Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Releul il dai jos pe deasupra, dar nu cred ca el e vinovat, masoara daca are alimentarea necesara, vezi sig de pe baterie.

Are sigurante separate pt treapta 1 şi 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

central flap control motor (v70) se poate calibra sau ceva? din soft? l-am pipait azi pe langa cutia filtrului si pare sa mearga in toate pozitiile doar ca da eroare:(

defroster flap control motor (v107) cum pot sa ajung la el sa-l vad macar daca si cum se misca?

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Releul il dai jos pe deasupra, dar nu cred ca el e vinovat, masoara daca are alimentarea necesara, vezi sig de pe baterie.

Are sigurante separate pt treapta 1 şi 2?

 

DA, are sig de 30 pentru tr 1 si de 40 pentru tr 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 9n 1.4 16V cu climatic

 

la diagnoza:

 

00818 - Senzor temperatura ventilare evaporator G263

              30-00 - circ. deschis sau scurt la plus

01596 - Servomotor deflector aer exterior/circulare interna V154

             30-00 - circ deschis sau scurt la plus

01596 - Servomotor deflector aer exterior/circulare interna V154

             55-00 - adaptare nereusita

 

 

 

Acum ca a venit caldura am incercat si eu climaticul.....parca ar baga ceva ceva aer rece, dar e prea putin . Daca dau sa bage 18 sau 22 grade nu se simte diferenta de temperatura a aerului.

Ce trebuie sa schimb sau ce trebuie reparat??

 

post-129835-0-44442700-1395597002_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul il dai jos pe deasupra, dar nu cred ca el e vinovat, masoara daca are alimentarea necesara, vezi sig de pe baterie.

Are sigurante separate pt treapta 1 şi 2?

DA, are sig de 30 pentru tr 1 si de 40 pentru tr 2.[/quote

Ai putea să-mi zici la ce poziţii sunt? Or fi alea de tabla? Că în cutiuta aia mică nu am sigurante cu aşa valori. Verificate ochiometric is bune toate.

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema la un 1.9 SDi, nu porneste compresorul de la AC, am facut o testare si mi-au aparut urmatoarele coduri de eroare:

 
VAG-COM Version: Release  311.2-N
Control Module Part Number: 6Q0 820 045    
  Component and/or Version: Klimaanlage        X0840
           Software Coding: 
            Work Shop Code: 
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
        79-00 - Please Check Fault Codes
 
A mai intampinat cineva aceasta problema? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care sunt erorile de pe ceasuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ceasuri nu apare nici o eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi a venit caldura şi am mers la meşter sa verifice instalaţia de freon....care era goală. Verificat, totu bine , pus freon, mers două zile şi pauză...am apăsat pe supape-gol goluţ. Probabil îmi pierde pe undeva. Îmi sugereaza careva de unde sa încep cu verificarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga solutie de contrast si vezi pe unde pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,la toata lumea .Cum pot incerca si eu un radiator de ac,sa vad daca are scapari?Este de la un polo 1,2 din 2008,masina am luat-o de noua si nu pot sa rezolv cu ac.Are pierderi de freon si meseriasi au suspiciuni ,ca ar fi radiatorul de ac.Multumesc ptr ajutor si sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi a venit caldura şi am mers la meşter sa verifice instalaţia de freon....care era goală. Verificat, totu bine , pus freon, mers două zile şi pauză...am apăsat pe supape-gol goluţ. Probabil îmi pierde pe undeva. Îmi sugereaza careva de unde sa încep cu verificarile?

dupa ce m-am documentat bine bine si am investigat si mai bine am descoperit ca imi pierde freonul prin partea stanga(cum te uiti din fata) a radiatorului din fata, pe sub un capacel din plastic rotund pe care scrie behr, do not open. din ce am inteles, acolo ar fi un filtru "uscator" care la unele masini se schimba odata la doi ani sau oridecate ori a fost deschisa instalatia, la altele se schimba cu tot cu radiator etc. A umblat careva vreodata acolo? a schimbat careva filtrul respectiv? se gaseste? ii scump? ii greu de schimbat?

