Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema dacă mă poate ajuta cineva am schimbat ventilatorul de la clima cu unul nou si tot nu merge lam probat pe direct la 12 v si așa merge oare care ar fi problema vreo siguranță sau vre-un condensator mașina este un passat b5 din 99 si îmi da o eroare 318 dacă știe cineva sa mă ajute.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa ai curent?

Rezistentele de sub lonjeron sunt OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal... Am si eu aceeasi problema cu ventilatorul!!! am un Polo 9N-2002,si in treptele 1,2 si trei nu mai functioneaza  :tuktuk: duar la 4  ? are aceeasi problema cu rezistenta?Ast rsp .Ms

Modificat de SobyKrait
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Daca a inceput aeroterma sa faca un zgomot ciudat in treapta 1 si cateodata si in treapta a 2/a, se poate schimba rulment ceva, sau se greseaza? Si in primul rand, se descface greu? am vazut ca la aeroterma nu se ajunge asa de greu dar ma gandesc ca nu stiu sa o mai pun cum trebuie. Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerotermele nu au rulmenti.Doar daca vrei tu sa ii pui(608).Dai torpedoul jos si de acolo se vede tot ce trebuie desfacut.Prinderea motorului in carcasa se face cu tampoane de cauciuc.Se greseaza si nu mai ai probleme,curatatul e optional,in functie de starea motorului.Tu desfa-o si daca nu mai reusesti sa o pui inapoi,apelezi la altcineva.Nu asa face toata lumea?!? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Dan. Mersi. Imi era frica sa nu cada vreun rulment ceva. Am rezolvat cazul.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal... Am si eu aceeasi problema cu ventilatorul!!! am un Polo 9N-2002,si in treptele 1,2 si trei nu mai functioneaza  :tuktuk: duar la 4  ? are aceeasi problema cu rezistenta?Ast rsp .Ms

Aceeasi siguranta termica din blocul de rezistente. Se desface si se inlocuieste doar acea sig termina 10A si 240 Grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema am achizitionat un polo 9n recent la ocazie si a fost lovita nu stiu daca are vr`o legatura cu accidentu sau nu dar nu imi merge ac`u din 2 motive cred....1 firele care pleaca de la ac sunt rupte....nusht unde trebuie puse eventual daca ma puteti ajuta! si 2 este un dop....sau nusht ce e exact eventual ma puteti lamuri atasez poza

post-130186-0-45299200-1391269400_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e un dop, e supapa la care trebuiau sa ajunga cele 2 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi tu nu mai ai mufa de la supapa, e rupta, trebuie inlocuita cu alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA unele modelese poate schimba separat. depinde de producatorul compresorului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti pune o poza sa vad cum ar trebui sa vina va rog mult

post-7784-0-80874500-1391795561_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

La un Polo 9n model fara climatronic intampin urmatoarea problema. Indiferent ce treapta de ventilatie folosesc vine cu putere aerul (rece/cald). Temperatura se blocehaza ori pe cald ori pe rece. (de ex. daca pun temperatura sub 22 grade si se blocheaza asa, degeaba mut pe 26 grade si inchid treapta de ventilatie ca tot aer rece vine). Ce este de facut?

 

Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai comuntatorul de trepte defect si sa mearga doar 1 treapta.

Si mai ai motorasul V68 cu probleme, cel care regleaza temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

la mine( 9n 2003 1.4 tdi) ventilatorul nu functioneaza pe treapta1. Pe 2,3,4 merge. E de vina aceeasi siguranta termica ?

Probleme am si cu reglarea temperaturii - daca actionez comutatorul temperatura introdusa in habitaclu nu evolueaza 

progresiv ci baga ori rece( temperatura externa) ori maxim cald. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e siguranta termica, poate fi rezistenta de pe treapta 1 sau ceva contacte aferente chiar si la comutator...

 

de temperatura e responsabi v68, apare si la diagnoza daca faci, ideea e ca trebuie curatat un potentiometru din el, e al naibi de greu de ajuns la el fara sa demontezi bordu si e al naibi de scump daca  trebuie altul nou

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, la siguranta de treapta ajung tot prin torpedou?

daca e asa nasol nu mai umblu la potentiometrul de temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocul de rezistente pt. treptele de viteza la aeroterma trebuie sa fie parca dupa ventilatorul aerotermei si trebuie demontat torpedoul

 

legat de caldura nu prea ai incotro si trebuie sa-l rezolvi, la drum lung poti pati ca mine: ori te prajesti ori ramai fara caldura si nu ai ce face decat sa tragi dreapta si faci pauza

 

gasesti rezolvari pe forum la problemele tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dar cu ce? tocmai l-am dat jos, am curatit bine cu degripant si....cu ce sa-l dau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

potentiometrele din actuatoarele de climatizare doar se curata cu spray de contacte sau banalul wd40

 

LE nu cred ca tuseste de la degripant

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 9n cu climatronic

 

la diagnoza:

 

fresh air blower(j279)--static, no define

relay for coolant fan--stage 1-sporadic, open or short to ground

defroster flap positioning motor (v107)--static, no define

pozitioning motor for flap (v70)--static, no define

 

fresh air blower merge, huruie la turatii joase, l-am dat jos si degripat, maine il pun inapoi. am vreo sansa sa scap numai cu atat sau exista posibilitatea sa am o problema si la treaba care ii controleaza alimentarea? ca eu nu am rezistor din ala despre care se tot discuta aici, am ceva capsulat intr-un radiator de aluminiu acolo.

 

relay for coolant fan: e ala de sub lonjeronul stang? cum ajung cel mai repede la el? pe sub masina sau pe sub capota?

 

motorasele--imi poate da cineva o shema cum sa ajung la ele? de regula se repara sau trebuie altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul il dai jos pe deasupra, dar nu cred ca el e vinovat, masoara daca are alimentarea necesara, vezi sig de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!