatiunea descrisa mai sus masina fuge de sub mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor
. Este necesar sa demontez bara sau se poate scoate pe jos dupa ce in prealabil demontez scutul de plastic de sub motor?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mie imi tot sarea furtunul de dupa intercooler. am dat gaura in el si am bagat un holsurub care a intrat la fix. acum sper sa nu se rupa desi ma gandesc ca forta nu e chiar asa mare nu? eventual sa nu fie afectat de temperatura. pana acum a tinut vreo 1500 de km sper sa am timp sa gasesc alta rezolvare ca bani de alt furtun nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

spuneti-mi,va rog frumos instalatia turbo o pot curata eu sau trebuie sa o fac intr-un service?

ii foarte complicat?

eu am un passat din 2000 cu 230.000 km si as vrea sa verific garniturile de la furtune,pt ca am mult ulei pe radiatorul ala mic,din stanga.ii complicata operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,mi s-a spart si mie furtun acela in forma de S de la turbo acum 3 zile(am un fum dupa mine ca un saviem).Ce se intampla daca mai circul vreo 2 3 zile asa cu ea pana imi vine furtunul comndat?(scump rau de tot,350 de lei un amarat de furtun :rolleyes: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dupa ce am montat alta tubulatura (care duce la intercoler) nu am bagat de seama ca furtunul are siguranta si trebuie pusa pe acele 2 urechi si decat l-am impins si l-am lasat asa! Sa vezi minune am iesit la plimbare sa o testez...dupa ce i-am dat a doua si cand s-o schimb pe a treia pe la 3000 de ture se aude un poc de spui ca a sarit ceva si in spatele meu un mare fum si nu mai mergea o turam si statea pe loc...speriat opresc si ma uit sub masina...nu curgea nimic dar ma miram ma ce e?Ajung acasa ma uit sub ea si dupa 2 min observ furtunu' cu pricina iesit afara din intercoler:)) ce fac? o ridic pe cric ma bag sub ea il scot afara de tot il curat sa vad bine urechile alea de se prind in siguranta si dupa il bag la loc il imping pun siguranta strang colieru de pe tubulatura si o turez pe loc pana in 4000 de ture sa vad daca-l mai arunca...si vad ca a rezistat!

Ce sa va spun cu sarma nu se face treaba...daca s-au tocit urechile schimbati furtunu ca altfel o sa aveti fum dupa voi ca la basculantele alea vechi:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvare mult mai ieftina: gaurit si bagate 2 holsuruburi cred ca am facut vreo 6000 de km pana acum. in weekend poate am timp sa verific in ce situatie mai sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,mi s-a spart si mie furtun acela in forma de S de la turbo acum 3 zile(am un fum dupa mine ca un saviem).Ce se intampla daca mai circul vreo 2 3 zile asa cu ea pana imi vine furtunul comndat?(scump rau de tot,350 de lei un amarat de furtun :wub: )

Salutare,

Spune-mi codul de pe piesa ta, poate reusesc sa iti fac un pret mai bun, mult mai bun. Original si poate nu trebuie sa astepti dupa el. Trebuie sa scrie cu ceva alb sau albastru ceva coduri pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno daca imi ziceai mai repede...ca am apucat sa il comand :D Codu era, 3B0 145 828 G

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Imi puteti spune si mie unde gasesc furtunul asta in forma de "s" mai ieftin de 480 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in dezmembrari e pe la 100-150 ron asta daca il gasesti ... oricum slabe sanse sa gasesti furtunul ala in S ... eu am cautat 3 luni si un am gasit :D

asa ca m am dus la reprezentanta aici in Arad si l am luat cu 450 lei pe comanda :) , si l am avut a doua zi dupa ce l am comandat .

il gasesti mai ieftin si la magazinele de piese dar tre sa astepti o saptamana dupa el daca nu mai mult !

la Volksman in Buc. il gasesti la 350 lei parca dupa cate am vazut mai demult il aveau pe stoc dar vad ca esti din alt oras asa ca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!