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Si eu am un Polo 9N 1.2 Benzina si nu porneste compresorul deloc... am fost la service si am avut un cod de eroare de genul : filtru vaporizator.

 

Baietii de la service care mi-au bagat si freonul au zis sa merg la un electrician bun, si ca trebuie dat jos bordul.

 

Nu stiu inca cat ar costa operatiunea sau filtrul.

Daca ma puteti indruma catre un electrician bun din Cluj-Napoca sau cu mai multe detalii legate de problema asta (costuri, alternative, alte posibile cauze) va sunt recunoscator.

 

Mersi, Serby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ceasuri nu apare nici o eroare...

In eroarea ta asa s[pune.

Salut,

 

Si eu am un Polo 9N 1.2 Benzina si nu porneste compresorul deloc... am fost la service si am avut un cod de eroare de genul : filtru vaporizator.

 

Baietii de la service care mi-au bagat si freonul au zis sa merg la un electrician bun, si ca trebuie dat jos bordul.

 

Nu stiu inca cat ar costa operatiunea sau filtrul.

Daca ma puteti indruma catre un electrician bun din Cluj-Napoca sau cu mai multe detalii legate de problema asta (costuri, alternative, alte posibile cauze) va sunt recunoscator.

 

Mersi, Serby

Filtrul nu genereaza eroare pe tester. Poate senzorul G263 de la vaporizator. Si nu trebuie dat jos bordul pentru schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihaelamarius

Buna seara am si eu un polo 9n diesel motor 1.4 aerul conditionat nu merge decat la drum lung dar daca mergi in oras in aglomeratie numai merge baga aer inabusitor .sti cumva de la ce ar putea fi.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e totul sa te uiti doar la erori, mai citesti si ce e prin blocurile de masura.
 

LE: completeaza si tu la profil: oras, masina, sa fii conform REGULAMENTULUI>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara am si eu un polo 9n diesel motor 1.4 aerul conditionat nu merge decat la drum lung dar daca mergi in oras in aglomeratie numai merge baga aer inabusitor .sti cumva de la ce ar putea fi.multumesc mult

 

Ia vezi, merge ventilatorul de pe radiatorul de apa al motorului?

Cand dai drumul la aer conditionat, ventilatorul pentru apa motor trebuie sa mearga continuu, cel putin pe treapta 1 (slow) de viteza pentru a raci condensorul sistemului A/C.

Daca ventilatorul nu merge, presiunea in circuitul de freon depaseste anumite limite (din cauza temperaturii ridicate) si sistemul deconecteaza compresorul pentru a proteja instalatia.

La drum intins, probabil, din cauza curentului de aer din miscare, se raceste suficient si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are.

 

Si daca nu completezi si tu ceva la profil, cred ca nu o sa mai primesti raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa o duc din nou sa o bage pe taster poate la altcineva am mai mult noroc .. Si scuze ca numi apare datele cand dau de un calculator verific sa vad .ms

O sa o duc din nou sa o bage pe taster poate la altcineva am mai mult noroc .. Si scuze ca numi apare datele cand dau de un calculator verific sa vad .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca esti din Bucuresti. In aria de Prestari Se rvicii gasesti cativa colegi care te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la A/C. Sper ca postez unde treubie. Am facut o verificare a instalatiei acum cateva zile, dupa ce am observat ca stand pe loc cu masina, nu mai baga aer rece deloc. Cum plecam, incepea sa bage din ce in ce mai bine. Concluzia a fost urmatoarea: Ventilatorul de racire nu mai functioneaza... se pot inlocui carbuni sau are vreo siguranta ceva care ar trebui verificata? Sau direct se schimba? Multumesc. Zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 sigurante pe baterie,de 40,30 si 5 amperi.Verifici daca vine alimentare la unitatea de ventilatoare in mufa mare cu 4 pini.Unitatea e sub lonjeronul sting linga radiator.Ventilatorul in poti verifica simplu,scotind mufa termocuplei si facind scurt in mufa,daca ai sigurantele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!