Jump to content

Nu Stiu Ce Hp Real Are Masina


oskar
 Share

Postare recomandată

Salut

Astazi l-am adus pe OSKAR acasa. Am facut actele de vanzare cumparare iar in cartea de identitate sunt trecute si apoi corectate o serie de date, masina fiind aceeasi iar omul de la care am luat-o fiind unicul propietar.

De exemplu odata motorul este 32KW corectat la 29KW

Odata masina are 870Kg cu 1270 max autorizata in partea cealalta are740kg cu 1160 max autorizata.

Si tot asa.

Seria motor este F2124685.

Bine ca peste tot scrie ca are 4 roti, ca si dimensiunile la cauciucuri s-au micsorat.

Are idee cineva cati KW sau HP are real masina? Unde pot sa caut date sau la ce sa ma uit.

A doua problema.

Omul a vrut probabil sa se asigure ca masina va supravietui Potopului asa ca a tinut-o in ulei.

I-a turnat ulei peste tot. Praguri, usi, portbagaj, chedere de aripa, pe dedesubt, pe sub motor si mai ales in compartimentul interior. As vrea sa o curat de ulei(mai ales interiorul) si sa ii dau un grun epoxy si dupa aceea sa o insonorizez. Nu la nivel profesional dar macar la ceva nivel mediu.

Intrebarea: cum scap de ulei?

A treia problema.

Vreau sa-i fac motorul, stock 1300.

la magazinele de pe net am gasit seturi motor, pistoane etc. numai de la 1500cmc in sus.

Are cineva o adresa de magazin online serios cu piese oem la care sa gasesc piese pentri 1300?

Scuze pentru telenovela prezentata dar sunt nou pe forum si nu stiu inca sa descriu problemele scurt si la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa scapi de tocmai de principalul "vinovat" care e "raspunzator" ca ai mai avut ce cumpara acum, dupa atata vreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

@ Oskar - ( :huh: sau ma adresez acum masinii ? ) - motoarele F sunt fabricatie 1965-1966 - motor de 1300 - care in sist. european de masurat CP inseamna 39 CP / 29KW.

32 KW au 1303-urile si seria e alta la ele...

2 -uleiul... bine zise Mircea; dar totusi banuiesc ca nimanui nu i-ar place sa-si puna cortul sau sacul de dormit in portbagaj intr-o balta de ulei; poate totusi ar trebui sa ii multumesti frumos inainte de a te apuca de curatzat.

3 -pesele nu mai sunt o problema... Incepand de la "distinsul dilar local" care a salvat pe multi cu pese (a se citi colegul de forum "Lexus") - si pana la magazinele online - mai sunt topic-uri cu liste cu magazine. Daca nu la gasesti dupa ce rasfoiesti forumul, striga pe pm pentru o lista din Jermania.

Niste poze cu masinutza ? Io recunosc ca ma roade curiozitatea tare - sa vad cum arata un 1965 la primul proprietar - care l-a tzinut in baitza de ulei... :) :icon_thumright:

Nu in ultimul rand - bine ai venit si multa bafta si - bineinteles - N-joy!!! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cauta-l pe Lexus, ca-ti aduce asta orice vrei :icon_thumright:

