Jump to content

Probleme Aer Conditionat / sistemul de ventilare


sebastian stefan
 Share

Postare recomandată

Eu credeam ca e dioda pentru ca... arata ca o dioda. Si se gasesc in comert sigurantele termice?

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru informatii si rezolvare problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un polo 1.4 tdi din 2002 9N si am o problema cu ventilatia. dupa ce apa imi ajunge la temperatura normala daca vrea sa bag aer rece de afara imi baga aer fierbinte, si daca vreau sa cuplez AC nu imi merge. cineva mi-a zis ca ventilatorul de la radiator trebuie sa mearga incontinuu si al meu ba se opreste ba porneste. am facut presiunea, am schimbat freonul, am schimbat si chestiuta aia in 3 picioruse de reglare/comutare a presiunii...nu pot sa-mi dau seama de la ce e. cand am adus masina din germania, prin zona de munte cand aerul era ree afara, am vrut sa bag caldura si imi baga aer mai rece ca afara, fara ca AC-ul sa fie pornit, inghetam in masina...si in + consumul e uluitor de mare, in jur de 6.5 % mixt :( poate ajuta cineva? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul l-ai probat pe direct? Merge pe ambele trepte de viteza? cand ai motorul rece si apesi AC, porneste ventilatorul pe treapta 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall!tuturor...tre sa recunosc,ca sunt nou pe aici si as vrea sa vin si eu cu o intrebare:cum verific acasa daca presiunea din instalatia de ac este normala fara a dispune de "scule"profesionale ptr.a face acest lucru?de ce intreb ?ptr.k la mine sta aprins butonul de ac si nu se intampla nimic...rece nici vorba...dar nu se aude nici un fel de zgomot pe nicaieri...pls...ajutor!!stima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy, nu mai fi asa scump la vorba.

Daca tot stii ceva si te apuci sa scrii...hai sa fie si util. Spune si de ce, sau poate ce crezi tu ca i-ar putea cauza probleme omului.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca, climaticul de pe polo nu stie sa spuna la diagnoza presiunea din instalatie. In schimb se piate uita la starea compresorului in blocurile de masura si acolo vede de ce nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema cu ac-ul de pe polo din 2002..tot asa,cand dadea aer rece cand cald..am rezolvat problema schimband motorasul de la clapeta care face schimbul de caldura..(cea din spatele casetofonului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu am o problema cu regulatorul de temperatura la instalatia de clima, daca il pun la 18 grade sau mai mult, si apoi il terc la rece el tot aer cald sufla. Am observat ca numai dupa ce sting motorul si scot cheiea din contact pentru ~10 min isi revine la normal si sufla aer rece.

Stie cineva care poate fi problema? cum pot s-o rezolv?

Modificat de mihaimt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi daca e vreo problema cu vre-un motoras de la clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema pentru aceasta sectiune....am luat un polo de la o ruda in conditii f avantajoase care a avut in trecut o mica tamponare frontala...problema e ca,motorul fiind cald, baga aer cald,dar in acelasi timp baga si aer rece la picioare....mentionez ca sistemul de climatizare e de tip climatic si butonul AC e oprit

ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare fratilor!trebuie sa recunosc faptul ca sunt nou pe aici si ca am luat toate forumurile de pe aici legate de ac la vw polo in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea:ce cantitate de freon incape in instalatia de ac?de ce intreb?pentru ca am fost in service pentru a o incarca din motive lesne de inteles si meseriasii mi-au bagat 500 ml cantitate totala dar mie m-i se pare catot nu ar baga aer rece asa cum ar trebui....rog...ajutati-ma!!!stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cantitate de freon incape in instalatia de ac la vw polo 9n3?stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata mai jos.

Nu uita de ulei, deoarece atunci cand se goleste circuitul, inevitabil, iese si o parte din ulei si trebuie pus la loc...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma lamureasca cu niste chestii, ca nu mi-a explicat nimeni concret pana acum...?

Eu la bord dau drumul la a 2a rotita si incepe sa imi bage aer (presupun de afara) cand e rece , cand mai cald depinde de caldura de afara. Presupun ca nu asta e aerul conditionat...? Am si buton de AC care daca il apas nu imi dau seama daca functioneaza sau nu. Daca ridic capota am 2 ventilatoare dar nici unul nu se invarte.... In fata motorului am un fel de conducta din aluminiu dar saraca pare cam subreda. Cum imi dau seama daca merge aerul, cum imi dau seama daca merge compresorul, cum imi dau seama care e povestea si unde vad acel freon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand merge AC baga aer foarte rece siu conducatr de aluminiu se raceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siu conducatr de aluminiu se raceste.

Depinde...

Daca e o conducta pe circuitul de joasa presiune, dupa ventilul de laminare, se raceste.

Daca e pe circuitul de inalta presiune, inainte de ventil, este destul de calda.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Sunt proaspatul detinator al unui VW Polo 1.4 benzina 59 kw din 2007 second hand. Mi se intampla ceva cel putin mie mi se pare ciudat. Am observat ca mi se abureste parbrizul cand circul cu ea plus nu se intampla la diferente de temperaturi ci aproape tot timpul.

Normal cand dau drumul la ventilatie la celelalte masini care le-am avut se dezabureau fara prb ( se intampla sa se abureasca mai ales pe timp de ploaie si la dif de temp nu daca circulam cu ea vara in regim normal) la masina aceasta numai daca dau drumul la AC se dezabureste.

Poate cineva sa ma ajute in legatura cu problema aceasta?! Ma gandesc sa nu fie ceva de la ventilatie?! Pana acuma am avut Fiat, Skoda si Dacia dar nu mi s-a intamplat cum mi se intampla la Vw.

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fratele meu a patit asa la fiat si sa dovedit ca a avut un futrun fisurat dar numai cand pornea caldura.E posibil sa ai aceiasi problema la ceva furtun sau imbinare. Din cate am auzit (nu sunt 100% sigur) se abureste si daca filtrul de polen este vechi dar ala este usor de verificat.Il scoti si eventual daca are mizerie pe el il scuturi sau il aspiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am citit si am vazut ca mai sunt persoane cu problema mea insa nimeni nu a mentionat cum a rezolvat sau ce s-a intamplat pana la urma.

Problema este urmatoarea: Sunt momente in care atunci cand pornesc AC motorul urca si scade in turatie 1500-2000 max. Totodata se aude si un huruit urat si incet incet incepe sa nu mai bage aer rece sa mearga numai cu aer de afara.. daca opresc AC si las pe ventilatie se opreste zgomotul.. E clar problema de la compresor.. Problema este ca se intampla numai atunci cand este foarte cald afara sau cand masina a stat in soare.. nu sa intamplat niciodata sa o scot din garaj si sa faca asa... Din ce stiu eu temperatura de afara nu ar avea cu ce sa influenteze dar totusi este ciudat..

Intrebarea mea este: Ce poate sa aiba? Pot sa o repar fara sa schimb compresorul? Daca nu pot sa o repar ... Cam cat costa un compresor de polo 1.2 9N nou si cat e unul second?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns o sa incerc si solutia aceasta :) sa vedem poate am noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua

Am un Polo 1.4 TDI, din 2006, si am o problema la sistemul de incalzire. Indiferent de cati km rulez(nu am pretentie sa incalzeasca decand am bagat cheia in contact),chiar daca comutatorul de caldura este dat pe maxim, in masina baga aer rece.! . Aerul conditionat-(rece) merge normal. Ventilatorul merge si el normal, deci..... ce ar putea fi?

Multumesc ...si astept raspunsuri.!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un servomotoras cu probleme. Fa o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!