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Oskar - ( :( sau ma adresez acum masinii ? ) - motoarele F sunt fabricatie 1965-1966 - motor de 1300 - care in sist. european de masurat CP inseamna 39 CP / 29KW. 32 KW au 1303-urile si seria e alta la ele... 2 -uleiul... bine zise Mircea; dar totusi banuiesc ca nimanui nu i-ar place sa-si puna cortul sau sacul de dormit in portbagaj intr-o balta de ulei; poate totusi ar trebui sa ii multumesti frumos inainte de a te apuca de curatzat.3 -pesele nu mai sunt o problema... Incepand de la "distinsul dilar local" care a salvat pe multi cu pese (a se citi colegul de forum "Lexus") - si pana la magazinele online - mai sunt topic-uri cu liste cu magazine. Daca nu la gasesti dupa ce rasfoiesti forumul, striga pe pm pentru o lista din Jermania.Niste poze cu masinutza ? Io recunosc ca ma roade curiozitatea tare - sa vad cum arata un 1965 la primul proprietar - care l-a tzinut in baitza de ulei... :( :)) Nu in ultimul rand - bine ai venit si multa bafta si - bineinteles - N-joy!!! ;)
Buna dimineataEste a treia broscuta a mea. Prima 1300 fabr.1969/motor F/verde/nume OSKAR/ model de lux cu trapa, radio, antena, etc. mi-am luat o teapa de zile mari(era mincat de rugina peste tot si dupa 1000 km s-a spart blocul motor) nci nu am apucat sa o inscriu pe numele meu / casata!A doua Vw1300 fabr.1970/alba/nume OSKAR/ facuta artizanal din doua, caroseria sudata (nasol) fara caldura, tinichigeria facuta de mantuiala. Am mers vreo 30000km cu ea.Am trecut-o pe roti de 14 , dar din cauza ca miscarea vw nu era mai deloc dezzvolatata, sau mai degraba eu nu auzisem de ea in bucuresti la un moment dat nu am mai bagat bani sa o repar din cauza ca in loc de piese originale trebuiau facute tot felul de adaptaari(i-am pus pompa electrica pentru ca nu gaseam cui pointou, aveam un carb facut din alte trei si tot curgea ca la balamuc, esapamentul era de 1200 taiat si lungit, scaunele erau de opel, ansamblul de semnalizare era o combinatie de la mai multe masini, indicatorul de benzina era de aro, etc.A stat 4 ani in spatele blocului si a ruginit iar eu ca prostul am stat si m-am uitat la ea si m-am plimbat cu plasticul.Acum este la un mecanic/prieten in curte. I-am donat-o lui cu conditia sa o refaca.A treia VW1300 fabr.1970/portocalie/nume OSKAR/ este cred in cea mai mare masura originala. mai are pe motor actibieldul original, la fel pe portiera, numarul cu seriile din portbagaj zici ca sunt stantate ieri. Volanul este ca si nefolosit.Minusurile sunt: o aripa lovita usor dreapta spate si vopsita de fostul propietar prost, aripa din dreapta fata putin julita are vopseaua jupuita vreo 10-15 cm, o pata de rugina de 6cm pe panoul dreapta fata, pragul dreapta infundat putin, aripa dreapta spate o infundatura de 10 cm chiar in centrul arcului, bordul este de plastic nu de metal, nu maimerge instalatia de spalat geamurile(inca nu stiu de ce ), vopseaua este un pic decolorata, toba de esapament este cea originala, deci sparta, la incalzire intra o tona de fum in habitaclu.Astazi ma duc sa iau o toba noua si voi vedea daca se rezolva problema asta.vreau sa-i pun un sistem de aprintede msd sau cranecams da se pare ca nimeni nu a folosit si nu mi-a raspuns la post. am primit ceva informatii pe email de la tibor din state dar el nu mai este pe forum si din pacate era in mutari asa ca nu are mult timp. nu as vrea sa arunc cu banii in dreapta si-n stanga degeaba. Oricum pe masina am dat toti banii de concediu.nevastamea inca mai crede ca mergem la vara la paris. eu stiu ca mergem pana la magurele si inapoi.din ce am citit pe forum am vazut ca exista si o aprindere romaneasca dar ea doar inlocuieste platina nu mareste scanteia la 40000V. msd mai are si un sistem de limitare electronica a turatiei deci este imposibil sa supraturezi motorul.vreau de asemenea sa-i pun mai multe indicatoare(turometru,temp ulei, presiune ulei - vdo ) pe care eu personal nu le gasesc a fi de forma ci foarte utile la o masina de 40 de ani.m-am uitat pe zeci de magazine online dar ori nu ma pricep(cel mai probabil) ori nu au piese pentru motorul de 1285. Toata lumea are Kit uri pentru 1600, 1700nu stiu cat 1900 si asa mai departe. am fost pe hoffmann, csp,etc.Apropo de ulei nu ma deranjeaza uleiul de sub masina ci ala din interior care a imbibat si carpetele. Suntem parerea mea in secolul XXI si cu tot respectul pentru inaintasii nostrii tehnica moderna de izolare si antifonare este buna si ea la ceva.Nu vreau sa desfac masina in bucati dar un grund epoxy si o izolare antifonica decenta as dori sa fac.eu am mers in toiul iernii cu broscuta cu geamul deschis ca sa nu se mai puna gheata pe parbriz in interior nu in exterior si nu mai vreau sa repet experienta.Fiind la primele incercari pe forum inca nu stiu sa ridic poze dar promit ca vor veni.cu stimavlad/oskar
Vrei sa scapi de tocmai de principalul "vinovat" care e "raspunzator" ca ai mai avut ce cumpara acum, dupa atata vreme?
Salutvreau sa scam macar de ala din habitaclu si sa curat carpetele care s-au imbibat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost plecat toata ziua. Am schimbat toba finala, reglat tachetii, schimbat garniturile de la capacele alea, schimbat cauciucurile spate cu firestone 530 155/15. Le-am lasat pe camera nu le-am trecut pe tubeless. inca nu m-am lamurit daca este destul de sigura schimbarea aceasta, jantele fiind 1970.

Incerc acum sa urc niste poze.post-24201-1208099515_thumb.jpgpost-24201-1208099816_thumb.jpg

E klar ca nu ma pricep. Am facut pozele la o rezolutie mare si nu pot sa le prelucrez pe computerul meu pentru ca nu am adobe ci numai paint. Cand reduc dimensiunea imi taie din poza.

Revin si cu poze ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe... foarte amuzanta problema cu uleiul... la covorase cred ca va trebui clar sa renunti... poti comanda altele, mai gasim... nu poti sta sa freci cu inamicul grasimii, axion pana te inverzesti.... :offtopic:

incearca irfan, sau uploadeaza'le pe imageshuck.us! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote name='retro' post='703500' date='Apr 13 2008, 09:24 PM']hehe... foarte amuzanta problema cu uleiul... la covorase cred ca va trebui clar sa renunti... poti comanda altele, mai gasim... nu poti sta sa freci cu inamicul grasimii, axion pana te inverzesti.... :rolleyes:

incearca irfan, sau uploadeaza'le pe imageshuck.us! :icon_thumright:

Am constatat ca sub covorul care imbraca podeaua masinii sunt lipite bucati dintr-un material bituminos pentru izolare fonica si termica. Parerea mea ! Ideea este ca nu vreau sa inlocuiesc nimic din ceea ce nu este necesar(stricat iremediabil) si sa nu adaug nimic nou(daca lipseste vreo piesa normal ca adaug). singura imbunatatire tehnica pe care as vrea sa o fac este o aprindere electronica. Am incercat sa iau un MSD A6 dar tot sistemul este peste 500Euro. Acum culeg date despre crane xr700 dar oamenii nu-ti spun de la inceput daca trebuie sa cumperi tot ce au ei in magazin ca sa-ti mearga: delco, fise, aprinderea, etc. Toate astea trebuie sa le aflu singur. Puteam sa cumpar un MSD A5 la 90 dar ulterior am aflat ca mai trebuie o gramada de chestii asa ca m-am lasat pagubas cu asta.

Am citit pe forum de o aprindere electronica romaneasca dar parerile era impartite in ceea ce priveste fiabilitatea(mai fac sapaturi).post-24201-1208141338_thumb.jpgpost-24201-1208143828_thumb.jpgpost-24201-1208143858_thumb.jpgpost-24201-1208143867_thumb.jpg

attachment=90210:DSCN4219.JPG]

Ieri nu am avut timp dar astazi am prelucrat putin pozele si incerc sa le pun

post-24201-1208143850_thumb.jpg

post-24201-1208143879_thumb.jpg

post-24201-1208143914_thumb.jpg

Modificat de oskar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia aia gen bitum lipita pe podele din pacate face mai mult rau decat bine - mexicanca mea are asa ceva, se vede ca e din fabrica, iar bitumul este tot ce mai tine la un loc podelele; daca te uiti in broasca lui bubu, originala 100%, podelele sunt bine mersi dupa 36 de ani, in conditii de conservare in garaj a masinii in primii ei 32 de ani de viata dar si fara a fi protejate de astfel de bitum

original exista o protectie de bitum dar ea se rezuma in principal la tunelul central si cred ca exista pentru ratiuni de vibratii

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se vede in poza este pus sub bancheta spate. Podeaua este captusita cu un fel de placi bituminoase sau cauciuc groase de vreun centimetru. Sunt dupa parerea mea prea frumos taiate pentru a fi artizanale. Sub mocheta care trece peste tunelul central nu m-am uitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dus acum in parcare si am dat covoarele la o parte. izolatia aia de bitum este peste toata podeaua si este groasa de peste 1 cm. Are o izolatie ceva mai subtire si peste tunelul central.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt niste placi bituminoase pe podele doua in fata doua in spate, si mai sunt unele pe interiorul usii si a sectiunii din spate. Rolul lor este de a reduce vibratiile si sunt bune acolo unde sunt.

Pentru protectie e foarte buna ceara care se da cu pistolul dupa uscare se face dura si protejeaza perfect.

Felicitari pentru broasca, e foarte frumoasa :) Mi-as fi dorit sa gasesc si eu una "tinuta la vaselina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru apreciere. Nu este meritul meu ci al proprietarului. Am vazut la el brieful original german de vanzare cumparare a masinii din germania. Nu mi l-a dat pentru ca e amintire de familie. Cred ca ma va lasa totusi sa fac un scan dupa el.

Totusi masina are cateva "defecte'': aripa dreapta spate a fost putin lovita si revopsita de proprietar cu un spray de reparatie dar cum nu se pricepea a gazat-o. Aripa dreapta fata a fost stearsa de alta masina. Aripa stanga spate are o infundare perkt rotunda, ''urma'' lasata de niste copii tembeli care au aruncat cu un bulgare de gheata.

Vopseaua este originala si putin decolorata. Se poate vedea din diferenta interior exterior. credeti ca pot sa-i dau un polish, sau pot sa o duc la un vopsitor care sa-i dea un lac transparent de buna calitate, dar acest lucru sa nu-i scada valoarea de originalitate?

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine incearca un polish... desi tocmai faptul ca are vopseaua matuita o face valoroasa :lol:

cat despre covorashe... daca nu ai chef de frecat si pe sotzia ta o tzin nervii poate merita incercata masina de spalat :D

eu nu le-as schimba cu altele noi... e pacat daca sunt bune :lol:

felicitari pentru achizitie. unde naiba ai gasit asa masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face un polish sau as da un lac pentru a uniformiza culoarea pe masina, mai ales ca vor trebui facute mici reparatii pe aripi. Una deja a fost reparata si revopsita de catre fostul propietar. culoarea a fost originala dar este gazata(are stropi).

Asa cum am descris la sectiunea hobby, sunt colectionar de carti postale vechi din Romania. La cercul cartofililor ma duceam cu o broscutza alba. de cativa ani ma duc cu plasticu'(Opel). Un tip a remarcat asta si ulterior a vazut si broscutza parasita. Ca sa se laude mi-a povestit de masinutza lui cea muuuuuuult mai scumpa decat a mea si ca ar fi de vanzare.

Ne-am intalnit, m-am gandit, am negociat, am furat banii de vacantza si am cumparat-o. Fostul ei cartier de resedintza: Cartierul Primaverii.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati "cai" are motorul pana la urma?

in orice caz, tind sa cred ca ii are cam pe toti tinuti acolo sub capota la felul in care se spune c'a fost conservata...

frumusica intr'adevar... la vopsea zi eu zic sa incerci un polis... la covorase sigur nu in masina de spalat, asta in cazul in care nu vrei cumva sa dormi in broscuta, banii de concediu sunt dusi, acum si masina de spalat? :icon_thumright: ma gandesc la reactia sotiei tale! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...cati cai are mortoru pan la urma?

pai din poze ...se vede ca-i un motor cu simpla admisie...si daca seria lu incepe cu F onseamna ca' de 40 de cai....cand a fost brand new...

daca e obosit poate nu o mai avea 40 de caiuti ci mai mult sau mai putin de jumatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am masurat inca compresia, dar dupa cum se misca motorul pare OK! Inca nu am observat pierderi de ulei, motorul este curat pe deasupra iar pe dedesubt avea ulei scurs pe partea dreapta de la chederul capacului. Am schimbat chederele, am curatat capacele pe ambele parti si am curatat si tablele acelea de dirijare a aerului. Numai tabla din dreapta era cu ulei pe ea. Dupa ce voi mai face cativa km o sa mai controlez. Afara ploua si e urat asa ca deocamdata merg cu plasticu' dar maine trebuie sa ma duc la RAR la identificare si dup'aia la politie asa ca voi putea verifica ce si cum.

Mai la vara ma gandesc sa dau jos motorul si sa-l verifice un meserias, sa schimbe simeringuri si alte garnituri.Am cumparat din germania un kit Sachs de ambreiaj care contine rulment placa de presiune si disc de 180. De la broscuta alba care este fabricata in acelasi an si cu acelasi tip de motor stiu ca asta este dimensiunea. Nu cred ca au pus discuri de 200 pe motoarele de 1.3l .

Stie cineva unde gasesc vopsea auto de calitate cod clementine L 20D? Stiu de glasurit,dupont sau standox pe afara.

Ma refer in Bucuresti la o firma serioasa.

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la magazinul de pe Viitorului, acolo au multe soiuri de vopsele, si vanzatoarea de acolo le stie foarte bine.

Motoarele F au de 180mm cu placa de presiune cu catei. Asta doar daca nu a schimbat-o cineva, dar ma indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc la reactia sotiei tale! :o

daca ar fi ca nevasta-mea, eram mort pina acum...auzi, banii de vacanta la paris....da' stiu ca nu duci lipsa de cojones :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu si asa nu vroiam sa mergem acolo. Mie imi place in italia si la 2Mai. Din pacate la 2Mai am jurat ca nu mai pun piciorul de anul trecut cand mi-am gasit masina busita in parcare si s-a umplut campingul de jmecheri cu BMW-uri si manele. Sunt si ei oameni da' la 2Mai ma duceam sa scap de inghesuiala si zgomotul din Bucuresti. In schimb am gasit in austria si in italia niste campinguri K lumea unde nu te bate nimeni la cap si nu te calca nimeni pe batatura.

Intrebare tehnica: Unde pot sa montez turometru, ceas temperatura ulei, ceas presiune ulei fara sa gauresc bordul. Eu am 1,85 si 110Kg deci sub volan nu prea este loc. Masina nu are radio, as putea instala acolo?

Am mai pus un post privind aprinderea electronica dar nu mi-a raspuns nimeni. Repet intrebarea si aici. Ce trebuie sa cuprinda o aprindere electronica cranecams sau una din aceea romaneasca A011 si daca merita cu adevarat, in sensul ca nu dorec sa merg peste tot cu un portbagaj de piese dupa mine

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Citeste te rog Regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa broscutao stiu de cativa ani, am vazut o prin floreascaam stat si de vb cu proprietarul si cerea destul de mult pe ea la vremea aiamasina asta are sub 100.000 de km, asa ca daca n ai pb nu te apuca sa desfaci motorul...ultima oara cand am vazut o avea aprox 50 - 60.000 de km, poate mai putinsi de ceva timp n am mai vazut o deloc:offtopic: verifica i franele...cand am vb cu el ultima oara se plangea ca le are partial blocate si nu stie ce sa le facavezi sa nu fi facut vreo "inginerie"....:icon_thumright: verifica i franele...cand am vb cu el ultima oara se plangea ca le are partial blocate si nu stie ce sa le facavezi sa nu fi facut vreo "inginerie"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa broscutao stiu de cativa ani, am vazut o prin floreascaam stat si de vb cu proprietarul si cerea destul de mult pe ea la vremea aiamasina asta are sub 100.000 de km, asa ca daca n ai pb nu te apuca sa desfaci motorul...ultima oara cand am vazut o avea aprox 50 - 60.000 de km, poate mai putinsi de ceva timp n am mai vazut o deloc:offtopic: verifica i franele...cand am vb cu el ultima oara se plangea ca le are partial blocate si nu stie ce sa le facavezi sa nu fi facut vreo "inginerie"....:icon_thumright: verifica i franele...cand am vb cu el ultima oara se plangea ca le are partial blocate si nu stie ce sa le facavezi sa nu fi facut vreo "inginerie"....
Acxum are 80500. Ma rog 100 am facut eu. Franele sunt tepene, omul nu a cumparat saboti noi ci a batut ferodouri noi pe talpile vechi. A inlocuit si cilindrii de frana care se blocau. Mi i-a dat in traista da' i-am aruncat ca la frane si directie eu nu umblu cu carpeli. Oricum sunt ieftini noi. Omul a schimbat un amortizor dar vreau sa-mi cumpar pe fata amortizoare pe gaz. Am gasit la 90-100 Euro perechea. Crezi ca e mult?Tipul a schimbat si pivotii inferiori cu tot cu brate ca cica mecanicul nu avea presa(ce mecanic era ala?) si bara se la directie cu tot cu bara cu toate ca, capetele de bara erau pe filet deci nu ar fi trebuit sa fie nici o problema schimbarea lor.La vanzare mi-a dat un carnetel in care sunt enumerate toate reparatiile si costurile de intretinere de cand a fost cumparata masina. Este un fel de schecheft romanesc. Am de gand sa-l continui deoarece este pentru prima data cand vad asa ceva la o masina din romania. Si da intr-adevar a cerut mult pe ea dar mi se pusese piticu' ca la vara vreau broscutza iar cea pe care o am nu ar fi fost gata mai devreme de cateva luni. Mecanica excelenta in schimb rugina cat cuprinde.
Acxum are 80500. Ma rog 100 am facut eu. Franele sunt tepene, omul nu a cumparat saboti noi ci a batut ferodouri noi pe talpile vechi. A inlocuit si cilindrii de frana care se blocau. Mi i-a dat in traista da' i-am aruncat ca la frane si directie eu nu umblu cu carpeli. Oricum sunt ieftini noi. Omul a schimbat un amortizor dar vreau sa-mi cumpar pe fata amortizoare pe gaz. Am gasit la 90-100 Euro perechea. Crezi ca e mult?Tipul a schimbat si pivotii inferiori cu tot cu brate ca cica mecanicul nu avea presa(ce mecanic era ala?) si bara se la directie cu tot cu bara cu toate ca, capetele de bara erau pe filet deci nu ar fi trebuit sa fie nici o problema schimbarea lor.La vanzare mi-a dat un carnetel in care sunt enumerate toate reparatiile si costurile de intretinere de cand a fost cumparata masina. Este un fel de schecheft romanesc. Am de gand sa-l continui deoarece este pentru prima data cand vad asa ceva la o masina din romania. Si da intr-adevar a cerut mult pe ea dar mi se pusese piticu' ca la vara vreau broscutza iar cea pe care o am nu ar fi fost gata mai devreme de cateva luni. Mecanica excelenta in schimb rugina cat cuprinde.
Am vrut sa spun Scheckheft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tata a avut caietel din ala, de la prima masina si pana in prezent la actuala...

nu stiu ce sa zic de pretul amortizoarelor, mi se pare decent....

si scuza curiozitatea :) ...cat ai dat pe broscuta?

ce vrei sa faci cu cea pe care o ai in lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!